المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : هدية اف اكس دى دى

Leonardo Da Vinci
04-04-2015, 04:15 PM
ممكن لو سمحتم الادارة تفهمنا ايه ده ؟
Trading LP (http://www.fxdd.com/bm/ar/promotion/bermuda-lp/)
حتي يتسني لنا تفعيل حسابك مع أف أكس دي دي تريدينج (FXDD Trading) فكل ما عليك القيام بة هو أن تقوم بكتابة عنوان بريدك الإلكتروني و الموافقة على القواعد و الشروط الخاصة باتفاقية العملاء. عملية تفعيل الحساب سهلة و سريعة و آمنة تماما. عندما يتم تفعيل حسابك سوف تتمتع بالمميزات التالية:
سوف تحصل على 200 دولار هدية في حسابك للتداول بها *
إيداعات العملاء مودعة في أفضل البنوك الأمريكية (Bank Of America) العضو في هيئة التأمين الفيدرالية الأمريكية
الحصول على أعلى سيولة مالية متاحة في السوق
حسابات إسلامية شرعية خالية من الفوائد الربوية و الرسوم الصيانية
التداول مع أفضل منصات التداول من حيث التقدم التكنولوجي
قدرة الحصول على رافعة مالية أعلى للتداول
رجاء وضع عنوان الإيميل الذي تستخدمه مع أف أكس دي دي و أقبل الشروط و القواعد الخاصة

hema007
04-04-2015, 04:24 PM
أنا لفت نظري ال200 دولار ههههههههههههههه

دة نظامهم أية ؟

هل بونص على أي إيداع ولا إيداع معين ؟

ولا مبلغ إيداع مجاناً من الشركة بدون إيداع خاصك منك ؟

و شكراً .

معاذ عودات
04-04-2015, 04:48 PM
اهلا فيكم
حسب الشروط المكتوبه في البونص
بجب ان توافق على نقل حسابك للفرع الجديد ،

ولا يوجد اي اختلاف على المتاجرة بين جميع الافرع

mohamed_gamal0001
04-04-2015, 04:48 PM
تقريبا ان تبعية حسابك بتكون ل اف اكس دى دى بس ومش تابعة لمنتدى او اى شىء اخر ومفيش تغير فى البنود واكيد احد المشرفين هيوضحلنا دلوقتى

Mohamed.Forex
04-04-2015, 04:49 PM
مكتوب فى منتدى تانى ان العرض بقى للاعضاء الحاليين فقط

ايه معنى الجمله دى
تتضمن الموافقة على الشروط و القواعد الخاصة باتفاقية العملاء نقل تبيعة كل حسابات الموجودة مع أف أكس دي دي و المرتبطة بهذا الإيميل الى الفرع الجديد.**

mohamed_gamal0001
04-04-2015, 04:51 PM
أنا لفت نظري ال200 دولار ههههههههههههههه

دة نظامهم أية ؟

هل بونص على أي إيداع ولا إيداع معين ؟

ولا مبلغ إيداع مجاناً من الشركة بدون إيداع خاصك منك ؟

و شكراً .

دول ياعم بونص بدون ايداع وبعد عدد لوتات معينة بتقدر تسحبهم هههه والله انا ما انا عارف احنا من غير الناس دى كنا هنعمل اية بيجو فى الوقت المناسب :D

