المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : بيييعوا كل شيء !!!!!

faissal
05-09-2010, 04:21 AM
اخواني كتبت هدا الموضوع لأطلعكم على شيء غريب جدا جدا
شخص في منتدى (http://fx-arabia.com/vb)آخر تم إيقافه مرتين في نفس الوقت وسبب هو قال معلومة بدون شارة
كتب يجب بيع كل العملات ماعدا ألين فهو صاعد
ويوم الاتنين في الساعة 8:00 بتوقيت مصر سيهبط السوق هبوط ليس عاديا
فقد كتب موضوعين ويقسم بالله ويصر كثيرا
والله أعلى واعلم
أحببت أن انقلها لكم لتكونوا على علم
وشكراً

mohd_atef86
05-09-2010, 04:26 AM
اسمه ايه العضو دة؟

abdalla_star
05-09-2010, 04:34 AM
حاضر يابشا انا هبيع هدومى

سلطان
05-09-2010, 04:39 AM
مممممم

ننتظر ونشوووف

اتوقع هذا الاسبوع القادم نشوف اسعار جديده ومستويات لم نراها من اشهر
وبدل مانبيع نجلس بالمدرجات احسن لما تتضح الصوره

والله يستر

تحياتي لك

Samy
05-09-2010, 04:44 AM
الله اعلى و اعلم

engcu90
05-09-2010, 05:01 AM
ايه الغريب بس..هو ده يبقى رئيس البنك المركزى عشان نصدق كلامه يعنى!
بغض النظر انى فعلا شايف هبوط جامد والوصول لمستويات تاريخيه بالنسبة لليورو والباوند والمجنون
لكن مينفعش اى حد يبيع لمجرد انه شاف واحد قال كده فى منتدى
او ان تحليله بيقوله اشترى ويغيره عشان رد فى منتدى

faissal
05-09-2010, 05:28 AM
ما على الرسول سوى البلاغ

فوريكس مان
05-09-2010, 06:27 AM
طب هو قال بيعو كل شىء الا الين
طب معقول ابيع الدولار
وابيع الفرنك
واسيب الين ؟
ما التلاتة عملات ملاذ امن وفمركب واحدة

لا تعليق

نواف الغلا
05-09-2010, 09:41 AM
(ويقسم بالله ) تم البحث وراء هذه الكلمة في جميع الموضوعات والمشاركات لم نجد شيئا ( بيعوا كل شئ الا الين ) وجدنا كلمة (بيعوا الين ) ولم نجد كلمة بيعوا كل شئ ارجوا تعليقك على الموجود والتوضيح لأعضاء الكرام كلامك ( بيعوا كل شئ )
نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــوافـــــــــــــــــــــــــــــ الغلا ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــ

ملاحظة / نحن نسعى دائما ان تكون الشفافية الحقيقية هى اساس عملنا

فوريكس مان
05-09-2010, 11:27 AM
(ويقسم بالله ) تم البحث وراء هذه الكلمة في جميع الموضوعات والمشاركات لم نجد شيئا ( بيعوا كل شئ الا الين ) وجدنا كلمة (بيعوا الين ) ولم نجد كلمة بيعوا كل شئ ارجوا تعليقك على الموجود والتوضيح لأعضاء الكرام كلامك ( بيعوا كل شئ )
نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــوافـــــــــــــــــــــــــــــ الغلا ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــ

ملاحظة / نحن نسعى دائما ان تكون الشفافية الحقيقية هى اساس عملنا

انتـــــــــــــــــو ميـــــــــــــــــــن :1 (54):

نواف الغلا
05-09-2010, 11:30 AM
انتـــــــــــــــــو ميـــــــــــــــــــن :1 (54):

اسال faissal (http://fx-arabia.com/vb/member.php?u=611) هو يجاوبك

delpiero
05-09-2010, 12:37 PM
كلامك صحيح يا فيصل العضو دة كان فى منتدى بورصات
و انا شفت موضوعه امبارح و استغربت جدا

نواف الغلا
05-09-2010, 01:00 PM
لما يكون الشخص موقوف من المنتدى اخر كانه مفكرين ذابح احد ولا قاتل احد الا مستغبره اشد الاستغراب من الاخ الا منزل الموضوع عني يمكن علشاني سعودي هو ما يحب السعودين اسالوه ايش الا سويته له شئ ولا هي غيرة لما الواحد يجتهد ويحب الخير لأخوه اول شئ انا نزلت خبر يوم الجمعه ما خبيت عن احد انه فاتح صفقه حقيقة على حسابي ومنزل كمان تقرير عن الخبر وفائدة للين كمان الا ما عجبني انه يقول بيعوا كل العملات واشتروا الين روح شوف مشاركتي وبعدين تكلم اخي ثاني شئ انا نزلت وجهة نظر يوم الاثنين عن المجنون انه راح يرتفع وانت كاتب اخي نزول حاد الله يسامحك في هذا الشهر الفضيل ما احب اكون على قلوبكم ان شاء الله انه ما اعطيكم صفقه وخسرت احد انتوا ناس طيبين وفيكم الخير
ودمتم بخير
سلام عليكم

معاذ عودات
05-09-2010, 01:30 PM
اخي في من هالشخصيات كثير ..,
وشفنا اكتر من هيك

مثل هاي المواضيع تكون ليست لأفاده الاعضاء .. تكون فقط لجلب النظر للعضو صاحب الموضوع

وشكرا

م.أحمد مقدادي
05-09-2010, 02:50 PM
هذه المواضيع دائما ما يحدث بها شد وجذب
لذلك نطلب من الجميع التحلي بالصبر وعدم الركض وراء من يفرد العضلات بحثا عن ادارة الحسابات من جهه وعن الشهرة من جهه اخرى فهذا الاسلوب واضح وصريح
ولا يعني هذا ان ما يتحدث عنه هذا العضو لن يحدث
فكل شيء جائز في هذا السوق
وليس الخطأ ان نقول ان الاتجاه هابط او صاعد
ولكن الخطأ هو ان نركب رؤوسنا ونرمي ايمانا هنا وهناك ونحن نعلم ان السوق لا كبير له الا خالقه
ودواء مثل هؤلاء المارجن كول

,.,

مدير الموقع
05-09-2010, 03:13 PM
اللى يعيش ياما يشوف,
حتشوف من ده كتير و طبعا السبب معروف و التحليل مجهول,
اللى يحط تحليل يتحط على الراس و اللى يقول كلام و خلاص يبقى لا يعتبر الا كلام و خلاص!
بس هو فين الموضوع يا ديلبيرو فى بورصات لانى مش لاقيه ,
تحياتى

