المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : mother candle strategy

Ahmed HeLmy
22-10-2011, 01:19 PM
السلام عليكم جميعا

انا شوفت الاستراتيجي دي وحبيت اعرف راي الناس صاحبة الخبرة في السوق
هل هي مناسبة فعلا ومفيدة ولا عادية ومش مجزية

الفيديو متاح هنا واحب اسمع ارائكم

http://youtu.be/O8sVG8fNF9c

Ahmed HeLmy
22-10-2011, 02:00 PM
انا بعد اما راجعتها شوية على شارتات قديمة
لقيت انها بتضرب استوبات بنسبة كبيرة
انتو ايه رايكم ؟؟

Eng.Hamada
22-10-2011, 02:08 PM
طب دي ترجمة الفيديو انا مترجمه من مده كبيرة والاستراتيجية حلوة ونسبة نجاحها كبيرة بس للاسف عايزه متابعه
ده الموضوع الخاص بالاستراتيجية
http://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=10618

شوفه ومستني رأيك

Ahmed HeLmy
22-10-2011, 02:15 PM
طب دي ترجمة الفيديو انا مترجمه من مده كبيرة والاستراتيجية حلوة ونسبة نجاحها كبيرة بس للاسف عايزه متابعه
ده الموضوع الخاص بالاستراتيجية
http://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=10618

شوفه ومستني رأيك

جزاك الله خير على ترجمة الفيديو

بس هل انت اشتغل بيها الاستراتيجي دي وحققت معاك نتيجة كويسة تستحق متابعتها ؟

أ.نادر غيث
22-10-2011, 05:27 PM
مساء الخير اخي احمد
الحقيقة انا شاهدت الفيديو للاستراتيجية
وحتى استطيع تقيميها لا بد من تجربتها اثناء المتاجرة
حيث لم يسبق لي ان جربتها في المتاجرة

Eng.Hamada
22-10-2011, 07:43 PM
جزاك الله خير على ترجمة الفيديو

بس هل انت اشتغل بيها الاستراتيجي دي وحققت معاك نتيجة كويسة تستحق متابعتها ؟

اشتغلت بيها فترة اول ما شفت الفيديو ومش اشتغلت بيها مستقله لا كانت كنقطة تأكيدية لنقاط دخول ومنها ان الاستراتيجية دي ادت نقطة دخول بيع مع كسر لنموذج الشهباء وبالفعل كان كسر قوي جدا جدا للنموذج

للاسف بسبب شغلي مقدرتش اتابع مع الاستراتيجية لانها محتاجة متابعه للشارت وغير كده مجربتش اشتغل بيها بشكل مستقل
عندي اقتراح ايه رايك لو تقدر تجربها الاسبوع الجاي ده علي الديمو وفي اخر الاسبوع نعمل تقييم ليها انا عارف ان اي استراتيجيو لازم تجربها علي الاقل شهر او اثنين بس هنا الاسترايجية دي بتنفع تطبقها علي اي فريم وغير كده نقط دخولها كتير
انا لو اقدر اتابع كنت فتحت ورشة ليها من 5 شهور لاني شفت الاستراتيجية دي يوم ما صحبها رفعها علي اليوتيوب وترجمتها بعد ما هو رفعها ب 4 ساعات بس للاسف مقدرتش افتح الورشة لاني عارف اني مش هقدر اتابعها بسبب الشغل
مستني رأيك بخصوص الفكرة

Ahmed HeLmy
23-10-2011, 12:51 PM
مساء الخير اخي احمد
الحقيقة انا شاهدت الفيديو للاستراتيجية
وحتى استطيع تقيميها لا بد من تجربتها اثناء المتاجرة
حيث لم يسبق لي ان جربتها في المتاجرة

اهلا بيك اخي ابو بشار
مستني راي حضرتك بعد اما تجربها وتقيمها على الديمو الاسبوع دا ان شاء الله
بالتوفيق

اشتغلت بيها فترة اول ما شفت الفيديو ومش اشتغلت بيها مستقله لا كانت كنقطة تأكيدية لنقاط دخول ومنها ان الاستراتيجية دي ادت نقطة دخول بيع مع كسر لنموذج الشهباء وبالفعل كان كسر قوي جدا جدا للنموذج

للاسف بسبب شغلي مقدرتش اتابع مع الاستراتيجية لانها محتاجة متابعه للشارت وغير كده مجربتش اشتغل بيها بشكل مستقل
عندي اقتراح ايه رايك لو تقدر تجربها الاسبوع الجاي ده علي الديمو وفي اخر الاسبوع نعمل تقييم ليها انا عارف ان اي استراتيجيو لازم تجربها علي الاقل شهر او اثنين بس هنا الاسترايجية دي بتنفع تطبقها علي اي فريم وغير كده نقط دخولها كتير
انا لو اقدر اتابع كنت فتحت ورشة ليها من 5 شهور لاني شفت الاستراتيجية دي يوم ما صحبها رفعها علي اليوتيوب وترجمتها بعد ما هو رفعها ب 4 ساعات بس للاسف مقدرتش افتح الورشة لاني عارف اني مش هقدر اتابعها بسبب الشغل
مستني رأيك بخصوص الفكرة

انا هتابعها ان شاء الله الاسبوع دا منفصلة لوحدها ونشوف هتعمل ايه معانا

elwfaey
23-10-2011, 01:35 PM
رائع وبالتوفيق ان شاء الله