قديم 27-09-2012, 12:23 PM   المشاركة رقم: 106
الكاتب
كيونت
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
كيونت غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: تنبيه و تحذير من شركة كيونت Qnet

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrmorasamir نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا كان واحد عاملى برزنتيشن وقالى طرق سحب غير اللى حضرتك كاتبها دى ؟؟؟؟؟؟؟؟
وواحد تانى قعد معايا وقالى نفس الطرق بتاعه الاول
واللى اكيد ان مفيش تحويل بنكى من شركه كيو نت والشيك اللى هتبعته الشركه مش هيوصل فى اقل من شهرين او تلاته( ده لو وصل )
وانى اخد الفلوس من الاب لين طيب هو هياخد الفلوس بتاعته منين ؟؟؟؟؟؟؟؟
اخي عمرو ما تلاحظ انه بديتو تدورون في حلقة مفرغه

يعني بالله لو سألتك العالم المشتركة ذي الي وصل عددهم اكثر من 8 مليون شريك ونطمح انه يوصل في الخمس سنوات الجاية ذي الى ضعف هذا العدد

ما احد منهم يحصل على عمولته بكل يسر وسهولة واسهل حتى من شركات الفوركس الي جالس اترجاهم يحولو لي ما تبقى من رأس مالي ويماطلو

وكل مره بعذر مره يقولو اكتب الطلب بالانجليزي ومره يقولو اكتب رقم السويفت مع انه كاتبين لهم الاي بان وكله عشره على عشره بس عالم يبغو فلوسك تجلس معاهم

بعدين انت يعني انعملك برزنتيشن بس للاسف الي عملك ما كان ملم بسياسات الشركة بالشكل الكامل

عموما البرزنتيشن الجاي على يدي ان شاء الله انت والدكتور اسامة وكل الحبايب الي هنا وابشرو بالخير والعمولات الطيبه الي تشرح الخاطر

عرض البوم صور كيونت  
قديم 27-09-2012, 12:23 PM
كيونت كيونت غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: تنبيه و تحذير من شركة كيونت Qnet

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrmorasamir نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا كان واحد عاملى برزنتيشن وقالى طرق سحب غير اللى حضرتك كاتبها دى ؟؟؟؟؟؟؟؟
وواحد تانى قعد معايا وقالى نفس الطرق بتاعه الاول
واللى اكيد ان مفيش تحويل بنكى من شركه كيو نت والشيك اللى هتبعته الشركه مش هيوصل فى اقل من شهرين او تلاته( ده لو وصل )
وانى اخد الفلوس من الاب لين طيب هو هياخد الفلوس بتاعته منين ؟؟؟؟؟؟؟؟
اخي عمرو ما تلاحظ انه بديتو تدورون في حلقة مفرغه

يعني بالله لو سألتك العالم المشتركة ذي الي وصل عددهم اكثر من 8 مليون شريك ونطمح انه يوصل في الخمس سنوات الجاية ذي الى ضعف هذا العدد

ما احد منهم يحصل على عمولته بكل يسر وسهولة واسهل حتى من شركات الفوركس الي جالس اترجاهم يحولو لي ما تبقى من رأس مالي ويماطلو

وكل مره بعذر مره يقولو اكتب الطلب بالانجليزي ومره يقولو اكتب رقم السويفت مع انه كاتبين لهم الاي بان وكله عشره على عشره بس عالم يبغو فلوسك تجلس معاهم

بعدين انت يعني انعملك برزنتيشن بس للاسف الي عملك ما كان ملم بسياسات الشركة بالشكل الكامل

عموما البرزنتيشن الجاي على يدي ان شاء الله انت والدكتور اسامة وكل الحبايب الي هنا وابشرو بالخير والعمولات الطيبه الي تشرح الخاطر