المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : MAYZUS ممكن افاده

hossam reda
16-03-2013, 02:44 PM
ممكن حد يفينى ويقولى رايه واى هيا عيوب ومميزات شركة mayzus

معاذ عودات
17-03-2013, 09:45 AM
والله يا غالي
لم اجربها ولا يوجد لدي معلومات كافيه عنها

ان شاءالله يكون هناك بعض الاخوان جربوها حتى يفيدوك

غلباوى
18-03-2013, 01:37 AM
يا ريت حد من الاخوان يفيدنا

MemO_KinG
23-03-2013, 04:29 PM
الشركة دى يا اخى فى قمة الاحترام و الالتزام
كانو عاملين عرض 25 دولار على لايك للفيس بوك اشتركت فيه بـ 6 حسابات و عملت هيدج فى الحسابات كلها و فى الاخر اتبقى حساب فيه 200 دولار سحبتهم بدون اى مشاكل
و كمان السبريد الثابت على الحسابات اللايت بتاعها جامد اوى اليورو دولار نقطتين هو و الدولار ين و الباقى من 3 لـ 4 نقطة
و فى عرض عاملينه للمنتدى بتاعهم بتاخد بونص على المشاركات و لما بتكمل 25 دولار بيتحولو لحسابك بدون اى مشاكل
Mayzus Forum (http://www.mayzus.com/forum/forum.php)

يعنى من الاخر لو عايز تشتغل معاها فا ماتسئلش لان ده اهانة فى حقها

hossam reda
23-03-2013, 05:09 PM
الشركة دى يا اخى فى قمة الاحترام و الالتزام
كانو عاملين عرض 25 دولار على لايك للفيس بوك اشتركت فيه بـ 6 حسابات و عملت هيدج فى الحسابات كلها و فى الاخر اتبقى حساب فيه 200 دولار سحبتهم بدون اى مشاكل
و كمان السبريد الثابت على الحسابات اللايت بتاعها جامد اوى اليورو دولار نقطتين هو و الدولار ين و الباقى من 3 لـ 4 نقطة
و فى عرض عاملينه للمنتدى بتاعهم بتاخد بونص على المشاركات و لما بتكمل 25 دولار بيتحولو لحسابك بدون اى مشاكل
Mayzus Forum (http://www.mayzus.com/forum/forum.php)

يعنى من الاخر لو عايز تشتغل معاها فا ماتسئلش لان ده اهانة فى حقها

اتمنى من حضرتك تقولى ازاى افعل الحساب بتاعى على الشركه وكل المستندات اللى عندى باللغه العربيه مش عارف ممكن يقبلوها ولا اى لانهم طالبين انجليزى كلو

MemO_KinG
24-03-2013, 04:39 AM
شوف يا اخى لن يتم تفعيل الحساب الا بتقديم 3 مستندات
البطاقة و الرخصة او الباسبور و ايصال كهرباء او غاز
و عادى لو اللغة العربية هما اصلا ليهم مكتب بمصر للرد على الاستفسارات و الدعم العربى فى اللايف شات هاتلاقيه كل يوم من الساعة 10 صباحاً لحد السادسة مسائاً بتوقيت مصر
فقط ادخل كلمهم و هما هايجاوبوك على كل اللى محتاجه
((ملحوظة :: لو انت مش معاك ايصال كهرباء او غاز ابعتلى بياناتك و انا هاعملك وصل انا عملت الموضوع ده كتير و نجح))

mhk720
25-03-2013, 12:23 PM
بعد اذنك
هل الشركة مضمونة
حيث تحصل على المستندات الشخصية
حضرتك واثق فيها

MemO_KinG
25-03-2013, 12:36 PM
مستندات مايزوس بطاقة + رخصة او باسبور + وصل كهربا او غاز
بالنسبة للثقة فا انا اثق فى الشركة اكتر من ثقتى فى نفسى

hamody88
29-03-2013, 06:30 PM
لكن حسب ما عرفت ان الشركات القبرصية مش كويسة . صحيح استاذ ميمو ولا ليك تجربة كويسة فيها ؟

ahmed_A
29-03-2013, 07:34 PM
مستندات مايزوس بطاقة + رخصة او باسبور + وصل كهربا او غاز
بالنسبة للثقة فا انا اثق فى الشركة اكتر من ثقتى فى نفسى

