المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : كيفية عمل سحب من iforex

محمد محمود عيسى
21-03-2013, 09:32 AM
السلام عليكم
اخوانى الكرام تحية طيبة

انا اريد ان اعرف كيفية عمل سحب من شركة
iforex

انا لما بـ اجى ادخل على الصفحة الخاصة بـ السحب
مش عارف املاء الاستمارة
مع العلم انا لما جيت اعمل ايداع
عملت ايداع بكارت فيزا
من بنك NSGB

وهذة صورة من الصفحة الخاصة بـ السحب
ممكن تشرحولى كيفية ملاء هذة البيانات

وشكرا

معاذ عودات
21-03-2013, 10:13 AM
اهلا فيك اخوي
نعم يجب ان تكتب جميع البيانات
لو ما عرفت البيانات مثل السوفت .. الخ
لازم تروح على البنك وهو يكتبلك جميع البيانات الخاصه بالبنك الي رح تسحب عليه

تحياتي لك

محمد محمود عيسى
21-03-2013, 12:01 PM
طب مش المفروض الفلوس تتحول على نفس بطاقة الفيزا الى
انا عملت بيها ايداع ؟؟

hamody88
29-03-2013, 06:38 PM
طب مش المفروض الفلوس تتحول على نفس بطاقة الفيزا الى
انا عملت بيها ايداع ؟؟

اكيد اخى بس مش عارف هما اسلوبهم ايه ممكن تكلمهم وشوف هيقولولك ايه

ahmed_A
29-03-2013, 07:24 PM
سحبت فلوسك ولا لا ؟ انا شفت موضوع لك و قلت فى اخره انك اودعت و الوقت فات و كلام كدا

عايز اعرف هل سحبت ؟ يارب تكون سحبت اموالك لان الشركة دى نصابة من زمان

yousefalshahabi
30-03-2013, 12:21 AM
اخي احذر من هالشركه اليهوديه النصابه

نصبو على اخوي واذا مو مصدقني انا انشالله بكلم اخي واخليه يعطيني الصور وكل شي هذي شركة نصابه ابا عن جد ويهوديا ياخي اللي يضحكني الدعم اشككره عينك عينك يهوديويقولك انا اجيد العربيه يا عمي حل عن سمانا يا نصاب دير بالك منهم يا اخي اذا قدرت تسحب فلوسك اسحبهم

هذي الشركه يا اخوان هي نفسها unforex ماني متأكد من الاسم بس متأكد ان كان لها اسم قديم والكل عرف انها نصابه واليوم رجعت بالشكل الجديد

وتقبلو تحياتي

forexlover90
30-03-2013, 01:50 PM
اخي احذر من هالشركه اليهوديه النصابه

نصبو على اخوي واذا مو مصدقني انا انشالله بكلم اخي واخليه يعطيني الصور وكل شي هذي شركة نصابه ابا عن جد ويهوديا ياخي اللي يضحكني الدعم اشككره عينك عينك يهوديويقولك انا اجيد العربيه يا عمي حل عن سمانا يا نصاب دير بالك منهم يا اخي اذا قدرت تسحب فلوسك اسحبهم

هذي الشركه يا اخوان هي نفسها unforex ماني متأكد من الاسم بس متأكد ان كان لها اسم قديم والكل عرف انها نصابه واليوم رجعت بالشكل الجديد

وتقبلو تحياتي

تحذير مهم نشكرك عليه

yousefalshahabi
30-03-2013, 06:26 PM
تحذير مهم نشكرك عليه

ولو يا اخي الغالي احنا لبعض من عيوني

عصام فوركس
09-04-2013, 08:45 PM
شركة سيئة اخى

Amr.Ahmed95
11-04-2013, 11:03 AM
اخي الكريم احذرك من التعلمل مع هذة الشركة مرة اخري لاني كنت فاتح حساب فيها بس الحمدلله سحبت الفلوس انا مليت طلب السحب دا علي حساب تاني غير الي كنت عامل منو ايداع ومفيش حاجة اتحولت علية بس فوجئت بالفلوس في الماستر الي كنت عامل منو ايداع الحمدلله
كل الي هتحتاجة هو رمز السويفت واسمك و رقم الحساب و السويفت كود بتاع NSGB هو NSGBEGCXXXXانا عميل فية بردو ويارب فلوسك ترجعلك انشاء الله

