المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : الـفــوركــــــســطـــنـــطـــاويــــة

khaled al zahher
24-05-2010, 02:22 PM
الفوركسطنطاوية هى جماعة من الشباب الطنطاوية المقيمون بطنطا وهم يجتمعون معا لحل مشاكلهم وإقامة ورش العمل والاجتماعات الشهرية وهذا مجانا لكل محبى الفوركس كل المطلوب هو الدخول والتسجيل فى الموضوع عن طريق ترك بيانات الاتصال ونحن أنا م.خالد الزهار وتحت إشراف م.سامى ود.أسامة سوف نتصل بك فى حالة وجود اى أجتماع او مؤتمر او ورشة عمل لتنضم معنا فيها

محمد نوارج
24-05-2010, 02:43 PM
بالتوفيق للطنطاوية كلهم

وإن شاء الله يكون نجاح باهر على غرار الفوركسندرانية

..،

Samy
24-05-2010, 04:55 PM
الفوركسطنطاوية هى جماعة من الشباب الطنطاوية المقيمون بطنطا وهم يجتمعون معا لحل مشاكلهم وإقامة ورش العمل والاجتماعات الشهرية وهذا مجانا لكل محبى الفوركس كل المطلوب هو الدخول والتسجيل فى الموضوع عن طريق ترك بيانات الاتصال ونحن أنا م.خالد الزهار وتحت إشراف م.سامى ود.أسامة سوف نتصل بك فى حالة وجود اى أجتماع او مؤتمر او ورشة عمل لتنضم معنا فيها

نورتنا يا أ / خالد
و ان شاء الله تكون هذه الصفحات بداية لجيل غرباوى فوركسى مثقف مُلم بكافة أبعاد الفوركس كنشاط مسيطر على أدواته كمضارب
و نحن معكم دوماً و يشرفنا ان نكون فى خدمتكم دائماً و ان شاء الله هذه الصفحات طاقه من العمل و الهمه و النشاط لتثقيف الذات و لخدمة الغير

Forex Knight
24-05-2010, 06:43 PM
viva tanta

معاذ عودات
24-05-2010, 08:19 PM
ما شاءالله فكرة حلوة

وانا شاءالله يصحلنا الشرف ونيجي نزوركو ونتعرف على الشباب الطيبة

اهلا وسهلا اخي

م.نادر فريد
25-05-2010, 06:19 AM

أنتظر أقبال على هذا الموضوع لأن الطنطاوية فى المنتدى بالفعل كثيرين جدا (ربنا يزيد ويبارك يعنى :) ) ونالنى شرف مقابلة الكثيرين منهم فى مؤتمر ترند.

khaled al zahher
26-05-2010, 08:56 PM
مشكورين لكل الى شرفونى فى موضوعى وانا فى أنتظار إكتمال عددنا للاعلان عن مفاجاتنا المستمرة المفاجاة الاولى سيعلن عنها فى 10/6/2010 إن شاء الله

م.نادر فريد
27-05-2010, 05:53 AM
مشكورين لكل الى شرفونى فى موضوعى وانا فى أنتظار إكتمال عددنا للاعلان عن مفاجاتنا المستمرة المفاجاة الاولى سيعلن عنها فى 10/6/2010 إن شاء الله

منتظرين المفاجاة على احر من الجمر .

Samy
27-05-2010, 05:56 AM
منتظرين المفاجاة على احر من الجمر .

كله بأوانه يا هندسه

ربنا ييسر الامور فيما يتم الاعداد له

khaled al zahher
27-05-2010, 10:26 PM
كله بأوانه يا هندسه

ربنا ييسر الامور فيما يتم الاعداد له

يارب يا هندسة والله ربنا معانا ان شاء الله على فكرة فى أخبار جديدة حلوة ان شاء الله وكل الجماعة عندى بيشكرو حضرتك جدااا على مجهود حضرتك

Samy
27-05-2010, 10:30 PM
استاذ خالد
ما دمت انت تكاد تكون الوحيد فى مجموعتك الذى اشتغلت فوركس
ايه رأيك و عبر هذه الصفحات
تفتح ورشه و تضع ما تراه من فرص
انت و زملاءك
و تتناقش فيها مع الناس
و بتكون بمثابه تعليم عملى لزملاءك و اخوانك
و هتلاقى الكل هنا ايده بإيديكم
و بالطبع
ستجدنى قاعد معاكم و يدى بيدكم

al_agouz2010
27-05-2010, 10:35 PM
وسع للمحلوية هههههه
انا من المحلة و ممكن ابقى انزلكو يا شباب ان شاء الله
بدل لما اعمل الفوركسمحلوية ههههه
احمد العجوز

khaled al zahher
27-05-2010, 10:37 PM
أنا مع حضرتك فى كل الى حضرتك قلتة بس انا عاوز المجموعة تكبر شوية وبعدين بدء العمل علشان كل واحد فينا يركز على جزئية معينة علشان يتقنها ونكمل بعض ودة الى انا شغال علية دلوقتى

khaled al zahher
27-05-2010, 10:39 PM
وسع للمحلوية هههههه
انا من المحلة و ممكن ابقى انزلكو يا شباب ان شاء الله
بدل لما اعمل الفوركسمحلوية ههههه
احمد العجوز

