اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   تحذير من شركه اسمها finance-trades (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=58318)

alaa_22 01-10-2017 02:26 AM

تحذير من شركه اسمها finance-trades

انا بس كنت عايز احذر الناس من شركه اسمها finance-trades الشركه دى عباره عن عصابه
بيتصلوا بالعملاء و بيوهموهم بميزات كتير جدا و فى الاخر كله كدب
الشركه دى انا اتعاملت معاها و تم إيداع ٥٠٠ دولار على مرتين و اعطونى بونص ١٠٠٪ و بدأت فى التداول
كان خدمه العملاء ممتازه فى البدايه كل يوم اتصال من الدعم العربى و اول مره طلبت سحب كان سريع جدا وسحبت منهم ٧٠ دولار

بعد كده بدا الدعم شويه بشويه مبيردش و بعد كده الدعم العربى اتلغى و بدأ يتابع معايا واحد حرامى اسمه مايك بالانجليزيه و مره يرد على الايميل و عشر مرات مبيردش
المهم طلبت منه كذا مره دعم عربى و كل مره بحجه شكل يا اما مبيردش على اميلى لحد ما زهقت

المهم عملت أرباح فى الحساب تانى و لما طلبت سحب الارباح رفض و كل مره ابعت له امييل مبيردش و لما ارسلت اميلات كتير و لحيت عل السحب ايقن انى مش حكما معاهم

و بعد شويه لقيت الاسبريد بتاع الازواج اكتر من ٤٠٠ نقطه على كل زوج و بعد ثوانى لقيت اوردر انفتح من عندهم النقطه ٤٠ دولار مع الاسبريد العالى ده الحساب اتمرجن و كمان بقى بالماينص على الرغم أن انا كنت كسبان فى الحساب
ال اكتر من كده بجاحه لقيت مايك بيكلمنى على التليفون و بيقولى انت ليه عملت كده فى حسابك مع أن هو ال فتح الصفقه من عنده و رفض سحب الفلوس

المهم انا و الله ينصح الناس علشان تاخد بالها و كمان بعمل بنصيحه ا نادر لانى كنت حكيت له ال حصل و قالى احسن حاجه اكتب عنهم فى المنتديات
على فكره انا عندى برنت سكرين من كل الحاجات دى لو حد عايز يطلع على حاجه

أ.نادر غيث 01-10-2017 02:39 AM

رد: تحذير من شركه اسمها finance-trades

اهلا و سهلا

يا ريت ان امكن دعم الموضوع بالصور ..
حتى تكون الادلة دامغة و مثبته .
تحيتي

alaa_22 01-10-2017 08:42 AM

3 مرفق
دى صور للاسبريد ال اتعملت فيه الصفقه و كمان الصفقه ال اتعملت من عندهم و مرجنت الحساب

م.جمانه 01-10-2017 07:57 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alaa_22 (المشاركة 926649)
دى صور للاسبريد ال اتعملت فيه الصفقه و كمان الصفقه ال اتعملت من عندهم و مرجنت الحساب

طريقه رفع الصور هنا في هذا الموضوع

كيفية التعامل مع المنتدي

م.جمانه 01-10-2017 08:26 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alaa_22 (المشاركة 926649)

طريقه رفع الصور هنا في هذا الموضوع

كيفية التعامل مع المنتدي

فراس الشيخ 02-10-2017 12:55 PM

الله يعوض عليك أخي الكريم ..
هنا يحضرني سؤال ..
لماذا لا يتجه الناس إلى الشركات المعروفة والمجربة في منطقتنا، أليس هذا أفضل ؟؟

alaa_22 02-10-2017 05:01 PM

الحمد لله على كل شيء انا و الله حبيت احذر الناس لأن المندوبين بتوع الشركه محترفين فى الكلام و بيقنعوك بطرق عده

alaa_22 23-02-2018 12:48 AM

يا جماعه انا بس حابب افكر الناس تاني بالشركه النصابه ديه لانها بتتصل بالناس من جديد في مصر و تم الاتصال بواحد قريبي
و الله دي شركه نصابه و فيها ناس محترفين في الكلام خلي بالكو

الساعة الآن 01:05 PM