المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : رحلة سريعة من 100$ الى 1000$ في 5 أيام تداول

walidleeda
18-02-2014, 12:50 AM
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته ..
أولا انا من عشاق الااسكالبينج و التدبيل السريع ... و من فترة كدة و انا شغال بطريقة خاصة بيا و هيا دمج بين طريقتين و الحمد لله مريحاني خالص و لكن ما زلت بعمل اخطاء تدمرها ... اخر مرة وصلت من حساب 100 دولار الى اكتر من 2500 دولار في خلال 7 ايام تداول .. و بأقل جهد في اليوم و طبعا على حساب تجريبي فجربت الدخول في اوقات غير معتادة و اوقات اخبار لأختبر الطريقة و خسرت الحساب تدريجيا ...
الان سأجرب الالتزام بما توصلت اليه من اوقات مناسبة للدخول و المتاجرة على حساب ديمو و الهدف الأول الوصول من 100$ الى 1000$ في 5 أيام تداول و بعدها سأفتح موضوع أخر سيكون ممتع و جميل ان شاء الله ..
عايز اقول ان الطريقة مش هكشف عنها على الاقل حاليا الى ما شاء الله ..
لمن يريد المتابعة يمكنه متابعة الحساب التجريبي على منصة اكسنس بالبيانات التالية :-
LOGIN: 6167909

INVESTOR PASSWORD: n1guP7FOyW

SERVER: exness trial 1

الحساب بدأت به اليوم ب 100$ ... المطلوب مني 10 صفقات رابحة يوميا ثم اقفال المنصة لليوم التالي ..

صفقات اليوم الأول ... الرصيد 166 دولار ....

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/543/irf2.png (https://imageshack.com/i/f3irf2p)

noureddine
18-02-2014, 12:58 AM
ماهي اوقات التداول لنتابعها على المباشر لعلها تشبه طريقتي. لعلمك حققت بها 31 صفقة متتالية دون خسارة وعلى حساب حقيقي ونفس الشيء خسرت المبلغ بعد خروجي عن طريقتي

محمد عواد
18-02-2014, 01:19 AM
فعلا انا شغال بستراتجيه تقريبا نفس الشي بس مشكلتها من دون ستوب لوز وانشالله اطورها وانزلها المنتدى
موفق اخي

walidleeda
18-02-2014, 01:40 AM
اهلا أخي ... الأوقات كما هي في الصفقات التي بالصورة من الساعة 12 حتى 17 بتوقيت منصة اكسنس

walidleeda
18-02-2014, 01:43 AM
بالتوفيق للجميع ان شاء الله

elbayed2014
18-02-2014, 02:09 AM
السلام عليكم إخواني بخصوص إستراتيجيتك عزيزي في حسابك لاأجد أية أرباح فقط خسارة ب 33 وشكرا...http://nimga.fr/m/oc3l1.jpg

achraf
18-02-2014, 02:18 AM
السلام عليكم إخواني بخصوص إستراتيجيتك عزيزي في حسابك لاأجد أية أرباح فقط خسارة ب 33 وشكرا...http://nimga.fr/m/oc3l1.jpg

اهلا اخي حاول التأكد كل شئ مووجود في الحساب كما قاله اخونا صاحب الموضوع

achraf
18-02-2014, 02:22 AM
لم ارى الصورة المرفقة في الاول !
ناقص 33 دولار لان الاخ كان عامل ايداع في الاول ب 100 دولار و اضاف 100 اخرى اي 200 دولار و الثانية هي من بدأ بها الرحلة اتمنى ان اكون اوصلت لك الفكرة و شكرا

elbayed2014
18-02-2014, 02:32 AM
شكرا لكم ومتابع معكم وأحلى لايك...

walidleeda
18-02-2014, 02:34 AM
اخواني ... هذا حساب تجريبي و ليس حقيقي ... كنت اجرب عليه و خسرت ثم اودعت فيه 100 دولار جديدة بدلا من فتح حساب جديد ... لذلك رحلتي الجديدة الان بدأت ب 100 دولار اليوم و انتهى اليوم على 166 دولار ... لاحظو تواريخ الصفقات من بعد اخر ايداع هي صفقات اليوم بداية الرحلة ... أتمنى تكون الأمور واضحة و بالتوفيق للجميع

noureddine
18-02-2014, 02:41 AM
ان كنت تعتمد على ما يسمى بالاستراتيجيات والمؤشرات والى غير ذالك فالأمر لا يعنيني من الان اما ان كان الامر من اكتشافك فمرحبا لا ن سر الفوركس بالنسبة للسكالبينج يكمن في مراقبة السعر خاصة على فريم 15 دقيقة

walidleeda
18-02-2014, 02:48 AM
لا تهمني المسميات و لا المصطلحات بقدر ما يهمني ربح سريع و مرضي فقط ... ايا كانت الطريقة ... حاليا لن اعرض الطريقة و لمن يريد المتابعة فهذا سيزدني تشجيعا و حماسة و من لم يرد فأسأل الله له التوفيق و في النهاية سأفتح موضوع جديد بفكرة تجعلنا نستفيد جميعا ..
بالنسبة للطريقة فهي دمج بين طريقتين احداهما بمؤشرات و الاخرى بدون اي مؤشرات .. احداهما على فريم الدقيقة و الاخرى على 5 دقائق مع الأخذ في الاعتبار فريم الساعة ايضا .. فالأمور معقدة و ليست طريقة ثابتة كذلك اعتمد على سوك سعر و اوقات الدخول و فارق الاسبريد المتحرك دائما ...

هذا باختصار شديد اقصى ما اقوله عن الطريقه ...
تحياتي

achraf
18-02-2014, 03:11 AM
لا تهمني المسميات و لا المصطلحات بقدر ما يهمني ربح سريع و مرضي فقط ... ايا كانت الطريقة ... حاليا لن اعرض الطريقة و لمن يريد المتابعة فهذا سيزدني تشجيعا و حماسة و من لم يرد فأسأل الله له التوفيق و في النهاية سأفتح موضوع جديد بفكرة تجعلنا نستفيد جميعا ..
بالنسبة للطريقة فهي دمج بين طريقتين احداهما بمؤشرات و الاخرى بدون اي مؤشرات .. احداهما على فريم الدقيقة و الاخرى على 5 دقائق مع الأخذ في الاعتبار فريم الساعة ايضا .. فالأمور معقدة و ليست طريقة ثابتة كذلك اعتمد على سوك سعر و اوقات الدخول و فارق الاسبريد المتحرك دائما ...