alaa_22
04-04-2015, 04:51 PM
يا جماعه حد فاهم حاجه من العرض ده؟

alaa_22
04-04-2015, 04:52 PM
لا يا اخى لازم تعمل ايداع خلال 3 شهور

خدمة العملاء
04-04-2015, 07:30 PM
بالطبع لا يمكن سحب البونص باي حال من الاحوال

وما هو مكتوب في اي منتديات اخري خطأ تماما وعاري من الصحة

--------------------------------------------------------------------------

يتطلب حصولك على مبلغ 200 دولار أمريكي في حسابك أن يكون حسابك تابع لأف أكس دي دي تريدينج. مبلغ 200 دولار الهدية قابل للتداول دون قيد أو شرط و لكنه غير قابل للسحب. لو لم يتم التداول في الحساب او لم يتم الإيداع فية في خلال 90 يوم من تاريخ الحصول على البونص فتحتفظ أف أكس دي دي بحقها في استرجاع مبلغ 200 دولار الهدية من الحساب. بالنسبة للأرباح المحققة من مبلغ 200 دولار هدية فهي قابلة للسحب بعد 90 يوم.*
تحتفظ أف أكس دي دي بحقها في تحديد أحقية العميل في الحصول أو الاحتفاظ بمبلغ 200 دولار هدية في حسابه
ملاحظة: شركة أف أكس دي دي تحصل على عمولتها من خلال فارق الأسبرد بين العرض و الطلب
تتضمن الموافقة على الشروط و القواعد الخاصة باتفاقية العملاء نقل تبيعة كل حسابات الموجودة مع أف أكس دي دي و المرتبطة بهذا الإيميل الى الفرع الجديد.**

---------------------------------------------------------------------------------

خلال الاسبوع الحالي سنقوم بفتح موضوع يشرح للجميع التفاصيل كلها ، ومن اراد الحصول علي الهدية 200$ ممن حسابه مصفر يمكنه ذلك بالدخور في الرابط اعلاه والموافقة علي نقل حسابه الي الفرع الجديد وسيظل الحساب الخاص بك
تابع لارابيا كما هو دون اي تغير في الحساب وسيكون مزودين الاسعار والمنصات وكل شئ واحد دون اي تغير ويمكنك وقتها الحصول علي رافعة 1:500

بالتوفيق

خدمة العملاء
04-04-2015, 07:33 PM
مكتوب فى منتدى تانى ان العرض بقى للاعضاء الحاليين فقط

ايه معنى الجمله دى

يعني لو حضرتك عندك حسابين او ثلاثة بنفس الايميل مع الشركة وطلبت نقل واحد فيهم الي الفرع الجديد

طالما الحسابات كلها بايميل واحد سيتم نقل كل الحسابات الي الفرع الجديد وليس فقط الذي قمت بتحديده

بالتوفيق

smr
04-04-2015, 07:41 PM

يتطلب حصولك على مبلغ 200 دولار أمريكي في حسابك أن يكون حسابك تابع لأف أكس دي دي تريدينج. مبلغ 200 دولار الهدية قابل للتداول دون قيد أو شرط و لكنه غير قابل للسحب. لو لم يتم التداول في الحساب او لم يتم الإيداع فية في خلال 90 يوم من تاريخ الحصول على البونص فتحتفظ أف أكس دي دي بحقها في استرجاع مبلغ 200 دولار الهدية من الحساب. بالنسبة للأرباح المحققة من مبلغ 200 دولار هدية فهي قابلة للسحب بعد 90 يوم.*
تحتفظ أف أكس دي دي بحقها في تحديد أحقية العميل في الحصول أو الاحتفاظ بمبلغ 200 دولار هدية في حسابه
ملاحظة: شركة أف أكس دي دي تحصل على عمولتها من خلال فارق الأسبرد بين العرض و الطلب

---------------------------------------------------------------------------------

خلال الاسبوع الحالي سنقوم بفتح موضوع يشرح للجميع التفاصيل كلها ، ومن اراد الحصول علي الهدية 200$ ممن حسابه مصفر يمكنه ذلك بالدخور في الرابط اعلاه والموافقة علي نقل حسابه الي الفرع الجديد وسيظل الحساب الخاص بك
تابع لارابيا كما هو دون اي تغير في الحساب وسيكون مزودين الاسعار والمنصات وكل شئ واحد دون اي تغير ويمكنك وقتها الحصول علي رافعة 1:500