متأكد اخى ان هذه الشركة كويسة ؟

طيب هل سحبت منها مبالغ كبيرة ؟

ahmed_A
29-03-2013, 07:36 PM
للاخ memO_king ايضا هل فى بونص متاح دلوقتى ؟

و يارت اخى تقولى اذا كنت اتعاملت معاها و سحبت منها مبالغ كبيرة قبل كدة

منتظر ردك

ahmed_A
29-03-2013, 11:08 PM
منتظر الاخ memO_king يرد على

hossam reda
30-03-2013, 02:47 AM
شوف يا اخى لن يتم تفعيل الحساب الا بتقديم 3 مستندات
البطاقة و الرخصة او الباسبور و ايصال كهرباء او غاز
و عادى لو اللغة العربية هما اصلا ليهم مكتب بمصر للرد على الاستفسارات و الدعم العربى فى اللايف شات هاتلاقيه كل يوم من الساعة 10 صباحاً لحد السادسة مسائاً بتوقيت مصر
فقط ادخل كلمهم و هما هايجاوبوك على كل اللى محتاجه
((ملحوظة :: لو انت مش معاك ايصال كهرباء او غاز ابعتلى بياناتك و انا هاعملك وصل انا عملت الموضوع ده كتير و نجح))

طيب ممكن نتواصل مع بعض لانك هتفيدنى كتير
لو سمحت ممكن تبعت ليا ايميلك او تضيف الميل دا

forexlover90
30-03-2013, 02:05 PM
رغم كلام الاعضاء الكويس عنها بس انا مش مطمن لانها قبرصية ... ممكن مزيد من المعلومات عنها

MemO_KinG
30-03-2013, 02:32 PM
منتظر الاخ memO_king يرد على

بونص المنتدى متاح يا اخى

رغم كلام الاعضاء الكويس عنها بس انا مش مطمن لانها قبرصية ... ممكن مزيد من المعلومات عنها

الشركة اصدق من اى شركة انت ممكن تكون سمعت عنها فى خيالك

amrmorasamir
02-04-2013, 01:27 AM
انا اخدت منها بونص 25 دولار وعملت ارباح 26 دولار وسحبتهم بدون اى مشاكل فى خلال ساعه واحده فقط من طلب السحب
وجارى تجربتها مره اخرى فى مبالغ اكبر عشان اتاكد منها

عصام فوركس
09-04-2013, 08:36 PM
ما جربتهاش قبل كدة بصراحة

ahmed farouk
23-04-2013, 03:57 PM
انا اتعاملت معها يا اخي الفتره الاخيره لكن سمعت انها عند طلب السحب بتلغي البونص يعن مثلا لو حسابي في 25 وكسبت 10 دولار وطلبت احولهم يحولهم ويلغوا البونص ويصبح رصيدي صفر .
هذا ما اعرفه من الدعم الخاص بالشركه وهل يمكن انى افتح حساب لايت تانى علي نفس الاسم واتداول بهم في نفس الوقت يعنى مفيش مشاكل من قصه الاى بي مثلا
وكمان يعنى انا ممكن كل شويه اغير رقم الحساب البربطه من خلال المنتدي يعنى مثلا عندي 3 حساب لايت ممكن كل شهر اربط حساب عشان يروح 25 دولار عليه ويبقي عندي 3 سحابات اشتغل بهم في نفس الوقت عيل برنامج منصه واحد واى بي واحد يارب تكون فهمت قصدي معلشي طولت عليك ه مستنى ردك عليا

MemO_KinG
23-04-2013, 04:37 PM
افتح اى عدد انت عايزه
بدل حسابات
اعمل اى حاجة كله شغال
ماتقلقش من اى شئ
و بالنسبة للبونص شئ اساسى ان اى شركة بتخصم بونصها لما بتسحب

maherfx
01-05-2013, 06:16 PM
الشركة مش وحشة بس عيبها انها لسة جديدة

jaber
23-05-2013, 06:08 PM
اول مرة اسمع عن الشركة دى و لكن تراخيصها ضعيفة على ما اعتقد كدة

