قديم 03-10-2011, 06:28 PM   المشاركة رقم: 59
الكاتب
m.kamal
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
m.kamal غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: تنبيه و تحذير من شركة كيو نت Qnet

والله يا أخي ما عارف أأولك ايه لكن أخشى في يوم من الأيام أنك تقع في مصيبة (لا قدر الله) ويكون كل رد فعل كل الناس اللي حواليك انهم بدل ما يساعدوك أو يخففوا عنك يكدبوك ويتهموك أنك بتفتري على غيرك
عموما أنا أنتهى كلامي معاك لأن الموضوع مش موضوع سؤ فهم لكن الموضوع أصبح سؤ نية
لكن للاخوة الي في المنتدى اللي ممكن يظنوا بأني باعمل تشهير للشركة
فاحب أأول أني مش محتاج أشهر لأن الشركة بالفعل مشهورة بالنصب ويكفي أنكم تدخلوا على الفيس بوك وتبحثوا عن كويست نت وانتم هاتلاءوا جروبات بالآلآف لناس أضحك عليهم
أما الي شايف فيكم ان الي اتنصب عليهم من الشركة مغفلين وأنه واد مفتح ويعرف يجيب الفلوس من فم الأسد فكل الي أأدر أأوله
ربنا يعينه
اللهم بلغت اللهم فاشهد

عرض البوم صور m.kamal  
قديم 03-10-2011, 06:28 PM
m.kamal m.kamal غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: تنبيه و تحذير من شركة كيو نت Qnet

والله يا أخي ما عارف أأولك ايه لكن أخشى في يوم من الأيام أنك تقع في مصيبة (لا قدر الله) ويكون كل رد فعل كل الناس اللي حواليك انهم بدل ما يساعدوك أو يخففوا عنك يكدبوك ويتهموك أنك بتفتري على غيرك
عموما أنا أنتهى كلامي معاك لأن الموضوع مش موضوع سؤ فهم لكن الموضوع أصبح سؤ نية
لكن للاخوة الي في المنتدى اللي ممكن يظنوا بأني باعمل تشهير للشركة
فاحب أأول أني مش محتاج أشهر لأن الشركة بالفعل مشهورة بالنصب ويكفي أنكم تدخلوا على الفيس بوك وتبحثوا عن كويست نت وانتم هاتلاءوا جروبات بالآلآف لناس أضحك عليهم
أما الي شايف فيكم ان الي اتنصب عليهم من الشركة مغفلين وأنه واد مفتح ويعرف يجيب الفلوس من فم الأسد فكل الي أأدر أأوله
ربنا يعينه
اللهم بلغت اللهم فاشهد