المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : الى خبراء البرمجة

اسلام العوامى
28-04-2012, 09:37 PM
معايا اكسبيرت روعة ولا كلمة بيشتغل على اى حساب وبيدبلة فى ساعات بس هو فية حاجة فى الكود بتاعتة تقريبا كده زى حماية الله اعلم بتخلية يقفل بعد الصفقة التاسعة ومش بيكمل مع انه بيبقى قافل على مكسب
ياريت لو حد من الاخوة المبرمجين يشوف الكود بتاعة ويعرف العيب فين ويعدلة ويبقى عمل فينا كلنا معروف انا متفائل قوى بالاكسبيرت ده
الاكسبيرت فى المرفقات

ayoob
29-04-2012, 01:24 AM
معايا اكسبيرت روعة ولا كلمة بيشتغل على اى حساب وبيدبلة فى ساعات بس هو فية حاجة فى الكود بتاعتة تقريبا كده زى حماية الله اعلم بتخلية يقفل بعد الصفقة التاسعة ومش بيكمل مع انه بيبقى قافل على مكسب

ياريت لو حد من الاخوة المبرمجين يشوف الكود بتاعة ويعرف العيب فين ويعدلة ويبقى عمل فينا كلنا معروف انا متفائل قوى بالاكسبيرت ده

الاكسبيرت فى المرفقات

السلام عليكم اخي الكريم بخصوص ان الاكسبرت يقفل الصفقات بعد الساعة التاسعة اكيد هو مبرمج هكد ام بي النسبة للكود الله اعلم ولكن اكيد هيفيد
ك الاخوة المبرمجن في المنتدي بارك لله في اخي الكريم

ayoob
29-04-2012, 01:26 AM
انت جربتو علي اي عملة اخي الكريم وعلي اي فريم؟:1 (67):

اسلام العوامى
05-05-2012, 05:06 PM
السلام عليكم اخي الكريم بخصوص ان الاكسبرت يقفل الصفقات بعد الساعة التاسعة اكيد هو مبرمج هكد ام بي النسبة للكود الله اعلم ولكن اكيد هيفيد
ك الاخوة المبرمجن في المنتدي بارك لله في اخي الكريم

اولا هو بيقفل بعد الصفقة التاسعة مش الساعه 9

انت جربتو علي اي عملة اخي الكريم وعلي اي فريم؟:1 (67):

انا جربتوا على كل الفريمات والعملات وعلى كله شغال مابيخسرش بس المشكله مالحقتش اعرف تأثيرة اية بالظبط عشان بعد الصفقة التاسعة بيقفل

ياريت حد من الاخوة المبرمجين يفيدنا