المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : عاوز موقع مجانى أو برنامج لفك مؤشر

hani945
30-11-2013, 12:33 PM
عاوز موقع مجانى أو برنامج لفك مؤشر
بالتوفيق إن شاء الله

اسلام العوامى
30-11-2013, 12:39 PM
عاوز موقع مجانى أو برنامج لفك مؤشر
بالتوفيق إن شاء الله

،،،المؤشرات الحديثة غير قابلة للفك،،،

hani945
30-11-2013, 05:58 PM
،،،المؤشرات الحديثة غير قابلة للفك،،،

لا يا فندم بيتفك عادى أنا كان عندى البرنامج decompiler بس المشكلة إن البرنامج اتمسح هو والمؤشر المفكوك بسبب مشكلة فى الهارد من زمان

اسلام العوامى
30-11-2013, 06:07 PM
لا يا فندم بيتفك عادى أنا كان عندى البرنامج decompiler بس المشكلة إن البرنامج اتمسح هو والمؤشر المفكوك بسبب مشكلة فى الهارد من زمان

،،،يبقى كان معمول على نسخة meta editor قديمة لان المؤشرات او الاكسبيرتات اللى بيتعملها compile على النسخ الجديدة من الميتاتريدر مافيش برنامج قادر يفكها حاليا وده قصد من الشركة لحماية السورسات والكلام ده مكتوب على المنتدى الرسمى بتاع ميتاكويست،،،

hani945
30-11-2013, 06:25 PM
،،،يبقى كان معمول على نسخة meta editor قديمة لان المؤشرات او الاكسبيرتات اللى بيتعملها compile على النسخ الجديدة من الميتاتريدر مافيش برنامج قادر يفكها حاليا وده قصد من الشركة لحماية السورسات والكلام ده مكتوب على المنتدى الرسمى بتاع ميتاكويست،،،

أنا آسف موصلتش الفكرة صح ، أنا قصدى إن الهارد هو اللى كان فيه تقريبا باد سيكتور من فترة كبيرة وأنا كبرت دماغى لغاية امبارح الهارد باظ ، إنما المؤشر أنا فكه من شهر تقريباً على decompiler جديد 479.1 والبرنامج عمل ابديت بالصدفة واتحدث وفك المؤشر ، المشكلة دلوقتى إنى لاقيت نسخة 509 بس مش راضى يفتح وعاوز أفك المؤشر بيه أو بأى وسيلة أخرى بس مش أكتر ، وشكراً لتواصل حضرتك السريع مع الموضوع