المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : تعبت من البحث عن شركات الفوركس

kikoRamzy
06-05-2014, 08:40 AM
قرأت الكثير عن الشركات ف عالم الفوركس..واريد اخذ ارائكم عن افضل شركات الفوركس وهل NSFX هى الافضل! ام يوجد افضل منها !؟

kareem19
06-05-2014, 09:10 AM
قرأت الكثير عن الشركات ف عالم الفوركس..واريد اخذ ارائكم عن افضل شركات الفوركس وهل NSFX هى الافضل! ام يوجد افضل منها !؟

السلام عليكم...انا دورتلك عليها يا اخي لم اجد اي شكاوي من الشركة علي المواقع العربية و الاجنبية...لكن من الافضل ان تسأل احد اشتغل مع الشركة وتشوف اذا كان سحب منها ولا لأ لان هو ده المعيار الحقيقي في راي لتقييم الشركة
نتيجة البحث:
1-الشركة مقرها في مالطة ومرخصة منMFSA
2-الرافعة 1:200
3-يوجد حسابات اسلامية
4-التداول علي mt4
5-الحد الادني للايداع 300$
6-التحويل للايداع ممكن عن طريق التحويل البنكي او الفيزا وللسحب عن طريق حساب البنك
7-يوجد بها دعم فني عربي وانا لسه مجربة حالا و رد عليا بسرعة
بالنسبة لي هي كويسة الي الان لكن باشكل ده في شركات في مستواها وافضل منها و متجربة من اغلبنا في السحب و العمل علي المنصة
زي ما قولتلك انا لم اجد شكاوي من عملاء عرب او اجانب ولكن من الافضل تنتظر احد الاخوة يكون اتعامل معاها و سحب منها
تحياتي

kikoRamzy
06-05-2014, 09:24 AM
السلام عليكم...انا دورتلك عليها يا اخي لم اجد اي شكاوي من الشركة علي المواقع العربية و الاجنبية...لكن من الافضل ان تسأل احد اشتغل مع الشركة وتشوف اذا كان سحب منها ولا لأ لان هو ده المعيار الحقيقي في راي لتقييم الشركة
نتيجة البحث:
1-الشركة مقرها في مالطة ومرخصة منMFSA
2-الرافعة 1:200
3-يوجد حسابات اسلامية
4-التداول علي mt4
5-الحد الادني للايداع 300$
6-التحويل للايداع ممكن عن طريق التحويل البنكي او الفيزا وللسحب عن طريق حساب البنك
7-يوجد بها دعم فني عربي وانا لسه مجربة حالا و رد عليا بسرعة
بالنسبة لي هي كويسة الي الان لكن باشكل ده في شركات في مستواها وافضل منها و متجربة من اغلبنا في السحب و العمل علي المنصة
زي ما قولتلك انا لم اجد شكاوي من عملاء عرب او اجانب ولكن من الافضل تنتظر احد الاخوة يكون اتعامل معاها و سحب منها
تحياتي

شكراً أخى على مجهودك .. ولكن ما هى الشركات التى تتحدث عنها بانها افضل منها !
وانا ف انتظار ردود من تعامل مع هذه الشركة.

kareem19
06-05-2014, 09:45 AM
شكراً أخى على مجهودك .. ولكن ما هى الشركات التى تتحدث عنها بانها افضل منها !
وانا ف انتظار ردود من تعامل مع هذه الشركة.

عندك اف اكس دي دي نفي البلد ونفس الترخيص وموجودة كمان في بريطانيا وليها مكتب في امريكا وانا بتعامل معاها واغلب الناس في المنتدي معاها وموثوقة في السحب
عندك fx solution,fxcm,alpari وكلها مترخصة من هيئات عالمية وناس كتيرة مجرباها في السحب و الايداع من غير مشاكل ولهم رعاه عرب "منتديات كبيرة"تقدر تجيبلك حقك ان شاء الله لو في مشكلة

kikoRamzy
06-05-2014, 10:19 AM
عندك اف اكس دي دي نفي البلد ونفس الترخيص وموجودة كمان في بريطانيا وليها مكتب في امريكا وانا بتعامل معاها واغلب الناس في المنتدي معاها وموثوقة في السحب
عندك fx solution,fxcm,alpari وكلها مترخصة من هيئات عالمية وناس كتيرة مجرباها في السحب و الايداع من غير مشاكل ولهم رعاه عرب "منتديات كبيرة"تقدر تجيبلك حقك ان شاء الله لو في مشكلة

مشكور اخى على مجهودك وسأواصل بحثى ولكنى اريد معرفة المزيد ايضا عن شركة XM ارجو الافادة ..

kareem19
06-05-2014, 10:30 AM
مشكور اخى على مجهودك وسأواصل بحثى ولكنى اريد معرفة المزيد ايضا عن شركة XM ارجو الافادة ..
ادخل علي الموضوعين دول ان شاء الله تجد ما يفيدك
تقييم شركة NSFX (http://www.fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=31554&highlight=%CA%DE%ED%ED%E3+%D4%D1%DF%C9)

ما رايكم في شركه xm.com (http://www.fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=34765)

kikoRamzy
06-05-2014, 10:48 AM
شكراً كريم على هذا المجهود.

kareem19
06-05-2014, 11:53 AM
شكراً كريم على هذا المجهود.

الشكر لله...متقولش كده احنا اخوات

أ.نادر غيث
06-05-2014, 05:40 PM
مساء الخير

المفروض تريح دماغك وتحصر البحث عن الشركات المرخصة من الهيئات الرقابية
الكبيرة مثل NFA و FSA زي ما اتفضل الشباب وقالوا ..

نحن بالمنتدى وكلاء لشركة FXDD والباري ولولا مصداقية هاتين الشركتين لما قدمناهم
لعملائنا وغامرنا بسمعتنا ، والقرار عندك ..
تقبل تحيتي

kikoRamzy
07-05-2014, 09:28 AM
مساء الخير

المفروض تريح دماغك وتحصر البحث عن الشركات المرخصة من الهيئات الرقابية
الكبيرة مثل NFA و FSA زي ما اتفضل الشباب وقالوا ..

نحن بالمنتدى وكلاء لشركة FXDD والباري ولولا مصداقية هاتين الشركتين لما قدمناهم
لعملائنا وغامرنا بسمعتنا ، والقرار عندك ..
تقبل تحيتي

بالفعل انا بحثت اخى واخترت الشركة ولكن سأجربها على حساب تجريبى اولا . وشكراً لك اخى :)