خاسر الفوركس
24-05-2013, 08:15 AM
لايوجد لها تراخيص

eltarq
21-07-2013, 01:43 AM
السلام عليكم انا عقول على ال اعرفه عن شركة mayzus
اولا الشركه مش جديده الشركه دى اكيد مرت على كتير من الاعضاء الشركه هى شركه يونيتد ورلد كابتل
الشركه انا اعتقد انها محترمه انا عندى حساب معاهم والدعم بتاعم جيد جدا وليهم مكتب فى مصر بالنسبه للسحب السحب عندهم سريع فى خلال ساعه بيوصل السحب بس للمصداقيه انا جربتهم فى مبالغ صغيره زى 30 دولار او 40 دولار
مجربتش ماهم الى الان فى المبالغ الكبيره وياريت لو حد ليه تجربه معاهم فى المبالغ الكبيره يفدنى لان بصراحه انا حسابى فى مبلغ كبير وخايف اسحب المبلغ كله تحصل مشكله فيا ريت اى حد ليه تجربه فى المبالغ الكبيره يفدنى

amrmorasamir
21-07-2013, 02:39 AM
انا عملت بونص كبير من الشركه وسحبت كذا مره
بس حصلت حاجه غريبه شويه انا كان معايا بونص 200 دولار ودخلت على صفقه على خبر وكبت 320 دولار وسحبتهم السحب اتاخر اكتر من كل مره بس دفعوا عادى بدون مشاكل
ولكن بعد كده كل بونص اخده واشتغل بيه على خبر يحصل مشكله اولا مش بيعمل اوامر معلقه قبل اى خبر خلاص ثانيا الاسبريد بيعلى 35 نقطه قبل الخبر ودى حاجه غريبه مش بتحصل فى اى مكان ولا كانت بتحصل قبل السحبه الكبيره اللى عملتها
اخر حاجه بقى ودى اظهرت التلاعب بجد على المنصه
انا كنت عامل اوامر معلقه قبل الخبر بنص ساعه عشان تتفعل
الصفقه اللى فوق اتفعلت قبل الخبر ب 10 ثوانى والسعر فضل ثابت وانا كنت حاطط استوب 10 نقط والصفقه اللى تحت بيع متعلقه على بعد 25 نقطه
فجاه الخبر طلع والسعر طار لفوق 110 نقطه بس للاسف الشركه قفلت الصفقتين على الاستوب متعرفش ازااى على الرغم ان السعر منزلش نهائى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولما تكلم الشركه تقولك ارتفاع فى الاسبريد طيب ازاى ؟؟؟
على العموم انا عملت حساب لايت وهجربه بس الحركه دى مش تمام على فكره واكيد عشان اان سحبت مبلغ كبير

rtkwar
21-07-2013, 09:16 PM
320 مبلغ كبير اومال او حد سحب مليون بقى!!!

rtkwar
21-07-2013, 10:21 PM
انا عملت بونص كبير من الشركه وسحبت كذا مره
بس حصلت حاجه غريبه شويه انا كان معايا بونص 200 دولار ودخلت على صفقه على خبر وكبت 320 دولار وسحبتهم السحب اتاخر اكتر من كل مره بس دفعوا عادى بدون مشاكل
ولكن بعد كده كل بونص اخده واشتغل بيه على خبر يحصل مشكله اولا مش بيعمل اوامر معلقه قبل اى خبر خلاص ثانيا الاسبريد بيعلى 35 نقطه قبل الخبر ودى حاجه غريبه مش بتحصل فى اى مكان ولا كانت بتحصل قبل السحبه الكبيره اللى عملتها
اخر حاجه بقى ودى اظهرت التلاعب بجد على المنصه
انا كنت عامل اوامر معلقه قبل الخبر بنص ساعه عشان تتفعل
الصفقه اللى فوق اتفعلت قبل الخبر ب 10 ثوانى والسعر فضل ثابت وانا كنت حاطط استوب 10 نقط والصفقه اللى تحت بيع متعلقه على بعد 25 نقطه
فجاه الخبر طلع والسعر طار لفوق 110 نقطه بس للاسف الشركه قفلت الصفقتين على الاستوب متعرفش ازااى على الرغم ان السعر منزلش نهائى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولما تكلم الشركه تقولك ارتفاع فى الاسبريد طيب ازاى ؟؟؟
على العموم انا عملت حساب لايت وهجربه بس الحركه دى مش تمام على فكره واكيد عشان اان سحبت مبلغ كبير
طيب هل الصفقات اللى بتقعد وقت يوم او يومين هل لو جه خبر الشركة بتضربها ولا ايه؟!

