المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مشكلة مع شركة fxcm.uk فى عملية السحب

ibrhem
27-04-2014, 03:46 PM
انا عملت عملية الايداع عن طريق فيزا انترنت بنك مصر وعندما عملت عملية السحب فعلن الشركة نفذت الطلب وارسلت المبلغ وعندما ذهبت الى البنك لطلبة البنك قال لازم تعمل عملية ايقاف للفيزا فاقمت بذالك واستلمت المبلغ بعد شهرين لكم ان تتخيلو شهرين دية مدة طويلة جدا وقمت بعمل فيزا اخرة وجبت افادة تثبت اننى غيرت الفيزا وارسلتها الى الشركة حتى يتم ارسال بقية المبالغ على الفيزا الجديدة تم رفض الشركة ان ترسل على الرقم الاخر للفيزا الجديدة وقالت ان لو انا عاوز اسحب اى مبلغ اسحبة على رقم الحساب الخاص بى وطلعا هيتم خصم 40$على كل عملية سحب اية الحل

على ابراهيم
27-04-2014, 07:50 PM
اهلا اخى
هو الموضوع مش مشكلة كبيرة ولا حاجة
بالنسبة للمبالغ المتبقية فى حسابك بالشركة والزامك بالسحب على الحساب البنكى علشان الفيزا رقمها اتغير ده امر طبيعى والقوانين دى بتاعت شركات الفيزا والماستر كارد نفسها وليست شركات الفوركس بدليل انك لو اودعت الف دولار وحققت ارباح لاتستطيع ان تسحب الا فقط الالف دولار ويتم عمل استعادة وليس سحب لان الفيزا بالاساس لاتستقبل اموال
اما بالنسبة لموضوع مصاريف الحوالة البنكية التى تصل ل40 دولار يمكنك ان تقوم بسحب كل اموالك فى الشركة على حسابك البنكى مرة واحدة ولن تتكلف الا نفس مصاريف الحوالة للمبلغ الصغير وبعد كده ممكن تفتح حساب مونى بوكرز وتودع فيه عن طريق الفيزا وبكده ايداعك فى الشركة يكون من خلال بنك مونى بوكرز ووقتها لن تتكلف اى مصاريف السحب الا حاجات بسيطة جدا وكمان هتقدر تسحب مبلغ صغير او مبلغ كبير وده طبعا رأيى الشخصى واكيد الاخوة المشرفين عندهم حلول هتفيدك