المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ايهم افضل ....

Mr.GooDMaN
25-10-2012, 02:50 AM
السلام عليكم ورحمة والله وبركاته

اخواني اعضاء منتدى اف اكس ارابيا الكرام

اردت ان اعرف وجهة نظركم في ايهم افضل في هذه الشركات من وجهة نظركم

FXDD
FXSOLUTION
JFD BROKERS وهي شركة جديدة ولديها مميزات رائعة وهي ما جعلتني اطرح هذا الموضوع للتأكد من الشركة ومصداقيتها واذا كان قد تعامل معها احد الاعضاء ارجو ان يفيدني بتجربته وانا اخترتها خاصة لانها اسبيرد قليل ولا يتغير اثناء الاخبار على عكس اف اكس دي دي الذي يرتفع اسبيردها بطريقة فظيعة وقت والاخبار والله اعلم

في انتظار ردكم في اقرب وقت
ولكم جزيل الشكر

Mr.GooDMaN
25-10-2012, 02:57 AM
بالله عليكو محدش يدخل يقولي انا معرفش اتمنى تعرف قريب
او ان شاء الله احد الاعضاء يفيدوك ههههههههه الردود اللي بتخلي الواحد يغلي دي :D

طبعا كل اللي عارفني ف المنتدي عارفين ان دي طريقة كلامي رخم :-p فينك يا ابو صلاح انت اللي بتستحملني

M Sabry M Elbakrawy
25-10-2012, 03:07 AM
ان شاء الله تلاقي اللي يفيدك :D

bary_3
25-10-2012, 03:08 AM
الشركتين معا قويتين يصعب تفضيل أحدهما على الأخر ،أنا أختار اف اكس ديدي ويكفي أن المنتدى يضعها مرتبة 1

akuji
25-10-2012, 05:01 PM
اخوي تغير السبيرد وقت الاخبار شي طبيعي لاختلاف بين البنوك

م.جوزيف ايهاب
25-10-2012, 05:30 PM
ازيك يا معلم
انت ممكن تحول حسابك في دي دي لسبريد ثابت

Mr.GooDMaN
25-10-2012, 06:19 PM
ان شاء الله تلاقي اللي يفيدك :D

هههههههههههه ماشي ياعم وربنا ماشي :D
الشركتين معا قويتين يصعب تفضيل أحدهما على الأخر ،أنا أختار اف اكس ديدي ويكفي أن المنتدى يضعها مرتبة 1
طبعا شركةرائعة بدون منازع
اخوي تغير السبيرد وقت الاخبار شي طبيعي لاختلاف بين البنوك
في اعتقادي الشخصي انه ليس طبيعي هو يتغير طبقا لطبيعة قوانين الشركات حتى تربح من ورائك مبالغ كبيرة من الاسبيرد اثناء الاخبار بدليل ان في حالة شركات الاسبيريد الثابت لا يتغير الاسبيريد وقت الاخبار والله اعلم
ازيك يا معلم
انت ممكن تحول حسابك في دي دي لسبريد ثابت
الحمد لله يا جوزيف باشا تمام ليك وحشة يا كبير
وده اللي نويت اعمله فعلا ان شاء الله

COWBOY
26-10-2012, 12:17 AM
بعد توفير خدمة تثبيت الاسبريد فى ديدى .. اعتقد ان الفروق اصبحت بسيطة
يعنى ديدى وسول الرافعة ممكن تصل الى 1:400
الاسبريد الثابت تقريبا واحد يعنى اليورو دولار مثلا فى الشركتين 3 نقاط

ودى الاساسيات
خدمات السحب والايداع والسرعة فى التعامل جربت الاتنين .. والافضل FXDD للامانة السحب ودة اهم حاجة فى 3 ايام بالضبط حوالة بنكية لكن سول فرع لندن ممكن ياخد اسبوع :D بس اعتقد فرع استراليا افضل فى الدعم
عدد الازواج فى ديدى قليل جدا ودى اكثر حاجة بضايقنى للامانة سول موفرة اغلب الكروسات والاسهم والسلع

منصة ديدى اسرع بكثير بالاضافة الى التوقيت مثالى للمنصة فرق ساعة عن جرينتش سول حوالى 6 ساعات.. سول افضل حاجة تشتغل على GTS بلاش ميتا تريدر نفخنى كتير للامانة وخصوصا فى تعليق الاوامر

