المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ويكا اف اكس ارابيا

FX Matador
08-07-2010, 04:58 PM
السلام عليكم احلى مشرفين و أعضاء

كتبت الموضوع ده لدعم المنتدى لمجهوداته العظيمه فيه ايصال علم الفوركس و الخدمات المقدمه بالمجان ربنا يبارك اداره الموقع و المشرفين و الأعضاء و يقويهم على المجهود الكبير المبذول و تحمل الأعباء المالية و الوقتية و الذهنية و البدنية لأجل اعضاءه و عملت حاجه بسيطه يمكن تساعد حسب معلوماتى باك لينكس للمنتدى بيؤدى الى رانك افضل للموقع و معلومات فيه اكبر موسوعه على الأنترنت اترككم مع الموضوع أضغط هنا (http://ar.wikipedia.org/wiki/FX-Arabia.com)

و الله الموفق تحياتي ...,

محمد نوارج
08-07-2010, 05:04 PM
جميل هذا الجهد يا ماتادور

لكن المقال يحتاج التعديل حتى لا يتم الحذف

هناك رسالة من إدارة الموقع بذلك

يا ريت لو تقدر تعدل عليه ليكون بالشكل الموسوعي

..،

FX Matador
08-07-2010, 05:09 PM
جميل هذا الجهد يا ماتادور

لكن المقال يحتاج التعديل حتى لا يتم الحذف

هناك رسالة من إدارة الموقع بذلك

يا ريت لو تقدر تعدل عليه ليكون بالشكل الموسوعي

..،

اه شكرا للتنبيه يا نوراج مالحظتهاش اول مره اعمل موضوع على ويكا من فتره كبيره جدا ماعمتلش هيا اتطورت كتير قالولى لازم تحط لينكات لوصلات داخلية داخل الموسوعه و حطيت الفوركس بس لازم اكتر باين على العموم انا هاعدل دلواقتى المقاله عشان ماتتحذفش و ازود عليها اللينكات الداخيلة و اظبطها

Ammar Alkaissy
08-07-2010, 05:19 PM
للاسف تم حذف الموضوع من الموسوعة ياريت يتم اعادة الصياغة وتحميل الموضوع مرة ثانية
كل الشكر

محمد نوارج
08-07-2010, 05:20 PM
منتظر المقالة متثبتة على الويكيبيديا إن شاء الله ..،

FX Matador
08-07-2010, 05:31 PM
شوفوا كده بصفة مبدئية لعدم الحذف و بعيدن هاعدلها افضل كتجربه الأول

FX Matador
08-07-2010, 05:46 PM
للأسف حذفت مره اخرى سأعود اليها مره ثالثه

م.نادر فريد
08-07-2010, 11:47 PM
بالتوفيق وشكرا لمجهودك المستمر ... منتظرين المقال الجديد بفارغ الصبر

FX Matador
09-07-2010, 12:00 AM
بالتوفيق وشكرا لمجهودك المستمر ... منتظرين المقال الجديد بفارغ الصبر

ان شاء الله هادرس طريقتهم ليهم طريقه خاصه مع ان فيه مواقع فوركسيه تانيه حاطه هما فاكرين بروج لللموقع فيه الأساس و عندهم حق لكن انا عايز اعمل زى اى معلومات عن الموقع ذاته زى المواقع التانيه الكبيره زى الفيس بوك و اليوتيوب و كمان لاحظت مواقع صغيره نسبيا بالمقارنه بالمواقع العملاقه دى زى منتدانا الغالى انا عايز اعمل كده و الله الموفق ...,