المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : توضحيات و اعتذار بشان تحديثات سيرفر الموقع.

مدير الموقع
08-07-2011, 07:04 AM
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته..
الاخوة الكرام اعضاء اف اكس اربيا..
نعتذر عن الاخطاء الذى حدثت اثناء عملية نقل السيرفر الى سيرفر جديد و للاسف فقد عانينا مع شركة هوست جيتورز و هى احد اكبر شركات الاستضافة فى العالم فى الفترة السابقة بسبب المشاكل فى نقل الداتا..
لن اطيل عليكم و اشرح لكم كمية الاخطاء و المراسلات التى قمنا بمراسلتهم و لكننى اود و بكل اسف ان ابلغكم اننا لن نستطيع اعادة المشاركات المفقودة بسبب خطا فى الباك اب الذى اخذه السيرفر قبل الانتقال..و يعتبر ما هو امامكم الان هو قاعدة البيانات التى سنستمر عليها فى الفترة القادمة.

اقول هذا الكلام و انا فى غاية الاسى و الغضب مما حدث و لكننى اعتبرها انها ثورة للتصحيح فى المنتدى و ان كل ثورة لها شهداء و اعتبر المشاركات و المواضيع التى كتبت فى اليومين الماضيين و ضاعت للاسف هى شهداء ثورة التغيير..
للسيرفر..

اتمنى ان يصفح عنا اعضائنا فوالله لم يكن لنا اى ذنب فيما حدث و تركنا الامر للمختصين الامريكان و لكنهم خذلونا و اعدكم فى اننا لن نترك حقوقنا و نتقدم بشكوى ضد كل من اذانا و اضاع علينا مشاركات الايام السابقة..

و نحن كادارة اف اكس ارابيا سنقوم بتعويض كل فرد كتب و لو مشاركة واحدة بعدد 50 مشاركة فعالة كاعتذار مننا عن الازعاج الذى سببه هذا الامر لنا جميعا و اتمنى ان تكون هذه هدية بسيطة قيمتها فى تقديرنا لكل اعضائنا و انا على ثقة ان الجميع سيتفهم الامر اننا ليس لنا دخل فيه و لم نقصر سواء فى اختيار شركة او فى حتى العمل فلم نقم بعمل اى شيئ بايدينا لاننا لا نفقه فى ذلك اساسا.
يرجى ممن يريد الحصول على 50 مشاركة فعالة نظرا لكتابته مشاركة خلال اليومين الماضيين و ضاعت ان يضيف اسمه هنا.

اشكركم على سعة صدركم و ان شاء الله نقف سويا فى الفترة القادمة فالرجال هى من تظهر فى الشدائد و تقف بجوار بعضها البعض..

شكرا يا احلى اعضاء منتدى فى الدنيا

الله كريم.

!سعود!
08-07-2011, 07:16 AM
انا اعتبر من الاعضاء حديثي الانضمام معكم
ولكن للامانة منتداكم جدآ جدآ رائع
ولم يصل الى ما وصل الية الان الا بفضل الله
ثم بإدارة وطاقم واعضاء هذا الصرح الاكثر من رائع
اسأل الله العلي العظيم في هذا اليوم المبارك
ان يرزقكم من واسع فضلة
وان يمددكم بالصحة والعافية
وان يجعل هذا المنتدى دائمآ وابدآ
صرحآ شامخآ يستفيد منة الاعضاء
وان يفيدهم فيما ينفعهم
وان ينجيهم عن ما يغضب الله
تحياتي لك
اخوك :: سعود ,,

imtithal
08-07-2011, 08:12 AM
الى الامام سر وهات 50 مشاركه فعالة :1: لاني امس كتبت عن شهداء السيرفر

وباين انه موضوعك ضاع وردودي ضاعت ..

alshreef2011
08-07-2011, 08:46 AM
[COLOR="DarkGreen"][SIZE="4"][B]الله معك يادكتور اسامة
مجهود مميز وان شاء الله يكون افضل من السابق
ولاتنسى
[FONT="Andalus"]"لا يضيع الله اجر من احسن عملا"

shobra
08-07-2011, 08:59 AM
ولا يهمك يادكتور هيا دى ضريبه النجاح والخير دائما فيما اختاره الله لنا

m.zey4x
08-07-2011, 10:14 AM
ربنا كريم يا دكتور و ان شاء الله تكون الايام القادمه افضل
اخوك محمود اسماعيل