هذا باختصار شديد اقصى ما اقوله عن الطريقه ...
تحياتي

موفق ان شاء الله

walidleeda
18-02-2014, 03:13 AM
بارك الله فيك أخي أشرف وفقك الله

walidleeda
18-02-2014, 12:18 PM
بداية اليوم الثاني ... الرصيد 166 دولار .. توكلت على بركة الله :)

achraf
18-02-2014, 02:18 PM
ههههههههههه طريقة عملك صعبة جدا !
دقيقتين و تنتهي الصفقة هههه مبرووووك ؛)

ahmadsalaymeh
18-02-2014, 02:32 PM
انا شايف ان الرصيد 100 دولار مع فتح صفقات ب 3 دولار امر خطير جدا على الحساب واتوقع الرافعة كبيرة
ولكن بالتوفيق ومتابع معك

fady
18-02-2014, 02:41 PM
انا شايف ان الرصيد 100 دولار مع فتح صفقات ب 3 دولار امر خطير جدا على الحساب واتوقع الرافعة كبيرة
ولكن بالتوفيق ومتابع معك

ده حساب ميكرو 0.3 = 0.03

walidleeda
18-02-2014, 03:04 PM
شكرا لتفاعلكم جميعا .. الرافعة 1:2000 .. و الطريقة تناسبني جدا و لا ارى فيها اي صعوبة ...
الرصيد الان 205 دولار مكسب 4 صفقات و يتبقى 6 صفقات و ينتهي اليوم الثاني :)

khal1d
18-02-2014, 03:42 PM
اخوي
ماهي الازواج المتبقية الي رح تدخل عليها

walidleeda
18-02-2014, 03:48 PM
اخوي
ماهي الازواج المتبقية الي رح تدخل عليها

لا يوجد أزواج أخرى أخي ... فقط اليورو دولار

baidovich
18-02-2014, 04:15 PM
تعتمد على الستوك و البولينجر يا اخي ?

walidleeda
18-02-2014, 04:22 PM

جربتهم من قبل في هذه الاستراتيجية المعروفة .. و لكن لم تجدي معي ..لكني استخدمهم بالاضافة لأشياء أخرى كثيرة تعلمتها من الممارسة و ليست طريقة ثابتة لان السوق ليس ثابت ...

باقي صفقة واحدة و ينتهي يومنا الثاني الرصيد الان 237 دولار لابد ان يتنتهي اليوم ب 240 دولار .. :)

walidleeda
18-02-2014, 04:31 PM
نهاية اليووم الثاني ... الرصيد في نهاية اليوم 241 دولار :) الحمد لله

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/809/2h0z.png (https://imageshack.com/i/mh2h0zp)

م.نادر فريد
18-02-2014, 07:04 PM
ممتاز مبروك الأرباح ... أنا كتير بدخل سكالبنج على فريم الدقيقة أو تقدر تقول الستوب سكالبنج لكن الهدف يومى .

قاسم أمين
18-02-2014, 10:17 PM
نهاية اليووم الثاني ... الرصيد في نهاية اليوم 241 دولار :) الحمد لله

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/809/2h0z.png (https://imageshack.com/i/mh2h0zp)

اخي هل تحصل علي نقطة و تغلق الصفقة

قاسم أمين
18-02-2014, 10:22 PM
انا اشتغلت فترة بنفس طريقتك باسبريد منخفض و مخاطرة عالية و نقطة واحدة
في فترة اسية و حققت مبالغ رائعة و دبلت كتير ولكن انتهي بي المطاف الي المارجن كول
فساتابع معك لنري للاخر وايضا لاري طريقت عملك الي اخر الرحلة
ربنا يوفقنا جميعا

WaylDz
18-02-2014, 11:23 PM
انا اشتغلت فترة بنفس طريقتك باسبريد منخفض و مخاطرة عالية و نقطة واحدة
في فترة اسية و حققت مبالغ رائعة و دبلت كتير ولكن انتهي بي المطاف الي المارجن كول
فساتابع معك لنري للاخر وايضا لاري طريقت عملك الي اخر الرحلة
ربنا يوفقنا جميعا

ممم جميل جدا ان أرى مبدعين في هذا السوق , ماشاء الله عليك انا كنت من محبي السكالبينج في اول المطاف لكن مع مرور الزمن وجدت انه ليس بالشيئ الجيد لانني لا ابحث عن الضغط وانا لست متفرغ كليا للسكالبينج
لكن اتمنى منك صديقي قاسم ان تحكيلي كيف كانت طريقة تداولك وكيف دبلت رأس مالك ولم تسحب المال من حسابك ولماذا مرجنت حسابك وإذا احتجت اي مساعدة بإذن الله انا هنا

م.أحمد السليمان
19-02-2014, 12:27 AM
طيب ممكن توضيح عدد النقاط المستهدفة واكثر هبوط للسعر وبفترة اي بورصة تتداول

محمد عواد
19-02-2014, 12:59 AM

ما بنصحك بالاستراتجيه الستوك والبولينجر لأنها فاشله

walidleeda
19-02-2014, 03:39 AM
بارك الله فيكم جميعا ... أود ان اوضح شيء مهم ..
اولا انا مبتدأ فوركس و لست خبير .. ثانيا كل ما يهمني هو الربح بالدولار و لا يهمني اي شيء اخر يعني لا يعنيني كم نقطة ربحت او ان اعتمد على تحليل معين او ان انتبه لاي مصطلحات أخرى ... ما يهمني اني استطيع عمل ربح طيب يرضيني و هذا ما اجربه ...
ثالثا .. بالنسبة للطريقة .. فهي طريقة عادية جدا و ليست بسر او اكتشاف لا يعلمه أحد لكن هي دمج بين طريقتين على فريمين مختلفين فريم الدقيقة و فريم ال 5 دقائق مع الاعتماد على فريم الساعة ايضا و احدى الطريقتين بمؤشرات و الأخرى بدون اي مؤشرات .. و لا اعتمد على اي تحليلات ... اعتمادي هو على ربح نقطة واحدة التي تمثل 10 نقاط في منصة الخمس ارقام ... كذلك الطريقة ليست ثابتة كما هو شائع في معظم الطرق فقد تتوفر فرص لا أدخلها لوجود أشياء أخرى .. عموما بأختصار .. الطريقة قد تكون متهورة و تافهة للبعض لانها لا تعمد على اي علم او تحليل او ما شابه و لذلك لن أعرضها ابدا حتى احقق اهدافي منها .. فاذا حققت اهدافي و استمر معي النجاح سوف اشرح طريقة عملي فيديو للجميع و ان كنت أظن انه لن يستطيع أحد ان يعمل بها لانها تناسبني فقط ...

