قديم 30-07-2012, 01:18 PM   المشاركة رقم: 4
الكاتب
ahmed thrwat
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ahmed thrwat غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مسلم المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: طلب حاسبه العقود ممتازه بدون اخطاء

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مسلم نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
شكرا لك انا ارغب بحاسبه اكسل
بضع له نوع الحساب وقيمه النقطه وراس المال والاستوب ونسبه المخاطره والرافعه الماليه
هو بيظهر لي بخانه حجم العقد = كذا
وانا فقط بدخل بحجم العقد
لانه حتى لو تعلمت كيف يتم الحساب ممكن شخص يسهو او يخطا ينخرب بيته نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اتفضل اخويا ده اكسل كان منزله الاستاذ أحمد صلاح ليه في موضوع اداره رأس المال فى الفوركس ( مفهوم , عناصر , التطبيق العملى )
http://www.fx-arabia.net/vb/uploaded...1333802212.rar

ومعلش كله بيجي بالتدريب والوقت وكلنا بنتعلم في السوق الكبير ده وربنا يكرم الجميع بس نصحيتي ليك يعني احسب رأس مال في الاول وحدد اللوت وحاول البقاء عليها ثابتا على قدر المستطاع وممكن تزويده مع المضاعفات ان شاء الله وملف اكسل ده هايحسبلك كل حاجة انت عاوزها من استوب وبروفيت وبالتوفيق ان شاء الله

عرض البوم صور ahmed thrwat  
قديم 30-07-2012, 01:18 PM
ahmed thrwat ahmed thrwat غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: طلب حاسبه العقود ممتازه بدون اخطاء

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مسلم نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
شكرا لك انا ارغب بحاسبه اكسل
بضع له نوع الحساب وقيمه النقطه وراس المال والاستوب ونسبه المخاطره والرافعه الماليه
هو بيظهر لي بخانه حجم العقد = كذا
وانا فقط بدخل بحجم العقد
لانه حتى لو تعلمت كيف يتم الحساب ممكن شخص يسهو او يخطا ينخرب بيته نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اتفضل اخويا ده اكسل كان منزله الاستاذ أحمد صلاح ليه في موضوع اداره رأس المال فى الفوركس ( مفهوم , عناصر , التطبيق العملى )
http://www.fx-arabia.net/vb/uploaded...1333802212.rar

ومعلش كله بيجي بالتدريب والوقت وكلنا بنتعلم في السوق الكبير ده وربنا يكرم الجميع بس نصحيتي ليك يعني احسب رأس مال في الاول وحدد اللوت وحاول البقاء عليها ثابتا على قدر المستطاع وممكن تزويده مع المضاعفات ان شاء الله وملف اكسل ده هايحسبلك كل حاجة انت عاوزها من استوب وبروفيت وبالتوفيق ان شاء الله