Dr_aHmaaaaaD
05-09-2010, 03:47 PM
طيب هما وقفو عضويتو ليه

هو كل واحد يدخل يقول توقعه عن زوج معين يتوقف :1 (13):

غريبه شويه

faissal
05-09-2010, 05:18 PM
اخواني لمادا تتهجمون علي كأني أنا من قال هدا الخبر أنا نقلته اليكم فقط من بورصات
إحسبوني لم أقول شيء وآسف إن كنت قد ازعجتكم
وعلى نياتكم ترزقون

م.أحمد مقدادي
05-09-2010, 05:20 PM
اخواني لمادا تتهجمون علي كأني أنا من قال هدا الخبر أنا نقلته اليكم فقط من بورصات
وعلى نياتكم ترزقون

اخي وحبيبي فيصل
لا يوجد تهجم عليك
الكلام على صاحب الموضوع الاصلي
تحياتي
,.,

jawal500
05-09-2010, 06:01 PM
رمضان كريم
كل عام وانتم بخير
باقي 5 ايام

مدير الموقع
05-09-2010, 06:06 PM
وعلى نياتكم ترزقون

نحن لم نتهجم عليك ولا على صاحب الموضوع الاصلى ولا على بورصات,
انت ناقل و جزاك الله خيرا على النقل و كل واحد بيقول رأيه فى المكتوب و ليس لك علاقة ببعيد او قريب,
انما انت على راسى من فوق :)
تحياتى,

delpiero
05-09-2010, 08:19 PM
اللى يعيش ياما يشوف,
حتشوف من ده كتير و طبعا السبب معروف و التحليل مجهول,
اللى يحط تحليل يتحط على الراس و اللى يقول كلام و خلاص يبقى لا يعتبر الا كلام و خلاص!
بس هو فين الموضوع يا ديلبيرو فى بورصات لانى مش لاقيه ,
تحياتى

الموضوع كان موجود امبارح يا دكتور و النهردة مش لاقيه تقريبا اتحذف

درل الفوركس
05-09-2010, 10:24 PM
إنتو قصدكم عليا أنا الدرل

درل الفوركس
05-09-2010, 10:26 PM
أنا فعلا كتبت المشاركة ده وفعلا إي مش حسمع كلامي حيتمرجن وشكرا للأخ على نشر موضوع علشان المرجنه بس لازم تبيعوا كل ده حسب مؤشراتي التردندية وأنا مسمونيش درل من فراغ طردوني بتوع برصات 3 مرات وأنا عايز أوصل معلومة ومحدش صدق

م.أحمد مقدادي
05-09-2010, 10:31 PM
أنا فعلا كتبت المشاركة ده وفعلا إي مش حسمع كلامي حيتمرجن وشكرا للأخ على نشر موضوع علشان المرجنه بس لازم تبيعوا كل ده حسب مؤشراتي التردندية وأنا مسمونيش درل من فراغ طردوني بتوع برصات 3 مرات وأنا عايز أوصل معلومة ومحدش صدق

في اف اكس ارابيا ما في منع من ابداء وجهات النظر
تقدر تضح نظرتك ورأيك بكل حرية
وبالنسبة لموضع المشكلة في منتدى بورصات
لا نستطيع الحكم عليه
فنحن لا نعرف التفاصيل ولسنا في مكان للحكم على ما حصل
كل ما يهمنا هو مصلحة الاعضاء هنا
فكلنا اخوة
تحياتي
,.,

درل الفوركس
05-09-2010, 10:31 PM
وأكرر بيعوا لازم تبيعوا يو الإتنين الساعة 8 بتوقيت مصر بيييع لازم تبيعوا أنا واثق بتوصياتي

م.أحمد مقدادي
05-09-2010, 10:33 PM
وأكرر بيعوا لازم تبيعوا يو الإتنين الساعة 8 بتوقيت مصر بيييع لازم تبيعوا أنا واثق بتوصياتي

يعني مثلا انا من مبدأ الحرية في المنتدى
اقدر اقلك لن ابيع دون ان اعرف السبب ولن اثق في كلام دون ان اعرف من اين أتى
,.,

درل الفوركس
05-09-2010, 10:33 PM
والله أنا واثق بكلامي بس مع الأسف كلامي حسب مؤشراتي الترندية وهذا هي وجهت نظري أخواني المحترمين كتير من الناس لقبونب بالمشعوذ بس مع الأسف إتمرجنوا وأرسلولي على الإميل رسالة إعتذار بعد أن طردوني وخلوني عندهم مشرف قسم تكفرا عما فعلوا بي

درل الفوركس
05-09-2010, 10:34 PM
لالا أنا لم أجبر أحد على البيع أنا بلغت فقط

درل الفوركس
05-09-2010, 10:37 PM
حاضر يابشا انا هبيع هدومى
\\

الله يخليك ياباشا

درل الفوركس
05-09-2010, 10:38 PM
اسمه ايه العضو دة؟

العضو ده أنا درل الفوركس

greenius
05-09-2010, 10:42 PM
على اي اساس كلامك ؟ بي نسبة لي الموضوع يستاهل نجمة واحدة فقط ليست بي خمسة

درل الفوركس
05-09-2010, 10:43 PM
اخي وحبيبي فيصل
لا يوجد تهجم عليك
الكلام على صاحب الموضوع الاصلي
تحياتي
,.,

حرااام تتهجموا عليا كلم أنا غلبان خلاص إنسو هذا الخبر وبكيفكم وأنا مبلفتش الأنظار إدخل المتادول العرب وتلاقيني من زما قبل سنتين حطط مواضيع زي كده وطردوني برضوا ولما شفوا الحقيقة حتى لم يرفعوا الحظر عني

درل الفوركس
05-09-2010, 10:45 PM
على اي اساس كلامك ؟ بي نسبة لي الموضوع يستاهل نجمة واحدة فقط ليست بي خمسة

شوف التقييم على حسب الأعضاء والأساس على مؤشراتي الترندية وسأشرحها لاحقا

ولايوجد وقت للشرح على ماتفهم وأنا أشرح حتكون ضاعت عليك ثروة وفرصة عمرك

ابراهيم امين
05-09-2010, 10:45 PM
طب دلوقتى انت بتقول بيعوا اليورو و الدولار طب ازاى مثلان شارت اليورو دولار هيبقى عامل ازاى

م.أحمد مقدادي
05-09-2010, 10:46 PM
حرااام تتهجموا عليا كلم أنا غلبان خلاص إنسو هذا الخبر وبكيفكم وأنا مبلفتش الأنظار إدخل المتادول العرب وتلاقيني من زما قبل سنتين حطط مواضيع زي كده وطردوني برضوا ولما شفوا الحقيقة حتى لم يرفعوا الحظر عني

