المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ارجوا الدخول لى من لها خبره مع بنك كريدى اجريكول

ecccco
30-06-2013, 04:03 AM
السلام عليكم هل بطاقه فيزا المدفوعة مقدما من بنك كريدى اجريكول هل يتم الايداع والسحب منها فى شركات
الفوركس اما لا مع العلم العلم انى عندى 20 سنه وشكرا

معاذ عودات
30-06-2013, 09:54 AM
اهلا وسهلا فيك اخوي ،،
هناك بطاقات كثيره وانواع كثيره
فيجب عليك ان تحاول الايداع وتشوف هل يصح الايداع فيها او لا
لو اودعت في شركه FXDD وما قدرت تسحب على نفس البطاقه
تقدر تسحب ارباحك على البنك
شوف هذا الموضوع ممكن يفيدك

الى كل من يواجة مشكلة فى التحويلات البنكية الان خطوات الايداع بالفيزا (http://www.fx-arabia.com/vb/sitemap/index.php/t-15028-p-3.html)

ecccco
30-06-2013, 04:10 PM
اهلا وسهلا فيك اخوي ،،
هناك بطاقات كثيره وانواع كثيره
فيجب عليك ان تحاول الايداع وتشوف هل يصح الايداع فيها او لا
لو اودعت في شركه FXDD وما قدرت تسحب على نفس البطاقه
تقدر تسحب ارباحك على البنك
شوف هذا الموضوع ممكن يفيدك

الى كل من يواجة مشكلة فى التحويلات البنكية الان خطوات الايداع بالفيزا (http://www.fx-arabia.com/vb/sitemap/index.php/t-15028-p-3.html)

اشكرك استاذ معاذ جداا :1 (76):

mahmoud hussein
30-06-2013, 08:06 PM
السلام عليكم هل بطاقه فيزا المدفوعة مقدما من بنك كريدى اجريكول هل يتم الايداع والسحب منها فى شركات
الفوركس اما لا مع العلم العلم انى عندى 20 سنه وشكرا

لا توجد ادنى مشكلة فى بطاقات الفيزا المدفوعة مقدما من بنك كريدى ...انا اتعامل معه ولا اواجه اى مشاكل سواء فى السحب او الايداع
لكن الافضل السحب عن طريق البنك على حسابك فيه لو كان السحب فوق 5000 ج
لان الفيزا لن تستوعب اكثر من هذا المبلغ

ارجوا ان اكون افدتك

دكتور طارق
04-07-2013, 03:39 PM
انا عندى حساب فى كريدي اجريكول لكن الفيزا المدفوعة مقدما مش هتقدر تسحب عليها لانها ديبيت debit
يعنى تشحن بيها حسابك بس

Abo Ismail
05-07-2013, 04:08 PM
طيب انا رحت كريدى اجريكول امبارح وكان ردهم ان الفيزا المدفوعة مقدما لايكتب عليها اسم صاحبها .فهل شركة اف اكس دى دى هتقبل الايداع كده ؟.. ام يجب ان اربط الفيزا بحساب خاص لى فى البنك ؟؟ ارجوك افادتى عشان انا عايز اعمل ايداع واستفيد بعرض البونص بتاع اف اكس دى دى قبل مايروح

mahmoud hussein
05-07-2013, 04:39 PM
طيب انا رحت كريدى اجريكول امبارح وكان ردهم ان الفيزا المدفوعة مقدما لايكتب عليها اسم صاحبها .فهل شركة اف اكس دى دى هتقبل الايداع كده ؟.. ام يجب ان اربط الفيزا بحساب خاص لى فى البنك ؟؟ ارجوك افادتى عشان انا عايز اعمل ايداع واستفيد بعرض البونص بتاع اف اكس دى دى قبل مايروح