هذا ما أردت توضيحه للجميع و شكرا لكم و بالتوفيق في يوم الغد ان شاء الله

م.أحمد السليمان
19-02-2014, 11:20 AM
اولا انا مبتدأ فوركس و لست خبير .. ثانيا كل ما يهمني هو الربح بالدولار و لا يهمني اي شيء اخر يعني لا يعنيني كم نقطة ربحت او ان اعتمد على تحليل معين او ان انتبه لاي مصطلحات أخرى ... ما يهمني اني استطيع عمل ربح طيب يرضيني و هذا ما اجربه ...
ثالثا .. بالنسبة للطريقة .. فهي طريقة عادية جدا و ليست بسر او اكتشاف لا يعلمه أحد لكن هي دمج بين طريقتين على فريمين مختلفين فريم الدقيقة و فريم ال 5 دقائق مع الاعتماد على فريم الساعة ايضا و احدى الطريقتين بمؤشرات و الأخرى بدون اي مؤشرات .. و لا اعتمد على اي تحليلات ... اعتمادي هو على ربح نقطة واحدة التي تمثل 10 نقاط في منصة الخمس ارقام ... كذلك الطريقة ليست ثابتة كما هو شائع في معظم الطرق فقد تتوفر فرص لا أدخلها لوجود أشياء أخرى .. عموما بأختصار .. الطريقة قد تكون متهورة و تافهة للبعض لانها لا تعمد على اي علم او تحليل او ما شابه و لذلك لن أعرضها ابدا حتى احقق اهدافي منها .. فاذا حققت اهدافي و استمر معي النجاح سوف اشرح طريقة عملي فيديو للجميع و ان كنت أظن انه لن يستطيع أحد ان يعمل بها لانها تناسبني فقط ...

واضح ان ربح نقطة واحدة يعني ان اللوت الخاص بك عالي جدا

يعني خسارة 5 او 10 نقاط ممكن تطير الحساب

فالسؤال هل فكرت بانعكاس السعر عند نقطة دخولك تماما

وهل تضع ستوب لوز

rtkwar
19-02-2014, 12:15 PM

اتفق معك مش مهم المسميات والطرق وانواع التحليل اهم حاجة طريقة تشتغل
بس يظل العائق الاكبر فى الاستوب
انا اخترعت استراتيجية للمقامرة فى الفوركس ودبلت الحساب فى اسبوع بس للاسف مكنتش باستخدم الاستوب فتمرجنت
وبفكر اشحن والعب بلاك جاك تانى :)
بس عموما الصفقات السريعة بلوت حلو وادارة راس مال افضل بكثير ويبقى العيب فى المتابعة

walidleeda
19-02-2014, 02:18 PM
لو لاحظتو في الصفقات .. بتقفل في اقل من دقيقة و مفيش انعكاس يعتبر ... و لو لقيت ان الصفقة غلط و هيحصل انعكاس بقفل الصفقة بايدي و افتح غيرها مفيش مشكلة ... و مش بحظ ستوب لوز لاني جربتوا كتير و خسرني ....

اليوم الثالت انهاردة .. الحساب في اول اليوم 241 دولار .. الان بعد صفقتين اصبح 263 دولار ... باقي 8 صفقات ان شاء الله ... شكرا لكل من يتابع و يشجعني

whgp
19-02-2014, 02:48 PM
بالتوفيق يا بطل

walidleeda
19-02-2014, 03:39 PM
الله يخليك بالتوفيق للجميع ...

الرصيد الان 310 دولار و ... باقي 4 صفقات و أغلق المنصة لليوم التالي :)

walidleeda
19-02-2014, 06:26 PM
بفضل الله ... نهاية اليوم الثالث للرحلة ... و الرصيد في اخر اليوم 373 دولار .. اتعبتني اخر صفقتين و برغم الصفقة التي اغلقتها على خسارة 4 دولار لو انتظرت ثانيتين كانت قفلت على ربحها و لكن الطمع مش كويس ... و الحمد لله ماشي تمام لحد الان .. اليكم صفقات اليوم ...

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/547/rajk.png (https://imageshack.com/i/f7rajkp)

المعالي
19-02-2014, 07:20 PM
والله انك تستحق المتابعة والتشجيع حتى لو احتفظت بسرك لنفسك....ارفع لك قبعتي واحييييييك

walidleeda
20-02-2014, 02:50 AM
والله انك تستحق المتابعة والتشجيع حتى لو احتفظت بسرك لنفسك....ارفع لك قبعتي واحييييييك
بارك الله فيكي .. و هو ليس بسر و لكن سأشرح طريقتي في الوقت المناسب ان شاء الله

walid roub
20-02-2014, 03:29 AM
تسجيل متابعة

walidleeda
20-02-2014, 03:52 AM
تسجيل متابعة

مشرفني أكييد
...................................

بكرة اليوم الرابع من الرحلة و احتمال ملاقيش وقت افتح المنصة و اشتغل فلو حصل و مقدرتش اشتغل بكرة هظبط اخر يوم لأنهي به الرحلة و ستكون المخاطرة كبيرة جدا ... او ممكن اشتغل اول يوم في الاسبوع المقبل

walid roub
20-02-2014, 04:11 AM
مشرفني أكييد
...................................

بكرة اليوم الرابع من الرحلة و احتمال ملاقيش وقت افتح المنصة و اشتغل فلو حصل و مقدرتش اشتغل بكرة هظبط اخر يوم لأنهي به الرحلة و ستكون المخاطرة كبيرة جدا ... او ممكن اشتغل اول يوم في الاسبوع المقبل

إن شاء الله و على بركة الله
خير خير إن شاء الله
بالتوفيق
تحياتي

khal1d
20-02-2014, 08:49 AM
موفق يامعلم
من عشاق الطرق المجنونة
لكن تابعت منصتك بالامس اخر صفقة او الي قبلها كانت عاكسة مايقارب 7 نقاط بحدود 80$ ، يعني لو على حساب حقيقي متاهة، بس برضو تسجيل متابعة
واحلى لايك

walidleeda
20-02-2014, 12:32 PM
موفق يامعلم
من عشاق الطرق المجنونة
لكن تابعت منصتك بالامس اخر صفقة او الي قبلها كانت عاكسة مايقارب 7 نقاط بحدود 80$ ، يعني لو على حساب حقيقي متاهة، بس برضو تسجيل متابعة
واحلى لايك

الله يكرمك يا باشا .. هوا فعلا الصفقة القبل الاخيرة عكست 6 نقاط بالظبط و عملت تبريد اللي هي الصفقة الاخيرة معكستش اكتر من نقطة و نص اللي هما الااسبريد و كان بامكاني اقفل خالص عشان وصت للمبلغ الللي مفروض ينتهي به اليوم .. لكن استنيت الصفقة اللي قبل الاخيرة و كانت هتقفل على ربحها لكن استعجلت و قفلتها على خسارة 4 دولار و لو استنيت لحظة واحدة بالظبط كانت قفلت على ربح ....

