قديم 14-02-2014, 12:40 PM   المشاركة رقم: 8
الكاتب
malik
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
malik غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : malik المنتدى : استراحة اف اكس ارابيا
افتراضي رد: حساب المليون دولار تفضلو رأيكم يهمني

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmednoooh نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
المشكلة يا اخى الكريم ان المبلغ كبير هو سلاح ذو حدين اكيد وجب الحرص
لذا فانا اقول لك انا اضمن بعد الله سبحانة و تعالى ربح من ال 1000000 $ مبلغ من 4000 الى 8000 $ شهريا
و لكن تعالى هنا حسابيا هل المبلغ مرضى اكيد طبعا لأ , لأن هذة النسبة تقريبا حوالى من 0.005 الى 0.007 % شهريا يعنى حولى من 6 % الى 8 % سنويا
السؤال هنا طيب ما البنك بيعطى نسبة من 8.5 % الى 11 % سنويا و بدون ارهاق و مجهود و تعب و طبعا الامان حدث ولا حرج و اكيد السحب ووووووو

طبعا المبلغ دة لو فى البنك هتقدر تسحب منة عائد ربح كل 3 شهور مبلغ " 23000$ " يعنى فى الشهر " 7600$ " اعتقد مفيش احسن من كدة " دة على اقل تقدير
بالنسبة للمبلغ المذكور اعتقد انة قليل جداً يعني لو ادخل فيها عقار ولا شي زي كذا أحسن لي اما البنك اللي تحدثت عنه اي بنك تقصد ؟؟؟؟

عرض البوم صور malik  
قديم 14-02-2014, 12:40 PM
malik malik غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: حساب المليون دولار تفضلو رأيكم يهمني

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmednoooh نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
المشكلة يا اخى الكريم ان المبلغ كبير هو سلاح ذو حدين اكيد وجب الحرص
لذا فانا اقول لك انا اضمن بعد الله سبحانة و تعالى ربح من ال 1000000 $ مبلغ من 4000 الى 8000 $ شهريا
و لكن تعالى هنا حسابيا هل المبلغ مرضى اكيد طبعا لأ , لأن هذة النسبة تقريبا حوالى من 0.005 الى 0.007 % شهريا يعنى حولى من 6 % الى 8 % سنويا
السؤال هنا طيب ما البنك بيعطى نسبة من 8.5 % الى 11 % سنويا و بدون ارهاق و مجهود و تعب و طبعا الامان حدث ولا حرج و اكيد السحب ووووووو

طبعا المبلغ دة لو فى البنك هتقدر تسحب منة عائد ربح كل 3 شهور مبلغ " 23000$ " يعنى فى الشهر " 7600$ " اعتقد مفيش احسن من كدة " دة على اقل تقدير
بالنسبة للمبلغ المذكور اعتقد انة قليل جداً يعني لو ادخل فيها عقار ولا شي زي كذا أحسن لي اما البنك اللي تحدثت عنه اي بنك تقصد ؟؟؟؟