بالتوفيق

طيب انا ليس لي حساب في الشركه هل ممكن احصل على البونص ؟؟

وهل هو فعلا بدون ايداع؟؟

والايداع ممكن اعمله بعد كده
؟؟

والايداع كام؟؟

وشكرا لكم جدا

Mohamed.Forex
04-04-2015, 08:19 PM
يعني لو حضرتك عندك حسابين او ثلاثة بنفس الايميل مع الشركة وطلبت نقل واحد فيهم الي الفرع الجديد

طالما الحسابات كلها بايميل واحد سيتم نقل كل الحسابات الي الفرع الجديد وليس فقط الذي قمت بتحديده

بالتوفيق

شكرا للتوضيح

Mohamed.Forex
04-04-2015, 08:22 PM

بالتوفيق

لازم يكون الحساب مصفر للاستفاده بالعرض ؟

خدمة العملاء
04-04-2015, 08:28 PM
طيب انا ليس لي حساب في الشركه هل ممكن احصل على البونص ؟؟

وهل هو فعلا بدون ايداع؟؟

والايداع ممكن اعمله بعد كده
؟؟

والايداع كام؟؟

وشكرا لكم جدا

ليس عندي تأكيد بعد عن هذا الامر وخلال الاسبوع القادم سنأكد علي ذلك ام ننفيه حيث اننا في تواصل مع الشركة الان بشكل هذا الامر وعن امكانية اتاحة الامر للجميع ولكن يمكنك فتح حساب فلن تخسر شئ

فان اكدت الشركة الامر ستحصل علي الهدية وان لا فانت لم تخسر شئ ولكن مشيت في الخطوات

ويمكنك الايداع بعدها في اي وقت وباي مبلغ تريده

بالتوفيق

خدمة العملاء
04-04-2015, 08:30 PM
لازم يكون الحساب مصفر للاستفاده بالعرض ؟

الموضوع متاح للحسابات المصفره بشكل اساسي ولكن اعتقد انه من كان حسابه به اموال قليلة سيحصل علي الهدية

او علي حسب تقدير الشركة

بالتوفيق

hema007
04-04-2015, 08:45 PM
ياريت يتم فتح موضوع بالرابط للتسجيل و فتح حساب مع الشركة

مع توضيح كل شيء تماماً و هل الموقع هنا سوف يكون مسؤل عن تلك الحسابات

ام لا و أقل مبلغ إيداع , يعني كل شيء تماماً .

و شكراً لخدمة العملاء .

Mohamed.Forex
04-04-2015, 10:02 PM
الموضوع متاح للحسابات المصفره بشكل اساسي ولكن اعتقد انه من كان حسابه به اموال قليلة سيحصل علي الهدية

او علي حسب تقدير الشركة

بالتوفيق

وصلت المعلومه شكرا جدا

Leonardo Da Vinci
04-04-2015, 10:30 PM
بالتى هى احسن كده
كل واحد هيستفاد من العرض يطلع 20 دولار ؟؟ لولا العبد لله محدش كان هيعرف
يلا يا حبيى انت وهو ..... الاستاذ اللى ورا يطلع الفلوس
والانسة اللى هناك يلا

sabry
05-04-2015, 02:41 AM
بالتى هى احسن كده
كل واحد هيستفاد من العرض يطلع 20 دولار ؟؟ لولا العبد لله محدش كان هيعرف
يلا يا حبيى انت وهو ..... الاستاذ اللى ورا يطلع الفلوس
والانسة اللى هناك يلا
ماشي مفيش مشكلة وفوقهم نصف الارباح
بس الاول سلفني 200 دولار علشان افعل الحساب
وبعد مااكسب انتظرني هنا في المنتدي متتحركش
مسافة السكة اجيب لك 20 دولار ونص الارباح وفقيهم بوسة
متقلقش لو اتاخرت شوية سنة 2020 مش يعيدة :1 (101)::1 (47):

bassem01
05-04-2015, 01:36 PM

بالتوفيق

طب انا عندى حساب مصفر مع افكس دى .. ينفع اشترك . .. و ايه هو المبلغ المطلوب انى اشحن بيه الحساب ده للاستفاده بالبونص
نرجو فتح موضوع قريبا يشرح هذا الكلام و شكرا لمجهودكم

