المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مقارنة بين 4 شركات ودراستهم

hamsat36
24-11-2014, 05:06 PM
انا بدرس اربع شركات ارجو المساعدة وخبرتكم وارجو المساعدة على اى شىء ابنى قرارى

fxdd - fx solution - dukascopy europe - البارى

انا عايز شركة مبدئيا اقدر اتعامل منها مع البنك زى duka scopy اللى فى سويسر بس مش معاي دلوقتى غير 250 دولار ومش هينفع طبعا

وعايز شركة تكون متطورة وخدماتهعا سريعة وفيها دعم عربى بس تقريا دى مش فيها ولا ايه dukascopy europe

معاذ عودات
24-11-2014, 05:24 PM
انا بدرس اربع شركات ارجو المساعدة وخبرتكم وارجو المساعدة على اى شىء ابنى قرارى

fxdd - fx solution - dukascopy europe - البارى

انا عايز شركة مبدئيا اقدر اتعامل منها مع البنك زى duka scopy اللى فى سويسر بس مش معاي دلوقتى غير 250 دولار ومش هينفع طبعا

وعايز شركة تكون متطورة وخدماتهعا سريعة وفيها دعم عربى بس تقريا دى مش فيها ولا ايه dukascopy europe

اهلا فيك اخي الكريم ،،
الشركات المذكورة جيدة ـ ولكن لا استطيع افادتك الا بالشركات المجربه
نحن وكلاء لشركة الباري واف اكس دي دي
وهما من افضل الشركات ، من حيث الدعم الفني العربي والتعامل مع الشركة من حيث الامان
انصحك بالتداول معهم

hamada1228
24-11-2014, 06:00 PM
اخي نصيحة لوجه الله اف اكس دي دي احسن شركة قد يعيبها بعض الامور الا انو احسن من كل شركات الفوركس يلي بعرفهن وسيئاتها لا تذكر ابداً امام حسناتها ويكفي انها تحت وكالة المنتدى

hamsat36
24-11-2014, 07:04 PM
والله انا افضل لحد دلوقتى fxdd لانكم وكلاء له ودة اكتر حاجة مطمننانى لانى بصراحة المنتدى والمقيمين عليه حاجة 5 نجوم بس لما بشوف ناس بتقول عن تهنيج وحاجات انا لسة معرفهاش بقول ان الناس القديمة مثلا مجبرة انهم مثلا يستحملوها بما انى لسة ما اشتركتش فى اى شركة بقول لنفس ادور على شركة تكون سريعة ومفيش فيه مشاكل بس رغم وجود الشركات الا اننى مش واثق فى حد غير القائمن على الموقع بصراحة

عامة انا دلوقتى ما بين fxdd - والبارى عشان هما برعاية اف اكس اربيا

طيب دلوقتى مثلا لو عايز مثلا fxdd بس من خلال اف اكس اربيا ادل من موقعهم الرسم ولا منين مثلا عشان هما يبقوا عارفين انى جاى من تبعكم

معاذ عودات
24-11-2014, 07:30 PM
والله انا افضل لحد دلوقتى fxdd لانكم وكلاء له ودة اكتر حاجة مطمننانى لانى بصراحة المنتدى والمقيمين عليه حاجة 5 نجوم بس لما بشوف ناس بتقول عن تهنيج وحاجات انا لسة معرفهاش بقول ان الناس القديمة مثلا مجبرة انهم مثلا يستحملوها بما انى لسة ما اشتركتش فى اى شركة بقول لنفس ادور على شركة تكون سريعة ومفيش فيه مشاكل بس رغم وجود الشركات الا اننى مش واثق فى حد غير القائمن على الموقع بصراحة

عامة انا دلوقتى ما بين fxdd - والبارى عشان هما برعاية اف اكس اربيا

طيب دلوقتى مثلا لو عايز مثلا fxdd بس من خلال اف اكس اربيا ادل من موقعهم الرسم ولا منين مثلا عشان هما يبقوا عارفين انى جاى من تبعكم

اهلا فيك اخي الكريم ،،
الشركتين التنفيذ فيهم كويس جدا
بس دي دي وقت الاخبار بيكون فيها تأخير وربما يكون لصالحك او ضدك

من هنا لو عايز تفتح حساب تحت وكالة المنتدى
افتح حساب فوركس forex مع FXDD و تمتع بمزايا عملاء اف اكس ارابيا المتعددة (http://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=24)

افتح حساب فوركس forex مع Alpari UK و تمتع بمزايا عملاء اف اكس ارابيا المتعددة (http://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=36945)

hamsat36
24-11-2014, 08:11 PM
شكرا لحضرتك

hamsat36
24-11-2014, 09:03 PM
انا قررت انا افتح فى البارى انا اصلا شغال على المنصة بتاعتهم على التجريبى ونفسيا مرتاح ليها

Osmando
24-11-2014, 10:37 PM
اهلا فيك اخي الكريم ،،
الشركات المذكورة جيدة ـ ولكن لا استطيع افادتك الا بالشركات المجربه
نحن وكلاء لشركة الباري واف اكس دي دي
وهما من افضل الشركات ، من حيث الدعم الفني العربي والتعامل مع الشركة من حيث الامان
انصحك بالتداول معهم

مشكور على التوضيح يا غالي

Dr_cool
25-11-2014, 09:28 AM
انا شخصيا جربت اكثر من 6 شركات والان بتعامل مع FXDD والصراحه شركة محترمة والقائمين عليها محترمين جدا واداره المنتدي مشكوره علي هذا التعاون المثمر