اجبتك سابقا
لا دخل لنا بطردك من منتديات اخرى
وهذا ليس محور نقاشنا
ما يهمنا هنا هو مصلحة اعضائنا فقط
ولن نسمح بالتضليل عليهم
وما دمت تعرض وجهة نظرك لن تجد من يتهجم عليك
ولكن مثلما تعرض وجهة نظرك
لا تطلب من الاخرين ان لا يعرضو وجهة نظرهم

تحياتي
,.,

Debo
05-09-2010, 10:47 PM
ان غدا لناظره قريب

درل الفوركس
05-09-2010, 10:48 PM
والله قولت إن الموضوع على حسب مؤشراتي ومن الصعب جدا أن أكتب موضوع عن هذا وأنا الأن قمت بكتابة 4 صفحات على الورد بخصوص هذا الموضوع وعلى بعد يومين أو تلاته حيكون خلصلان وحنزل كل أفكاري العلمية المتعلقة بهذا الأمر

emad1171
05-09-2010, 10:49 PM
اخي الكريم من منطلق الرائي والرائي الاخر وتقبل وجهات النظر اسمح لي ان اقول لك بان اسلوب التوصية هو الخطا والذي اعتقد ان بورصات او غيرها من المنتديات ستعترض عليه
واذا كنت متابع للمنتديات منذ وقت طويل فانت تعلم ان هناك الكثير من الاخوة تمرجنت حساباتهم بسبب مثل هذه التوصيات وخاصة المبتدئين منهم وبعد ذلك طبعا لم نرى الاخ الذي اوصى مرة اخرى
الان انت تقول في توصيتك بيعو، طيب على الاقل قل لنا الستوب لوس ولا نترك الصفقات اما مارجن او ربح؟؟؟ يعني هل اذا ارتد عليك السوق 500 نقطة وعاد لمستويات ادنى من ما هي عليه الان ستقول لنا بانك حذرت من الشراء والبيع كان سيد الموقف وان اهدافك تحققت؟؟
وجهة نظري المتواضعة ان تفتح لنا موضوع توصيات كبقية المواضيع في المنتدى وتقول لنا بيع من كذا وستوب وهدف كذا. عندما يتاكد الجميع من دقة توصياتك، عندها عندما تفتح موضوع وتقول فيه بيعوووووووووووووووووا الكل سيفكر 100 مرة قبل ان يشتري
ارجوا ان تتضايق من مشاركتي ولكن كما قلت المنتديات فيها الاف الاعضاء ممن يعتقدون بانهم وصلو الى السر الاكبر في الفوركس ولكن للاسف لم نرى من ولا واحد منهم حسابه الحقيقي والذي يتناسب مع ما يقول.
تقبل ودي وان شاء الله ننتظر منك الخير الكثير

درل الفوركس
05-09-2010, 10:49 PM
اجبتك سابقا
لا دخل لنا بطردك من منتديات اخرى
وهذا ليس محور نقاشنا
ما يهمنا هنا هو مصلحة اعضائنا فقط
ولن نسمح بالتضليل عليهم
وما دمت تعرض وجهة نظرك لن تجد من يتهجم عليك
ولكن مثلما تعرض وجهة نظرك
لا تطلب من الاخرين ان لا يعرضو وجهة نظرهم

تحياتي
,.,

شكرا لك
أخي وأعتقد أنك قدوة لك مشرفين منتديات الفوركس وأنت حقا قدوه صالحة أخي

greenius
05-09-2010, 10:51 PM
شوف التقييم على حسب الأعضاء والأساس على مؤشراتي الترندية وسأشرحها لاحقا

ولايوجد وقت للشرح على ماتفهم وأنا أشرح حتكون ضاعت عليك ثروة وفرصة عمرك

في وقت للشرح صور الشارت و منشوف وجهت نظرك

alking
05-09-2010, 10:52 PM
والله قولت إن الموضوع على حسب مؤشراتي ومن الصعب جدا أن أكتب موضوع عن هذا وأنا الأن قمت بكتابة 4 صفحات على الورد بخصوص هذا الموضوع وعلى بعد يومين أو تلاته حيكون خلصلان وحنزل كل أفكاري العلمية المتعلقة بهذا الأمر
اخى الكريم احنا عاوزين نعرف الاسباب اللى هتخلينا نبيع بكرة ده على حسب كلامك مش معقول واحد يبيع بكه ويعرف السبب بعد يومين او ثلاثة

درل الفوركس
05-09-2010, 10:53 PM
اخي الكريم من منطلق الرائي والرائي الاخر وتقبل وجهات النظر اسمح لي ان اقول لك بان اسلوب التوصية هو الخطا والذي اعتقد ان بورصات او غيرها من المنتديات ستعترض عليه
واذا كنت متابع للمنتديات منذ وقت طويل فانت تعلم ان هناك الكثير من الاخوة تمرجنت حساباتهم بسبب مثل هذه التوصيات وخاصة المبتدئين منهم وبعد ذلك طبعا لم نرى الاخ الذي اوصى مرة اخرى
الان انت تقول في توصيتك بيعو، طيب على الاقل قل لنا الستوب لوس ولا نترك الصفقات اما مارجن او ربح؟؟؟ يعني هل اذا ارتد عليك السوق 500 نقطة وعاد لمستويات ادنى من ما هي عليه الان ستقول لنا بانك حذرت من الشراء والبيع كان سيد الموقف وان اهدافك تحققت؟؟
وجهة نظري المتواضعة ان تفتح لنا موضوع توصيات كبقية المواضيع في المنتدى وتقول لنا بيع من كذا وستوب وهدف كذا. عندما يتاكد الجميع من دقة توصياتك، عندها عندما تفتح موضوع وتقول فيه بيعوووووووووووووووووا الكل سيفكر 100 مرة قبل ان يشتري
ارجوا ان تتضايق من مشاركتي ولكن كما قلت المنتديات فيها الاف الاعضاء ممن يعتقدون بانهم وصلو الى السر الاكبر في الفوركس ولكن للاسف لم نرى من ولا واحد منهم حسابه الحقيقي والذي يتناسب مع ما يقول.
تقبل ودي وان شاء الله ننتظر منك الخير الكثير

مشكور أخي وأعتقد أني يجب أن أجعل الأعضاء يثقون بي وهذا رأيك وأنا أشيد برأيك وسأحاول ولكن أكرر أن توصياتي مضمونه وهذا على كيفكم إذا عايزين تبعو على كيفكم أنا لم أجبر أحد أبدا

درل الفوركس
05-09-2010, 10:56 PM
اخى الكريم احنا عاوزين نعرف الاسباب اللى هتخلينا نبيع بكرة ده على حسب كلامك مش معقول واحد يبيع بكه ويعرف السبب بعد يومين او ثلاثة