hamada1228
05-04-2015, 01:53 PM
يا عيوني كل واحد عنده حساب بالشركة مصفر مخضر مزهر أياً يكن يدخل على الرابط بأول مشاركة ويسجل بالمعلومات وخلصت القصة ومو مطلوب الايداع اسمه بدون ايداع ويتابع نهار التنين عشان ينزل لعنده البونص لو نزل اهلاً وسهلاً ولو ما نزل نراجع الادارة بتكون فتحت الموضوع للتبيان وجماعة اللي بيحبو الرافعة العالية يراسلو الدعم وبكرة يجيهم جواب بتغيير الرافعة لاكبر رافعة موجودة بالفرع الجديد
والف شكر لصاحب الموضوع من دونه ما كنت عرفت بموضوع البونص الا من خلال البريد الالكتروني ههههه

bassem01
05-04-2015, 06:16 PM
يا عيوني كل واحد عنده حساب بالشركة مصفر مخضر مزهر أياً يكن يدخل على الرابط بأول مشاركة ويسجل بالمعلومات وخلصت القصة ومو مطلوب الايداع اسمه بدون ايداع ويتابع نهار التنين عشان ينزل لعنده البونص لو نزل اهلاً وسهلاً ولو ما نزل نراجع الادارة بتكون فتحت الموضوع للتبيان وجماعة اللي بيحبو الرافعة العالية يراسلو الدعم وبكرة يجيهم جواب بتغيير الرافعة لاكبر رافعة موجودة بالفرع الجديد
والف شكر لصاحب الموضوع من دونه ما كنت عرفت بموضوع البونص الا من خلال البريد الالكتروني ههههه

انت جبت من الاخر و قلت كل حاجه بظبط كدا والله
و شكرا لصاحب الموضوع بردو لانه من غيره مكنتش هعرف:1 (31):

امين
05-04-2015, 08:38 PM
السلام عليكم
انا لي حسابين اتنين متمرجنين واحد منهم برعايه المنتدى اف اكي ارابيا وبعثت الطلب ممكن استفيد من حساب واحد ولا ممكن استفيد من الحسابين

hamada1228
05-04-2015, 08:47 PM
[QUOTE=امين;785403]السلام عليكم
انا لي حسابين اتنين متمرجنين واحد منهم برعايه المنتدى اف اكي ارابيا وبعثت الطلب ممكن استفيد من حساب واحد ولا ممكن استفيد من الحسابين[/QUOTE

ادخل بال2 بس يكون التاني بغير ايميل لو تمت الاضافة خير ولو لا خير

امين
05-04-2015, 08:51 PM
الحسابين بنفس الايميل

خدمة العملاء
06-04-2015, 01:06 AM
ياريت يتم فتح موضوع بالرابط للتسجيل و فتح حساب مع الشركة

مع توضيح كل شيء تماماً و هل الموقع هنا سوف يكون مسؤل عن تلك الحسابات

ام لا و أقل مبلغ إيداع , يعني كل شيء تماماً .

و شكراً لخدمة العملاء .

طب انا عندى حساب مصفر مع افكس دى .. ينفع اشترك . .. و ايه هو المبلغ المطلوب انى اشحن بيه الحساب ده للاستفاده بالبونص

غير مطلوب منكم ايداع

فقط ادخل علي الرابط ادناه

ثم ضع رقم حسابك وايميلك ومن ثم اقرا الشروط وعلم صح ثم ارسال

ومبروك عليك ال 200 دولار

خدمة العملاء
06-04-2015, 01:09 AM
السلام عليكم
انا لي حسابين اتنين متمرجنين واحد منهم برعايه المنتدى اف اكي ارابيا وبعثت الطلب ممكن استفيد من حساب واحد ولا ممكن استفيد من الحسابين