خدمات ديدى كثيرة وكمان البونص والسحبوبات رائعة .. سول المواضيع دى قليلة جدا اكثر حاجة بتعملها مسابقات على حسابات ديمو فى المنتديات
.. فى رايى لو انت ليك كام زوج معين بتاجر عليهم مش زى متابع كله :D
الافضل ديدى .. كفاية الدعم بصراحة .. وكل الامكانيات متوفرة بالاضافة الى سيرفرات للحسابات اكثر من 2500

amrmorasamir
26-10-2012, 02:16 AM
JFD BROKERS
هى ايه الشركه دى ياباشا انا شايف ان الاسبريد فيها سعات بيبقى 0.1 نقطه ؟؟؟؟؟

Mr.GooDMaN
26-10-2012, 04:43 AM
بعد توفير خدمة تثبيت الاسبريد فى ديدى .. اعتقد ان الفروق اصبحت بسيطة
يعنى ديدى وسول الرافعة ممكن تصل الى 1:400
الاسبريد الثابت تقريبا واحد يعنى اليورو دولار مثلا فى الشركتين 3 نقاط

ودى الاساسيات
خدمات السحب والايداع والسرعة فى التعامل جربت الاتنين .. والافضل FXDD للامانة السحب ودة اهم حاجة فى 3 ايام بالضبط حوالة بنكية لكن سول فرع لندن ممكن ياخد اسبوع :D بس اعتقد فرع استراليا افضل فى الدعم
عدد الازواج فى ديدى قليل جدا ودى اكثر حاجة بضايقنى للامانة سول موفرة اغلب الكروسات والاسهم والسلع

منصة ديدى اسرع بكثير بالاضافة الى التوقيت مثالى للمنصة فرق ساعة عن جرينتش سول حوالى 6 ساعات.. سول افضل حاجة تشتغل على GTS بلاش ميتا تريدر نفخنى كتير للامانة وخصوصا فى تعليق الاوامر

خدمات ديدى كثيرة وكمان البونص والسحبوبات رائعة .. سول المواضيع دى قليلة جدا اكثر حاجة بتعملها مسابقات على حسابات ديمو فى المنتديات
.. فى رايى لو انت ليك كام زوج معين بتاجر عليهم مش زى متابع كله :D
الافضل ديدى .. كفاية الدعم بصراحة .. وكل الامكانيات متوفرة بالاضافة الى سيرفرات للحسابات اكثر من 2500

رد وافي ورائع وربنا يكرمك لكن مسمعتش منك رأيك ف الشركة التالتة

JFD BROKERS

هبعتلك ف رسالة موضوع كامل عنها عجبني فكرة عملها لكن عن نفسي الحمد لله قررت اف اكس دي دي اتعاملت معاها كتيييير واللي نعرفه احسن من اللي منعرفوش

archiwork
26-10-2012, 12:24 PM
JFD BROKERS

الشركة دى كاملة الأوصاف ولايعيبها سوى انها جديدة فقط وبالرغم من ذلك فهى مرخصة من اقوى جهات رقابية
مش ناقصها غير تفتح فرع فى امريكا وتاخد تراخيص امريكية وتقدم شوية و هاتبقى فى القمة
لكن بصراحة هذه هى شركتى المفضلة فى حساب الاسكالبنج
ولما اسحب منها 50 الف دولار هابقى اقولكم ان شاء الله

archiwork
26-10-2012, 12:31 PM
السلام عليكم ورحمة والله وبركاته

اخواني اعضاء منتدى اف اكس ارابيا الكرام

اردت ان اعرف وجهة نظركم في ايهم افضل في هذه الشركات من وجهة نظركم

FXDD
FXSOLUTION
JFD BROKERS وهي شركة جديدة ولديها مميزات رائعة وهي ما جعلتني اطرح هذا الموضوع للتأكد من الشركة ومصداقيتها واذا كان قد تعامل معها احد الاعضاء ارجو ان يفيدني بتجربته وانا اخترتها خاصة لانها اسبيرد قليل ولا يتغير اثناء الاخبار على عكس اف اكس دي دي الذي يرتفع اسبيردها بطريقة فظيعة وقت والاخبار والله اعلم