والله عارف بس أنا عندي 100 عمل ومش فاضي أنا تقريبا بأقعد من بعد التراويح لحد الساعة 11 بليل وبعدين ببقى مشغول فأنا مأعرف أعمل إيه والله أنا بلغت وخلاص إذا إنتو مش عايزيين تبعوا على راحتكم لم أجبر أحد رأي وقلته وإنتهى

درل الفوركس
05-09-2010, 10:57 PM
في وقت للشرح صور الشارت و منشوف وجهت نظرك

والله عارف بس أنا عندي 100 عمل ومش فاضي أنا تقريبا بأقعد من بعد التراويح لحد الساعة 11 بليل وبعدين ببقى مشغول فأنا مأعرف أعمل إيه والله أنا بلغت وخلاص إذا إنتو مش عايزيين تبعوا على راحتكم لم أجبر أحد رأي وقلته وإنتهى

م.أحمد مقدادي
05-09-2010, 11:03 PM
إدخل المتادول العرب وتلاقيني من زما قبل سنتين حطط مواضيع زي كده وطردوني برضوا ولما شفوا الحقيقة حتى لم يرفعوا الحظر عني

لا وجود لدرل الفوركس في موقع المتداول العربي

alking
05-09-2010, 11:04 PM
خير ان شاء الله واهو كلها بكرة وهنشوف

درل الفوركس
05-09-2010, 11:05 PM
لا وجود لدرل الفوركس في موقع المتداول العربي

صح إحتمال لأني حظرت أعتقد إنهم مسحو إسمي حتى كان إسمي ( درل الفوركس )

greenius
05-09-2010, 11:06 PM

ياريس للحين عملت 13 مشاركة عندك وقت للرد كان فيك تحط شارت بي اول مشاركة وبعدين تروح محل ما بدك

م.أحمد مقدادي
05-09-2010, 11:07 PM
صح إحتمال لأني حظرت أعتقد إنهم مسحو إسمي حتى كان إسمي ( درل الفوركس )

لا يتم حذف الاعضاء في اي منتدى اخي الكريم حتى وان تم ايقافهم
تحياتي
,.,

درل الفوركس
05-09-2010, 11:08 PM
ياريس للحين عملت 13 مشاركة عندك وقت للرد كان فيك تحط شارت بي اول مشاركة وبعدين تروح محل ما بدك

والله أنا كنت بأكل ولا مأخذه على النت وخلصت وقايم دلوقتي إدية فيها أكل والله العظيم
وحقوم وحروح الشغل ومش حرجع إلا على الساعة 2 بليل أرجع أنااام

درل الفوركس
05-09-2010, 11:09 PM
لا يتم حذف الاعضاء في اي منتدى اخي الكريم حتى وان تم ايقافهم
تحياتي
,.,

والله مأعرف على العموم أصلا المتداول العربي موقعه معلق وخربان ومش راضي يشتغل مأعرف ليه على العموم أنا بلغت وأنا حقووم ومش حرجع إلا بعدين سلام عليكم

abdellatif
05-09-2010, 11:41 PM
نصيحتي للجميع الا تجعل من تحليلات الاخرين تؤثر فيك..تعلم لتكسب لتتق في نفسك فمهما طال الزمن ستعرف الكسب من هدا السوق مهما كلف الامر دلك..انظرفقط عندما يكسر دعم او مقاومة مادا سيحصل للسعر او عندما يرتد مادا يحصل له هنا تستطيع توقع اتجاه العملة و خطف نقاط يومية ان اردت..ومن تجربتي اني في احدى المرات ارى اغلب المنتديات تقول بيع بييييييييع فنزل السعر قليلا ولكنه فاجأ الجميع بالصعود من دخل مع اصحاب التوصيات زاره الماركن كول و عاد يعاتب اصحاب التوصيات و انطلق العتاب...
شيء قد يفيد ان مشت التوصية مع تحليلاتك فاتكل على الله و ان لم تكن لك دراية بالسوق فلاترمي باموالك في البحر..

sadk
06-09-2010, 01:22 AM
مع كامل احترامى للجميع
حتى وان تحققت (النبوءه) فلن ادخل فى صفقه او صفقات لمجرد ان عضو ما حتى وان كان مستر فوركس نفسه عمل رد او موضوع وقال بيع او اشترى بدون ما اعرفه او حتى يعطى دليل لكلامه
بفرض انى دخلت صفقات كما قال وتحققت الاهداف فهذا جيد
ولكن ماذا اذا تمرجن الحساب ماذا افعل ومن سينفعنى
الفوركس قد يكون به بعض المغامره ولكن بهذه الطريقه هى مقامره ولا يوجد داعى ابدا للمقامره لان الرزق ثابت ومكتوب وفى جميع الاحوال سأناله وكل ما افعل هو سعى واسباب
الخلاصه
مكسب بطيىء بعيد ولا مقامره كبيره قد تصيب وقدتخطىء
يا استاذ درل الفوركس وانا لااعرف اسمك الحقيقى اسف على هذا القول ولكن تنقصك المصداقيه التى تتحقق اذا كنت ذكرت استوب لوز او اوضحت لماذا وعلى اى اساس قررت بيع الجميع
تمنياتى بالتوضيح من حضرتك لمااااااااذا؟

abanoub
06-09-2010, 03:14 AM
موضوع قدييييييييييم واتكرر مليون مرة. ومش هيحصل حاجة بكرة ان شاء الله الساعة 8 زي ما اختفوا الناس اللي قبلوااا. سمعنا الحاجات دي كتير قبل كده. الفوركس يعني تحليل فني - تحليل موجي - تحليل رقمي - تحليل اساسي حاجات يفهمها العقل كده. انما ده مش فوركس. وان شاء الله مش هتحصل حاجة بكرة.