م.يوسف
08-07-2011, 10:40 AM
السلام عليكم
الف مبروك التحديثات الجديده
وحصل خير
انا كنت اكتب بموضوع اقتراح للتطوير(Circular Trendlines )
وكنت بدات بترجمة الافكار
وخلصت شرح للفكره والمقدمة ووضعتها بالموضوع
وقمت بوضع شارتات كامثلة وكنت احمل بشارتات اخرى لوضعها بالموضوع
وما تشوفوا مكروه وجدت رسالة ادارية دخلت رابط خاطيء والموضوع طار
يا ريت يوجد حل لارجاع الموضوع
وشكرا

alzaaem
08-07-2011, 10:42 AM
ما يهم عدد المشاركات او غيره

المهم هنا الافادة و الاستفادة من بعضنا البعض

و الى الامام يا ارابيا

تحياتي

ابراهيم امين
08-07-2011, 10:52 AM
و لا يهمك يا دكتور اهم حاجة يكون المنتدى بعد كدة تمام و الف مبروك يا دكتور

Mohammed2010
08-07-2011, 10:58 AM
الله يجزيك الخير يادكتور بالفعل نقل الداتا من سيرفر الى سيرفر وعمل ريستور يحتاج الى تعب وحذر،المهم الحمد الله انتهت المشكلة والأمور أوكى،وكما تفضلت كل ثورة لابد لها من تضحية،أعانك الله وكل شئ يتعوض ان شاء الله وبهمتك وهمة المشرفين والأعضاء نبني هذا الصرح الشامخ باذن الله.
ودي وتقديري

مدير الموقع
08-07-2011, 11:19 AM
بارك الله فيكم على كلامكم المشجع لنا..
الحمد لله على كل شيئ و تقديركم و تشريفكم هو وسام على صدورنا و نعدكم ان نبذل المزيد من الجهد من اجل تعويض المشاركات التى فقدت خلال اليومين الماضيين
اتمنى من الله ان يجعل هذا خيرا و يعوضنا عنه خيرا..

حسبى الله و نعم الوكيل فيكوا يا هوست جيتور
الله كريم

أحمد الرويني
08-07-2011, 11:20 AM
و لا يهمك حاجة يا دكتور كل شئ بيتعوض بس المهم منتدانا يكون في أحسن صورة و نحن نسعي دائما إلي المشاركة في تطويرة و إن كانت لنا مشاركات مهمة قد حذفت فنعتبر هذه تضحية بسيطة مقدمة لهذا المنتدي العظيم و سأقوم لاحقا بكتابة موضيعي التي حذفت مره أخري

و الله الموفق و كل عام و جميع أعضاء المنتدي بألف خير و صحة

أخوكم أحمد الرويني

medo_1982

مدير الموقع
08-07-2011, 11:22 AM
يرجى العلم انه قد يوجد بطئ نسبى خلال يومى الاجازة نظرا لاستكمال اعمال الترقيات و التحديث..
و ايضا يرجى العلم انه قد يحدث اخطاء طبيعية حتى يتم انتهاء انتقال السيرفر تماما و توليفه على الانترنت..
كان اسبوع سيئ سواء فى الفوركس او فى المنتدى..
تحياتى للجميع

jenerar
08-07-2011, 11:25 AM
كل فدى إف إكس أرابيا يا أخي أسامة

أنا عن نفسي أريد تغيير و أحبه للأنه فيه صالح لجميع الأعضاء و الزوار

بالتوفيق يا أخي أسامة في مسيرة التغيير نحن معك و إلى الأبد

midoabdo
08-07-2011, 11:37 AM
المهم الاستفاده يا دكتور والمنتدى يصبح اكثر سرعه وتفوقا انا بس اللى مزعلنى انى كنت عامل رحله على اليورو دولار بالف نقطه وحققت حوالى 240 بس الموضوع نصه اتفرمت

لكن الحمد لله على كل حال

walid
08-07-2011, 02:42 PM
معوضين خير ان شاء الله
انا شاركت في هدية انتقال للسيرفر الجديد
ولكن ارى الموضوع حذف عالعموم خير ان شاء الله

delpiero
08-07-2011, 02:47 PM
الحمد لله على كل شئ و قدر الله و ماشاء فعل
و ان شاء الله منتدانا ارابيا نحو الأفضل دائماً