هحاول دلوقتي اعمل كام صفقة قبل ما انزل و الله المستعان :)

walidleeda
20-02-2014, 02:35 PM
السلام عليكم من جديد ... اليوم يومنا الرابع و نظرا لانشغالي اكتفيت اليوم ب 4 صفقات فقط و ساحاول غدا انهي الرحلة حسب الوقت و طبيعة السوق ... الرصيد الان 455 دولار ... :)
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/607/yfyc.png (https://imageshack.com/i/gvyfycp)

khal1d
20-02-2014, 02:54 PM
وحش يامعلم
متابع منصتك بين الفترة والاخرى
لكن بما انك مابتستخدم ستوب لوز، ياريت نهاية كل يوم تحكيلنا كم اقصى انعكاس معك خلال صفقات اليوم
موفق

walidleeda
21-02-2014, 02:31 AM
وحش يامعلم
متابع منصتك بين الفترة والاخرى
لكن بما انك مابتستخدم ستوب لوز، ياريت نهاية كل يوم تحكيلنا كم اقصى انعكاس معك خلال صفقات اليوم
موفق

الله يكرمك يا رب ... انهاردة يعتبر محصلش انعكاس خالص ... اقصى حاجة كاانت نقطة و نص اللي هما بتقدير منصة الخمس ارقام 15 نقطة ... انا بحسبها كدة ...
امبارح بقى حصل انعكاس في الصفقة قبل الاخيررة كان 6 نقاط يعني 60 نقطة بتقديراتي ..و السعر رجع و قرب ع الهدق الا نقطة واحدة و رجع تاني كان بامكاني اقفلها بس طمعت يبقى لونها اخضر زي اخواتها بصراحة ههههههه بس عملت تبريد بقى و قفلت الصفقة الجديدة و القديمة رجعت تاني للهدف بس قفلتها على خسارة 4 دولار عشان قولت لا مش هعمل زي من شوية و كنت وصلت للمبلغ اليومي اللي عندي في الجدول .. و بعد ما قفلتها على طول السعر هبط و عدا الهدف بكتير كمان ...
بس كدة ...

و بكرة المفروض يكون اخر يوم و هحاول انهي في الرحلة لاني خسرت يوم انهاردة عملت لانشغالي .. و كل الشكر لكل من يتابع و يشجعني :)

goggo
21-02-2014, 04:53 AM
تسجيل متابعة
لكن اريد ان يكون شغلك احسن يعني ياريت لو تعمل ستوب و يكون شوية بعيد فقط لحماية الحساب من خسارة كبيرة لو حدثت حركة قوية فجاة

walidleeda
21-02-2014, 02:35 PM
تسجيل متابعة
لكن اريد ان يكون شغلك احسن يعني ياريت لو تعمل ستوب و يكون شوية بعيد فقط لحماية الحساب من خسارة كبيرة لو حدثت حركة قوية فجاة

شكرا للمتابعة ... جربت قبل كدة الاستوب و خسرني بصراحة و مش بحطه الا في حالات نادرة ... بس ممكن احطه لو الحساب كبير

الداودي
21-02-2014, 03:33 PM
السلام عليكم

مشكور على مجهودك

وان شاءالله اكون من المتابعين معكم بداية الاسبوع القادم واتشرف بيكم

ورحله موفقه يارب

walidleeda
21-02-2014, 04:16 PM
السلام عليكم

مشكور على مجهودك

وان شاءالله اكون من المتابعين معكم بداية الاسبوع القادم واتشرف بيكم

ورحله موفقه يارب
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته ... اهلا بيك و تشرفني اكييييد ..

................................................

انهاردة اليوم الخامس و المفروض يككون الاخير و نظرا لاني انشغلت امبارح و مشتغلتش يعتبر فهحاول انهي الرحلة انهاردة و ادينا بنجرب نشوف هيحصل ايه ... الرصيد الان 665 دولار ان شاء الله ينتهي اليوم على 1000 دولار بأذن الله :)

حسين الصائغ
21-02-2014, 05:11 PM
وحتى اذا ما وصلت قبل انتهاء اليوم الى رصيد 1000$ فهذا لايقلل من نجاحك ولايقلل من انجازك الرائع وانا برأي ان لاتضغط على نفسك من اجل الوصول وفقط تعمل على راحتك كما كنت وان شاء الله تصل الى 2000$ بدل ال 1000$

walidleeda
21-02-2014, 05:44 PM
للأسف الشديد جدا أخطأت خطأ فادح و فتحت صفقة بالغلط .. جيت ادوس على حاجة تاني دوست على عمل اوردر بيع :( و اصلا اصلا كنت موقف عشان في خبر :( :( ... و كان الحساب 820 دولار في ساعتها ... قلة التركيز دي مصييييييبة في الطريقة دي .... باقي صفقة مفتوحة اذا اغلقت على ربح سأكمل الرحلة في الاسبوع القادم و اذا اغلقت على خسارة فمش هكمل :(

walidleeda
21-02-2014, 05:58 PM
للأسف انتهت الرحلة و باقي 78 دولار في الحساب التجريبي بخطأ ساذج مني :( .. و دي صورة تطورات الحساب ... شكرا لكل من تابع و شجعني
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/62/hatg.png (https://imageshack.com/i/1qhatgp)

kingofnights
22-02-2014, 12:51 AM
انت حارق 70 لوت استاندرد من 100 دولار يعنى لو بتاخد ريبيت كنت اخدت 700 دولار ريبيت بالاضافة الى 800 دولار رصيد انت عملت فى الحقيقة 1500 دولار و 1500% برافو

gogo galal
22-02-2014, 01:02 AM
ياريت يا أخى تشرح لنا الطريقة ونتابعها مع بعض الاسبوع القادمة وبارك الله فيك يا أخى