forexlover90
13-04-2013, 06:43 PM
اخي الكريم احذرك من التعلمل مع هذة الشركة مرة اخري لاني كنت فاتح حساب فيها بس الحمدلله سحبت الفلوس انا مليت طلب السحب دا علي حساب تاني غير الي كنت عامل منو ايداع ومفيش حاجة اتحولت علية بس فوجئت بالفلوس في الماستر الي كنت عامل منو ايداع الحمدلله
كل الي هتحتاجة هو رمز السويفت واسمك و رقم الحساب و السويفت كود بتاع NSGB هو NSGBEGCXXXXانا عميل فية بردو ويارب فلوسك ترجعلك انشاء الله

لست وحدك يا اخى , الكثير من الاخوة اشتكوا من نصب هذه الشركة

maherfx
01-05-2013, 06:40 PM
الله يعوض عليك

اى فوركس نصابة

ahmed maher1189
14-05-2013, 04:46 AM
اتمنى لك التوفيق

jaber
23-05-2013, 05:38 PM
صعب اوى ترجعلك فلوسك منهم

mirna mohmed
22-08-2013, 08:07 PM
السلام عليكم اتا الان في شركة iforex و لكن عندما عملت الايداع كان عن طريق طريقة ايداع cash u هل سيكون هناك مشكلة عند السحب من الحساب مع العلم اني لا يوجد لدي visa ,mastercard لاني ام ابلغ سن ال 21 و لكني املك حسابا بالدولار باسمي هل بامكاني عند السحب التحويل على رقم حسابي بالدولار هذا

mahmoud hussein
22-08-2013, 11:27 PM
بص ياخى انا سحبت باقى فلوسى بطلوع الروح بعد ما خسرونى.. وبعد حوارات طويلة وكتيرة

* نصيحة

حاول تسحب بس من غير ماتعرفهم انك عرفت ان الشركة نصابة وانك معاهم الى آخر دولار فى جيبك

وابقى استعلم عن الشركة التى ستتعامل معها لاحقا

ahmedsoliman
15-01-2014, 08:14 PM
يا جدعان هوة اية الهجوم الطحن على الشركة دى
انا مع iforex بقالى 8 شهور ولا شوفت منهم اى مشكلة نهائى السحب والايداع زاى الفل والسحب احلى حاجة فية انو بيجى على حسابى الشخصى على طول مش بيجى على الفيزا ودة اكبر ميزة طبعا
ثانى حاجة اوحش حاجة فى الشركة انهم بياخدو بس 3 بيب كوميشن اول ماتفتح الصفقة بس مش اكتر ولا اقل ولا فى اى مشكلة تانية اية بقى الكلام دة والنصب والكلام دة .. دة انا من كتر منا بفتح صفقات كتير معاهم اعطونى 1000 دولار بونص
والله العظيم مافيها اى مشكلة نهااااائى وانا مش هاستفاد اى حاجة بس انا بقول اللى حصلى بس
وشكرا

ناصر اليامي
15-01-2014, 08:40 PM
يا جدعان هوة اية الهجوم الطحن على الشركة دى
انا مع iforex بقالى 8 شهور ولا شوفت منهم اى مشكلة نهائى السحب والايداع زاى الفل والسحب احلى حاجة فية انو بيجى على حسابى الشخصى على طول مش بيجى على الفيزا ودة اكبر ميزة طبعا
ثانى حاجة اوحش حاجة فى الشركة انهم بياخدو بس 3 بيب كوميشن اول ماتفتح الصفقة بس مش اكتر ولا اقل ولا فى اى مشكلة تانية اية بقى الكلام دة والنصب والكلام دة .. دة انا من كتر منا بفتح صفقات كتير معاهم اعطونى 1000 دولار بونص
والله العظيم مافيها اى مشكلة نهااااائى وانا مش هاستفاد اى حاجة بس انا بقول اللى حصلى بس
وشكرا

