المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : الشركة دى طلعت جامده يا جدعان

أحمد محمود fx
05-02-2014, 01:39 PM
انا كل مره بحط تحاليل العملات بس المره دى قولت اغير و افيد الناس اكتر
يا جماعه دى واحده من شركات الفوركس اللى اتعاملت معها شخصيا اسمها "وندسور بروكرز" كانت بتحتفل بمرور 25 سنه على تأسيسها و الرئيس القبرصي حضر الحفل و نزل الخبر كمان فى نشرة الأخبار على التلفزيون القبرصي .
بصراحه زاد احترامى ليهم اوى بعد ما شفت زيارة الرئيس القبرصي دى
و ده لينك الخبر :
25th anniversary press coverage - ANT1 TV - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=rcX2sSiEzzQ)

forexone
05-02-2014, 02:48 PM
الحمد لله اخي
انا اتعامل مع الشركة منذ حوالي 3 سنوات
ولا غبار عليها حتى الان

هيثم
13-02-2014, 02:30 PM
اخى الشركه نصابه مع احترامى لرايك ولكن انا شخصيا عانيت من نصبهم بدايه من الاسبريد ايلى بيتاكل نقطه اجبارى مع كل صفقه تتفتح غير الاسبريد ويتم تزويرها فى الستايت مينت بحيث المبتدئ او قليل الخبره ميعرفش يخد باله او حتى متعرفش تشتكيهم وثانيا تم اغلاق عقدين رابحين على الذهب وكان يوجد فرى مارجن رابح وارتفع الذهب فى هذا الوقت اكثر من 400 نقطه ولكنهم اغلقو العقدين فى وقت واحد ونفس الثانيه على خساره وتم تصفير الحساب حيث مكنتش واضع استوب وتحججو بارتفاع السبريد وعندما لم يجدوها مقنعه الصقو الى اننى انا من اغلقت العقدين الشركه يغرونك بسهوله الايداع والاسبريد المنخفض وهم شله من النصابين ويوجد الاخ فادى عانى ايضا من نصبهم وفتح موضوع هنا فى المنتدى اتمنى الاطلاع عليه ورايت الكثير ضحايا هذه الشركه ارجو الحذر منهم

أحمد محمود fx
13-02-2014, 04:38 PM
اخى الشركه نصابه مع احترامى لرايك ولكن انا شخصيا عانيت من نصبهم بدايه من الاسبريد ايلى بيتاكل نقطه اجبارى مع كل صفقه تتفتح غير الاسبريد ويتم تزويرها فى الستايت مينت بحيث المبتدئ او قليل الخبره ميعرفش يخد باله او حتى متعرفش تشتكيهم وثانيا تم اغلاق عقدين رابحين على الذهب وكان يوجد فرى مارجن رابح وارتفع الذهب فى هذا الوقت اكثر من 400 نقطه ولكنهم اغلقو العقدين فى وقت واحد ونفس الثانيه على خساره وتم تصفير الحساب حيث مكنتش واضع استوب وتحججو بارتفاع السبريد وعندما لم يجدوها مقنعه الصقو الى اننى انا من اغلقت العقدين الشركه يغرونك بسهوله الايداع والاسبريد المنخفض وهم شله من النصابين ويوجد الاخ فادى عانى ايضا من نصبهم وفتح موضوع هنا فى المنتدى اتمنى الاطلاع عليه ورايت الكثير ضحايا هذه الشركه ارجو الحذر منهم

طيب عندى سؤال يا باشا علشان نفهم اكتر معاك
يا ترى كان فى عمليات أخرى مفتوحه غير عقدين الذهب الى قولت عليهم؟

م.جمانه
13-02-2014, 05:28 PM
يمكن اضافه تقيمكم يا شباب ،، بالموضوع الخاص بها لزياده الافاده لاخوانكم ببيتكم ارابيا ،،
تقييم شركة ويندسور بروكرز Windsor Brokers (http://www.fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19064)