Eng.Hamada
08-07-2011, 03:11 PM
والله ربنا يعلم كنا لسه داخلين انهارده نقول لحضرتك كده اننا نكمل علي الموقع كما هو ومش شرط نحاول نسترجع المشاركات الا المشاركات المهمة جدا زي مشاراكات استاذنا حكيم في موضوع معادلة الترند او تعلم لغة ال mql ودي اغلبها هيكون موجود علي ايميلات الاعضاء المشتركين بالمواضيع دي

مفيش اي داعي للاعتذار عن خطأ ملكمش اي ذنب فيه يادكتور ووالله احنا فراحنين جدا جدا بالتطوير اللي حصل ورجاء من حضرتك ان ال 50 مشاركة فعالة يبقوا كهدية بمناسبة تطوير المنتدي لكل الاعضاء اللي موجودين مش تعويض زيها زي المسابقة رقم 18 تقريبا

ويسعدنا اننا نكون اول ناس ينطلب هديتنا مش تعويضنا
والف الف الف مبروك علي التحديثات يا دكتور وفي انتظار باقي مفاجئات ارابيا التي لا تنتهي

مدير الموقع
08-07-2011, 04:02 PM
شكرا لكلامكم الطيب..
بالنسبة للعشرة نقاط للمسابقة الثامنة عشرة بمناسبة التطوير سيتم اضافتها فى المساء عندما يعود محمد نوارج من اعتصامه فى التحرير..
اما بالنسبة لل 50 مشاركة فهى هدية من المنتدى لكل من سيقوم بوضع تعليقا هنا..
سيقوم الاخ seragsamy باضافة المشاركات الفعالة الخمسين تباعا..
بالتوفيق للجميع..

abdellatif
08-07-2011, 04:11 PM
نتفهم مجهوداتكم الجبارة خدمة للمصلحة العامة بارك الله فيكم

Haiman hanna
08-07-2011, 04:24 PM
ان شاء الله مع اكتمال تحديث السرفر كل شئ يكون افضل من السابق بمراحل

Tarek adel
08-07-2011, 04:55 PM
ولا يهمك يا دكتور ده بس عشان انت شككت فى قدرات المبرمجين المصريين وانخدعت فى ذوى العيون الزرقاء واللكنه الغربية:p
هون عليك فالخسائر لا تقاس بالمكاسب والموقع اصبحت سرعته واضحه بالفعل
والقادم افضل

Dr_aHmaaaaaD
08-07-2011, 05:10 PM
ولا يهمك يا دكتور اسامه

اهم حاجه ان المنتدى بقى افضل

وفعلا كان اسبوع غريب وممل جدا

بس موضوح استاذ حكيم هو اللي فاتني فيه مشاركات كان شارح فيها

هدور عندي فالايميل يمكن الاقيها ان شاء الله

وان شاء الله نستمر

سامر 555
08-07-2011, 05:21 PM
نعتذر عن الاخطاء الذى حدثت اثناء عملية نقل السيرفر الى سيرفر جديد و للاسف فقد عانينا مع شركة هوست جيتورز و هى احد اكبر شركات الاستضافة فى العالم فى الفترة السابقة بسبب المشاكل فى نقل الداتا..
لن اطيل عليكم و اشرح لكم كمية الاخطاء و المراسلات التى قمنا بمراسلتهم و لكننى اود و بكل اسف ان ابلغكم اننا لن نستطيع اعادة المشاركات المفقودة بسبب خطا فى الباك اب الذى اخذه السيرفر قبل الانتقال..و يعتبر ما هو امامكم الان هو قاعدة البيانات التى سنستمر عليها فى الفترة القادمة.

اقول هذا الكلام و انا فى غاية الاسى و الغضب مما حدث و لكننى اعتبرها انها ثورة للتصحيح فى المنتدى و ان كل ثورة لها شهداء و اعتبر المشاركات و المواضيع التى كتبت فى اليومين الماضيين و ضاعت للاسف هى شهداء ثورة التغيير..
للسيرفر..

اتمنى ان يصفح عنا اعضائنا فوالله لم يكن لنا اى ذنب فيما حدث و تركنا الامر للمختصين الامريكان و لكنهم خذلونا و اعدكم فى اننا لن نترك حقوقنا و نتقدم بشكوى ضد كل من اذانا و اضاع علينا مشاركات الايام السابقة..

