المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : شركة IFC markets

سونيا
28-05-2013, 09:01 PM
دلوقتى انا عميله فى الشركه........ بصراحه شركه فوق الممتازه

لكن للاسف يومين بحاول اكلم الدعم بلا فائده لا احد يرد...... ارسل ايميل ولا حياه لمن تنادى

مش عارفه فيه ايه؟؟ عايزه احول فلوس للشركه ومش عارفه اعمل ايه؟؟

كنت بحول عن طريق ليبرتى فى السابق ومش عارفه التحويل هيكون ازاى دلوقتى ........... اتمنى لو فيه زميل بيتعامل مع الشركه يفيدنى

محمد سنوسي احمد
28-05-2013, 09:20 PM
الدعم يكون موجود من العاشره صباحا الي الخامسه او السادسه عصر.....والدعم الانجليزي من 9 الي 7

محمد سنوسي احمد
28-05-2013, 09:21 PM
انا كلمتهم النهارده مرتين...والرد كان سريع جدا...لكن ربما التوقيت فقط

سونيا
28-05-2013, 09:36 PM
انا كلمتهم النهارده مرتين...والرد كان سريع جدا...لكن ربما التوقيت فقط

يومين بحاول اكلمهم وفى كل الاوقات..... على العموم هنتظر ربما يردوا على الايميل

ياريت لو حضرتك تعرف طريقه استطيع من خلالها عمل ايداع بالشركه....... ....وشكرا

محمد سنوسي احمد
28-05-2013, 09:39 PM
يومين بحاول اكلمهم وفى كل الاوقات..... على العموم هنتظر ربما يردوا على الايميل

ياريت لو حضرتك تعرف طريقه استطيع من خلالها عمل ايداع بالشركه....... ....وشكرا
والله يا اختي لا اعرف غير التحويل البنكي حاليا......وهو مكلف جدا اذا كان المبلغ صغير.....ويستغرق عده ايام.....لكن ما باليد حيله....ويمكن عن طريق الفيزا....لكن في الحقيقه انا لم اجرب....غدا باءذن الله ساسئل لكي الدعم وساجيبك ان شاء الله

سونيا
28-05-2013, 09:46 PM
والله يا اختي لا اعرف غير التحويل البنكي حاليا......وهو مكلف جدا اذا كان المبلغ صغير.....ويستغرق عده ايام.....لكن ما باليد حيله....ويمكن عن طريق الفيزا....لكن في الحقيقه انا لم اجرب....غدا باءذن الله ساسئل لكي الدعم وساجيبك ان شاء الله
اشكرك لحسن تعاونك وفى انتظار الرد.... واذا لم يكن هناك وسيله الا التحويل البنكى هنلجأ للبنك

محمد سنوسي احمد
29-05-2013, 10:59 AM
اخت سونيا.....سئلت الدعم الان...وافادني بانه يمكنك الايداع باي طريقه متوفره سواء الويب موني او التحويل البنكي او الفيزا........والسحب سيكون ايضا بنفس الطريقه....ولقد ارسلو لكي ايميل بالرد..ارجو الاطلاع عليه

سونيا
29-05-2013, 01:42 PM
اخت سونيا.....سئلت الدعم الان...وافادني بانه يمكنك الايداع باي طريقه متوفره سواء الويب موني او التحويل البنكي او الفيزا........والسحب سيكون ايضا بنفس الطريقه....ولقد ارسلو لكي ايميل بالرد..ارجو الاطلاع عليه

شكرا يا استاذ محمد فعلا ارسلوا ايميل
... قراته الان ولكن مازالت فى حيره ...... هل اذهب الى البنك واعمل ايداع باسم الشركه؟؟؟
وطبعا حل الويب مونى مرفوض تماما