المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : طلــــــــــــــــــــــب مـــــــــــــــــــــــن الادارة

fdakdme
15-07-2011, 05:14 PM
السلام عليكم ورحمة الله
اشكر جميع الاعظاء والمشرفين وبالخص الي منهم يقوم بتوصيات
عندي طلب من الاخوي الذين يضعون التوصيات ارفاق شارت للتوصية موضع سبب التوصية وشرح كامل للتوصية وارجو لايكون الشرح عل نفس الشارت يكون اسفل الشارت
لو فرضنا 30 توصية يومين مشروحة بالكامل راح يكون عندنا معلومات والمام بالتحليل لنا نحنو المبتدئين
لاكن لو ضعت توصية ارقام بس ماعرفنا ليش نزل السهم او طلع
ولو كان وقت التوصية لايسمح بوضع شارت والشرح وسبب التوصية لامانع من اتاحة الوقت للعضو الملقي للتوصية بشرح في وقت لايتجاوز نصف ساعة

لكي نتعلم لابد ان نمارس

تحياتي للكل

Herr.Omar
15-07-2011, 05:39 PM
السلام عليكم ورحمة الله
اشكر جميع الاعظاء والمشرفين وبالخص الي منهم يقوم بتوصيات
عندي طلب من الاخوي الذين يضعون التوصيات ارفاق شارت للتوصية موضع سبب التوصية وشرح كامل للتوصية وارجو لايكون الشرح عل نفس الشارت يكون اسفل الشارت
لو فرضنا 30 توصية يومين مشروحة بالكامل راح يكون عندنا معلومات والمام بالتحليل لنا نحنو المبتدئين
لاكن لو ضعت توصية ارقام بس ماعرفنا ليش نزل السهم او طلع
ولو كان وقت التوصية لايسمح بوضع شارت والشرح وسبب التوصية لامانع من اتاحة الوقت للعضو الملقي للتوصية بشرح في وقت لايتجاوز نصف ساعة

لكي نتعلم لابد ان نمارس

تحياتي للكل

فكره جيده جدا احيك عليها بس هوه وقت الصفقه مش حيساعد علي رفع شرح في وقتها بس ممكن فعلا بعدها يتم الشرح

لايك +1

fdakdme
15-07-2011, 05:44 PM
فكره جيده جدا احيك عليها بس هوه وقت الصفقه مش حيساعد علي رفع شرح في وقتها بس ممكن فعلا بعدها يتم الشرح

لايك +1

مافي مشكلة خليها بعد ساعتين اهم شي نعرف ونتعلم
مجهود كبير راح يقمون بة الشباب

Samy
15-07-2011, 06:25 PM
معاك يا فندم
طلب فى محله
التوصيه المجرده و إن أتت على العضو
بربح
الا انها لا تزيده علماً و لا قدره على التعامل مع الشارت

كلاااام فى محله و مضبوط

بالاضافه الى ذلك
فإنها ابراء لذمة صاحب التوصيه

لماذا ؟؟؟؟

لأنه سيقول لك اشترى أو بيع للاسباب الاتيه
و الموضحه بالشارت

و من ثم لو اقتنعت حضرتك بكلامه ستنفذ التوصيه

و تكون مسئول عن قرارك

الا ان يأتى اليوم الذى تحلل فيه بنفسك و تتخذ قرارك بنفسك

spiderhoof
15-07-2011, 06:35 PM
اتفك معاك فى كلامك

+1 لايك

خالدمصطفى
15-07-2011, 06:37 PM
فكر حلوة
لايك

farok
15-07-2011, 06:47 PM
معاك يا فندم

طلب فى محله
التوصيه المجرده و إن أتت على العضو
بربح
الا انها لا تزيده علماً و لا قدره على التعامل مع الشارت

كلاااام فى محله و مضبوط

بالاضافه الى ذلك
فإنها ابراء لذمة صاحب التوصيه

لماذا ؟؟؟؟

لأنه سيقول لك اشترى أو بيع للاسباب الاتيه
و الموضحه بالشارت

و من ثم لو اقتنعت حضرتك بكلامه ستنفذ التوصيه

و تكون مسئول عن قرارك

الا ان يأتى اليوم الذى تحلل فيه بنفسك و تتخذ قرارك بنفسك

حلوين الكلمتين دول يا استاذ سامى واحب انى ازود عليهم باقتراح
التوصية الموضوعة من غير اسباب لاتوضع فى عداد التوصيات ولايعتمد بها بل المفروض ان تحذف
لان فعلا هوه ده الصح ولان كل الناس دلوقت بتحط توصيات مع احترامى ليهم كلهم لكن الواحد فعلا بقه بيتلخبط من حجم التوصيات المختلفة اللى بيشوفها كل يوم
وعندى اقتراح كمان ممكن يكون غريب وهو ان مفيش حد ينزله توصيات الا لو كان شغال على الحسابات الحقيقة لمدة مش اقل من سنة على الاقل وياريت لو اكتر

shobra
15-07-2011, 10:02 PM
حلوين الكلمتين دول يا استاذ سامى واحب انى ازود عليهم باقتراح
التوصية الموضوعة من غير اسباب لاتوضع فى عداد التوصيات ولايعتمد بها بل المفروض ان تحذف
لان فعلا هوه ده الصح ولان كل الناس دلوقت بتحط توصيات مع احترامى ليهم كلهم لكن الواحد فعلا بقه بيتلخبط من حجم التوصيات المختلفة اللى بيشوفها كل يوم
وعندى اقتراح كمان ممكن يكون غريب وهو ان مفيش حد ينزله توصيات الا لو كان شغال على الحسابات الحقيقة لمدة مش اقل من سنة على الاقل وياريت لو اكتر
تمام يا ابو يحى بس ايلى شغال على حوالى 15 استراتيجيه مع بعض يعمل ايه فى موقف زى ده