الحسابين بنفس الايميل

لا يحق للعميل الحصول علي الهدية في حسابين تابيعن له

الهدية في حساب واحد فقط

بالتوفيق

خدمة العملاء
06-04-2015, 01:12 AM

بالضبط سواء حسابك مصفر ام به اموال ادخل ونفذ الخطوات وانتظر ان شاء الله نأمل ان يحصل الجميع علي الهدية

طيب معندكش حساب من الاساس اذا حتفتح حساب من ادناه وبعد استلام الحساب حتدخل علي الرابط اللي موجود في اول

الموضوع وتنقله وتنتظر ايضا .... ( اعمل اللي عليك )

افتح حساب مع اف اكس دي دي تحت وكالة اف اكس ارابيا من هنا (https://fxdemo.fxdd.com/olreg/applyonline/LiveRegistrationInfoAction?ibrokerCode=r-hmt-mt&languageId=ar_SA)

بالتوفيق

salah-alhoot
06-04-2015, 01:33 AM
انا بعثت بس امتى اعرف اني حصلت على الهديه

mahmoudfarid
06-04-2015, 02:16 AM
متي سوف نحصل علي 200$ انا عملت الخطوات دي من يوم الخميس

خدمة العملاء
06-04-2015, 01:00 PM
انا بعثت بس امتى اعرف اني حصلت على الهديه

متي سوف نحصل علي 200$ انا عملت الخطوات دي من يوم الخميس

اهلا وسهلا اخي الفاضل

اعتقد خلال الاسبوع ممكن يتم انزال لجزء كبير الهدية والباقي الاسبوع اللي بعده

وأكيد سيتم التأكيد عن طريق الايميل

بالتوفيق

kamizidan
06-04-2015, 01:14 PM
انا ليس لدي حساب مع الشركة هل ممكن احصل على الهدية

K. Samuel
06-04-2015, 02:28 PM
انا ليس لدي حساب مع الشركة هل ممكن احصل على الهدية

السلام عليكم اخى kamizidan
اعتقد الجائزة هى على الحسابات القائمة بالفعل
و لكن بإمكانك التواصل مع الدعم الفنى لارابيا وبإذن الله يفيدوك اكثر فى هذا الشأن

hema007
06-04-2015, 08:59 PM
العرض سارى للعملاء الذين استلموا ايميل الهدية فقط

alaa_22
06-04-2015, 10:20 PM
يا جماعه انا سال الدعم بتاع اف اكس دى دى و قالى البونص للناس ال وصل لهم ايميل من الشركه بس

mohamed_gamal0001
06-04-2015, 11:53 PM
يا جماعه انا سال الدعم بتاع اف اكس دى دى و قالى البونص للناس ال وصل لهم ايميل من الشركه بس

سيتم توضيح كل شىء ان شاء الله عندما تقوم الادارة بفتح الموضوع الخاص بهذا العرض با التوفيق

hssine
07-04-2015, 02:40 AM
هل يمكن لأي شخص له حساب في fxdd تحت وكالة fx-arabia التمتع بهذا العرض و إضافة 200 دولار لحسابه؟!

إذا كان نعم ماهي المتطلبات و ماهي شروط السحب و ماذا سيتغير في الحساب ؟!

ASHRAF1990
07-04-2015, 10:39 AM
السلام عليكم

هل فى حد وصلت ال 200 دولار الى حسابه

ولكم الشكر

خدمة العملاء
07-04-2015, 01:20 PM
الاخوة الافضال نحن في تواصل مع الشركة الان حتي نعلم الاتي

1- هل الهدية ستكون متاحة لكل العملاء ام فقط من وصله ايميل من الشركة بذلك؟
2- هل الحسابات القديمة المتمرجنة ام ايضا متاح للحسابات التي سيتم فتحها من أجل الهدية؟
3- هل سيحق لمن لديه اموال فعليه في الحساب الحصول علي الهدية ام لا ام سيحصل علي شئ اخر ؟

كل هذه التفاصيل نتواصل فيها مع الشركة حيث ان الهدية بالفعل للحسابات التي استلمت ايميل وايضا قديمة وممرجنه
ونحن نحاول ان يكون العرض شامل للجميع وان شاء الله تكون في اخبار حلوة...

