قديم 22-08-2011, 10:01 PM   المشاركة رقم: 38
الكاتب
اف اف
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
اف اف غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: تنبيه و تحذير من شركة كيو نت Qnet

السلام عليكم

انا عندي تساؤل لاخويا عمر
هو انت دخلت كيونت ليه؟؟؟؟

ازا انا كنت مسجل كوكيل يعني اخدت منتج منهم ولالالالالالالالالالازم اجيب على يميني ويساري اتنين ولالالالالالالالالالالالالازم يشتروا من الموقع ده ليه؟ عشان انا اربح صح ولا لأ ؟؟؟؟ وحتى هما يربحوا لالالالالالالالالازم يقنع كل واحد فيهم زبون لالالالالالالالالالالالالازم يشتري من الموقع وايجيب واحد يمين وواحد يسار ليه؟ عشان هو يريح !!! بس؟ لالا وانا اربح برضو !!!!! من تعب مين اربح ؟؟؟؟ ومن فلوس مين اربح؟؟؟؟ من تعب العملاء اللي تحتي !!! مش كده برضو يا عمر؟؟؟

هو ده حلال ولا حرام؟؟؟ انا اربح من تعب وكد غيري ويمكن اربح مليون جنيه خلال سنة ازا تكاثر العملاء اللي تحتي طيب من فلوس مين؟؟ من فلوسهم طبعا...ده حرام ولا حلال ؟؟؟

انت ولا اي شخص مشارك وعنده وكالة ليه مشارك؟ عشان خاطر القلادة السحرية اللي اسمها قلادة الطاقة اللي نشات عن معتقد صيني ؟؟؟؟ ولا عشان الربح؟؟؟؟
عشان الفلووووووووس والربح طبعا
ولولا الربح اللي توصلنا لفووووووووق لما خسرنا 250$ واخذنا القلادة من الموقع!!! صح ولا لأ ؟؟

الشركة لها ترخيص ولا مالهاش يا دكتور هي نظامها ايه؟؟؟
اسمها شبكي ولا هرمي ولا شجري ولا اي مسمى هي نظامها ازاي قائم على ايه وكيف؟؟؟

الشركة بيحق لوكيلها يتقاعد بعد كم سنة وبعدين بيحصل على راتب تقاعد طيب هو الراتب ده منين؟؟؟ من فلوس مين يا جماعه؟؟؟
طيب انت بتشتغل في الشركة وبتتعب يا حبة عيني وتعبك هو انك تجيب زبون تقنعه يشتري عشان يزيد العملاء تحتك وهو بدوره الزبون يقنع ناس تحته..طيب طيب ده تعب
برضو بتشرح للناس الجديده عن نظام الشركة دي وتقنعه وبعدين يشتري ويتواصل الربح ..طيب طيب ده تعب
بتابع اللي تحتك وتشوف مين اللي يتحرك يجيب زبون يشتري ومين لأ..طيب طيب ده تعب
بتقيم مؤتمرات واجتماعات للناس تشرح لهم عن نظام الشركة وان الخسارة زيرو...طيب طيب ده تعب
ككككككككككككل ده التعب بيخليك تاخد عليه مليون جنيه في السنه !!!!!!!!! او اقل المهم تاخذ مبلغ كبير لانك جبت عملاء تحتك..واللي تحتك جاب زبون..واللي تحت تحتك جاب وكلهم دول اشتروا من الموقع عشان ايه طيب؟ عشان الفلوس والثراء السريع

ازا انت مليون جنبه تاخدهم ع الراحه امال اللي فوقك كم بياخدوا في الاسبوع ؟؟؟؟

طيب طيب مش مقتنع انو حرام انا اشرحلك
وللعلم يا اخويا عمر ما حصلش عالم معروف افتى ان الاشتراك بدي الشركة حلال
افرض الاسم اللي ابلك اسمه مصطفى
تحته انت على اليمين...........اليسار انا اف اف
كل واحد منا اخد ساعة من الشركة
انت لازم تجيب اتنين تحتك
اليمين فرضا محمد..........واليسار احمد
تقنعهم يشتروا واشتروا
وعملوا زي الشجرة تحتهم كل واحد فيهم جاب زميله ولا اخوه
وانا عملت زيك

