المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : فى حد سحب أرباح كبيرة من انستا و أكسنس

mohamedhosam444
27-03-2012, 04:09 AM
فى حد سحب أرباح كبيرة من انستا (http://www.fxcommission.com)و أكسنس
يعنى الجوز دول مضمونين فى سحب أرباح كبيرة
كمثال حد اودع 1000 دولار او 5الاف دولار معاهم
حد عنده حساب حقيقي (http://www.fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=20) كبير فى أى من الشركتين دول فوق 10 الاف مثلا
مش الايداع المهم
لكن المهم حد سحب أرباح من ألف دولار الى 10 الاف دولار من الشركتين دول
مش عارف ليه رغم انهم مميزاتهم خطيرة لكن بحس انهم مش تمام
فى حاجة غلط مش مريحانى أودع اكثر من 500 دولار فى الشركتين دول
وحاسس انى لو ربحت 10 الاف دولار من حساب ب الف مش هعرف أسحب
واديكو شايفين سانبيرد بيلفوا ويدورا علشان كسبت 550 دولار من حساب البونص ابو 100 ومش عاوزنى اسحب
الى سحب أرباح كبيرة منهم يقول ومش مهم الايداع كان كام
بس الى يقول رقم يفضل يكون بدليل علشان الاطمئنان
ياريت الافادة يا اخوان

Benisafcom
27-03-2012, 04:22 AM
ان شاء الله الاخوة يفيدوك
ما جربت
بخصوص انستا ستجد موضوع الدعم الفني هنا
الدعم العربى لشركة انستا فوركس (http://www.fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=1604)
بالتوفيق لك وان شاء الله الاخوة يفيدوك في اول رد بعدي

mercedes benz
27-03-2012, 07:05 AM
عزيزي

أنا لما أبتديت في الفوركس ،تعاملت مع كذا شركة يعني أكثر من عشر شركات ، و دلوأتي بعد مضي شهور

عارف انا عملت أيه ؟

قفلت كل الحسابات مع الشركات الثانية ، وخليت حسابي مع أنستا فوركس فقط

كلمة وحدة فقط : أنا أعتبرهم صراحة بنك متكامل بكل مميزاته يعني مش شركة بروكر (طبعا بالخبرة)

ومن ناحية السحوبات مافيش أي مشكلة بتاتا مع أي مبلغ كان سواء من ألف دولار وهو كان في بداياتي (وكنت متخوف مثلك) الى يوم أمس و كان المبلغ xxxxx

على فكرة ، تصدق أني ليومك هذا ولا كلمت الدعم الفني تبعهم !!! لأن كل حاجة يمشي حسب الأصول

بس أكسنس ، صراحة أنا لسه ما جربتوش

ودا رأيي الشخصي في الشركة ، ويمكن الأخوان ليهم رأي ثاني

amrlfe
27-03-2012, 09:06 AM
شركه انستا اكثر من رائعه ، مميزاتها فعلا محدش يصدقها لانها هايله

انا رأيى انها ممتازه من تجربتى معاها وتجارب اصدقاء ليا

معاذ عودات
27-03-2012, 10:44 AM
اهلا يا غالي
لم اجربهما

ولكن ابحث عن الشركه
لو هي stp فاكيد لا يوجد لديها مانع
لو هي ماركت ميكر .. يكون الوضع غير

ينقل الى قسمه

مدير الموقع
27-03-2012, 10:53 AM
انا سحبت منهم عمولات مش ارباح من حساب و كانت بمبالغ كبيرة نسبيا و الاتنين لم تواجهنى معهم اى مشكلة فى السحب..
يمكن عشان وكيل معاهم بس انا مسمعتش عنهم اى مشاكل فى السحب و لو فى مشكلة راسل الدعم بتاع كوميشن حتى لو مش انت تحت وكالتنا و هم حيقوموا باللازم

تحياتى يا غالى

amine0017
08-04-2012, 09:10 PM
اهلا يا غالي
لم اجربهما

ولكن ابحث عن الشركه
لو هي stp فاكيد لا يوجد لديها مانع
لو هي ماركت ميكر .. يكون الوضع غير

ينقل الى قسمه

شكرا على المعلومة

مالك
09-04-2012, 07:50 PM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخ امين انا لم تسبق تجربه مع انستا او اكسنس بس تكلمت اكتر من مره مع اكسنس والدعم كويس لكن ليا قريبى سحب مبلغ لا بأس به من اكسنس وكان 3000 $ وكان مرتاح جدا ومصدفتش منو انه اتكلم فى اى مشكله حصلتلو او تأخير بس فيه معلومه انا معنديش خبره فيها ولكن هو قال عليها ان فيه شىء اسمو ليبرتى اعتقد بنك الكترونى ياريت الاخوه الخبراء يفيدوك فى المعلومه ديه لكن السحب عن طريق ليبرتى ده كان سريع جدا ومريح بالنسبه له هو معرفش هل يتناسب معك ولا لا ديه المعلومات اللى اقدر افيدك بيها

أ.نادر غيث
09-04-2012, 09:04 PM
اكسنس شركة جيدة ومحترمة ولها مستقبل واعد

hossamelhomossany
15-04-2012, 09:24 PM
exness exellent broker

Benisafcom
15-04-2012, 09:27 PM
اكسنس شركة جيدة ومحترمة ولها مستقبل واعد

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخ امين انا لم تسبق تجربه مع انستا او اكسنس بس تكلمت اكتر من مره مع اكسنس والدعم كويس لكن ليا قريبى سحب مبلغ لا بأس به من اكسنس وكان 3000 $ وكان مرتاح جدا ومصدفتش منو انه اتكلم فى اى مشكله حصلتلو او تأخير بس فيه معلومه انا معنديش خبره فيها ولكن هو قال عليها ان فيه شىء اسمو ليبرتى اعتقد بنك الكترونى ياريت الاخوه الخبراء يفيدوك فى المعلومه ديه لكن السحب عن طريق ليبرتى ده كان سريع جدا ومريح بالنسبه له هو معرفش هل يتناسب معك ولا لا ديه المعلومات اللى اقدر افيدك بيها

exness exellent broker

اكبر ميزة الدفع الفوري على البنوك الاكترونية يعني في رمشة عين يكون المبلغ في حسابك
:1 (62):