انا رأى ان اولا توفيق ربنا اهم شىء فى الموضوع والموضوع ده ارزاق
ثانيا الخبره اهم شىء فى الفوركس فى ناس مع مرور السنين والخبره امام الشارت وقبلهم طبعا توفيق ربنا ممكن مجرد انها تبص للشارت بس تضع التوصيه
تحياتى للجميع

مدير الموقع
15-07-2011, 10:04 PM
ان عن نفسى مش بقدر انزل توصية من غير ما اضيف لها شارت و تحليل
بحس انها زى الاكل من غير ملح..ملوش طعم
و لكن المشكلة انك محتاج 10 دقائق تدرس التوصية و 10 دقائق تكتبها و ساعتين تناقشها مع المتابعين..
فى ناس معندهاش الوقت الكافى لكل ده و ده اللى ممكن يعذر عن الكتابة..
وجهة نظرى و الله اعلم :)
الله كريم

ابراهيم امين
15-07-2011, 10:26 PM
انا نفس الكلام بصراحة لحد وقتنا هذا مش عايز افتح ورشة توصيات لهذا السبب ممكن الاقى فرصة وفق استراتيجية او طريقة معينة انا بستخدمها عقبال ما ارفع الشرح او سبب التوصية تكون التوصية حققت اهدافها لذلك انا لحد وقتنا هذا مبحبش انزل توصيات حنى لا اضر باموال الاعضاء

تحياتى للجميع

ايمن عبدو
16-07-2011, 01:35 AM
هى فكرة جيدة جدا وممكن ينفذها الى يقدر عليها من الاخوة وهى فكرة جيدة جدا للتعليم
وشكرا

Fx boy
16-07-2011, 07:27 AM
طالما الوقت عليه عامل
ممكن تكتب التوصية من غير شرح
وبعدكدة تترفع الشارتات اللى فيها الشرح ولو حتى مختصر
عشان يبقى الموضوع فيه ممارسة ولو غير مباشرة

fdakdme
16-07-2011, 08:49 AM
ان عن نفسى مش بقدر انزل توصية من غير ما اضيف لها شارت و تحليل
بحس انها زى الاكل من غير ملح..ملوش طعم
و لكن المشكلة انك محتاج 10 دقائق تدرس التوصية و 10 دقائق تكتبها و ساعتين تناقشها مع المتابعين..
فى ناس معندهاش الوقت الكافى لكل ده و ده اللى ممكن يعذر عن الكتابة..
وجهة نظرى و الله اعلم :)
الله كريم

مافي مشكلة خل الوقت مفتوح لمدة ساعة لكل توصية
يقوم بكتابة التوصية وبعد فراغة يبين لنا سبب التوصية

ولي وثق من توصيتة راح يحط الشرح ولا علية

خليني اكسب علم 3 توصيات مشروحة بالكامل افضل من اعطاي 50 توصية ماني عارف سبب الشراء او البيع ( مثل الاطرش في الزفة )!

الوقت في التعليم افضل من الوقت في كسب المال الممارسة هي مفتاح النجاح

fdakdme
16-07-2011, 08:56 AM
تمام يا ابو يحى بس ايلى شغال على حوالى 15 استراتيجيه مع بعض يعمل ايه فى موقف زى ده

انا رأى ان اولا توفيق ربنا اهم شىء فى الموضوع والموضوع ده ارزاق
ثانيا الخبره اهم شىء فى الفوركس فى ناس مع مرور السنين والخبره امام الشارت وقبلهم طبعا توفيق ربنا ممكن مجرد انها تبص للشارت بس تضع التوصيه
تحياتى للجميع

ممتاز انت راح تفيدنا اكثر لا نك شغال عل 15 استراتجية ونت توصياتة كثيرة يعني توصية واحدة تعلمنا 15 استراتجية في وقت واحد
اتمناء انك لاتبخل علينا ---- والوقت امديك نزل التوصية وبعدين اعمل الشرح

fdakdme
16-07-2011, 08:58 AM
انا نفس الكلام بصراحة لحد وقتنا هذا مش عايز افتح ورشة توصيات لهذا السبب ممكن الاقى فرصة وفق استراتيجية او طريقة معينة انا بستخدمها عقبال ما ارفع الشرح او سبب التوصية تكون التوصية حققت اهدافها لذلك انا لحد وقتنا هذا مبحبش انزل توصيات حنى لا اضر باموال الاعضاء

تحياتى للجميع

انت بذات لابد تكون عندك توصيات نزل التوصية ثم قم بالشرح

ahmed
19-07-2011, 03:07 AM
تسلم يا جميل وجزاك الله خيرا