و نحن كادارة اف اكس ارابيا سنقوم بتعويض كل فرد كتب و لو مشاركة واحدة بعدد 50 مشاركة فعالة كاعتذار مننا عن الازعاج الذى سببه هذا الامر لنا جميعا و اتمنى ان تكون هذه هدية بسيطة قيمتها فى تقديرنا لكل اعضائنا و انا على ثقة ان الجميع سيتفهم الامر اننا ليس لنا دخل فيه و لم نقصر سواء فى اختيار شركة او فى حتى العمل فلم نقم بعمل اى شيئ بايدينا لاننا لا نفقه فى ذلك اساسا.
يرجى ممن يريد الحصول على 50 مشاركة فعالة نظرا لكتابته مشاركة خلال اليومين الماضيين و ضاعت ان يضيف اسمه هنا.

اشكركم على سعة صدركم و ان شاء الله نقف سويا فى الفترة القادمة فالرجال هى من تظهر فى الشدائد و تقف بجوار بعضها البعض..

الله كريم.
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
نعم انه من المحزن ان نضيع مشاركات يومين ولكن فلنعتبرها تضحيه على السيرفر الجديد ونتوقع التجديد داءما
دكتور بارك الله فيكم جميعا القاءمين على اف اكس ارابيا وان شاء الله تكونو الاواءل في المنتديات واكثر كمان
بالنسبه لل50 مشاركه بارك الله فيكم على حسن النيه .. انا شاركت في المنتدى ولكن لم تكن مشاركاتي
فعاله اريد منكم التكمله في الطريق المعهود وروح العزيمه الموجوده هنا كي نعمل شيء لم يسبقنا احد على ذالك
وهذه امنيه يارب تحقق وشكرا

sadk
08-07-2011, 06:06 PM
ولا يهمك يا دكتور
طالما مفيش ذنب ليكم خلاص مفيش مشاكل
نتكلم بالمهم
انتو اكيد حتاخدوا تعويض من الشركة بتاعت السيرفراتhttp://fx-arabia.com/vb/images/smilies/1%20%2867%29.gif
انا عن نفسى متنازل عن ال50 مشاركة ومستعد اقبل اخد التعويض معاكوا يلا زى بعضو:1 (27)::1:

farok
08-07-2011, 08:18 PM
مبروك يا دكتور على السيرفر الجديد ويجعله وش السعد عليك وعلينا ان شاء الله
FAROK

Herr.Omar
08-07-2011, 08:39 PM
انا بتعذب بجد يا دكتور عشان اوصلكم كل شويه ادخل علي السيرفر اللي بسميه المهجور مفيش فيه غيري واتنين او تلاته بالكتير وطبعا عمال اتكلم فيه واعمل مشاركات واروح هنا وهناك مفيش حد بيرود عليه ولما بصدق اني ادخل هنا تاني اعمل كومنت او اي حاجه والاقي نفسي رجعت تاني للمنتدي المهجور بخاف اعمل ريفرش للصفحه بجد ومش عارف بعد الكومنت ده لما اكتبه حكون موجود تاني هنا ولا حروح تاني لوحدي في المهجور :1 (75):

عموما ربنا معاكم ويقويكم ومتسبش حق المنتدي يا دكتور وارفع عليهم قواضي

تحياتي

Samy
08-07-2011, 08:40 PM
انه قضاء الله فينا لا شك
و لا يد لنا به
بل بالعكس كان المفترض ان يكون المردود افضل دونما اخطاء
منهم لله بل سامحهم الله
فحتماً لا يقصدون

كل الشكر للأعضاء الكرام على تفهمهم الوضع
و روحهم العاليه الخلاقه التى تدفعنا جميعا
للعطاء دون كلل قدر المستطاع

و قد لا تعلمون مدى الجهد و السهر الذى بذله
د / اسامه فى الايام السابقه
و لكن الاعضاء الكرام يستحقون منا اكثر من ذلك

gashaweb
08-07-2011, 08:49 PM
بارك الله فيكم
والله انا ادخل و اكتب و ادخل مرة تانية
و اشوف الموضوع رجع لورى شوي

واليوم دخلت الموضوع ولقيته متعد ي بكم مشاركة

في الاول شكيت اني اكون نايم و بحلم بالمشاركات دي

اعمال السهر عاملة معاي عمائل :1 (11):