درل الفوركس
06-09-2010, 03:41 AM
بلغت وخلااااص

zamalekna
06-09-2010, 04:18 AM
يعنى بكره موشر الداو هيصعد ولا هينزل انا عارف ان بكره اجازه
بس انا بتكلم بالنسبه لشراء الوشر ولا بيعه

greenius
06-09-2010, 08:25 AM
بلغت وخلااااص

لا بلغت و لا شي بس عملت قلق ياريت من المشرفين حذف الموضع

سلطان
06-09-2010, 11:26 AM
هههههههههههههه
انا اشوف الاسعار مثل ماكانت ماتغير شئ

من كلامك ظنيت ان السوق راح يتغير بشكل كبير

والان مثل ماهو

على العموم

شكرا لوجودك معنا
واشكر الاستاذGREENIUS
على ردوده المميزه وايضا الاخ مافيا على حواره الرائع معك

والجميع ايضا

لا بلغت و لا شي بس عملت قلق ياريت من المشرفين حذف الموضع

وانا اضم صوتي لك

والحمدلله ماصار شئ:)

تحياتي للجميع

المسلم أمره لله
06-09-2010, 12:45 PM
والله أنا واثق بكلامي بس مع الأسف كلامي حسب مؤشراتي الترندية وهذا هي وجهت نظري أخواني المحترمين كتير من الناس لقبونب بالمشعوذ بس مع الأسف إتمرجنوا وأرسلولي على الإميل رسالة إعتذار بعد أن طردوني وخلوني عندهم مشرف قسم تكفرا عما فعلوا بي

اهلا أخي الكريم منور
أخي كل واحد مننا يثق في نفسه
و لكن هذه توصيات ممكن تروح حسابات أشخاص لأنه كما تعلم لا يمكن الدخول بمجرد أنك تقول أنك متؤكد
و عليه اذا تكرمت وضح لنا و اشرح لنا على ما اعتمدت للوصل لهذه التوصيات
بالتوفيق أخي

abanoub
06-09-2010, 09:53 PM
يلهوووووووي كل ده هبوط حصل كان عندك حق فعلاً . LOL :1 (31):

M10000
06-09-2010, 09:57 PM
:D:D:D

صبح يا درل باشا..الناس قالت السوق مش مضمون و انت قلت الساعة 8

على العموم مش معنى ان تحليلك فشل مرة انك غلط

فى انتظار شرحك للخبايا العلمية اللى عندك:)

greenius
06-09-2010, 10:00 PM
كان لازم يقراء جدول الاخبار كان عرف ان في عطله بنوك يعني السوق ميت لا طلع و لا نزل غيره بي غرها

Dr_aHmaaaaaD
06-09-2010, 10:11 PM
اشرح طريقتك افضل

abanoub
06-09-2010, 10:26 PM
يا جماعة بلاش تصدقوا اصلا. ده لو انسان بيفهم في الفوركس اصلا كان عرف ان في اجازة النهاردة لأمريكا وكندا. انما ده واحد بيعمل زوبعة فقط . كبروا دماغكم ده مش اول واحد يعمل كده. لو فضلتوا تفكروا في الفوركس على اساس انه سر عمركم ما هتكسبوا منه ما تشوفوا ناس زي مافيا وصياد الفوركس شغالين بتحليل فني وما شاء الله شغلهم عالي وارباحهم رائعة الله يزيدهم. ومحمود فوركس مان راجل بيبص ع الاخبار يقولك اليوم هيمشي ازاي وفي الأول وفي الأخر الناس دي يقولوا تحليلهم ويقولوا الله اعلم. انما انا متأكد وناس قالوا عليا المشعوذ كلها زوبعة. الفوركس يعني عقل وتفكير ومنطق. تحياتي.

درل الفوركس
06-09-2010, 10:28 PM
أنا قولت إن السوق حيهبط وهبط فعلا

درل الفوركس
06-09-2010, 10:29 PM
غدا شراء الساعة 7 بتوقيت مصر

Dr_aHmaaaaaD
06-09-2010, 10:31 PM
غدا شراء الساعة 7 بتوقيت مصر

طيب قول طريقتك فالدخول وبتعتمد على ايه
عشان منحسش بشغل الاسحار ده
واكيد عندك طريقه

:1 (54)::1 (54):

Dr_aHmaaaaaD
06-09-2010, 10:31 PM
وبعدين كلمه شرا دي تعني ايه؟

ابراهيم امين
06-09-2010, 10:33 PM

فعلان هبط هبوط فظيع يا خبر ابيض

abanoub
06-09-2010, 10:37 PM
يا عم هبط ايه بس هو انت كنت في سوق البطاطس ولا الفوركس؟ هو السوق اتحرك النهاردة اصلا؟؟؟؟؟ وكمان داخل تقول شرا بكرة؟؟؟؟؟ الى ادارة اف اكس ارابيا رجاء خاص ايقاف المهزلة دي. علشان محدش يسمع كلامه ويدخل معاه. ارجوكم حرام فلوس الناس تضيع بسبب واحد داخل يهزر. احنا احترمناك في الأول وقلنا نشوف. انما كده انت زودتها اوي. حرام عليك فلوس الناس.

Dr_aHmaaaaaD
06-09-2010, 10:45 PM
يا عم هبط ايه بس هو انت كنت في سوق البطاطس ولا الفوركس؟ هو السوق اتحرك النهاردة اصلا؟؟؟؟؟ وكمان داخل تقول شرا بكرة؟؟؟؟؟ الى ادارة اف اكس ارابيا رجاء خاص ايقاف المهزلة دي. علشان محدش يسمع كلامه ويدخل معاه. ارجوكم حرام فلوس الناس تضيع بسبب واحد داخل يهزر. احنا احترمناك في الأول وقلنا نشوف. انما كده انت زودتها اوي. حرام عليك فلوس الناس.

لا يا ابانوب

بردو عشان منبقاش ظلمنا الراجل
دعنا نعترف
ان الكيبل نزل 140 نقطه فاربع ساعات
والمجنون اكتر من 100 ف 3 ساعات
والزعيم حوالي 40 نقطه
بس اليورو باوند طلع كتير
وكذا عمله تانيه

يعني الراجل بردو مغلطش
انا مشفتش كل الازواج
بس انا بعتب عليه انو مش بيقول بيعتمد على ايه وايه الازواج اللي هتنزل واللي هتطلع

ولا انت مش معايا

abanoub
06-09-2010, 11:01 PM
لا يا ابانوب

دعنا نعترف
والزعيم حوالي 40 نقطه
بس اليورو باوند طلع كتير
وكذا عمله تانيه

يعني الراجل بردو مغلطش
انا مشفتش كل الازواج
بس انا بعتب عليه انو مش بيقول بيعتمد على ايه وايه الازواج اللي هتنزل واللي هتطلع

ولا انت مش معايا
يا باشا يعني لو هو كان دخل وقال الاتجاه النهاردة هابط كان حد قاله حاجة؟؟؟؟؟؟ انما الراجل كان كلامه واااااااضح قالك الساعة 8 هيحدث هبووووط غير عااادي. غير عادي دي معناها مش 100-200 نقطة. ميرجعش في الاخر يقولك انا كان كلامي صح والسوق هبط. صدقني انا قريت مواضيع زي دي كتير وبتبقى نهايتها الاغلاق على طول . ده بس بيحاول يعمل شهرة علشان يبيع توصيات او يدير حسابات انما هو اصلا ميعرفش يدي توصية بسعر دخول وهدف وستوب زي الناس. تحياتي ليك يا باشا.