بكل تأكيد تقبل الايداع اخى وانا اليوم سوف اودع من نفس البطاقة

Abo Ismail
06-07-2013, 09:26 PM
شكرا اخى ,,انا قرأت مشاركة بتقول ان البطاقة لاتصلح ان اسحب بيها مبلغ اكتر من الذى اودعته .. يعنى لو اودعت مبلغ 250 دولار مثلا . لايصلح ان تسحب اكتر من المبلغ ده
من خلال خبرتك الكلام ده صحيح ام لا , ولو كان صحيح كيف تتعامل مع هذه المشكلة

Abo Ismail
06-07-2013, 09:28 PM
شكرا على مشاركتك الفعالة والمفيدة

mahmoud hussein
08-07-2013, 03:19 PM
شكرا اخى ,,انا قرأت مشاركة بتقول ان البطاقة لاتصلح ان اسحب بيها مبلغ اكتر من الذى اودعته .. يعنى لو اودعت مبلغ 250 دولار مثلا . لايصلح ان تسحب اكتر من المبلغ ده
من خلال خبرتك الكلام ده صحيح ام لا , ولو كان صحيح كيف تتعامل مع هذه المشكلة

1. صحيح هذا الكلام .....
2. و أى مبالغ اخرى اسحبها على حسابك الشخصى

Abo Ismail
09-07-2013, 12:10 AM
كيف اسحبها على حسابى الشخصى اذا كانت شركة اف اكس دى لاتسمح بأن اسحب على الحساب الشخصى فى البنك اذا كنت عملت ايداع عن طريق الفيزا ؟؟ ام يوجد استثناء ؟؟و هل يجب ان يكون حسابى الشخصى فى كريدى اجريكول ايضا , ام اى بنك يعجبنى , وكل عام وانت بخير

mahmoud hussein
09-07-2013, 10:59 PM
كيف اسحبها على حسابى الشخصى اذا كانت شركة اف اكس دى لاتسمح بأن اسحب على الحساب الشخصى فى البنك اذا كنت عملت ايداع عن طريق الفيزا ؟؟ ام يوجد استثناء ؟؟و هل يجب ان يكون حسابى الشخصى فى كريدى اجريكول ايضا , ام اى بنك يعجبنى , وكل عام وانت بخير

كل عام والأمة الاسلامية بخير
مبلغ الايداع الذى اودعته عن طريق الفيزا هو ما ستسحبه على الفيزا مرة اخرى..... مثال/ اودعت 250$ وعملت ارباح 300$ اذن المجموع 550$
فعندما تسحب المبلغ. تسحب 250$ على الفيزا و 300$ على حسابك بالبنك
اما عن حساب فى بنك معين فلا.
اى بنك تريد ان تفتح به حساب افتح .. لكن بنك كريدى هناك اعضاء تعاملوا معه وهذا سبب ذكر اسم البنك
ارجوا ان اكون اوضحت

Abo Ismail
18-07-2013, 05:07 AM
انا عملت ايداع فى اف اكس دى دى عن طريق الفيزا المدفوعة مقدما من كريدى اجريكول من خمس ايام ولكن شركة fxdd شكلهم طلعوا نصابين لان لحد الان مفيش حاجة اضيفت فى الرصيد وكل ماكلم خدمة العملاء يقولوا هنحل المشكلة قريب ..

mahmoud hussein
18-07-2013, 11:27 AM
انا عملت ايداع فى اف اكس دى دى عن طريق الفيزا المدفوعة مقدما من كريدى اجريكول من خمس ايام ولكن شركة fxdd شكلهم طلعوا نصابين لان لحد الان مفيش حاجة اضيفت فى الرصيد وكل ماكلم خدمة العملاء يقولوا هنحل المشكلة قريب ..

السلام عليك اخى الكريم

لا تتهم اخى احد ... بدون دليل قاطع. fxdd من ضمن افضل الشركات والا كانت اف اكس اربيا تنصلت منها
لا ان تكون وكيل لها

عموما راسل الدعم الفنى لاف اكس اربيا

support@fx-arabia.com
00201155388686

وان شاء الله تتحل مشكلتك

رمضان كريم