المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : احتاج لشراء دولارت

rocky_misr
07-05-2013, 04:47 AM
السلام عليكم

احتاج دولارات باى كميه و كل الصرافه مش شغاله فيه
و مستعد للشراء بالسعر الرسمى اى كميه

اتمنى ان لا يكون الموضوع مخالف لقوانين للمنتدى

محمد سنوسي احمد
07-05-2013, 07:21 AM
يستحيل ان تجده بالسعر الرسمي..ان لقيته اصلا

MoHaMeD EgY
07-05-2013, 09:01 AM
وآيه الفائده لما حد يبعهولك بالسعر الرسمى ؟! .. هو كسب آيه كدا ؟!!! .. ماهو الأفضل والأسرع انه يبيعه للبنك بالسعر الرسمى ؟
عموماً أتمنى أن تجد طلبك :)

rocky_misr
07-05-2013, 03:02 PM
محتاج اشترى لحد 7 جنيه

محمد سنوسي احمد
07-05-2013, 03:10 PM
اخي الكريم انت بعيد كل البعد عن الواقع...........اذا كان الصرافه بتشتريه ب 7 ونص..............انت هتشتريه بكم

kabo
07-05-2013, 11:10 PM
هو الاخ مش من مصر ولا ايه ؟؟؟

اسلام ابن النيل
08-05-2013, 03:28 AM
حبيبى انتى بتتكلم فى شى غير الواقع . انا مصرى . سعر صرف الدولار الرسمى غير متواجد على الاطلاق فى اى مكان حتى البنوك نفسها . عندما اقوم بطلب سحب لى ياتينى بالدولار . واضطر لبيعه للبنك لكى استلم ارباحى بالمصرى . ولو طلبته بالدولار زى ما جاينى فى التحويل البنك بقلك مفيش نجيبلك منين . ولا تقلى حد ادنى ولا حد اقصى وفى البنوك مش موجود لا بسعر رسمى ولا بسعر غير رسمى . انا اقلك اذا كنت عايز كميه كبيره بحيث الفرق بين السعر اللى هتدفعه لشركه الصرافه والسعر الرسمى اللى بياخده منى البنك . يغطى تكاليف سفر ل لنلدن او سوسرا . انا موافق اديك ياعم اديك بالسعر الرسمى . وهسلمك الفلوس فى اى بنك اتش اس بى سى فى دوله من الدول اللى قلتهالك . شوف واحسب الفرق بين السعر الرسمى وبين افضل سعر وصلتله فى مكاتب الصرافه . لو لقيته يغطى تكاليف السفريه كلمنى . يبقى الواحد استفاد برحله اوربيه اهو افضل ما الواحد مجبور يبيع للبنك . وانتى هتاخده هناك فى البنك فى اى فرع يعجبك وتعمله تحويل لاى شركه فوركس تعجبك

اما تاخد مصرى بالسعر الرسمى . فى الوقت الراهن انسى . ربما يغير الله من حال الى حال .
نصيحه اخويه
لو اضطريت تاخد دولارات من مكتب صرافه . قله انا هستلم منك فى البنك والبنك اللى يعدلك الفلوس .لو رفض سيبك منه . امان يعنى لانى فى دولارات كتير مضروبه وفى اكتر مش مضروب بس داخل البلد غير شرعى . اثار وخلافه . امن نفسك ياغالى
تانى حاجه لو هتاخد كميه من مكتب صرافه . فاصل معاه زى ما بتفاصل مع بتوع الطماطم والخيار بالزبط . يعنى مثلا تروح شركه العالميه يقلك 7.8 قله انا لسه جاى من شركه الاطباء وقالى 7.6 . يقلك يارجل روح هات منهم سيبه وقله سلام قبل انتى متطلع من عنده هيكون رانن على شركه الاطباء روحلهم وقلهم انا جاى من عند العالميه وقلهم هيدونى على سعر 7.4 . هما اصلا حراميه وسوق سوده ومش بيثقو فى بعض وبيضربو فى بعض . انتى اطلع منهم باى حاجه .

ah_alex
08-05-2013, 11:26 AM
ها اسلك فى اسكندرية ليه صديق بيشتغل فى مكتب صرافة لو فدنى بشى ها ارد عليك

rocky_misr
08-05-2013, 09:40 PM
احلى مشاركه بتاعه فاصل معاه زى بتوع الخضار :)

اسلام ابن النيل
08-05-2013, 11:19 PM
احلى مشاركه بتاعه فاصل معاه زى بتوع الخضار :)

ههههههههههه جرب وادعيلى وقلنا وصلت لحد سعر كام

InViSiBlE
09-05-2013, 07:57 AM
لو مبلغ اكبر من 100000 دولار ممكن اجيبهولك بالسعر ده ، و ممكن اقل كمان !!