هذي تجربتك
طيب اسمع تجربتي معهم
طبعا بقولها بكل امانه كانو يعطوني صفقات اول ما اودعت وكنت بكسب
بعدها قالو عايز الربح الكثير حسب كلامهم تكون بالراس المال الاكبر اودعت 6000 دولار واعطوني صفقتين مهلكتين بحجم100.000 يعني النقطه ب10 دولار في اليورو دولار
واليورو ين
لمن شفت الخساره وصلت 3000 قلت لهم بلاش بغلق الصفقه وانا كنت ناوي اغلقها ووضعت حد للخساره بس جاني اتصال تهديد اقفل او نلغي حسابك والغيت
وطلبو مني اجيب صديق او يلغى حسابي وجبت صاحب لي وقلت افتح حساب ب300 دولار انا ناوي حقيقه اوهمهم وكنت انا من دفع الفلوس لاني توقعت الفلوس بترجع من الخساره واسحب جزء كبير منها
لاني شفت الاسلوب قذر
وللاسف السوق راح للنجوم والخساره راحت فوق حتى 4000 اضطريت اعكس العمليتين ليتوقف نزيف المال وكسبت في تلك العمليتين 6000 دولار واصبحت الربح والخساره 12000 الف بعد مده قصيره
والسبب كنت افتح الصفقات حتى ترجع الخساره عن الوصول الي المقاومه وارجع اشتري من الدعوم طبعا تعلمت هذي الامور من شروحات الدكتور اسامه الله يحفظه ومن متابعه الاخوان الاستاذين القديرين معاذ والاخ نادر
وحاولت استميت في التداول حتى لا يطير مالي
نسيت اذكر لك شي كانو يعطوني وهذي فهمتها فيما بعد صفقات يقولون انها دعم لي ولكن انا اذكاء منهم يقولون خذ شراء في اوقات معينه وكانت تلك اوقات اخبار وانا لا اعلم هذا ولمن شفت ان الحدث يجي عكس كلامهم من غير ما انفذه صرت امشي بالعكس يقولون خذ شراء اقول اوكيه واروح اخذ بيع واكسب بشكل كبير
ويتصلون علي ليش عملت كذا المره هذي جات معك انتبه لا تخالف كلامنا ولكن انا ما صرت اسمع لهم
والا اطيل عليك في الاسبوع الماضي كنت عامل العمليات المتعاكسه للبيع بنفس الحجم واتضح لي ان الحساب صفر ولا مليم
وذهبت لحساب صاحبي فوجته ولا مليم رغم انه لم يزال لم يتداول بشئ منه لانهم يقولون اودع اكثر قال صبركم انتظر مبلغ يجيني وعند طلب الاتصال لم يتصلو وعند الاتصال بهم يغلقو الخط او ل مايعرفون اني انا المتصل
فارجو منك ومن الجميع الابتعاد منها لانها تاخذ فوائد ربويه وحراميه ونصابين واخلاقهم سيئه والتعامل فاشل ( البنات اللي معهم لاحظ اسلوبهم اذا كانو يكلمونك اتصل على محمود عطيه اكيد تعرفه قال ياقهري ماقدرت اصيد عليك مع البنت حاجه انت محترم لان العقاب بيكون قوي)
واخر قولي
حسبي الله ونعم الوكيل
هذي وجهه نظر شخص تعامل معهم وانا لم اذكر الا القليل من الحوارات التي فيها من الاساليب المخادعه الماكره

