المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : بنك Skrill و صافى طلب التخويل المطلوب...

momobanker
31-01-2014, 08:35 AM
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
فيه مشكلتين عايز اعرف انتم بتواجهوها برده معايا و لا لأ

اولا هل فعلا دعم البوكرز مش بيرد نهائيا الفترة اللى فاتت ارسلت ليهم اكثر من مرة منذ اكثر من شهر و لم يتم الرد غير على صفحتهم على الفيسبوك ناس كتيرة جدا بتشتكى من تجميد لاموالهم المرسلة و عدم الرد على ايا من رسائل الدعم و ده طبعا شئ مقلق نسبيا لانى لو عندى مشكلة بالشكل ده مش هتتحل

ثانيا انا موظف بنك فلو طلبت من Skrill مثلا 1000 دولار صافى بيدخله حسابى فى البنك 1000 دولار لانى موظف فلا يتم خصم اى عمولات منى بس لاحظت انهم الفترة اللى فاتت غير العمولة الثابتة 4 دولار لقيت المبلغ بيوصلى ناقص 5 او 6 دولار كمان !!!

اتصلى بالتحويلات بالبنك واخدت صورة السويفت لقيت انهم كاتبين صافى المحول اللى طلبته فعلا بس اللى يدخل حسابى اقل بــ 5 دولار !!!

يا ترى حد واجه مساكل من اللى طرحتها فى الموضوع

و شاكر حسن تعاونكم

amindesetif
31-01-2014, 12:36 PM
السلام عليكم
اخى الكريم للاسف فان دعم المونى بوكرز من اسوء الدعم

messi10
31-01-2014, 02:20 PM
ربما هو على خطى ليبرتي

احسن بنك حاليا هو بايبال

InViSiBlE
31-01-2014, 03:09 PM
بالعكس يا باشا المونى بوكرز من اصدق البنوك فى التعامل ، و ده يبرر اجراءاته التعسفية فى بعض الامور للبعد عن اى شبهات مالية
الدعم بيحتاج من يومين ل 3 على ما اتذكر عشان يرد على استفسارك ، و انا اتعاملت معاهم قبل كده و خلصولى كل حاجة بسهولة

بالنسبة للخصم مش عارف فى حالتك بيبقى ايه الموضوع ، بس انا اخر مرة سحبت على الحساب البنكى كان مخصوم من المبلغ الصافى 8 دولار عمولة البنك ... مفيش عمولات بتتخصم من البوكرز غير اللى بتبقى موضحة على الموقع و انت بتطلب طلب السحب

بالتوفيق

momobanker
31-01-2014, 03:14 PM
بالعكس يا باشا المونى بوكرز من اصدق البنوك فى التعامل ، و ده يبرر اجراءاته التعسفية فى بعض الامور للبعد عن اى شبهات مالية
الدعم بيحتاج من يومين ل 3 على ما اتذكر عشان يرد على استفسارك ، و انا اتعاملت معاهم قبل كده و خلصولى كل حاجة بسهولة

بالنسبة للخصم مش عارف فى حالتك بيبقى ايه الموضوع ، بس انا اخر مرة سحبت على الحساب البنكى كان مخصوم من المبلغ الصافى 8 دولار عمولة البنك ... مفيش عمولات بتتخصم من البوكرز غير اللى بتبقى موضحة على الموقع و انت بتطلب طلب السحب

بالتوفيق

انا عارف انه بنك محرتم لانى معاه من سنة
بس ادخل صفحة الفيس و شوف كم الشكاوى و تنفيض الدعم