محمد عواد
22-02-2014, 02:17 AM
هاي مشكلة السكالبينغ بتكه بطير الحساب حاول اشتغلها مع الهدج جرب كيف

walidleeda
22-02-2014, 02:34 AM
المشكلة مش في الطريقة .. المشكلة في تركيزي .. عيب الطريقة الوحيد هوا انه مينفعش فيها أخطاء ... عموما انا هشتغل من الاسبوع الجديد بيها على حسابي الحقيقي او على حساب مسابقة ... و اذا عملت نتايج ع الاقل اعوض خسارتي بتاعة زمان ان شاء الله هشرحها برغم اني معتقدش حد هيعرف يشتغل بيها لانها متهورة زي ما قولت

walid roub
22-02-2014, 03:48 AM
المشكلة مش في الطريقة .. المشكلة في تركيزي .. عيب الطريقة الوحيد هوا انه مينفعش فيها أخطاء ... عموما انا هشتغل من الاسبوع الجديد بيها على حسابي الحقيقي او على حساب مسابقة ... و اذا عملت نتايج ع الاقل اعوض خسارتي بتاعة زمان ان شاء الله هشرحها برغم اني معتقدش حد هيعرف يشتغل بيها لانها متهورة زي ما قولت

ينفع صناعة أكسبرت للطريقة ؟
و باتالي لا تكون هنالك أخطاء
بالإضافة إلى حذف جانب النفسية
و أيضا إمكانية عمل الباك تست
تحياتي

jemy89
22-02-2014, 04:22 AM
السلام عليكم
بعيدا عن الخطا الاخير اللي حصل الحساب وصل 800% و ده شي بجد رائع
ما شاء الله عليك بجد
تقبل تحياتي و ربنا يوفقك في القادم

walidleeda
22-02-2014, 04:32 AM
شكرا يا جماعة .. بجد بجد انا زعلاااااان قووووووي زي ما يكون حسابي الحقيقي .. بس طالما الخطأ مني فهبدأ من جديد ان شاء الله على حساب في مسابقة اشتركت فيها ...
و بالنسبة لصناعة اكسبيرت .. فاولا انا لا أؤمن بالاكسبيرتات دي نهائي و مش بحبها ... ثانيا الطريقة ميننفعش ليها اكسبيرت لاني زي ما قولت مش ثابتة و ليها اكتر من اعتبار مؤشرات و دعوم و مقاومات و أخبار و طبيعة السعر من وقت للتاني و على اكتر من فريم .. يعني بعتمد على فريم الساعة و ال 5 دقايق و فتح الاوردرات بيكون على الدقيقة ... فمعتقدش ينفع اكسبيرت

walid roub
22-02-2014, 05:38 AM
شكرا يا جماعة .. بجد بجد انا زعلاااااان قووووووي زي ما يكون حسابي الحقيقي .. بس طالما الخطأ مني فهبدأ من جديد ان شاء الله على حساب في مسابقة اشتركت فيها ...
و بالنسبة لصناعة اكسبيرت .. فاولا انا لا أؤمن بالاكسبيرتات دي نهائي و مش بحبها ... ثانيا الطريقة ميننفعش ليها اكسبيرت لاني زي ما قولت مش ثابتة و ليها اكتر من اعتبار مؤشرات و دعوم و مقاومات و أخبار و طبيعة السعر من وقت للتاني و على اكتر من فريم .. يعني بعتمد على فريم الساعة و ال 5 دقايق و فتح الاوردرات بيكون على الدقيقة ... فمعتقدش ينفع اكسبيرت

خير إن شاء الله
و بالتوفيق
تحياتي

قاسم أمين
22-02-2014, 05:59 AM
اري التاريخ يعيد نفسه
بالتوفيق ليك اخي

prince borsa
22-02-2014, 02:36 PM
ياريت لو تشرح لنا طريقتك بارك الله فيك

walidleeda
22-02-2014, 03:06 PM
خير ان شاء الله أخي وليد :)

اري التاريخ يعيد نفسه
بالتوفيق ليك اخي

بارك الله فيك و لكن ماذا تقصد بالتاريخ يعيد نفسه ؟

goggo
23-02-2014, 01:16 PM
خير ان شاء الله أخي وليد :)

بارك الله فيك و لكن ماذا تقصد بالتاريخ يعيد نفسه ؟
اكيد الاخ يقصد حاجة كويسة لكني عندي استفسار
انا شايف ان هناك صفقتين خاسرتين يعني هل يمكن تكون اخطات مرتين و شيء اخر ارى انك عامل تيك بروفيت بحوالي نقطة الى 4 نقاط يعني مثل الصفقات السابقة يعني كنت داخل الصفقات على امل تضرب الهدف
هذا الكلام لا يقلل شيئا من طريقتك اخي و لا يوجد اي عيب اذا كانت هناك بعض الصفقات الخاسرة لانه لا يوجد هناك طريقة 100 % مضمونة في هذا السوق
نريدك ان تشرح لنا الطريقة ربما نضيف لها اشياء للفلترة تجنبنا الصفقات الخاسرة

amine31
23-02-2014, 02:52 PM
انت عامل شغل كويس لكن الستوب ضروري و الا نهايتك مارجن كول و تذكر كلامي لانك لن تقدر ان تعمل صفقاتك كلها رابحة انت لست ساحر و حتى اقوى الطرق احيانا تضرب الستوب
ثانيا انا شايف انك بتقول حاشرح الطريقة ثم تقول بعدما تحقق بها اهدافك منها انا اريد ان اعرف هل ستشرحها فعلا او لا لاني اريد ان اتعلم و اشتغل و اتابع معك لا اريد توصيات جاهزة فاذا تحب الخير لاخوانك اشرح الطريقة و ممكن نضيف عليها اشياء لتحسينها مثلا نعمل تريلينج بدل الهدف الثابت للخروج بربح اكبر ........الخ من الافكار اللي براسي

walidleeda
23-02-2014, 03:05 PM
شكرا للجميع ... بالنسبة للصفقات الخاسرة فالوحيدة التي اقفلتها بيدي كان 4 دولار و اغلقتها لوصولي للهدف اليومي اي المبلغ الذي ينتهي به اليوم لاني ماشي على جدول اكسل و ذلك برغم وصولها للهدف بعد ان اغلقتها و لكن اغلقتها سريعا لكي اغلق المنصة و اشوف حياتي.. اما الباقي فكان بسبب خطأي الذي تحدثت عنه ..

