المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : انا عايز بنك محترم

Abo Ismail
21-06-2013, 02:57 AM
انا عايز حد يكون فى مصر بيتعامل مع شركة اف اكس دى دى لانى فتحت معهم حساب لكنى اواجه صعوبة فى اختيار بنك افتح فيه حساب بالدولار وارسل من خلاله الاموال
انا عايز اسم بنك متجرب وياريت كمان اسم الفرع لانى بصراحة ليه قصة مع البنوك وزهقت خالص من البحث عن بنك مناسب

معاذ عودات
21-06-2013, 09:45 AM
اهلا فيك اخوي
ان شاءالله الاخوان المصريين يفيدوك
وتفضل هذا الموضوع مفيد جدا
البنوك التي تتعامل مع شركات الفوركس .. ايجابيات وسلبيات (https://www.google.com/url?q=http://www.fx-arabia.com/vb/showthread.php%3Ft%3D30243&sa=U&ei=UvbDUfD-BKqx0QXStIGYDA&ved=0CAcQFjAA&client=internal-uds-cse&usg=AFQjCNHq7fY_s5wVz3F1IqO6GXYpTIH9VA)

Herr.Omar
22-06-2013, 05:01 PM
اتعامل مع كريدي اجري كول ياغالي اكيد اي فرع كله واحد

sadk
22-06-2013, 07:46 PM
اتعامل مع كريدي اجري كول ياغالي اكيد اي فرع كله واحد

ولو استخرجت بطاقة gift cardحتقدر تعمل ايداع وسحب لحد 5000جنيه واذا حبيت تعرف سعر التحويل اؤمرنى وانا اقولك

Abo Ismail
05-07-2013, 04:26 PM
gift card or prepaid card >>> هل يجب ان يكون لى حساب فى البنك واربطه مع الفيزا خاصة انهم قالو لى ان اسمى لن يكتب على الفيزا المدفوعة مفدما ؟ وانا قلق ان fxdd لن تقبل الايداع بالصورة دى

Benisafcom
13-07-2013, 07:19 PM
تفضل اخي
الكثير من الاخوة المصريين معانا فاتحين مع الشركة
وموضوع الاخ معاد اكيد حيفيدك

yassin444
13-07-2013, 08:20 PM
credit agricole انصحك به لانه عالمي

mahmoud hussein
13-07-2013, 09:37 PM
gift card or prepaid card >>> هل يجب ان يكون لى حساب فى البنك واربطه مع الفيزا خاصة انهم قالو لى ان اسمى لن يكتب على الفيزا المدفوعة مفدما ؟ وانا قلق ان fxdd لن تقبل الايداع بالصورة دى

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

1- بالنسبة للفيزا المدفوعة مقدما لا توجد لها مشكلة فى الايداع ..

2- ان شاء الله بعد التداول والربح باذن الله ابقى اسحب مبلغ الايداع
على الفيزا والباقى على حسابك فى البنك ( الحساب الذى ستفتحه
بعد ذلك مصرى وامريكى مرتبطين ببعض )

3- اما عن المستندات المطلوبة ابعت صورة من بطاقة الرقم القومى + صورة من فاتورة التليفون المحمول ( اكيد الخط بأسمك )

وبكده تبقى اتحلت يامعلم