كل ما علي العميل الفاضل الان الاتي ، ان كان ليس لديك حساب مع الشركة بعد ففضلا قم بفتح حساب من الرابط ادناه فورا

افتح حساب فوركس forex مع FXDD و تمتع بمزايا عملاء إف إكس أرابيا المتعددة - اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (http://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=24)

( اكسب وقت )

وبعد استلام بيانات الحساب علي ايميلك انت الان جاهز فان وافقت الشركة علي تعميم الهدية للجميع ستقوم بالدخول علي الرابط ادناه والموافقة علي نقل حسابك الي FXDD Trading ومن ثم تحصل علي الهدية

- واذا كان لديك حساب بالفعل ولم يصلك ايميل من الشركة يمكنك ايضا الدخول علي الرابط اعلاه واتمام الشروط ان شئت
فان عممت الشركة الهدية للجميع ستحصل عليها.

مع العلم ان الحسابات جميعا سيظلوا تحت وكالة اف اكس ارابيا دون اي تغير

بالتوفيق

ahmaddirbas
08-04-2015, 01:24 PM
لحسابات الجديدة هل يمكن الاشترك في العرض ؟

koha_mido007
08-04-2015, 01:28 PM
شكراً لك أخي الفاضل على المعلومات

خدمة العملاء
08-04-2015, 02:00 PM
لحسابات الجديدة هل يمكن الاشترك في العرض ؟

فضلا اقرأ الرد ده

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex - عرض مشاركة واحدة - هدية اف اكس دى دى (http://fx-arabia.com/vb/showpost.php?p=786111&postcount=39)

ايمون
08-04-2015, 04:29 PM
الشركة اخبرتني انه يمكنني الحصول على البونص مقابل ايداع 500$ تحت اف اكس ارابيا
هل هذا صحيح؟

ahmaddirbas
08-04-2015, 06:02 PM
انا وصلني مسج من لشركرة بخصوص لبونص ولكن فتحت حساب باميل مختلف

unknown
08-04-2015, 06:15 PM
هو على اى اساس بيتم اختيار العملاء الذين تمرجن حسابهم ؟
يعنى انا مثلا عندى حساب اودعت به 500 دولار و اتمرجن ولم تصلنى رسالة ؟!

abc2012
08-04-2015, 09:19 PM
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
هل هناك أحد حصل على البونص ؟

فريدة 2009
08-04-2015, 10:14 PM
للاسف لسه بس فيه ناس بتقول نزلها البونص انا لسه منزلش

salah-alhoot
08-04-2015, 11:11 PM
انا والحمدلله حصلت على البونص الهدية لكن لحد الان ما اشتغلت عليه:1 (101):

hamadaelmasry
08-04-2015, 11:40 PM
يا شباب انا كان عندى حساب متمرجن من اكتر من سنة وفتحتوه ونقلته للفرع الجديد منذ ما يقرب من اسبوع والحمد لله النهاردة تم ايداع البونص 200$ فى الحساب متقلقوش يا شباب هى مسالة وقت مش اكتر

mokhalaf
08-04-2015, 11:45 PM
هما رجعوا فى كلامهم ولا عايزين يلموا عملاء للفرع الجديد؟
وافقنا على الشروط ولا حد سأل؟
وعلى فكره دى مسؤلية المنتدى وليس الشركه..لأن الرساله جائت من المنتدى.
فياريت المسؤل اللى ارسل رساله يرسل غيرها ويفهمنا..
وشكرآ

hamadaelmasry
08-04-2015, 11:51 PM

انت مش هتحتاج تعمل اي ايداعات انت كل الى هتحتاجه انك تحول حسابك للفرع الجديد انا كنت زيك كان حسابى مصفر نقلته بس ودخله البونص النهاردة

hamadaelmasry
08-04-2015, 11:55 PM
السلام عليكم

هل فى حد وصلت ال 200 دولار الى حسابه

ولكم الشكر

انا دخل البونص فى حسابى اليوم

hamadaelmasry
08-04-2015, 11:57 PM
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
هل هناك أحد حصل على البونص ؟