بالنسبة لشرح الطريقة فلا استطيع شرحها الان على الاقل حتى اعوض ما خسرته في اول عهدي بالفوركس .. فاذا قومت بذلك سأشرحها ان شاء الله بتسجيل فيديو ... و اكرر انها عادية جدا و ليست بسر او اختراع او اكتشاف حتى لا يزعم البعض اني ازعم معرفة اسرار او ما شابه كما يفعل البعض ... فلا يوجد اسرار في افوركس و لا يوجد ما يسمى بسر الفوركس هذه قناعتي ..

الان انا مشترك في مسابقى ستبدأ من الغد و سأعمل بالطريقة عليها كتجربة جديدة على منصة 4 ارقام و سنرى النتيجة و بعدها لكل مقام مقال ...

تحياتي للجميع بالتوفيق :)

amine31
23-02-2014, 03:44 PM
شكرا للجميع ... بالنسبة للصفقات الخاسرة فالوحيدة التي اقفلتها بيدي كان 4 دولار و اغلقتها لوصولي للهدف اليومي اي المبلغ الذي ينتهي به اليوم لاني ماشي على جدول اكسل و ذلك برغم وصولها للهدف بعد ان اغلقتها و لكن اغلقتها سريعا لكي اغلق المنصة و اشوف حياتي.. اما الباقي فكان بسبب خطأي الذي تحدثت عنه ..

بالنسبة لشرح الطريقة فلا استطيع شرحها الان على الاقل حتى اعوض ما خسرته في اول عهدي بالفوركس .. فاذا قومت بذلك سأشرحها ان شاء الله بتسجيل فيديو ... و اكرر انها عادية جدا و ليست بسر او اختراع او اكتشاف حتى لا يزعم البعض اني ازعم معرفة اسرار او ما شابه كما يفعل البعض ... فلا يوجد اسرار في افوركس و لا يوجد ما يسمى بسر الفوركس هذه قناعتي ..

الان انا مشترك في مسابقى ستبدأ من الغد و سأعمل بالطريقة عليها كتجربة جديدة على منصة 4 ارقام و سنرى النتيجة و بعدها لكل مقام مقال ...

تحياتي للجميع بالتوفيق :)
انا كنت عارف انك ستقول هذا الكلام و لن تشرح الطريقة يا سيدي نريد ان نتحقق من سبب الصفقات الخاسرة يوم الجمعة

khal1d
23-02-2014, 04:17 PM
السلام عليكم

يوم الجمعة لم اكن بالسوق الا لبعض الوقت، هل حدث انزلاق سعري سبب الخسارة للحساب بآخر صفقتين او ماهو السبب؟

smouaouia
23-02-2014, 08:04 PM
بصراحة هذه ليست طريقة اكثر منها حظ والنتيجة كانت مؤكدة للكلامي مش معقول تخسر في لحظة مئات الدولار ونسميها طريقة المهم نتمنى لك التوفيق مع حظك

walidleeda
24-02-2014, 02:18 AM
انا كنت عارف انك ستقول هذا الكلام و لن تشرح الطريقة يا سيدي نريد ان نتحقق من سبب الصفقات الخاسرة يوم الجمعة
لالا سأشرحها يا أخي و قولت انها ليست بسر اكتر من مرة .. بس اتأكد الاول منها و احقق منها ربح حقيقي على الحساب الحقيقي و بعدها سأشرحها ...
السلام عليكم

يوم الجمعة لم اكن بالسوق الا لبعض الوقت، هل حدث انزلاق سعري سبب الخسارة للحساب بآخر صفقتين او ماهو السبب؟

و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته ...
لو انكم راجعتم الصفحات السابقة ستجدون اني قولت سبب الخسارة و هوا اني دوست بالغلط على اوردر بيع و انا كنت مستني تأثير الخبر بتاع الساعة 5 يوم الجمعة فلما الصفقة اتفتحت مرضتش اقفلها و قولت اسيبها .. بس و جه تأثير الخبر صعووووووود فلم أعبا بعد بالحساب و فتحت صفقة اخرى و خلاص ... لان لم يعد يهمني لاني كنت قد قررت الا اكمل فيها بعج خسارة صفقة واحدة ..

الى الاخ اللي بيقول حظ ... اكتر من 50 صفقة ربح .. يبقى حظ !!! الله يصلح حالك :)

alfarsalaraby
24-02-2014, 09:31 AM
استاذ وليد
سلام عليكم

اولا احب اهنيك على نجاحك المتواصل واتمنى من الله ان يجعلك في نجاح دائم باذن الله...

اخي ..اعزك الله ...لي تعقيب

الطريقة التي بدأت بها الموضوع طريقة تشويق مبنية على لغز ...بمعنى انك بتقول عرفت طريقة تشتغل بيها وتحقق ارباح لكن مش هقولها الا لما اتأكد ... أو اوصل لتعويض خساير سابق عهدي مع الفوركس !!!!!!!!!!

كان من الأولى انك ماتفتحتش الموضوع بالطريقة دي لحد ما تتأكد بينك وبين نفسك ... وبعدين تفتح الموضوع بشرح اسلوبك في المتاجرة في أول مشاركة والغرض يكون فائدة اخوانك في المنتدى والنقاش في الفرص والمميزات والعيوب ...ومع النقاش نقدر نوصل لعلاج الأخطاء....

اعتذر منك لو فهمت مني اي هجوم عليك ... انا بقول رأيي بصراحة ولا اقلل منك ابداً ..
وسواء قبلت ام رفضت رأيي فانت في نفس المكانة بالنسبة لي ... اخ فاضل يريد ان يفيد الاخرين ...

بارك الله فيك واكرمك ووسع عليك رزقك
ارجو ان تسامحني

khal1d
24-02-2014, 09:37 AM
اخي الكريم
ماعليك تابع توصياتك وافتح حساب اخر ومتابعين معك
انا صراحة بدأت اعمل بطريقتك بأهداف 4 الى 5 نقاط مع الاسبريد مع وضع استوب طبعا، وعلى فريم 5 دقايق وربع ساعة.
ومنتظرينك بحساب اخر
تحياتي

walidleeda
24-02-2014, 11:45 AM
استاذ وليد
سلام عليكم

اولا احب اهنيك على نجاحك المتواصل واتمنى من الله ان يجعلك في نجاح دائم باذن الله...

