المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : استفسار بخصوص التحويل البنكى

Hema
14-08-2011, 07:28 PM
السلام عليكم ورحمة وبركاته

انا عندى سؤالين

السؤال الاول:

انا سألت فى بنك بلوم النهارده قالولى عشان احول فلوس من حسابى فى البنك الي حساب الحقيقي (http://www.fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=17469) ان مصاريف السويفت هتكون 30 دولار غير العموله وخدمة عملاء البنك قالتلى كل البنوك المصريه بتاخد نفس المصاريف غير عمولة البنك المستفيد"البنك الامريكى" فانا عاوز اعرف هل فعلا كل البنوك المصريه بتاخد نفس المصاريف ولا فى بنوك مصاريفها اقل ياريت لو حد مجرب ييفيدنى

السؤال الثانى:

فى حد استخدم الديبيت كارد "بطاقة السحب" فى الفتره الحاليه لشحن الحساب الحقيقي (http://www.fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=20) فى شركة اف اكسول (http://www.fxcommission.com) لان خدمة عملاء الشركه قالتلى ان البطاقه دى ممنوعه ومتاحه فقط للعملاء من امريكا واستراليا ولندن ولكن العملاء من اى دوله اخرى لابد لهم من استخدم كريدت كارد فقط

رمضان كريم,

مدير الموقع
15-08-2011, 04:04 AM
اهلا بك..
نعم اكيد فى مصاريف للتحويل
انا اتعامل مع الاهلى المصرى و ادفع 23$ فى حالة تحويلى مبلغ 1000$

الكريدت ممكن متنفعش بس هى شغالة مع FXDD تمام بدون مشاكل و ممكن تستخرجها من بنك NSGB و بعشرة جنيه و اسمها كارت الشباب..
تحياتى يا غالى و بالتوفيق ان شاء الله
الله كريم

*Omar*
15-08-2011, 07:46 AM
اهلا بك..

الكريدت ممكن متنفعش بس هى شغالة مع FXDD تمام بدون مشاكل و ممكن تستخرجها من بنك NSGB و بعشرة جنيه و اسمها كارت الشباب..
الله كريم

الفيزا بتاعت بنك NSGB مش بتشحن الحساب يا دكتور أنا جربتها وما رضيتش

*Omar*
15-08-2011, 07:47 AM
أنا بقول لو عايز تشحن يبقى أفضل حاجة ليك انك تعمل بطاقة 4u من البنك العربى الأفريقى

Hema
15-08-2011, 06:22 PM
اهلا بك..

الله كريم

طب حضرتك متعرفش مصاريف بنك مصر كام او اقل مصاريف موجوده فى بنك ايه وشكرا لرد حضرتك واهتمامك

Hema
15-08-2011, 06:26 PM
أنا بقول لو عايز تشحن يبقى أفضل حاجة ليك انك تعمل بطاقة 4u من البنك العربى الأفريقى

متشكر جدا لردك لكن عندى شوية اسأله البطاقه دى تستخدم فى السحب والايداع ولا ايداع فقط وتكاليف استخراجها كام ولازم افتح حساب ولا ممكن اعملها بدون حساب والكاردت نوعه ديبيت ولا كريدت

damoty
25-09-2011, 11:44 PM
اهلا بك..

الله كريم

ازاى يادكتور انا لما روحت دفعت مصاريف تحويل 35 دولار فى البنك الاهلى فرع محرم بيك ازاى 23 دولار بس

م.محمد عبد القوى
26-09-2011, 01:53 AM
متشكر جدا لردك لكن عندى شوية اسأله البطاقه دى تستخدم فى السحب والايداع ولا ايداع فقط وتكاليف استخراجها كام ولازم افتح حساب ولا ممكن اعملها بدون حساب والكاردت نوعه ديبيت ولا كريدت

صبح هيما بطاقه ال4u بتستخدمها فى الايداع بس
تكاليف استخرجها 20 جنيه وبتتعمل من غير ما تفتح حساب
وشغاله مع اف اكس دى دى انما سوليوشن مش عارف

Hema
26-09-2011, 07:32 PM
صبح هيما بطاقه ال4u بتستخدمها فى الايداع بس
تكاليف استخرجها 20 جنيه وبتتعمل من غير ما تفتح حساب
وشغاله مع اف اكس دى دى انما سوليوشن مش عارف

صبح يا هندسه وشكرا على التوضيح يا غالى

وعندك واحده لايك وصلحو