ما قصرتوا و الله بارك الله فيكم

ابو عافية
08-07-2011, 10:00 PM
العلم فى الراس مش فى الكراس يادكتور ولا يهمك احنا مش زعلانين
وياريت اوعى تسيب حقنا مع الشركه الامريكيه
و لازم يدفعوا تعويض
وانا كنت عامل مشاركات انا وزمايلنا فى المنتدى على موضوع ربط الشاشات وللاسف معظمها راح بس هاتتعوض باذن الله
و اخيرا . . . . .
احب اقولك اوعى تنسى الخمسين مشاركه انا مستنيهم هههههههههههه

خالدمصطفى
08-07-2011, 11:30 PM
خالدمصطفى
مفيش اي حاجة يادكتور

مدير الموقع
09-07-2011, 01:50 AM
لا يمكن ان تتخيلوا مدى سعادتى الان بما حدث..و قدر الله ما شاء فعل.

لكن وضح لى هذا الكثير من حب الاعضاء لارابيا و هو تقدير كبير نضعه فوق رؤوسنا و نعدكم اننا سنعمل دائما لكم و من اجلكم :)
بالنسبة للمشاركات الفعالة سيقوم الاخ سراج باضافة 50 مشاركة فعالة لكل الردود الرائعة هنا كهدية بسيطة مننا للمنتدى..
نعدكم انه مع التحديثات الهيكلية الجديدة فان الموضوع سيختلف تماما حيث سنتطور الى مصاف العالمية ان شاء الله.
نعدكم بان نقدم شيئا جديدا و مفيدا دائما.
انتظرا جديدنا و ان شاء الله يعدى على خير :)
شكرا ليكم بجد..
الله كريم.

Herr.Omar
09-07-2011, 02:08 AM

لكن وضح لى هذا الكثير من حب الاعضاء لارابيا و هو تقدير كبير نضعه فوق رؤوسنا و نعدكم اننا سنعمل دائما لكم و من اجلكم :)
بالنسبة للمشاركات الفعالة سيقوم الاخ سراج باضافة 50 مشاركة فعالة لكل الردود الرائعة هنا كهدية بسيطة مننا للمنتدى..
نعدكم انه مع التحديثات الهيكلية الجديدة فان الموضوع سيختلف تماما حيث سنتطور الى مصاف العالمية ان شاء الله.
شكرا ليكم بجد..
الله كريم.

ربنا معاكم يادكتور ان شاء الله

nadmondo
09-07-2011, 04:28 AM
ربنا يوفقك يا د/اسامة.......ويقويك لان المجهود شاق
وبودى اساعد.....بس ما اعرفش اساعد ازاى.......
ربنا يسهل والتحديث ينتهى على خير ان شاء الله.....
ويارب ماتكونش الموضوعات اتاثرت جامد لانها ثروة تعليمية وكنز اتعلمنا ومازلنا نتعلم........
وياريت تقول للخبراء الاجانب اللى
بيعملوا التحديث....... اللى ضيع موضوع يرجعه ....والا......!!!!!!!
لحسن يكونوا فاكرين ان احنا راكنين الفيل بره ولا لابسين السلطانية!!!!!!!!!!

ابو عافية
09-07-2011, 04:49 AM
الله ينور يا دكتور والله ينور يا fx-arabia والحصان الجامح لا يوقفه اى تعثرات
وربن معاكم ومعانا
وكل سنة و انتم طيبين بمناسبه شهر رمضان المعظم
الله مبلغنا رمضان
وماتنسوش الخمسين نقطه ههههههههههههههه

elwfaey
09-07-2011, 01:57 PM

للسيرفر..

الله كريم.
ربنا يكرمك يادكتور وانتم اهل للاحترام والتقدير من الجميع
واتمنى ان لا يطول بنا الامر وفي انتظار الانجازات الحديثه اللتي تعودنا عليها منكم
فائق الاحترام والتقدير

aafag
09-07-2011, 03:33 PM
مبروك السيرفر الجديد رغم المنقصات قدر الله وما شاء فعل
فداكم مليون مشاركة

AHMED FOUAD
09-07-2011, 03:44 PM
السلام عليكم

انا لا ارى بعض المشاركات فى موضوعى توصيات على الديمو هل هذا بسبب نقل السيرف بردو

hakem
09-07-2011, 04:56 PM

شكرا ليكم بجد..
الله كريم.