jawal500
06-09-2010, 11:05 PM
يا اخوان
كل واحد يقول اللي يعجبوا سواء بيع او شراء
لكن من واجبه وضع اسباب او تحليلات مقنعة
لان السوق ليس اعتباطيا انما يسير وفق اسس
وبالنهاية كل واحد رح يدخل الصفقة اللي تعجبه و على مسؤوليته الشخصية وهذا شيء معروف لأي توصية كانت
ودمتم

Dr_aHmaaaaaD
06-09-2010, 11:12 PM
يا باشا يعني لو هو كان دخل وقال الاتجاه النهاردة هابط كان حد قاله حاجة؟؟؟؟؟؟ انما الراجل كان كلامه واااااااضح قالك الساعة 8 هيحدث هبووووط غير عااادي. غير عادي دي معناها مش 100-200 نقطة. ميرجعش في الاخر يقولك انا كان كلامي صح والسوق هبط. صدقني انا قريت مواضيع زي دي كتير وبتبقى نهايتها الاغلاق على طول . ده بس بيحاول يعمل شهرة علشان يبيع توصيات او يدير حسابات انما هو اصلا ميعرفش يدي توصية بسعر دخول وهدف وستوب زي الناس. تحياتي ليك يا باشا.

may be

فعلا حكايه هبوط غير عادي دي متحسسكش ان الموضوع طبيعي:1 (82)::1 (82):

بس عاوز اشوف الراجل هيرد يقول ايه

ياريت يكون عندو طريقه ويشرحها

بس سكوته ده اعتقد فعلا يؤكد شكوكك

يا اما بيع توصيات او اداره حسابات :1 (105)::1 (105):

Dr_aHmaaaaaD
06-09-2010, 11:13 PM
يا اخوان
كل واحد يقول اللي يعجبوا سواء بيع او شراء
لكن من واجبه وضع اسباب او تحليلات مقنعة
لان السوق ليس اعتباطيا انما يسير وفق اسس
وبالنهاية كل واحد رح يدخل الصفقة اللي تعجبه و على مسؤوليته الشخصية وهذا شيء معروف لأي توصية كانت
ودمتم

انا قلت كده بردو

greenius
06-09-2010, 11:16 PM
لا يا ابانوب

دعنا نعترف
والزعيم حوالي 40 نقطه
بس اليورو باوند طلع كتير
وكذا عمله تانيه

يعني الراجل بردو مغلطش
انا مشفتش كل الازواج

ولا انت مش معايا

هبوط 150 -200 للكيبل او المجنون عادي بس الهبوط غير عادي زي لي تحت

http://fx-arabia.com/vb/uploaded/964_11283804192.png (http://fx-arabia.com/vb)

abanoub
06-09-2010, 11:20 PM

ما هو ده اللي أنا بقوله... يا راجل ده ع الكلام اللي بيقوله استاذ درل ده كان زمانا النهاردة شوفنا يوم اعجب من يوم 6-5 :1 (82):

Dr_aHmaaaaaD
06-09-2010, 11:21 PM

والله بردو انا مش عاوز اقول يمكن ويمكن لان صاحب الموضوع مختفي :1 (54):

abanoub
06-09-2010, 11:22 PM
may be

فعلا حكايه هبوط غير عادي دي متحسسكش ان الموضوع طبيعي:1 (82)::1 (82):

بس عاوز اشوف الراجل هيرد يقول ايه

ياريت يكون عندو طريقه ويشرحها

بس سكوته ده اعتقد فعلا يؤكد شكوكك

يا اما بيع توصيات او اداره حسابات :1 (105)::1 (105):
اصله مش اول واحد. زي واحد اسمه الأسير عمل زوبعة كبيرة من اسبوع في المتداول العربي. حط توصيات نجاحها كبير وقال هشرح الاستراتيجية بتاعتي اخر الأسبوع ودخل قال اللي عاوز توصيات انا ببيعها ويضيفني ع الايميل ده :1 (31):. يعني كلها حركات وخلاص.

abanoub
06-09-2010, 11:23 PM
والله بردو انا مش عاوز اقول يمكن ويمكن لان صاحب الموضوع مختفي :1 (54):
ما هو ده اللي قلت عليه امبارح. الناس دي بتدخل وبتختفي على طول. داخلة تهزر وتمشي.

Dr_aHmaaaaaD
06-09-2010, 11:25 PM
اصله مش اول واحد. زي واحد اسمه الأسير عمل زوبعة كبيرة من اسبوع في المتداول العربي. حط توصيات نجاحها كبير وقال هشرح الاستراتيجية بتاعتي اخر الأسبوع ودخل قال اللي عاوز توصيات انا ببيعها ويضيفني ع الايميل ده :1 (31):. يعني كلها حركات وخلاص.

انسى يا عمر:1 (82)::1 (82):

درل الفوركس
06-09-2010, 11:41 PM
أنا مبهزرش
ثانيا لازم تشتروا غدا لأن السوق حيرتفع 500 نقطة

Dr_aHmaaaaaD
06-09-2010, 11:44 PM
أنا مبهزرش

ايوه ماشي 500 نقطه فايه بالظبط
وايه اللي هيرتفع لان اكيد الازواج اللي هتطلع قدامها ازواج هتنزل

وكمان رد على كل اللي فات

M10000
06-09-2010, 11:45 PM
أنا مبهزرش

يعنى ايه يا باشا السوق هيرتفع 500 نقطة...يعنى نقسهم علىا لعملات كل واحدة 20 نقطة ولا ايه!!!!!!!!!!!!!!!!!

وضح اللى انت بتكتبه عشان تلاقى تقدير فى الردود

درل الفوركس
06-09-2010, 11:45 PM
كل العملات حترتفع بلا إستثناء

درل الفوركس
06-09-2010, 11:46 PM
كل عمله 500 نقطة

abanoub
06-09-2010, 11:46 PM
أنا مبهزرش
ههههههههههههههههههههههههههههه الموضوع ده بجد عاجبني علشان نهزر مع بعض كده. بس انا شايف انه هيطلع 490 نقطة بس انت ايه رأيك؟ :1 (82)::1 (82):

درل الفوركس
06-09-2010, 11:47 PM
500 نقطة فقط كل العملات بالتحديد 500 مش أكتر ولا أقل وأنا مبهزرش أبدا حتتمرجنوا

abanoub
06-09-2010, 11:53 PM
يا عم شايفنا كل يوم بنتمرجن؟ على اساس ان النهاردة حضرتك انقذتنا من المرجنة؟؟؟؟؟ ارجوك بطل بقى هزااااار ده منتدى محترم بتاع الناس العااااااااقلين.

