المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : عمل باك تست للمؤشرات

monewadea
01-12-2013, 06:06 PM
لقد جائتنى الان فكره وارى سوف نستفاد منها كثيرا كل يوم انا كنت الاقى مؤشر جديد وكل اسبوع نجرب المؤشر الفلانى والمؤشر العلانى ففكرت ليه انا معملش باك تست للمؤشر وبكده فى ايام اجازتى اجرب زى ما انا عاوز واشوف مدى قوه المؤشر وفعلا وقد نجحت التجربه فقلت اشارككم الفكره

اسلام العوامى
01-12-2013, 08:51 PM
لقد جائتنى الان فكره وارى سوف نستفاد منها كثيرا كل يوم انا كنت الاقى مؤشر جديد وكل اسبوع نجرب المؤشر الفلانى والمؤشر العلانى ففكرت ليه انا معملش باك تست للمؤشر وبكده فى ايام اجازتى اجرب زى ما انا عاوز واشوف مدى قوه المؤشر وفعلا وقد نجحت التجربه فقلت اشارككم الفكره

،،،فكرة ممتازة ولو كل عضو شارك تجربته فى اختبار المؤشر اكيد هيكون عندنا مكتبة مؤشرات قوية وممكن نشوف عيوب المؤشرات وثغراتها ونعالجها،،،

monewadea
01-12-2013, 08:53 PM
بس اللى انا مش متأكد منه ان فى ناس كتير بيقولو ان المؤشر الفلانى بيعيد نافسه انا مش عارف هقدر احدد حاجه زى كده ولا لا؟
ودا سؤال يطرح نفسه

اسلام العوامى
01-12-2013, 10:11 PM
بس اللى انا مش متأكد منه ان فى ناس كتير بيقولو ان المؤشر الفلانى بيعيد نافسه انا مش عارف هقدر احدد حاجه زى كده ولا لا؟
ودا سؤال يطرح نفسه

،،،المؤشر اللى بيعيد رسم نفسه هو اللى بيغير مكانه بعد الشمعة ماتقفل ويقفل وراها كمان كام شمعة وعلى العموم موضوع المؤشر بيعيد رسم نفسه او لا ده انا هشرحه بالتفصيل فى درس مستقل فى الدورة،،،