المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : شركات الوايت ليبل

hohohoho2030
16-12-2013, 03:04 PM
لو سمحت انا عايز اعرف راى حضرتكم فى الشركات التى تعمل بنظام الوايت ليبل وهل من الممكن انها لا تدخل فلوس العميل السوق الحقيقى هل ده من مقدرتها ولو حصل كدا بجد ممكن اعرف ازاى او امسك اثبات بكدا ازاى ولو ده من مقدرتهم تحويل الحسابات الوهميه الى حسابات فى شكل حقيقى وفى الاخر يكتشف العميل ان امواله لم تتدخل السوق اصلا

معاذ عودات
16-12-2013, 04:38 PM
اهلا فيك يا غالي
لا يوجد لدي معرفه كافيه بهذا الموضوع

ولكن الموضوع اولا يرجع الى الشركه الام
هل هي محل ثقه ام لا ؟؟

طبعا الشركات الكبيرة مش بتعطي وايت ليبل لاي حدا

hohohoho2030
16-12-2013, 04:48 PM
شكرا استاذ معاذ على الافاده وارجو انى حضرتك تقولى فلوس العميل بتنزل السوق فعلا ولا بتتجمد لصالح الشركه اللى واخده وايت ليبل لانها ستكون طريقه جديده للنصب فى هذا المجال وانا عندى معلومات عن شركه ادعت انها بروكر ولها ترخيص مستقل وبعد كدا اكتشفنا انها واخده المنصه من شركه اونى الحسابات كلها وهميه وانى الفلوس بتروح للشركه الام وبعد كدا بيتم ايداعها لصالح الشركه الاخرى وانا معى ادله كثيره بس منتظر حتى اقوم بتاخذ الاجراءات القانونيه

معاذ عودات
16-12-2013, 04:54 PM
شكرا استاذ معاذ على الافاده وارجو انى حضرتك تقولى فلوس العميل بتنزل السوق فعلا ولا بتتجمد لصالح الشركه اللى واخده وايت ليبل لانها ستكون طريقه جديده للنصب فى هذا المجال وانا عندى معلومات عن شركه ادعت انها بروكر ولها ترخيص مستقل وبعد كدا اكتشفنا انها واخده المنصه من شركه اونى الحسابات كلها وهميه وانى الفلوس بتروح للشركه الام وبعد كدا بيتم ايداعها لصالح الشركه الاخرى وانا معى ادله كثيره بس منتظر حتى اقوم بتاخذ الاجراءات القانونيه

اسمع ،،
انا بالاردن
وصار عنا مشكلة في عام 2008 وهي البورصة
كان هناك مكاتب تأخذ الفلوس من الناس وتفتح حسابات
وتعطيهم اياها تداول عليها ــ
بالاخر طلعت مش حسابات حقيقية
حتى لو ربح وعايز يسحب يعطوه فلوس .. ما في مشاكل هو عنده رصيد كبير
والاكثريه خسرانه فلوسها

انا مش عايز اعمم على كل الوايت ليبل
بس ده احد القصص

hohohoho2030
16-12-2013, 07:02 PM
ده تقريبا ما حدث اخى معاذ ويجب علينا وقفه امام هذه الطرق والحيل للنصب احنا ان شاء الله احنا هنا بنحضر لهذه الشركه وسنواجه بكل قوه بس هو فاضل الاثبات الاخير اننا يكون معانا دليل مادى وقاطع انى الحسابات ده وهميه لانى الوايت ليبل فى كذا اسلوب وزى ما حضرتك قولت بيرجع للشركه الام لاننا عرفنا من الشركه الام انى الفلوس بتتجمد لحد ما الحساب يصفر وبعد كدا يستطيعو سحب الاموال وربنا يوفق الجميع وشكرا على متابعتك كعى اخ معاذ