في انتظار ردكم في اقرب وقت
ولكم جزيل الشكر

معلش ياباشا سؤال ليه مش بتفكر فى البارى او جين كابيتال
على اساس انهم اعلى فى حجم التداول والسيولة والرافعة فى البارى 500 والاستوب اوت 20% والاسبريد اقل
السؤال ده لأنى كمان بفكر اعمل ايداع كبير نسبيا بمبلغ مكون من 4 اصفار ومحتار بين البارى وجين كابيتال و فكسم
بالنسبة لسوليوشن ودى دى انا مش عاجبنى فكرة الاسبريد الثابت الكبير فى سولسوشن او المتحرك الكبير برده فى دى دى سعنى ايه اسبريد اليورو استرالى يوصل 16 نقطة دى يبقى اسمه ايه + التعليق والتهنيج وقت الاخبار او لاسباب اخرى + حجم التداول الأقل بالنسبة الى البارى وفكسم وجين كابيتال

archiwork
26-10-2012, 12:39 PM
بالله عليكو محدش يدخل يقولي انا معرفش اتمنى تعرف قريب
او ان شاء الله احد الاعضاء يفيدوك ههههههههه الردود اللي بتخلي الواحد يغلي دي :D

طبعا كل اللي عارفني ف المنتدي عارفين ان دي طريقة كلامي رخم :-p فينك يا ابو صلاح انت اللي بتستحملني

أنا كمان بيجيلى شلل من مثل هذه الردود :1 (27)::1 (59)::1 (59)::1 (59):

COWBOY
26-10-2012, 02:14 PM
على اساس انهم اعلى فى حجم التداول والسيولة والرافعة فى البارى 500 والاستوب اوت 20% والاسبريد اقل
السؤال ده لأنى كمان بفكر اعمل ايداع كبير نسبيا بمبلغ مكون من 4 اصفار ومحتار بين البارى وجين كابيتال و فكسم
بالنسبة لسوليوشن ودى دى انا مش عاجبنى فكرة الاسبريد الثابت الكبير فى سولسوشن او المتحرك الكبير برده فى دى دى سعنى ايه اسبريد اليورو استرالى يوصل 16 نقطة دى يبقى اسمه ايه + التعليق والتهنيج وقت الاخبار او لاسباب اخرى + حجم التداول الأقل بالنسبة الى البارى وفكسم وجين كابيتال

عندك حق الاسبريد الثابت كبير جدا فى الشركتين وكمان المتحرك فى مرة على المجنون والله وصل 40 نقطة والنيوزلاندى 25 .. يعنى قمة الجنان .. بس دلوقتى الثابت مريح اة بتفرق شوية يعنى المجنون ثابت 7 والنيوزلاندى والميجور عمتا 4 .. بس ارحم من المتحرك :) .. وفعلا عندك حق بردة مش شرط ديدى وسول .. جين كبيتال والبارى محترمين بردة :) .. بس بصراحة ديدى عندى احسن من سول ... بس هما لو يزودوا .. الازواج شوية هتبقى ديدى افضل من سول :) من وجهه نظرى .. ومش فارقة بقة الاسبريد انا اتعودت عليه :1::1:

Mr.GooDMaN
26-10-2012, 02:24 PM

مهو عشان كدة انا سألت عشان اخد رأي الناس المحترمة اللي زي حضرتك
وفعلا ما خاب من استشار اديك افدتني بحاجة كويسة اهو بس انا مبلغي من 3 اصفار ياريت ترشحلي افضل شركة انت حاببها وبتتعامل معاها خاصة المميزة في اوقات الاخبار

amrmorasamir
26-10-2012, 02:48 PM
الشركة دى كاملة الأوصاف ولايعيبها سوى انها جديدة فقط وبالرغم من ذلك فهى مرخصة من اقوى جهات رقابية
مش ناقصها غير تفتح فرع فى امريكا وتاخد تراخيص امريكية وتقدم شوية و هاتبقى فى القمة
لكن بصراحة هذه هى شركتى المفضلة فى حساب الاسكالبنج
ولما اسحب منها 50 الف دولار هابقى اقولكم ان شاء الله
تمام ياباشا كده وان شاء الله تستمر فى القمه وتسحب انت منها مليون كمان