زادكم الله سعاده وبارك الله فيك

وقدر الله وما شاء فعل

أبو ياسين
09-07-2011, 05:13 PM

للسيرفر..

الله كريم.
ولا يهمك يا دكتور وحمدلله على سلامة المنتدى
ويارب دائماً كده فى تطوير للأحسن على طول
رغم ان مشاركات الواحد فى المنتدى للاسف قليلة
لكن مش بقدر استحمل غيابه ولو لفترة قليلة
وربنا يديم الود والاحترام ،،،
تحياتى ,,,,

Wassim
09-07-2011, 09:35 PM
إن شاء الله كل حاجه ترجع أحسن من الأول ...بالتوفيق يأرابيا

eng.safaa
09-07-2011, 11:39 PM
مبروك السيرفر الجديد ان شاء الله يكون هذا التحديث لازدهار وتقدم اف اكس ارابيا
وربنا معكم ان شاء الله

مدير الموقع
10-07-2011, 09:38 AM
بارك الله فيكم جميعا..
يرجى العلم ان الموقع قد يتعرض للاغلاق اليوم فى الساعة العاشرة مساء توقيت القاهرة لمدة دقائق بسيطة لاضافة برمجيات جديدة و تحديثات اضافية للموقع..
اتمنى ان تفيد و ان تعجبكم و نشكركم على سعة الصدر.
الله كريم.

mohamed1
10-07-2011, 07:57 PM
انا بس اختفت مشاركاتى الفعالة يا دكتو كانو 63
ارجو التصحيح

seragsamy
10-07-2011, 08:59 PM
تمت اضافة 50 مشاركة فعالة لكل من اشار الى انه تضرر بشكل أو بآخر

بالتوفيق للجميع

Mohammed2010
10-07-2011, 09:31 PM

شكرا ليكم بجد..
الله كريم.

تمت اضافة 50 مشاركة فعالة لكل من اشار الى انه تضرر بشكل أو بآخر

بالتوفيق للجميع

جزاك الله خيرا أخ سراج،وبانتظار اضافة المشاركات الفاعلة :1:.

ودي وتقديري

مدير الموقع
11-07-2011, 01:55 AM
الاخوة الافاضل..
يرجى العلم ان الموقع سيتعرض للاغلاق المؤقت فى تمام السابعة و النصف صباحا و لمدة نصف ساعة و ذلك للمزيد من التحديثات و الاضافات البرمجية المفيدة للجميع..
نشكركم على سعة صدركم و نعتذر عن التوقف البسيط مقدما..
بالتوفيق ان شاء الله

مدير الموقع
11-07-2011, 08:39 AM
سيتم اغلاق الموقع مؤقتا لمدة دقائق ثم نعود مرة اخرى..
تحياتى

seragsamy
11-07-2011, 02:11 PM
تم اضافة 50 مشاركة فعالة لكل من شارك بهذا الموضوع

بالتوفيق للجميع يارب

Mohammed2010
11-07-2011, 02:23 PM
تم اضافة 50 مشاركة فعالة لكل من شارك بهذا الموضوع

بالتوفيق للجميع يارب

جزاك الله خيرا أخ سراج،وبالتوفيق للجميع ان شاء الله.
ودي وتقديري

jamal khalil
11-07-2011, 03:44 PM
واخيرا عدنا للمنتدى

الله يسامح مزود الخدمة دوخنا معاه

شكر خاص وخاص جدا للدكتور اسامة لمتابعته الشخصية معي لحل المشكلة مع مزود الخدمة

تحياتي للجميع وفعلا لكم جميعا معزة خاااااااااصة

Herr.Omar
11-07-2011, 06:15 PM
الحمد لله الان المنتدي يعمل معي جيد جدا والسرعه ممتازه الحمد لله

بارك اللهم لكم جميعا

مدير الموقع
11-07-2011, 06:20 PM
حمدا لله على السلامة..
وحشتونا..كنتم عالقين فى السيرفر القديم..كما شرحت لكم الامر فانه يتاخر قليلا حينما تحدث كل شركة انترنت DNS المواقع..

الان اود ان اسال هل الموقع اصبح اسرع ام انه لا تغيير ام ابطئ.

تحياتى يا غاليين