تم بحمد الله ايداع البونص فى حسابى اليوم

bassem01
09-04-2015, 01:21 AM
انت مش هتحتاج تعمل اي ايداعات انت كل الى هتحتاجه انك تحول حسابك للفرع الجديد انا كنت زيك كان حسابى مصفر نقلته بس ودخله البونص النهاردة

تمام جدا كويس انك وضحت الموضوع ده , انا اتبعتلى على الايميل من بدرى العرض ده بس انا للاسف سجلت فى العرض بايميل تانى غير الى اتبعتلى عليه ,, بس بعد كلامك دلوقتى انا سجلت تانى بنفس الايميل الى اتبعتلى عليه العرض
بس انا لسا مسجل دلوقتى .. فهل فتنى العرض ولا لا ؟

smr
09-04-2015, 01:27 AM
البونص للعملاء القدامي بس؟؟

simomellal
09-04-2015, 02:18 AM

بالتوفيق

أخي ممكن طريقة الحصول على البونص و ما هي شروطه و شكرا

hamadaelmasry
09-04-2015, 02:44 AM
تمام جدا كويس انك وضحت الموضوع ده , انا اتبعتلى على الايميل من بدرى العرض ده بس انا للاسف سجلت فى العرض بايميل تانى غير الى اتبعتلى عليه ,, بس بعد كلامك دلوقتى انا سجلت تانى بنفس الايميل الى اتبعتلى عليه العرض
بس انا لسا مسجل دلوقتى .. فهل فتنى العرض ولا لا ؟

لا تقريبا العرض لسه مستمر وبعدين طالما جاتلك رسالة على ايميلك انه تم تحويل حسابك يبقى تاكد انك فزت بالبونص وعمليه ايداع البونص فى حسابك ممكن تطول شويه انا معايا خدت حوالى اسبوع عقبال متم الايداع فى حسابى

hamadaelmasry
09-04-2015, 02:45 AM
أخي ممكن طريقة الحصول على البونص و ما هي شروطه و شكرا

حضرتك التحويل بيتم عن طريق الرابط دا http://www.fxdd.com/bm/ar/promotion/bermuda-lp/

simomellal
09-04-2015, 03:42 AM
حضرتك التحويل بيتم عن طريق الرابط دا http://www.fxdd.com/bm/ar/promotion/bermuda-lp/

شكراااااااا

فريدة 2009
09-04-2015, 03:48 AM
السلام عليكم ياجماعه الخير اللى عنده اكتر من حساب بيبعت للدعم يسالهم نزلوا البونص فى اى حساب وهتلقى باذن الله

ASHRAF1990
09-04-2015, 04:31 AM
انا دخل البونص فى حسابى اليوم
السلام عليكم

شكرا على الرد

ممكن رابط برنامج الميتاتريدر4 الخاص بالشركة بعد النقل بالاسم الجديد

لانى ارسلت لهم من اسبوع مثل حضرتك ولم يدخل البونص عندى- فقلت يمكن يكون هناك رابط لمنصة جديدة

ولكم الشكر

mahmoudfarid
09-04-2015, 05:18 AM
تم استلام البونص الحمد لله بالتوفيق للجميع ان شاء الله

MOKTOP
09-04-2015, 08:33 AM
تم استقبال البونص اليوم و الحمد لله
سؤالي ان أمكن الرافعة عندي هي1:200 هل يمكن أجعلها 1:500 وماهي الطريقة

م.أحمد السليمان
09-04-2015, 08:59 AM
كيف هدية , بشرط لا تستلم ارباحك الا ان تودع

طيب مايريح نفسو ويقول اودع فلوس وخذ بونص 200 غير قابلة للسحب على طول , ليش يصعبها وهي سهلة

