المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : الفرق بين شركة Dukascopy Europe وبنك Dukascopy Bank

hakuoma
07-07-2014, 06:41 PM
سجلت مع شركة Dukascopy Europe وان شاء الله هابعتلهم الفلوس قريب بس خايف وقلقان انهم يطلعوا نصابين هى شركة تابعة لبنك Dukascopy Bank فى سويسرا طبعا البنك سمعتة ممتازة وكل الناس بتشكر فية ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, بس Dukascopy Europe هى شركة تابعة للبنك السابق ذكرة Dukascopy Bank والبنك عمل او انشاء شركة Dukascopy Europre لصغار المستثمرين علشان الايداعات فى البنك بتبدا بى اقل حاجة 5000 دولار وفى الشركة التابعة للبنك الايداعات بتبدا ب 100 دولار طبعا انا سجلت فى الشركة Dukascopy Europe عايز اعرف رايكم فيها وهل فعلا سمعة الشركة زى سمعة البنك التابعة لية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ افيدونى افادكم الله

معاذ عودات
08-07-2014, 03:23 PM
اهلا وسهلا فيك اخي الكريم ،،

والله اول مره اسمه فيها الفرع الاوروبي ده ،
بس لو انت متأكد من انه تابع للفرع الاصلي ، اودع وبدون تردد
لان الشركه معروفه ولها سمعه طيبه

تحياتي لك

hakuoma
09-07-2014, 12:31 PM
اهلا وسهلا فيك اخي الكريم ،،

والله اول مره اسمه فيها الفرع الاوروبي ده ،
بس لو انت متأكد من انه تابع للفرع الاصلي ، اودع وبدون تردد
لان الشركه معروفه ولها سمعه طيبه

تحياتي لك

الشركة مملوكة بنسبة 100% للبنك ,, بس البنك فى سويسرا والشركة فى لاتيفيا بس المشكلة فى الهيئات الرقابية بتختلف لاختلاف مقر البنك والشركة اعتقد الشركة خاضعة لهيئة الرقابة الاروبية عكس البنك الخاضع لرقابة كذا هيئة رقابية ,,, هل دة ياثر على تعاملى مع الشركة ؟؟

معاذ عودات
09-07-2014, 03:12 PM
الشركة مملوكة بنسبة 100% للبنك ,, بس البنك فى سويسرا والشركة فى لاتيفيا بس المشكلة فى الهيئات الرقابية بتختلف لاختلاف مقر البنك والشركة اعتقد الشركة خاضعة لهيئة الرقابة الاروبية عكس البنك الخاضع لرقابة كذا هيئة رقابية ,,, هل دة ياثر على تعاملى مع الشركة ؟؟

اكيد كل فرع رح يخضع لهيئات رقابيه تختلف عن الاخرى
لانو كل دوله لها هيئات معينه

شخصيا لو اثق بالاصل يبقى الفرع كمان لازم اثق فيه