amrmorasamir
22-07-2013, 03:07 AM
طيب هل الصفقات اللى بتقعد وقت يوم او يومين هل لو جه خبر الشركة بتضربها ولا ايه؟!

لا بتبقى عاديه بس لو الخبر على نفس الزوج بيبقى فى ارتقاع فى الاسبريد

rtkwar
22-07-2013, 09:56 AM
مشكور هو انتا عشان تاخد بونص من الشركة لازم تعمل ردود فى المنتدى ولا هما بيدوك حاجة مقدما؟
وبعدين انا فتحت فيها وفيه حاجة اسمها تفعيل عن طريق الSMS بس مفيش حاجة بتوصل

ahmadsalaymeh
22-07-2013, 11:22 AM
مشكور هو انتا عشان تاخد بونص من الشركة لازم تعمل ردود فى المنتدى ولا هما بيدوك حاجة مقدما؟
وبعدين انا فتحت فيها وفيه حاجة اسمها تفعيل عن طريق الSMS بس مفيش حاجة بتوصل

حبيبي كلم الدعم الفني من الموقع وهم يعملولك التفعيل انا حصلت معي نفس المشكلة وتم الحل

rtkwar
22-07-2013, 12:56 PM
هما ايه الاوراق اللى بيطلبوها لانى كلمته وقولت له انا ممكن ارسلك صورة بطاقة الهوية وصحيفة الحالة الجنائية والاتنين بيحتووا على العنوان
راح قالى لازم فاتورة لم تتجاوز 6 اشهر وقفلها فى وشى
اجيبله فواتير منين يعنى سايب صحيفة الحالة الجنائية بحالها الcriminal record ورايح يبص على الفاتورة

ENG.MOATASEM
22-07-2013, 01:31 PM
هما ايه الاوراق اللى بيطلبوها لانى كلمته وقولت له انا ممكن ارسلك صورة بطاقة الهوية وصحيفة الحالة الجنائية والاتنين بيحتووا على العنوان
راح قالى لازم فاتورة لم تتجاوز 6 اشهر وقفلها فى وشى
اجيبله فواتير منين يعنى سايب صحيفة الحالة الجنائية بحالها الcriminal record ورايح يبص على الفاتورة

لو عندك حساب في أي بنك
روح للبنك و قولهم أبغى كشف حساب خلال 6 شهور .
صور أول 3 صفحات و أرسلهم إياها .

شكرا .

rtkwar
22-07-2013, 01:44 PM
ههههههه لو كان عندى حساب مكنتش بصيت للشركة دى اصلا انا فاتح عشان البونص مش اكتر

ENG.MOATASEM
22-07-2013, 01:53 PM
ههههههه لو كان عندى حساب مكنتش بصيت للشركة دى اصلا انا فاتح عشان البونص مش اكتر

امممممم , أخي الكريم .

إذا كنت تريد فتح حساب في أي شركه , يجب عليك إثبات الإقامه .
و ثانيا شركه MAYZUS من أحسن الشركات في الساحه .

بالتوفيق

rtkwar
22-07-2013, 02:02 PM
انا فتحت قبل كده فى شركة AGEA وقبلوا الاوراق عادى وبعدين محل الاقامة مكتوب فى الصحيفة الجنائية وفى بطاقة الهوية
يلا شكلى هخرج فيزا

xeva
12-12-2013, 09:33 PM
هى لسه البونص المنتدى موجوده