قديم 02-10-2011, 02:37 AM   المشاركة رقم: 57
الكاتب
m.kamal
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
m.kamal غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: تنبيه و تحذير من شركة كيو نت Qnet

أدي حضراتكم صورة لتعاقد الشركة النصابة معايا

أما الأستاذ الي مازال بيدافع وبيأول انكم مش هاتصدقوا الا لما يكون ليها فرع رسمي فاحب أقولكم ويعني ايه مقر رسمي
هو المقر الرسمي دليل نهائي على مصداقية الشركة
اه يعني مقر رسمي
الريان كان ليه مقر الرسمي وميت شركة نصابه لسه إلى الآن ليهم مقر رسمي
والشركة الصينية الي قفلتها الحكومة كان ليها مقر رسمي
وعز ومصنعه ليه مقر رسمي فضلا عن الحزب الوطني ومبارك كان ليهم مقر رسمي
دا تشريع للنصب بإعطائه مقر رسمي

أما قضية انها وصلت للناس المنتجات والعيب مني (على أساس يعني أنه جالي وانا الي فأري وما رضيتش اخده)
فاحب أقولكم وللأستاذ ان جزء من الفلوس الي دفعتها ليهم بتشمل توصيل المنتج لحد بيتنا من خلال شركة دي اتش أل ولازم أمضي على ايصال استلام
والكلام دا طبعا الي بيقولوه للضحايا ودا الي ما بيحصلش
فضلا عن اني اتصلت بالليدر أو زعيم العصابة الي بيكون ألآلاف مؤلفة من أموال الضحايا وكان بيأولي أديني تفاصيل الأكونت بتاعك وانا هابعت للشركة وفي الآخر اتهرب وغير النمرة
وأحب أذكركم أنه لا يمكن لأنسان انه يعمل قرش واحد من الشركة دي ألا لما يجيب غيره
وغيره دول بيكونوا من أهله أو معارفه أو أصحابه
وأنا والله باحمد ربنا أن الأمر اقتصر عليا أنا بس بدل ما اجيب ناس من معارفي أكل من وراهم فلوس حرام ويدعوا عليا بعد كده
يا ريت حضرتك تراجع نفسك وتراجع ضميرك قبل ما تروج لشركة هدفها أكل مال الناس بالباطل
[IMG]file:///C:/Documents%20and%20Settings/kimo/Desktop/1.JPG[/IMG][IMG]file:///C:/Documents%20and%20Settings/kimo/Desktop/1.JPG[/IMG]

الصور المرفقة
نوع الملف: jpg 1.jpg‏ (43.8 كيلوبايت, المشاهدات 33)
عرض البوم صور m.kamal  
قديم 02-10-2011, 02:37 AM
m.kamal m.kamal غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: تنبيه و تحذير من شركة كيو نت Qnet

أدي حضراتكم صورة لتعاقد الشركة النصابة معايا

أما الأستاذ الي مازال بيدافع وبيأول انكم مش هاتصدقوا الا لما يكون ليها فرع رسمي فاحب أقولكم ويعني ايه مقر رسمي
هو المقر الرسمي دليل نهائي على مصداقية الشركة
اه يعني مقر رسمي
الريان كان ليه مقر الرسمي وميت شركة نصابه لسه إلى الآن ليهم مقر رسمي
والشركة الصينية الي قفلتها الحكومة كان ليها مقر رسمي
وعز ومصنعه ليه مقر رسمي فضلا عن الحزب الوطني ومبارك كان ليهم مقر رسمي
دا تشريع للنصب بإعطائه مقر رسمي

أما قضية انها وصلت للناس المنتجات والعيب مني (على أساس يعني أنه جالي وانا الي فأري وما رضيتش اخده)
فاحب أقولكم وللأستاذ ان جزء من الفلوس الي دفعتها ليهم بتشمل توصيل المنتج لحد بيتنا من خلال شركة دي اتش أل ولازم أمضي على ايصال استلام
والكلام دا طبعا الي بيقولوه للضحايا ودا الي ما بيحصلش
فضلا عن اني اتصلت بالليدر أو زعيم العصابة الي بيكون ألآلاف مؤلفة من أموال الضحايا وكان بيأولي أديني تفاصيل الأكونت بتاعك وانا هابعت للشركة وفي الآخر اتهرب وغير النمرة
وأحب أذكركم أنه لا يمكن لأنسان انه يعمل قرش واحد من الشركة دي ألا لما يجيب غيره
وغيره دول بيكونوا من أهله أو معارفه أو أصحابه
وأنا والله باحمد ربنا أن الأمر اقتصر عليا أنا بس بدل ما اجيب ناس من معارفي أكل من وراهم فلوس حرام ويدعوا عليا بعد كده
يا ريت حضرتك تراجع نفسك وتراجع ضميرك قبل ما تروج لشركة هدفها أكل مال الناس بالباطل
[IMG]file:///C:/Documents%20and%20Settings/kimo/Desktop/1.JPG[/IMG][IMG]file:///C:/Documents%20and%20Settings/kimo/Desktop/1.JPG[/IMG]

الصور المرفقة
نوع الملف: jpg 1.jpg‏ (43.8 كيلوبايت, المشاهدات 33)