اخي ..اعزك الله ...لي تعقيب

الطريقة التي بدأت بها الموضوع طريقة تشويق مبنية على لغز ...بمعنى انك بتقول عرفت طريقة تشتغل بيها وتحقق ارباح لكن مش هقولها الا لما اتأكد ... أو اوصل لتعويض خساير سابق عهدي مع الفوركس !!!!!!!!!!

كان من الأولى انك ماتفتحتش الموضوع بالطريقة دي لحد ما تتأكد بينك وبين نفسك ... وبعدين تفتح الموضوع بشرح اسلوبك في المتاجرة في أول مشاركة والغرض يكون فائدة اخوانك في المنتدى والنقاش في الفرص والمميزات والعيوب ...ومع النقاش نقدر نوصل لعلاج الأخطاء....

اعتذر منك لو فهمت مني اي هجوم عليك ... انا بقول رأيي بصراحة ولا اقلل منك ابداً ..
وسواء قبلت ام رفضت رأيي فانت في نفس المكانة بالنسبة لي ... اخ فاضل يريد ان يفيد الاخرين ...

بارك الله فيك واكرمك ووسع عليك رزقك
ارجو ان تسامحني
حبيبي و لا يهمك .. رأيك و كلامك على راسي من فوووووق ... انا و الله هشرحها بأذن الله و كررت اكتر من مرة انها مش سر و عملت الموضوع عشان اشجع نفسي و التزم و يبقى في حاجة تلزمني مكسلش و و اعمل بالتزام من غير اخطاء و دي كانت افضل مرة اجرب فيها الطريقة لاني مشيت بنظام تااااام و بالتزاااام تاااام بسبب عرض الموضوع هنا ... لانه خلاني مصر على عدم الوقوع في الاخطاء السابقة عشان اظهر نجاحي .. المهم قريبا ان شاء الله هشرحها بالتفصيل و هيا عادية اصلا و تكاد تكون معروفة للبعض ..
اخي الكريم
ماعليك تابع توصياتك وافتح حساب اخر ومتابعين معك
انا صراحة بدأت اعمل بطريقتك بأهداف 4 الى 5 نقاط مع الاسبريد مع وضع استوب طبعا، وعلى فريم 5 دقايق وربع ساعة.
ومنتظرينك بحساب اخر
تحياتي

بارك الله فيك أخي الكريم ... اتمنى لك كل التوفيق ان شاء الله .... انا اشتركت في مسابقة هشتغل فيها و بعدها نشوف ان شاء الله ... شكرا لك

walidleeda
24-02-2014, 12:28 PM
دة الجزء الخاص بالدعوم و المقاومات و اللي بستخدم فيه فريم الساعة و ال 5 دقايق
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/836/xgfs.png (https://imageshack.com/i/n8xgfsp)

ان شاء الله هشرح كله بالتفصيل بعد ما اتأكد ع الحساب الحقيقي اللي بدأت عليه من تاني انهاردة

khal1d
24-02-2014, 09:27 PM
السلام عليكم

انا اليوم بدأت اعمل بالطريقة الي اشتغلت فيها صحيح اني خسرت بسبب عدم وضع الاستوب، لكن بفضل الله اربع صفقات حققت الهدف
بنفس طريقتك تماما خطف سريع 5 او 6 نقاط مع الاسبريد
سأبدأ من الاسبوع القادم ان شاء الله طريقه ممتازه جدا ولكنها تحتاج برافعه عاليه، يعني لو حسبت ساعات العمل فعليا باليوم لن تر الشارت اكثر من نصف ساعه بمجموع 6 صفقات يوميا وراحه بال لا انتظار لهدف ولا غيره.
منتظرين تكمل موضوعك
تحياتي

walidleeda
24-02-2014, 09:53 PM
السلام عليكم

انا اليوم بدأت اعمل بالطريقة الي اشتغلت فيها صحيح اني خسرت بسبب عدم وضع الاستوب، لكن بفضل الله اربع صفقات حققت الهدف
بنفس طريقتك تماما خطف سريع 5 او 6 نقاط مع الاسبريد
سأبدأ من الاسبوع القادم ان شاء الله طريقه ممتازه جدا ولكنها تحتاج برافعه عاليه، يعني لو حسبت ساعات العمل فعليا باليوم لن تر الشارت اكثر من نصف ساعه بمجموع 6 صفقات يوميا وراحه بال لا انتظار لهدف ولا غيره.
منتظرين تكمل موضوعك
تحياتي

أسأل الله لك التوفيق أخي الكريم ... لكن انا اعتمد على نقطة واحدة و تكاد تكون مضمونة و يذهب لها السعر اكثر من مرة .. و تنتهي الصفقة في اقل من دقيقتين في اغلب الاحوال .. و أتمنى لك التوفيق ان شاء الله ...د...
.................................................. ...........................

الان انا شغال بالطريقة على حسابي الحقيقي و يارب تستمر معايا على نفس المنوال و اعوض خسارتي ....

xanderman78
25-02-2014, 04:54 AM
السلام عليكم
للى يحب السكالبينج من شخص شغال على طريقة بقالوه سنة . و بيكسب بيها 29 صفقة متتالية مكسب و بنسبة نجاح 79%
يبحث جوجل عن
Profit All Day System

ستدخل على الفوركس فاكتورى و تجد الاستراتيجية

ملحوظة : يمكنك اضافة مؤشر 2 ma cross over بنفس اعدادات الموفنجات الموجودة فى الاستراتيجية ليعطيك رسالة و تنبيه صوتى و سهم عند ظهور اشارة شراء أو بيع

ماعرفش ازاى أضيف التمبلت بتاعى المعدل غلى هذه الاستراتيجية لذا أنصح أن تقرأ الموضوع على فوركس فاكتورى لانه سيفيدك أكتر من أى تمبلت ....

