المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : الى خبراء الفوركس XtreemPoint Forex

abolila
01-05-2012, 08:53 PM
ياجماعه انا لقيت البرنامج ده ودخلت على الموقع بتاعه http://www.xtreempoint.com/ البرنامج بيدى اشارات بيع وشرا يا ريت حد يفيدنا عن البرنامج ده ايه ظروفه وخصوصا انى قريت فى اماكن اخرى انه عبارة عن فايرس وناس تانى بتقول لا ده برنامج وشغال زى الفل

معاذ عودات
01-05-2012, 09:12 PM
اهلا فيك
بما انه هناك كلام ضد البرنامج
اكيد يوجد شيء
لا دخان بدون نار
لم اجرب البرنامج ولم اتعامل معه

ان شاءالله الاخوة يفيدوك

أحمد الرويني
01-05-2012, 11:24 PM
ممكن حضرتك تجرب البرنامج و تقولنا هل أشارات البيع و الشراء صحيحة بالفعل أم لا بصراحة أنا لم أسمع عن مثل هذا البرنامج من قبل

jamalscalper
02-05-2012, 01:08 PM
السلام عليكم
اخي جربته في التوصيات بعيده المدى حيت القصيره لا تعطى إلا لمن اشتراه
عموما التوصيات تحقق اهدافها بنسبه تصل ل 60 فالميه تقريبا عند الهدف الاول (عير مقنعه)
ومرات يضع الستوب في مكان بعد تحقق الهدف احس انه كان مفترض تكون للدخول فغالبا السعر يضرب هدا الستوب وينطلق للهدف
لهدا غير دقيق في وضع الستوب
ربما صانعه يقصد بالستوب نقطه الدخول او في البرنامج تغره الله اعلم

السيد الجبالي
02-05-2012, 07:14 PM
يا جماعه انا اللي اعرفه ان اي برنامج مش بيبقي ساحر ....ده عباره عن تعليمات معينه ... مش اكتر البرنامج بيطبقها عميانا ............. انا شايف اننا نبعد خالص عن حكايه البرامج دي .. اكيد لو درسنا طريقه كويسه ده هيكون افيد ..

jamalscalper
02-05-2012, 08:18 PM
يا جماعه انا اللي اعرفه ان اي برنامج مش بيبقي ساحر ....ده عباره عن تعليمات معينه ... مش اكتر البرنامج بيطبقها عميانا ............. انا شايف اننا نبعد خالص عن حكايه البرامج دي .. اكيد لو درسنا طريقه كويسه ده هيكون افيد ..

كلام سليم لآآآيك

أ.نادر غيث
05-05-2012, 10:01 PM
نعم , اغلب برامج المتاجرة الألية لا اؤمن بها خصوصاً في سوق مثل الفوركس المليئ بالمتغيرات ..
حيث اغلب هذه البرامج فاشلة ولا تستطيع مواكبة سلسلة المتغيرات المتتابعة والمتسلسلة في السوق

السيد الجبالي
06-05-2012, 12:22 AM
نعم , اغلب برامج المتاجرة الألية لا اؤمن بها خصوصاً في سوق مثل الفوركس المليئ بالمتغيرات ..
حيث اغلب هذه البرامج فاشلة ولا تستطيع مواكبة سلسلة المتغيرات المتتابعة والمتسلسلة في السوق

كلام سليم ميه في الميه يا ابو بشار ... لان البرامج عباره عن اوامر ثابه اما يحصل كده اعمل كده
......... ولكن السوق ده متغير يعني .. التعليمات بتاعت النهارده قد لا تصلح لبكره .. واطريقه النهرده قد لا تصلح لبكره ... مفيش احسن من التفكر العادي ... بس لازم يكون فيه مرونه كافيه لتقلبات السوق .. لو مش هيبقي فيه مرونه وناوين تحفظو طريقه .. فالاسكريبت هيبقي مفيد لحالك طبعا .

Benisafcom
06-05-2012, 12:33 AM
اهلا اخي لم اجربه
و كنت اسمع كثيرا عنه
ان شاء الله يفيدوك الاخوة و شكرا اخي كلستر على الافادة