المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : هل شركة fxdd تقبل الايداع بالفيزا المدفوعة مقدما

abd elrhman
12-03-2013, 02:11 PM
بسم الله

سؤال مش عارف الاقي الاجابه بتاعتة

هل شركة fxdd تقبل الايداع بالفيزا المدفوعة مقدما

وياريت لو حد جربها فعلا يفيدني

وجزاكم الله خيرا والف شكر للاعضاء الكرام

معاذ عودات
12-03-2013, 04:40 PM
اهلا فيك اخوي
الفيزا لازم تكون مربوطه بحسابك البنكي
وتقدر ترسل وتستقبل المال عليه

على حد علمي الفيزا المدفوعه مقدما ما بتقدر تسحب فلوس عليها

بالمختصر المفيد
عاوزين شي بأسمك ويكون بالبنك

abd elrhman
12-03-2013, 05:10 PM
الف شكر يا استاذ معاذ على اهتمامك الف شكر

Abo Ismail
21-06-2013, 03:07 AM
انا عايز حد يكون فى مصر بيتعامل مع شركة اف اكس دى دى لانى فتحت معهم حساب لكنى اواجه صعوبة فى اختيار بنك افتح فيه حساب بالدولار وارسل من خلاله الاموال
انا عايز اسم بنك متجرب وياريت كمان اسم الفرع لانى بصراحة ليه قصة مع البنوك وزهقت خالص من البحث عن بنك مناسب

معاذ عودات
21-06-2013, 09:45 AM
انا عايز حد يكون فى مصر بيتعامل مع شركة اف اكس دى دى لانى فتحت معهم حساب لكنى اواجه صعوبة فى اختيار بنك افتح فيه حساب بالدولار وارسل من خلاله الاموال
انا عايز اسم بنك متجرب وياريت كمان اسم الفرع لانى بصراحة ليه قصة مع البنوك وزهقت خالص من البحث عن بنك مناسب
البنوك التي تتعامل مع شركات الفوركس .. ايجابيات وسلبيات (https://www.google.com/url?q=http://www.fx-arabia.com/vb/showthread.php%3Ft%3D30243&sa=U&ei=UvbDUfD-BKqx0QXStIGYDA&ved=0CAcQFjAA&client=internal-uds-cse&usg=AFQjCNHq7fY_s5wVz3F1IqO6GXYpTIH9VA)

Herr.Omar
22-06-2013, 04:58 PM
بسم الله

سؤال مش عارف الاقي الاجابه بتاعتة

هل شركة fxdd تقبل الايداع بالفيزا المدفوعة مقدما

وياريت لو حد جربها فعلا يفيدني

وجزاكم الله خيرا والف شكر للاعضاء الكرام

نعم تقبل اخي الفاضل ولكن ليس كل كروت البنوك

افضل كارت تتعامل معه الشركة كارت المدفوع من بنك كريدي اجري كول

والافضل ان تستخرج الكارت ومكتوب عليه اسمك تقريبا تحصل عليه بعد 3 او اربع ايام

اما بدون الاسم تحصل عليه في نفس الوقت

والكثير مجربينه ويعمل بكفائه

Herr.Omar
22-06-2013, 05:00 PM

ارشح لك كريدي اجري كول ايضا ولكن لكي تفتح حساب دولاري وتقوم بتحويل ممكن تجد صعوبات لانه الان يشترط في معظم البنوك ان يكون لديك حساب دولاري مر عليه 6 اشهر لكي تستطيع التحويل

حضرتك الافضل تفتح حساب توفير بالجنية المصري وتستخرج فيزا نت او ماست كارد مربوطينن الحساب

بالتودع عبر موقع الشركة اون لاين

هذه افضل الحلول