المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : حل مشكله اكسبيرت الرينكو بأذن الله ...

ahmed.zezo2
27-02-2013, 06:18 PM
اعضاء اف اكس ارابيا المحترمين ...انا طلبت اكسبيرت قبل كده ومحدش عمله ...ولو كان اتعمل كان هيبقي سبق ...وانا حبيت اقول الفكره هنا في ارابيا لاني عرفت الموضوع من خلالها ...ومحبتش اطلب في اي منتدي اخر ...لكن لو مش هيتعمل ..."كالعاده " ...يبقي برده احنا عملنا اللي علينا وقولت اللي عندي ...وبرده هعرف اعمله ان شاء الله ...بس كان نفسي يبقي صدقه جاريه عليا وعلي والدي....وعلم نفعت به اخواني المسلمين.........

اريد رد من الاداره ...بالموافقه او الرفض ....وشكرا

MOVING_AVERAGE
27-02-2013, 06:21 PM
اعضاء اف اكس ارابيا المحترمين ...انا طلبت اكسبيرت قبل كده ومحدش عمله ...ولو كان اتعمل كان هيبقي سبق ...وانا حبيت اقول الفكره هنا في ارابيا لاني عرفت الموضوع من خلالها ...ومحبتش اطلب في اي منتدي اخر ...لكن لو مش هيتعمل ..."كالعاده " ...يبقي برده احنا عملنا اللي علينا وقولت اللي عندي ...وبرده هعرف اعمله ان شاء الله ...بس كان نفسي يبقي صدقه جاريه عليا وعلي والدي....وعلم نفعت به اخواني المسلمين.........

اين ومتي وضعت طلبك اخي ؟؟؟

وان لم انتبه له فاسف جدا

ahmed.zezo2
27-02-2013, 06:26 PM
اين ومتي وضعت طلبك اخي ؟؟؟

وان لم انتبه له فاسف جدا

اسفك مقبول اخي .......بس انا قولت الفكره قبل كده في موضوع اكسبيرت الاخ بدوي....ولو في وقت تسمع فكرتي ...لاني جريتها يدوي الحمد لله ونجحت .....

MOVING_AVERAGE
27-02-2013, 06:33 PM
اسفك مقبول اخي .......بس انا قولت الفكره قبل كده في موضوع اكسبيرت الاخ بدوي....ولو في وقت تسمع فكرتي ...لاني جريتها يدوي الحمد لله ونجحت .....

الحمد لله يعني لم تفتح موضوع ولم يتجاهلك احد اخي

في موضوع اكسبريت الاخ بدوي العشرات من الاقتراحات وانا لم اركز في اقتراحك اخي لتداخل الاقتراحات في بعض

ساحاول الرجوع للموضوع وقرائت اقتراحك

MOVING_AVERAGE
27-02-2013, 06:36 PM

2- حاجة اخي انا اري ان مشاركاتك 11 الي حد الان فقط

ولك طلب في موضوع تم عمل اكسبريت لصاحب الموضوع

لم افهم معني هذا الكلام في الاعلي الملون

هل كانت لك طلبات من قبل وتم تجاهلها

ahmed.zezo2
27-02-2013, 06:49 PM
2- حاجة اخي انا اري ان مشاركاتك 11 الي حد الان فقط

ولك طلب في موضوع تم عمل اكسبريت لصاحب الموضوع

لم افهم معني هذا الكلام في الاعلي الملون

هل كانت لك طلبات من قبل وتم تجاهلها

بغض النظر عن عدد المشاركات 11....ده مش معناه اني مش مشارك ....كان ممكن اقعد ارد وقول نجحت وفشلت وتهاني ......والكلام ده ......اكيد مشاركاتي كان هتبقي اكتر من 11 ....ولا ايه ؟:1 (38):.....دي اول حاجه .

تاني حاجه ....بالنسبه للكلام اللي بالاحمر ده اللي مزعلك ....يا سيدي حقك عليا متزعلش .........." وان كانت الجمله دي ناتجه عن كم الاقتراحات اللي الاخوه قالوه وتم تجاهلها " وده طبعا اداني انطباع سلبي انه مش هيتعمل .

وثالثا وده الاهم بالنسبه ليا .....لما ربنا كرمني والهمني فكره " مختلفه " مخبيتهاش وحبيت اقولها واكون قيمه مضافه ...وليست قيمه مكرره ......ودي واحترامي

goggo
28-02-2013, 05:41 AM
هل فيه مشكلة بالرينكو فعلا ?