ناصر اليامي
15-01-2014, 08:57 PM
[QUOTE=ahmedsoliman;652485]يا جدعان هوة اية الهجوم الطحن على الشركة دى
وشكرا[/QUOTE
مع شديد الاحترام
انا اشك في ان تكون احد موظفين هذه الشركه وفتحت هنا لك عضويه للدفاع عن هذه الشركه لكن انا مستعد لاثبات ماذكرته سابقا بالصور للحساب وحساب صاحبي لكونها متوقعه منهم
ومستعد اعطيك معلومه اخرى ان الشركه المسماه اتش فوركس بقياده النصاب الكبير على درويش نفس الشركه ونفس المافيا
لان هذه الشركه اتصلت علي واستغرب ان جميع بياناتي لديها اسمي ورقم حسابي ومبلغ المودع لدى اي فوركس ورقم بطاقتي ولكن اسلوبي كان طريقه اخرى بان قدرتهم هذي اعجبتني كيف عرفو وانه دليل على قوه هذه الشركه وامتدحتهم كثير حتى قال على النصاب انا مجند ناس كثير في الشركات يعطوني البيانات للعملاء المميزين قلت المميزين اللي في بالك قال باسلوب ساخر انت لمن كل يوم تاكل اكله بنفس النوع والطعم ماتمل منها قلت بلا الاكل المتنوع حلو زي حضرتي ما اعرف فنون الحيل والخداع والنصب وهنا بدءت الشركه اي فوركس تستنزف اموالي واموال صاحبي
فاقول لك الغ عضويتك لاني ساضعك تحت عيني في اي مشاركه تدافع او تمتدح هذه الشركه وارد عليك

ahmedsoliman
15-01-2014, 09:43 PM
ربنا يعود عليك وعلينا .. انا والله العظيم لاموظف فى الشركة دى ولا حاجة انا بس بقول اللى حصلى معاهم انا مصدقكو بس المشكلة ان اللى حصل معاكو دة عكس اللى حصل معايا فعلشان كدة مستغرب بس انا سحبت منهم كتير اوى ومكنشى فى اى مشكلة ومن حوالى 3 اسابيع سحبت فلوسى كلها علشان دخلت مع شركة تانية ورجعت تانى ليهم وبارضو مكنشى فى اى مشكلة

a7med 7assan
15-01-2014, 11:26 PM
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته انا كنت حابب اؤكد على كلام الشباب انه الشركه دى نصابه فعلا و على درجه عاليه من النصب و السيطره على عقول العملاء و خصوصا لما يحسوا من كلامك انك فعلا حابب تزود مالك و تجنى ارباح بيستغلو النقطه دى و يبتدوا يوهموك زى ما انا اتوهمت فى البدايه و كتير من الناس و فى النهايه بنكون ضحيه شله عصابه مصاصى دماء البشر ربنا ينتقم من جميع الشركات النصابه و يبعدنا عنهم ياااااااااااااااااااااااارب و بالنسبه للى لسه عنده حساب مع الشركه الملعونه دى فربنا ادالنا عقل نفكر بيه انا قدرت استرد جزء من رصيدى مره فى مره من غير ما اعرفهم انى عرفت انهم نصابين و لا حاجه انا كنت بوهمهم انى هجيب لهم اصحابى و عملاء كتير بس بشرط انى اتم عمليه سحب لو واحده بس عشان اصدقهم واقنع العملاء و فعلا سحبت نص رصيدى و شربوا المقلب و فضلو يرنوا عليا كتير ولا عبرتهم و ربنا يعوض عليا فى الباقى . فى النهايه حابب اشكر ( الدكتور اسامه ) شكر خاص من قلبى لان من خلال متابعتى له على اليوتيوب هوا اللى خلانى عرفت يعنى ايه فوركس و اصدق العلم ده و ابقى مطمن اجمل حاجه انك تتعلم من اخطائك و تفضل مكمل الطريق لحد ما توصل للطريق السليم و تلاقى الشركات المحترمه مش تبعد عن الفوركس و تقول ده كله نصب فى نصب . و انا اسف جدا جدا جدا انى طولت عليكم

ahmedsoliman
15-01-2014, 11:28 PM
ربنا يكرمنا ان شاء الله