قديم 08-12-2011, 04:09 AM   المشاركة رقم: 66
الكاتب
Mr.GooDMaN
عضو نشيط
الصورة الرمزية Mr.GooDMaN

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Mr.GooDMaN غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: تنبيه و تحذير من شركة كيو نت Qnet

يعني يا جماعة انا شكلي شفت الموضوع متأخر وانا اعرف الموضوع ده من زمان لكن بصراحة مفكرتش ادخل فيه
لكن يا جماعة ياللي شغالين ف كيو نت انتو مصريين سواء مسلمين او مسحيين الموضوع ع درجة كبيرة من الشك انه حرام او انه نصب او حتى الاتنين خلاص مفيش داعي منه
وطبعا الاخ بيتر ف الفيديو اللي ف نفس الموضوع وضح انه غير مستحب عند المسيحين

الناس اللي بتدور ع الربح السهل مفيش حاجة بتيجي بالساهل انت ممكن تكون خايف تدخل فوركس لانك خايف من الخسارة فقلت ان كيو نت احسن ومفيهاش خسارة
لا انت لو بتدور ع الربح الفوركس موجود ومش الفوركس بس في مجالات كتير جدا ولكن بما اننا ف منتدى للفوركس انت ممكن تبدأ تتعلم صح وتتدرب صح وتظبط نفسك صح
وهتلاقي كله تمام ليه بقا ادور ع المتاعب والحاجاات المشكوك فيها واحاول احلل الحرام
والله اعلم
مش عارف اذا كان كلامي صح ولا غلط لكن انا حبيت اقول رأيي

عرض البوم صور Mr.GooDMaN  
قديم 08-12-2011, 04:09 AM
Mr.GooDMaN Mr.GooDMaN غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: تنبيه و تحذير من شركة كيو نت Qnet

يعني يا جماعة انا شكلي شفت الموضوع متأخر وانا اعرف الموضوع ده من زمان لكن بصراحة مفكرتش ادخل فيه
لكن يا جماعة ياللي شغالين ف كيو نت انتو مصريين سواء مسلمين او مسحيين الموضوع ع درجة كبيرة من الشك انه حرام او انه نصب او حتى الاتنين خلاص مفيش داعي منه
وطبعا الاخ بيتر ف الفيديو اللي ف نفس الموضوع وضح انه غير مستحب عند المسيحين

الناس اللي بتدور ع الربح السهل مفيش حاجة بتيجي بالساهل انت ممكن تكون خايف تدخل فوركس لانك خايف من الخسارة فقلت ان كيو نت احسن ومفيهاش خسارة
لا انت لو بتدور ع الربح الفوركس موجود ومش الفوركس بس في مجالات كتير جدا ولكن بما اننا ف منتدى للفوركس انت ممكن تبدأ تتعلم صح وتتدرب صح وتظبط نفسك صح
وهتلاقي كله تمام ليه بقا ادور ع المتاعب والحاجاات المشكوك فيها واحاول احلل الحرام
والله اعلم
مش عارف اذا كان كلامي صح ولا غلط لكن انا حبيت اقول رأيي