تقيلوا مرورى ....

xanderman78
25-02-2014, 04:59 AM
ملحوظة 2 : هذه الاستراتيجية اسكالبينج بنتائج ممتازة ده حسب كلام صاحبها لو مشيت زى ما بيقول بالظبط

كمان ممكن تتحول الى فريمات أكبر الاربع ساعات و الساعة بس الستوب بيبقى أكبر

ملحوظة 3 : أنصح بادخال الفايبو معاها للتأكيد

و شكرا ............

walidleeda
25-02-2014, 07:01 AM
جزاك الله خيرا أخي الكريم

goggo
25-02-2014, 04:13 PM
ممكن اخي ملف الاكسل الذي تعتمد عليه بربح نقطة واحدة ربما استفيد منه و شكرا لك على الموضوع

sheto
26-02-2014, 09:58 AM
بالتوفيف وربنا يعوضك بالحساب الحقيقى

walidleeda
26-02-2014, 01:16 PM
ممكن اخي ملف الاكسل الذي تعتمد عليه بربح نقطة واحدة ربما استفيد منه و شكرا لك على الموضوع
حاضر هبعتهولك
بالتوفيف وربنا يعوضك بالحساب الحقيقى

ربنا يخليك تسلملي و بالتوفيق لك

goggo
03-03-2014, 03:57 PM

محمد عواد
03-03-2014, 04:39 PM
بصراحه مافي اروع من الطريقه الشغال فيها دكتور اسامه عادل استراتجيه روعه مع الهدج

xanderman78
04-03-2014, 09:50 PM
بصراحه مافي اروع من الطريقه الشغال فيها دكتور اسامه عادل استراتجيه روعه مع الهدج
اللى هيه ايه , ممكن توضيح ازاى بتكسب منها ؟؟؟؟

achraf
10-03-2014, 03:59 PM
في انتضار شرح الطريقة اخي الحبيب

محمد عواد
10-03-2014, 04:09 PM
اتفضل أخي استراتجية د . اسامه عادل
الاستراتجيه محتاجه ممارسه فقط ..بالتوفيق

http://www.fx-arabia.com/vb/uploaded/15682_11394456896.pdf

goggo
14-03-2014, 09:48 AM
لثالث مرة اخي ممكن ملف الاكسل الذي تعتمد عليه بربح نقطة واحدة ربما استفيد منه و شكرا لك

walidleeda
04-04-2014, 12:43 AM
لثالث مرة اخي ممكن ملف الاكسل الذي تعتمد عليه بربح نقطة واحدة ربما استفيد منه و شكرا لك

حبيبي و الله انا فاكر انك كلمتني ع الفيس و بعتهولك !!!!!!!!!!!
عموما هوا هنا مش قابل يترفع مش عارف ليه ... كلمني ع الفيس تاني و هعتهولك تاني ...

بعد فترة من الرحلة دي طبعا اشتغلت ع الطريقة و ظبطت نفسي جدا و الحمد لله بقيت تمام التمام و حاليا هعمل نفس الرحلة على حساب حقيقي ..
قريبا هنزل موضوع للمتابعة اول ما اودع الفلوس ..
تحياتي

khal1d
04-04-2014, 01:21 AM
مسا الخير اخ وليد
وين هالغيبه
بانتظارك يامعلم
تحياتي لك

goggo
05-04-2014, 04:09 AM
حبيبي و الله انا فاكر انك كلمتني ع الفيس و بعتهولك !!!!!!!!!!!
عموما هوا هنا مش قابل يترفع مش عارف ليه ... كلمني ع الفيس تاني و هعتهولك تاني ...

بعد فترة من الرحلة دي طبعا اشتغلت ع الطريقة و ظبطت نفسي جدا و الحمد لله بقيت تمام التمام و حاليا هعمل نفس الرحلة على حساب حقيقي ..
قريبا هنزل موضوع للمتابعة اول ما اودع الفلوس ..
تحياتي
لا يا اخي انا لم اكلمك على الفيس لاني لا اعرفه اصلا ممكن ترفعه على هذا الموقع http://www.gulfup.net لانه سريع و سهل

walidleeda
05-04-2014, 02:05 PM
اتفضل يا اخي دة احدهم ... لو عايز تعمل واحد خاص كلمني و هعملهولك .. بالتوفيق
100 % ط´ظ‡ط±ظٹط§ ... (http://www.gulfup.com/?iqjdRk)

baidovich
05-04-2014, 03:26 PM
اين وصلت يا أخي ؟

walidleeda
05-04-2014, 09:51 PM
مسا الخير اخ وليد
وين هالغيبه
بانتظارك يامعلم
تحياتي لك
مساء الفل أخي خالد .. و الله انشغلت شوية و مكنتش بدخل منتديات .. هعمل الرحلة على حساب حقيقي ان شاء الله بس متردد اعرضه للمتابعة و لا لا بسبب القيل و القال :1 (24):

اين وصلت يا أخي ؟

وصلت لكل الخير الحمد لله .. الان يعتبر بشتغل بنفس الاسلوب بدون مؤشرات ..
بس معنديش وقت اشارك في المنتديات للأسف

sheto
07-04-2014, 03:03 AM
بالتوفيق انشاء الله
ولا تبخل من علمك ي اخى

walidleeda
07-04-2014, 09:07 PM
بالتوفيق انشاء الله
ولا تبخل من علمك ي اخى

الله يباركلك ... و هوا مش علم و لا حاجة ... فقط تفكير بسيط و منظم ليس الا .. الله المستعان يا اخي ان شاء الله

Benisafcom
07-04-2014, 09:31 PM
السلام عليكم شباب
الهلا بالجميع
الباس اعلاه في الموضوع او رقم الحساب لا يتم الدخول
متابع معك

walidleeda
07-04-2014, 09:47 PM
السلام عليكم شباب
الهلا بالجميع
الباس اعلاه في الموضوع او رقم الحساب لا يتم الدخول
متابع معك

و عليكم السلام ... الحساب اتمرجن اصلا من بدري قوي بسبب خطأ ساذج مني لكنه لسا شغال لو دخلت عليه هيدخل .. . اقرأ الموضوع كامل ... لكن بعتبر نفسي حققت الهدف .. بس هعملها تاني ان شاء الله على حساب حقيقي

khal1d
08-04-2014, 09:09 AM
منتظرينك اخوي
وماعليك من الفلاسفة
تحياتي

walidleeda
08-04-2014, 02:37 PM
منتظرينك اخوي
وماعليك من الفلاسفة
تحياتي

ان شاء الله يا عزيزي خالد .. و الله انت راجل محترم ..

walidleeda
08-07-2014, 05:36 PM
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته ....
كما وعدتكم ... عدنا من جديد و الله المستعان ان شاء الله

المتابعة في الموضوع الجديد :-

رحلة حقيقية من 100$ الى 1000 دولار ان شاء الله (http://www.fx-arabia.com/vb/showthread.php?p=718719#post718719)

prince borsa
08-07-2014, 11:09 PM
بالتوفيق في الرحله :)