شرفتنا يا فندم عقبال باقى الجروب وكلة على الله أول مانجهز هنراسلكم كلكم

مصطفي عماشة
27-05-2010, 11:24 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
يمكن انا مش من طنطا بس انا بتواجد في طنطا كتير بسبب دراستي هناك :) وياريت لو اي حد يحب اننا نتقابل يكلمني او يراسلني
باذن الله بكون موجود بطنطا يوم 29/5 ويوم 5/6 ويوم 12/6 ويوم 19/6 ويوم 26/6 ياريت لو اي حد يحب نتعرف او نتقابل هناك يراسلني او يكلمني علي الموبايل .
وكمان لو حد من ميت غمر انا بكون متواجد هناك برده :) في نفس الايام دي او قبلها بيوم باذن الله .
وطبعا انا اتشرف لو عرفت اتقابل مع استاذي القاضل الاستاذ سامي للمرة التانية ( وانا بعتبرها الاولي لان المرة اللي فاتت ما كملناش 5 دقايق بصراحة :) )

م.نادر فريد
29-05-2010, 07:16 PM
يمكن انا مش من طنطا بس انا بتواجد في طنطا كتير بسبب دراستي هناك :) وياريت لو اي حد يحب اننا نتقابل يكلمني او يراسلني
باذن الله بكون موجود بطنطا يوم 29/5 ويوم 5/6 ويوم 12/6 ويوم 19/6 ويوم 26/6 ياريت لو اي حد يحب نتعرف او نتقابل هناك يراسلني او يكلمني علي الموبايل .
وكمان لو حد من ميت غمر انا بكون متواجد هناك برده :) في نفس الايام دي او قبلها بيوم باذن الله .
وطبعا انا اتشرف لو عرفت اتقابل مع استاذي القاضل الاستاذ سامي للمرة التانية ( وانا بعتبرها الاولي لان المرة اللي فاتت ما كملناش 5 دقايق بصراحة :) )

راشق علطول مش بتفوت حاجة ...ههههه ... على العموم ان شاء الله وقت ما تتفقوا نشوف لو الميعاد مناسب نيجى عندكم احنا كمان .

مصطفي عماشة
29-05-2010, 07:37 PM
راشق علطول مش بتفوت حاجة ...ههههه ... على العموم ان شاء الله وقت ما تتفقوا نشوف لو الميعاد مناسب نيجى عندكم احنا كمان .

والله يابشا انا بدرس في جامعة طنطا
وبنزل امتحاناتي اليومين دول وكنت هناك اليوم .
وبعدين بترد علي اي حاجة الا الحاجة اللي تخص الاكسبرتات
شكلي مش هسيبك وهذن علي دماغك لغاية ما تنفذ اللي انا عايزه كله :D

Samy
29-05-2010, 11:43 PM

الشرف لى و الله يا درش
سأحادثك تليفونياً لمحاولة لقاءك وفق مواعيد تواجدك فى ايام السبت التى ذكرتها
حيث ان السبت صعب جدا بالنسبة لى لأنى اكون خارج طنطا
و لكن وفق المواعيد نحاول ترتيبها

Samy
29-05-2010, 11:44 PM
والله يابشا انا بدرس في جامعة طنطا
وبنزل امتحاناتي اليومين دول وكنت هناك اليوم .
وبعدين بترد علي اي حاجة الا الحاجة اللي تخص الاكسبرتات
شكلي مش هسيبك وهذن علي دماغك لغاية ما تنفذ اللي انا عايزه كله :D[/CENTER]

خلص اكسبيرت الراجل يا عمو نادر

م.نادر فريد
31-05-2010, 01:06 AM
خلص اكسبيرت الراجل يا عمو نادر

تمام يا افندم ...
وكمان معاك وسايط يا درش شكلى هترفد على ايدك .:1 (100):

ahmed hamed
04-06-2010, 05:51 PM
السلام عليكم
ازيك يا خالد وازيك يا استاذ سامى

انا اول ما قرات الموضوع قولت ادخل وانضم للموضوع وان شاء الله معاكم فى ورش العمل ونقول يا مسهل

مدير الموقع
04-06-2010, 06:28 PM
ياريت الاخوة فى طنطا يقيموا اجتماع فى طنطا للتعارف و بحث المواضيع مثل الفوركسندرانية..
اتمنى ان تحددوا وقتا للمقابلة و سنثبته فى فعاليات المنتدى..
تحياتى لكم دائما..
الله كريم.,

Samy
04-06-2010, 09:14 PM
ياريت الاخوة فى طنطا يقيموا اجتماع فى طنطا للتعارف و بحث المواضيع مثل الفوركسندرانية..
تحياتى لكم دائما..
الله كريم.,

بكل تأكيد ستكون هناك لقاءات و فعاليات
لتبادل الخبرات و التناقش فى كل الامور

لينا
05-06-2010, 05:32 AM
موفقين اخواني ياجتماعاتكم وان شاء الله اجتماع خير

م.نادر فريد
05-06-2010, 10:58 PM
تحياتى لكم دائما..
الله كريم.,

أحنا عاوزين نحضر معاهم كمان ....يادكتور نظبط نفسنا ونهجم عليهم مرة ...ههههه ....مستر سامى له عندى زيارة لأنه زعلان منى وانا معتمد عليك يا دكترة

Samy
05-06-2010, 11:07 PM
أحنا عاوزين نحضر معاهم كمان ....يادكتور نظبط نفسنا ونهجم عليهم مرة ...ههههه ....مستر سامى له عندى زيارة لأنه زعلان منى وانا معتمد عليك يا دكترة

يا باشا الغربيه كلها تنور و الله العظيم

يا ريس انا اقدر ازعل منك

احسن الناس تصدق

اعملها انت بس و هات حبايبنا الفوركسندرانيه
و تعالى

و الله ينور يا كومندان شوية شغل فى الفيديوهات عسل

دوس
كلنا اذان صاغيه