Dr_aHmaaaaaD
06-09-2010, 11:54 PM

يعني بالعقل كده

حد يشتري
EUR USD
GBP USD
USD CAD
USD CHF
???????

????

قول كلام معقول عشان الناس تقدرك ومتحسش انك بتقول اي كلام:1 (54)::1 (54):

كل عمله 500 نقطة

للمره التانيه
قول كلام معقول عشان الناس تقدرك ومتحسش انك بتقول اي كلام:1 (54)::1 (54):

ههههههههههههههههههههههههههههه الموضوع ده بجد عاجبني علشان نهزر مع بعض كده. بس انا شايف انه هيطلع 490 نقطة بس انت ايه رأيك؟ :1 (82)::1 (82):

هههههههههههه
على رئيك

NO COMMENT

Debo
06-09-2010, 11:55 PM
بالتوفيق ياكبير
انا اشتريت كل العملات بهدف 500 نقطة
شر البالية مايضحك

abanoub
06-09-2010, 11:58 PM
مش قلتلكوا الموضوع هيقلب هزاااااار؟ :1 (82):

Dr_aHmaaaaaD
07-09-2010, 12:03 AM
بالتوفيق ياكبير
انا اشتريت كل العملات بهدف 500 نقطة
شر البالية مايضحك

لا واللي يغيظك انو بيقول كل حاجه هتطلع

لا ومش طلوع 100 ولا 150

500

فعلا شر البليه ما يضحك:1 (100)::1 (100):

نواف الغلا
07-09-2010, 12:05 AM
الاخبار ليوم غدا 500!!!!!

zamalekna
07-09-2010, 12:06 AM
امبارح قولت بيعوا وسبحان الله الناس كلها كانت انه كلام فى الهوا
لان كان اجازة البنوك الامريكية والكندية وحضرتك كنت قاعد مع برنانكى صح واكيد قالك كلام مش كويس على الدولار
علشان قولت بيعيوا ولما صحى برنانكى من النوم
وبعدها اكيد اتصل بيك برنانكى وقالك لا غير انا حلمت بان الاقتصاد الامريكى هينتعش بقوه
فعلشان كده قولت اشتروا صح:1 (72):

فوريكس مان
07-09-2010, 12:11 AM

فاااااااااااااكر يا ابانووووب من كام شهر اما دخل شات ماركتيفا واحد بردو قعد يقول الساعة 5 الفجر المجنون هيطلع 500 نقطة والمجحنون يومها نزل 300 نقطة :1 (82): وعملنا من المجنون احلى شغل واحلى اسلحة :1 (82):

mohd_atef86
07-09-2010, 12:14 AM
يعني بالعقل كده

حد يشتري
EUR USD
GBP USD
USD CAD
USD CHF
???????

NO COMMENT

يا جدعان ما النهاردة
eurusd
gbpusd
usdchf
usdcad

كلهم نزلوا اكتر من المتوقع نسبة الى عدم وجود سيولة عشان الاجازة

الراجل بس نسي الاجازة
جل من لا يسهو

يعني ادانا اتجاه صح رغم انه غير منطقي

المشكلة كانت في طريقة عرض المعلومة

وعلى العموم محدش خسران حاجة وكل واحد بيدخل اي صفقة على مسؤوليته الشخصية

alking
07-09-2010, 12:31 AM

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههه
ياراجل هو ده الهبوط الغير عادى والحسابات اللى اتمرجنت والكلام الكبير ده وبيعو كل حاجة واشترو الين انت شوفت الدولار ين

alking
07-09-2010, 12:34 AM

زى مانزل انهاردة هبوط حاد كده وكل العملات هتصعد 500 نقطة وحنتمرجن ياعم متخافش علينا بنستخدم استوب وانا عند فيك هبيع الدولار فرانك :1 (87):

abanoub
07-09-2010, 12:44 AM
فاااااااااااااكر يا ابانووووب من كام شهر اما دخل شات ماركتيفا واحد بردو قعد يقول الساعة 5 الفجر المجنون هيطلع 500 نقطة والمجحنون يومها نزل 300 نقطة :1 (82): وعملنا من المجنون احلى شغل واحلى اسلحة :1 (82):

هههههه يا حودة ما انا علشان كده عمال اقول للناس احنا سمعنا الهبل ده كتير. وطبعا فاكره الواد ده اللي مشوفناش وشه تاني :1 (31):

alking
07-09-2010, 12:45 AM
يا جدعان ما النهاردة
eurusd
gbpusd
usdchf
usdcad

كلهم نزلوا اكتر من المتوقع نسبة الى عدم وجود سيولة عشان الاجازة

الراجل بس نسي الاجازة
جل من لا يسهو

يعني ادانا اتجاه صح رغم انه غير منطقي

المشكلة كانت في طريقة عرض المعلومة

وعلى العموم محدش خسران حاجة وكل واحد بيدخل اي صفقة على مسؤوليته الشخصية
والاسترالى دولار والفرنك ين والاسترالى ين صعود طبيعى لما اقولك ان السوق كله هبوظ فى عملات كتير هتنزل وزى مانت شوفت الاسترالى والفرنك كانو اقوى من الين مع ان كلامه ان الين اقوى عملة وهى اللى هتعمل قلق انا تحليلى ان المجنون صاعد بكرة ان شاء الله وهو كتب ان السوق كله صاعد لو المجنون صعد يبقى هو صح طيب منا شايف بردو الدولار فرنك هابط انا مش عاوز حضرتك تصدق وهم حتى لو صدف ولا تنسى (حديث رسول الله صلى الله عليه وسلم كذب المنجمون ولو صدفو صدق رسول الله صلى الله عليه وسلم )يعنى حتى لو السوق كله صعد 500 نقطة انا مش هسمع كلامه وجه قال توصية بطريقته دى تانى وهو قال انه هينزل التحليل انهاردة فين التحليل ده

abanoub
07-09-2010, 12:46 AM
طيب ولو قلتلك يا اخ درل انت. ان شاء الله والله اعلم. العملات ستهبط هبوط حوالي 160 نقطة غداً. والمجنون سيهبط كثيراً. والله حاسس انك اللي هتتمرجن بكرة :1 (82):

abanoub
07-09-2010, 02:26 AM
يلهوووي كل ده صعوووود؟ اتمرجنت ولا لسة يا عم الدرل. :1 (31):

mohd_atef86
07-09-2010, 02:28 AM
اوباااااااااااااااااااااااا

هبوط مليون نقطة على نصف زوج أي عملة واحدة

هههههههههههههههه

مدير الموقع
07-09-2010, 03:11 AM
ظلمتوا الراجل,
اتفرجوا على اليورو الان!!!

abanoub
07-09-2010, 03:41 AM
ظلمتوا الراجل,
اتفرجوا على اليورو الان!!!
يا دكتور اسامة. ازاي ظلمناه. اولا الراجل قال الهبوط غير عادي هل الهبوط اللي حصل غير عادي؟؟؟ ثانيا تقريبا حضرتك مشفتش هو كتب ايه عن النهاردة. كتب ان النهاردة صعووود 500 نقطة واظن ان اللي بيحصل غير كده تماماً. تحياتي ليك يا باشا.

