المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : الاوامر بتتلغى

hector23
01-07-2013, 06:31 PM
السلام عليكم
اولا احب اطلب من الاخوه المشرفيين و الاعضاء هنا يتحملونى لانى عارف ان اسالتى كتيره بس بصراحه انا لا اثق الا فى المنتدى هنا

ندخل فى الموضوع

انا امبارح البساعه 12 على منصة اف اكس اوبن عملت اوامر معلقه على الدولار ين و اليورو ين و المجنون بيع و شراء
والنهارده الصبح لقيت المجنون جاب التارجت اللى انا توقعته بس المشكله انى لقيت الشركه لغت الاوامر

و الموقف اتكرر تانى النهارده الساعه 3

عملت امر معلق شراء و بيع على الذهب فى منصة fxoptimax و الحمد لله امر الشراء جاب التارجت بس برضه لقيت الشركه لغت الامر انا مش عارف المشكله فين بالظبط

دى صور من المنصتين للاوامر اللى اتلغت

معاذ عودات
01-07-2013, 07:05 PM
اهلا وسهلا فيك يا غالي
هل انت رأيت الارباح امامك ورأيت الهدف يتحقق ؟
لانو مستحيل شركه تعمل كده ،،
وهل الرصيد يزيد او نفس الشيء ؟

يا ريت نظره افضل على القصه .. لانو شكله في لبس بالامر

واكيد نساعدك ومن عيونا :)

hector23
01-07-2013, 07:29 PM
اولا الف شكر يا استاذ معاذ على اهتمامك و طبعا ده شىء مش غريب عليك

ثانيا

انا لا اقصد ان فى ارباح تحققت انا اقصد ان الاوامر اتلغت و اقصد بموضوع الارباح ان السعر وصل لمنطقة الدخول اللى انا حددتها و الهدف اللى انا حددته و ممكن حضرتك تتاكد من الارقام بنفسك

يعنى الشركات بدل ما تنفذ الاوامر لغتها ده اللى انا اقصده حضرتك

معاذ عودات
01-07-2013, 07:37 PM
اولا الف شكر يا استاذ معاذ على اهتمامك و طبعا ده شىء مش غريب عليك

ثانيا

انا لا اقصد ان فى ارباح تحققت انا اقصد ان الاوامر اتلغت و اقصد بموضوع الارباح ان السعر وصل لمنطقة الدخول اللى انا حددتها و الهدف اللى انا حددته و ممكن حضرتك تتاكد من الارقام بنفسك

يعنى الشركات بدل ما تنفذ الاوامر لغتها ده اللى انا اقصده حضرتك

شكرا لك على الكلام الجميل
تمام ،
حسب خبرتي انو العقد كبير والرصيد لا يحتمل هذا العقد .. والشركه تلغيه

ممكن تعطيني الرصيد و الرافعه وحجم العقد والعمله الي اخذت عليها وانا اقولك

hector23
01-07-2013, 09:44 PM
فى الصوره الاولى هى مسابقه و الرصيد كان 4500 دولار و الرافعه كانت 1 الى 100 و العمله كانت المجنون
فى الصوره الثانيه هو حساب حقيقى من بونص تابع لاحد المنتديات post for bouns الرصيد كان 50 دولار و الرافعه 1 الى 600 وكان على الدهب و مكنش فى اى اوامر تانيه مفتوحه

forex 2012
01-07-2013, 10:10 PM
فى الصوره الاولى هى مسابقه و الرصيد كان 4500 دولار و الرافعه كانت 1 الى 100 و العمله كانت المجنون
فى الصوره الثانيه هو حساب حقيقى من بونص تابع لاحد المنتديات post for bouns الرصيد كان 50 دولار و الرافعه 1 الى 600 وكان على الدهب و مكنش فى اى اوامر تانيه مفتوحه

لا يوجد اى وجه حق لاى شركة بمسح اى امر معلق او عدم تفعيله الا فى حالة لا يوجد فرى مارجن يكفى لاتمام العقود المطلوبة

معاذ عودات
01-07-2013, 10:12 PM
لازم تراسل الشركه وتشوف
لو مش من المارجن يكون هناك مشكله اكيد

MemO_KinG
01-07-2013, 10:13 PM
الشركة دى اتعاملت معاها بحساب حقيقى يا هيكتور
و بصراحة منصتها زبالة و شركة مبتدئة لأقصى درجة

hector23
02-07-2013, 12:33 AM
لا يوجد اى وجه حق لاى شركة بمسح اى امر معلق او عدم تفعيله الا فى حالة لا يوجد فرى مارجن يكفى لاتمام العقود المطلوبة

والله يا اخى هذا هو ما حدث ز انا موضحه بالصور زى ما انت شايف
لازم تراسل الشركه وتشوف
لو مش من المارجن يكون هناك مشكله اكيد

بعد اذنك يا استاذ معاذ ممكن تكتب لى نص الرساله اللى هكتبها للدعم لان الدعم الفنى عندهم انجليزى و انا الانجليزى عندى مش قوى للدرجه دى

معاذ عودات
02-07-2013, 10:30 AM
اهلا فيك ..
مستحيل ما في عربي عندهم
هاد الدعم العربي موجود : FXOpen - (http://support.fxopen.com/visitor/index.php?/LiveChat/Chat/Start)اختار من Department الدعم الفني

وحكيت مع وحده اسمها سارة احمد :)