المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مطلوب اكسبيرت يقفل بعد مكسب نقتتين

khaled47
23-09-2013, 12:47 AM
السلام عليكم
كنت محتاج اكسبيرت يكون التك بروفت بتاعه من 2 الى 5 نقط فقط لا غير ولكم جزيل الشكرا

khaled47
23-09-2013, 01:13 AM
ملاحظه هامه الاكسبيرت المطلوب ميفتحشى صفقات انا افتحها يدوى وهو يقفل بعد النقتتين يعنى كل المطلوب منه قفل الصفقات بس بعد نقتتين وشكرا

اسلام العوامى
23-09-2013, 09:55 AM
ملاحظه هامه الاكسبيرت المطلوب ميفتحشى صفقات انا افتحها يدوى وهو يقفل بعد النقتتين يعنى كل المطلوب منه قفل الصفقات بس بعد نقتتين وشكرا

الاكسبيرت فى المرفقات
لا يقوم بفتح صفقات ولكن يقوم بالاغلاق اما بالربح بالدولار او عدد نقاط معين
كل ماعليك فعلة هو اختيار الطريقة التى تفضلها وتكتب عدد النقاط او المبلغ بالدولار

khaled47
23-09-2013, 02:01 PM
الف شكر اخى وجزاك الله كل خير ان شاء الله

khaled47
23-09-2013, 02:18 PM
سوال اخى العوامى الاكسنيرت اما اشغله هيشتغل على الصفقات اللى انا فتحها قبله ولا على الصفقات الجديدة اللى تم فتحها بعد تشغيله ولا انتظر احسن اما اغلق الصفقات القديمه وبعدين اجرب معلشى بتعبك بس عاوز اعرف المعلومه دى علشان ابقا عارف انا بعمل ايه والف شكرا على الاستجابه السريعه وجزاك الله كل خير

اسلام العوامى
23-09-2013, 02:44 PM
سوال اخى العوامى الاكسنيرت اما اشغله هيشتغل على الصفقات اللى انا فتحها قبله ولا على الصفقات الجديدة اللى تم فتحها بعد تشغيله ولا انتظر احسن اما اغلق الصفقات القديمه وبعدين اجرب معلشى بتعبك بس عاوز اعرف المعلومه دى علشان ابقا عارف انا بعمل ايه والف شكرا على الاستجابه السريعه وجزاك الله كل خير

الاكسبيرت لا يستخدم الماجيك نمبر فى التعرف على الصفقات انما يتعامل مع كل الصفقات المفتوحة سواء جديدة او قديمة

khaled47
23-09-2013, 03:16 PM
شكرا اخى كدة اما اقفل الصفقات اللى مفتوحه ان شاء الله هشغله شكرا اخى وجزاك الله كل خير ان شاء الله