تمام؟؟؟
طيب محمد تعب وجاب زبون واقنعه يشتري وزبونه اقنع زباين وكزا
هو تعب محمد ليه بيرجع لك اضعاف مضاعفة من الفلوس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مش لازم محمد بس ياخد عمولته على الزبون ده ويمشي وتنتهي القصه؟؟؟
لا تقول تسويق مباشر ولا غير مباشر

طيب افرض احنا بمحل
قالي المدير لو جبت لي زبون تقنعه يشتري دي الخامه اديك عموله كويسه
وجبت واستلمت العموله وانا مبسوط

قالي المدير عندي بطاقة برونزيه لو جبت زبون يشتري دي الخامه اديك عموله كويسه وتكون كده اشتركت بالبطاقة ولك رقم خاص ورقم حساب كل ما تجيب ليه زبون اديك عمولة تختصم من بطاقتك
وجبت واداني
ثم قلت للزبون ده لو جبت زبون يشتري نفس الخامه دي اديك عموله كويسه
فالزبون الاول جاب لي زبون تاني فرحت للمدير وانا فرحان ان الزبون التاني ده من طرفي
فاخدت عمولة كويسة والباقي اديته للزبون الاول
طبعا عموله مش كتيره وانا عمولتي اكتر
تمام؟؟؟؟؟؟؟؟
الزبون الاول قال للتاني لو جبت لي زبون اديك عموله وجاب زبون تالت
فالزبون التاني راح للاول والاول قابلني انا وقال جبت لك زبون جديد !!! (من تعب واقناع الزبون التاني طبعا)
فراحت للمدير وقال جبت لك زبون جديد !!! (من تعب الاخير طبعا)
فاداني عمولة كويسة ورحت قسمت دي العمولة على الزبون الاول والتاني على اني اخد نصيب الاسد (من غير تعب) والاول اكتر من التاني !!!!!!!!

طيب فين التعب في عملي انا ؟؟ مافيهاش تعب ولا شغل غير اني الزأ على النت واشوف ازا تكاثر العملاء اللي تحتي واوازن بين يمين ويسار وده مش مهم المهم الفلوس دي منين
هنا التساؤل عن نظام دي الشركة

عرض البوم صور اف اف  
قديم 22-08-2011, 10:01 PM
اف اف اف اف غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: تنبيه و تحذير من شركة كيو نت Qnet

السلام عليكم

انا عندي تساؤل لاخويا عمر
هو انت دخلت كيونت ليه؟؟؟؟

ازا انا كنت مسجل كوكيل يعني اخدت منتج منهم ولالالالالالالالالالازم اجيب على يميني ويساري اتنين ولالالالالالالالالالالالالازم يشتروا من الموقع ده ليه؟ عشان انا اربح صح ولا لأ ؟؟؟؟ وحتى هما يربحوا لالالالالالالالالازم يقنع كل واحد فيهم زبون لالالالالالالالالالالالالازم يشتري من الموقع وايجيب واحد يمين وواحد يسار ليه؟ عشان هو يريح !!! بس؟ لالا وانا اربح برضو !!!!! من تعب مين اربح ؟؟؟؟ ومن فلوس مين اربح؟؟؟؟ من تعب العملاء اللي تحتي !!! مش كده برضو يا عمر؟؟؟

هو ده حلال ولا حرام؟؟؟ انا اربح من تعب وكد غيري ويمكن اربح مليون جنيه خلال سنة ازا تكاثر العملاء اللي تحتي طيب من فلوس مين؟؟ من فلوسهم طبعا...ده حرام ولا حلال ؟؟؟

انت ولا اي شخص مشارك وعنده وكالة ليه مشارك؟ عشان خاطر القلادة السحرية اللي اسمها قلادة الطاقة اللي نشات عن معتقد صيني ؟؟؟؟ ولا عشان الربح؟؟؟؟
عشان الفلووووووووس والربح طبعا
ولولا الربح اللي توصلنا لفووووووووق لما خسرنا 250$ واخذنا القلادة من الموقع!!! صح ولا لأ ؟؟

الشركة لها ترخيص ولا مالهاش يا دكتور هي نظامها ايه؟؟؟
اسمها شبكي ولا هرمي ولا شجري ولا اي مسمى هي نظامها ازاي قائم على ايه وكيف؟؟؟

