المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : سؤال الى المتعاملين مع ماركتيفا marketiva اللى هيا agea

sherif mahmoud
28-05-2012, 08:58 PM
ايه افضل الطرق الايداع والسحب من ماركتيفيا وشكرا ليكم

معاذ عودات
28-05-2012, 09:20 PM
لم اتعامل معها صراحه .
ان شاءالله يكون هناك اخوة يفيدوك فيها ..

paris1
28-05-2012, 11:44 PM
طبعا اخي افضل الطرق هيا البنوك الالكترونية ومنهم Skrill أي موني بوكرز سابقا و Liberty Reserve و WebMoney ويوجد لديهم ايضا E-Dinar دا غير التحويل البنكى و لا انصح به بسبب الاقتطاعات والتى هيا 15 دولار تاخدها الشركة دا غير مصاريف البنوك والله اعلام ولو حتتعامل مع الشركة لا انصحك ان تستعمل برنامج streamster بل افتح حساب ميتاتريد و بالاخص حساب السنت لكي تستفيد من الرافعة المالية الى غاية 500 وفي نفس الوقت السبيريد قليلا جدا يصل الى ربع نقطة بعض الاحيان متل شركة اكسنيس

sherif mahmoud
29-05-2012, 12:23 AM
طبعا اخي افضل الطرق هيا البنوك الالكترونية ومنهم Skrill أي موني بوكرز سابقا و Liberty Reserve و WebMoney ويوجد لديهم ايضا E-Dinar دا غير التحويل البنكى و لا انصح به بسبب الاقتطاعات والتى هيا 15 دولار تاخدها الشركة دا غير مصاريف البنوك والله اعلام ولو حتتعامل مع الشركة لا انصحك ان تستعمل برنامج streamster بل افتح حساب ميتاتريد و بالاخص حساب السنت لكي تستفيد من الرافعة المالية الى غاية 500 وفي نفس الوقت السبيريد قليلا جدا يصل الى ربع نقطة بعض الاحيان متل شركة اكسنيس

شكرا اخى الكريم انا فتحت حساب فى ليبرتى بس مش عارف ازاى اشحنه انا معايا فيزا بنك كريدى اجركول جفت ياريت لو شرح للبنك دا .. حضرتك ليه بتفضل الميتاتريدر على برنامج الشركه الاصلى

paris1
29-05-2012, 12:47 AM
شكرا اخى الكريم انا فتحت حساب فى ليبرتى بس مش عارف ازاى اشحنه انا معايا فيزا بنك كريدى اجركول جفت ياريت لو شرح للبنك دا .. حضرتك ليه بتفضل الميتاتريدر على برنامج الشركه الاصلى

العفو اخي و طبعا الميتاتريد فيه مميزات كتير ممكن تضيف عليه مواشرات تساعدك على التحليل و الاسكريبتات و الى ما غير دلك واهم ميزة حاليا وهيا انو السبيريد قليل جدا اقل من نقطة على اليورو دولار حاليا انظر الى الصورة لى السبيريد الان وفي وقت الافتتاح ايضا لا يتعدى نقطتين اضف انه توجد عملات اكترو التداول مع النفط والى ما دلك اضف انو الافتتاح يوم الاحد على منصة الميتاتريد هو 21.15 بتوقيت غرينتش اما على البرنامج الاصل لشركة فهو منتصف اليل أي فرق ساعتين و 45 دقيقة ومزايا اخرى كتيرة اما في حالة ادا ما قررت ان تتعامل باليبرتي انداك سوف تتعامل مع الوسطاء بالمنتدى في قسم البنوك الالكترونية او عن طريق المنتدى نفسه عن طريق خدمة شحن الرصيد لى ان بنك اليبرتي لا يشحن الا عبر الوسطاء ولا توجد طريقة اخرى كالفيزا متلا

sherif mahmoud
29-05-2012, 01:00 AM
بارك الله فيك اخى الكريم الله يجعله فى ميزان حسناتك

paris1
29-05-2012, 01:03 AM
بارك الله فيك اخى الكريم الله يجعله فى ميزان حسناتك

امين اخي شكرا لك وتجارة مربحة ان شاء الله وبالتوفيق لك

Tormentor
29-05-2012, 11:56 AM
أخي الكريم هذه الشركة كنت بتعامل معها .. في كل مرة تلغي حسابي لما بوصل لحدود ال 50 دولار .. وفكل مرة تجيب سبب مختلف وغير مقنع