درل الفوركس
07-09-2010, 03:48 AM
حتشوفوا 500 نقطة غدا على كل العملات أنا قولت إن النهرضة حينزل ونزل صدقوني ولا المرجن حيجلكم إنتا عارف المرجن بيحب الحسابات كتييير أوي فحيجي للحسابات إذا إنتو لم تشتروا غدا

درل الفوركس
07-09-2010, 03:49 AM
المرجن ضرب 20 من الأشخاص إي مسمعوش كلااااااااااااامي

abanoub
07-09-2010, 03:50 AM
المرجن ضرب 20 من الأشخاص إي مسمعوش كلااااااااااااامي
لالالا المرجن ضرب 19 بس مش 20. :1 (82):

درل الفوركس
07-09-2010, 03:52 AM
لا والله العظيم إتمرجن 20 ده بالقليل جداااااااااااااااااااااااا أكتر من 20 بكتيررررر لكن أنا بنقص العدددد

Dr_aHmaaaaaD
07-09-2010, 03:52 AM
لالالا المرجن ضرب 19 بس مش 20. :1 (82):

عليا ب 18 :1 (105):

درل الفوركس
07-09-2010, 03:53 AM
هو سوووق خضار ده فوركس يعني فوركس للناس ذوي الخبرة الطويلة زيي أنا من 22 سنه وأنا في المجال ده منذ كنت شاااب

Dr_aHmaaaaaD
07-09-2010, 03:55 AM
هو سوووق خضار ده فوركس يعني فوركس للناس ذوي الخبرة الطويلة زيي أنا من 22 سنه وأنا في المجال ده منذ كنت شاااب

طيب ممكن حضرتك تقول طريقتك في معرفه اتجاه السوق وتوقع النقاط دي

ليه كل ما حد يسال السؤال ده بتعمل مش واخد بالك

هل انت عاوز فعلا تبيع توصيات او اداره حسابات؟

abanoub
07-09-2010, 04:09 AM
Lol :1 (82):

M10000
07-09-2010, 04:13 AM

هو كان فى فوركس من 22 سنة .....ربنا يديك الصحة يا حج درل

Dr_aHmaaaaaD
07-09-2010, 04:14 AM

ههههههههههههههههههههه

ملعووووووووووووووووبه :1 (105)::1 (105)::1 (105)::1 (105)::1 (105)::1 (105):

abanoub
07-09-2010, 04:16 AM
ههه يا عم عادي هي جات ع التخريفة دي. ما الموضوع كله تخاريف وادينا بنتسلى. :1 (31):

khward
07-09-2010, 05:08 AM

كل عمله 500 نقطة

بص يا عم درل الفوركس ........ على مااعتقد اسسسسسستحاله كل العملات كلها تنزل مره واحده اوتطلع مره واحده ...... هو ممكن فى حاجتين

يااما انت
1- اسامه بن لادن وناوى تضرب نص دول العالم بكره ونص التانى تسيبه

2-اللى لعبت فى الين من شهرين كدا وخليتوا ينزل الف ويطلع تانى وناوى تلعب فى العملات التانيه

تقبل ودى...
اه نسيت 22 سنه لو بحد عندك الخبره دى والكلام بتقوله صح عالطول كنت زمانك ملياردير وعمرك ما كنت تتكلم معانا كده

...............

a-a-m
07-09-2010, 05:20 AM
هو الدرل موجود هون كمان -- الله اكبر -- الحمد لله مشان اتكون فرصة للتسلية -- بعد ان طردوه من المنتديات ==

صدقني يادرل انا زعلت مشانك -- بس ولا ايهمك -- هون انشاء الله الاخوة مش حيطردوك من هون بس انت لازم

اتوضح حكياتك -- ياشباب انا بعرف سر درل -- الاخ ادرل بيتاجر بعملات تانية مش العملات التي انتو ابتعرفوها -- وهوه الاثتنين الساعة 8 بالزبط نزلت العملات المقصودة وبكرة هتصعد وسجلوا عندكم:1 (13):

شراء الفلبيني --- شراء الموزمبيقي -- شراء الاكوادوري -- شراء الافغاني -- شراء الواق واقي
ولقاؤنا غدا --

faissal
07-09-2010, 05:40 AM
هو الدرل موجود هون كمان -- الله اكبر -- الحمد لله مشان اتكون فرصة للتسلية -- بعد ان طردوه من المنتديات ==

صدقني يادرل انا زعلت مشانك -- بس ولا ايهمك -- هون انشاء الله الاخوة مش حيطردوك من هون بس انت لازم

اتوضح حكياتك -- ياشباب انا بعرف سر درل -- الاخ ادرل بيتاجر بعملات تانية مش العملات التي انتو ابتعرفوها -- وهوه الاثتنين الساعة 8 بالزبط نزلت العملات المقصودة وبكرة هتصعد وسجلوا عندكم:1 (13):

شراء الفلبيني --- شراء الموزمبيقي -- شراء الاكوادوري -- شراء الافغاني -- شراء الواق واقي
ولقاؤنا غدا --
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
:1 (100)::1 (46)::1 (83)::1 (83)::1 (83):

greenius
07-09-2010, 08:05 AM
درل نجم الاسبوع لازم ينقلوا الموضوع لل استراحة

نواف الغلا
07-09-2010, 10:08 AM
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههه

هو خبير هههههههههههههههههههههه بس بيعطيكم التوصية عكس هههههههههههههه يا درل بطل حركات فيه ناس غلابة وقد حالها وبتصدق على طوووووووووووووووووووووووووول
تقبلوا تحياتي واكرر اسفي بحبكم :):):)

نواف الغلا
07-09-2010, 10:17 AM
يا درل فيه سؤال محيرني بجد :) ليه تعطي توصيات بالعكس هوا انته زعلان من حد منا ؟؟؟؟ لو عايز على الخاص مش مشكله

greenius
07-09-2010, 02:04 PM
ليش الموضوع صار هادي

طيب توصيتي بيع كلشي حتى الجهاز الشغال علية في الغد تمام الساعة 10 و 43 دقيق و 12 ثانية

مدير الموقع
07-09-2010, 02:19 PM
تم اغلاق الموضوع لعدم جدواه و اهميته,
تحياتى,