الشركة بيحق لوكيلها يتقاعد بعد كم سنة وبعدين بيحصل على راتب تقاعد طيب هو الراتب ده منين؟؟؟ من فلوس مين يا جماعه؟؟؟
طيب انت بتشتغل في الشركة وبتتعب يا حبة عيني وتعبك هو انك تجيب زبون تقنعه يشتري عشان يزيد العملاء تحتك وهو بدوره الزبون يقنع ناس تحته..طيب طيب ده تعب
برضو بتشرح للناس الجديده عن نظام الشركة دي وتقنعه وبعدين يشتري ويتواصل الربح ..طيب طيب ده تعب
بتابع اللي تحتك وتشوف مين اللي يتحرك يجيب زبون يشتري ومين لأ..طيب طيب ده تعب
بتقيم مؤتمرات واجتماعات للناس تشرح لهم عن نظام الشركة وان الخسارة زيرو...طيب طيب ده تعب
ككككككككككككل ده التعب بيخليك تاخد عليه مليون جنيه في السنه !!!!!!!!! او اقل المهم تاخذ مبلغ كبير لانك جبت عملاء تحتك..واللي تحتك جاب زبون..واللي تحت تحتك جاب وكلهم دول اشتروا من الموقع عشان ايه طيب؟ عشان الفلوس والثراء السريع

ازا انت مليون جنبه تاخدهم ع الراحه امال اللي فوقك كم بياخدوا في الاسبوع ؟؟؟؟

طيب طيب مش مقتنع انو حرام انا اشرحلك
وللعلم يا اخويا عمر ما حصلش عالم معروف افتى ان الاشتراك بدي الشركة حلال
افرض الاسم اللي ابلك اسمه مصطفى
تحته انت على اليمين...........اليسار انا اف اف
كل واحد منا اخد ساعة من الشركة
انت لازم تجيب اتنين تحتك
اليمين فرضا محمد..........واليسار احمد
تقنعهم يشتروا واشتروا
وعملوا زي الشجرة تحتهم كل واحد فيهم جاب زميله ولا اخوه
وانا عملت زيك

تمام؟؟؟
طيب محمد تعب وجاب زبون واقنعه يشتري وزبونه اقنع زباين وكزا
هو تعب محمد ليه بيرجع لك اضعاف مضاعفة من الفلوس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مش لازم محمد بس ياخد عمولته على الزبون ده ويمشي وتنتهي القصه؟؟؟
لا تقول تسويق مباشر ولا غير مباشر

طيب افرض احنا بمحل
قالي المدير لو جبت لي زبون تقنعه يشتري دي الخامه اديك عموله كويسه
وجبت واستلمت العموله وانا مبسوط

قالي المدير عندي بطاقة برونزيه لو جبت زبون يشتري دي الخامه اديك عموله كويسه وتكون كده اشتركت بالبطاقة ولك رقم خاص ورقم حساب كل ما تجيب ليه زبون اديك عمولة تختصم من بطاقتك
وجبت واداني
ثم قلت للزبون ده لو جبت زبون يشتري نفس الخامه دي اديك عموله كويسه
فالزبون الاول جاب لي زبون تاني فرحت للمدير وانا فرحان ان الزبون التاني ده من طرفي
فاخدت عمولة كويسة والباقي اديته للزبون الاول
طبعا عموله مش كتيره وانا عمولتي اكتر
تمام؟؟؟؟؟؟؟؟
الزبون الاول قال للتاني لو جبت لي زبون اديك عموله وجاب زبون تالت
فالزبون التاني راح للاول والاول قابلني انا وقال جبت لك زبون جديد !!! (من تعب واقناع الزبون التاني طبعا)
فراحت للمدير وقال جبت لك زبون جديد !!! (من تعب الاخير طبعا)
فاداني عمولة كويسة ورحت قسمت دي العمولة على الزبون الاول والتاني على اني اخد نصيب الاسد (من غير تعب) والاول اكتر من التاني !!!!!!!!

طيب فين التعب في عملي انا ؟؟ مافيهاش تعب ولا شغل غير اني الزأ على النت واشوف ازا تكاثر العملاء اللي تحتي واوازن بين يمين ويسار وده مش مهم المهم الفلوس دي منين
هنا التساؤل عن نظام دي الشركة