عكلا بالتوفيق للجميع

بالنسبة لي العرض لم يعجبني

hamadaelmasry
09-04-2015, 11:28 AM
السلام عليكم

شكرا على الرد

ممكن رابط برنامج الميتاتريدر4 الخاص بالشركة بعد النقل بالاسم الجديد

لانى ارسلت لهم من اسبوع مثل حضرتك ولم يدخل البونص عندى- فقلت يمكن يكون هناك رابط لمنصة جديدة

ولكم الشكر

هى اولا ملهاش علاقة بالمنصة المنصة هى هى طالما حسابك مفتوح قدامك يبقى خلاص بس بردوا هبعتلك الرابط تنزل منه الميتاتريدر الخاصة باف اكس دى دى حتى يطمئن قلبك
http://www.fxdd.com/mt/ar/platforms/desktop/metatrader-4/

Mohammed2010
09-04-2015, 07:00 PM
السلام عليكم

تم ايداع البونص في حسابي شكرا جزيلا لكم.

بالتوفيق والارباح للجميع ان شاء الله.

ودي وتقديري

forexseeker
09-04-2015, 07:07 PM
السلام عليكم، أنا عايزة أتأكد بس هل شرط لسحب الارباح أن يتم الايداع خلال 90 يوم واذا كان هكذا فما هو أقل مبلغ مطلوب ايداعه وشكرا

Mohammed2010
09-04-2015, 08:31 PM

على ابراهيم
09-04-2015, 08:47 PM
انا بدخل على رابط موقع اف اكس دى لتحميل المنصة لكن مش شغال هل الموقع متوقف حاليا

على ابراهيم
09-04-2015, 09:01 PM
اشتغل خلاص كانت المشكلة فى النت

mahmoudfarid
09-04-2015, 09:54 PM

يعني لازم اعمل ايداع خلال 90 يوم عشان اقدر اسحب الارباح من البونص 200$ او لا مفهمتش النقطة دي ارجو توضيحها

mohamed_gamal0001
09-04-2015, 10:19 PM
يعني لازم اعمل ايداع خلال 90 يوم عشان اقدر اسحب الارباح من البونص 200$ او لا مفهمتش النقطة دي ارجو توضيحها

لا يا اخى الارباح تستطيع سحبها كما شئت فهى هدية من اف اكس دى دى ولاكن بعد مرور 90 يوم هذا لا خلاف علية اما البونص فيجب عمل ايداع فى خلال ال 90 يوم كى تحتفظ بة ولو لم يتم عمل ايداع فى هذة الفترة فقد يتم خصم 200 دولار من الحساب فقط
تحياتى

fxlover35
09-04-2015, 11:20 PM
لا يا اخى الارباح تستطيع سحبها كما شئت فهى هدية من اف اكس دى دى ولاكن بعد مرور 90 يوم هذا لا خلاف علية اما البونص فيجب عمل ايداع فى خلال ال 90 يوم كى تحتفظ بة ولو لم يتم عمل ايداع فى هذة الفترة فقد يتم خصم 200 دولار من الحساب فقط
تحياتى
لازم شرط مرور 90 يوم !!!
شرط غريب وصعب وغير مضمون "يا مين يعيش " حد ضامن يعيش لبكرة عشان يستنى 90 يوم لكي يقوم بسحب ارباحه :1 (66):

الحل الوحيد ... بعد عمل ارباح محترمة نودع عشان نقدر نسحب الارباح قبل 90 يوم والله اعلم

mohamed_gamal0001
09-04-2015, 11:31 PM
لازم شرط مرور 90 يوم !!!
شرط غريب وصعب وغير مضمون "يا مين يعيش " حد ضامن يعيش لبكرة عشان يستنى 90 يوم لكي يقوم بسحب ارباحه :1 (66):

الحل الوحيد ... بعد عمل ارباح محترمة نودع عشان نقدر نسحب الارباح قبل 90 يوم والله اعلم

اسمحلى اختلف معك انا شايف انها فرصة قوية جدا لتحقيق ربح كويس وسحب مبلغ كويس ايضا معظم المتاجرين يردون ان يدبلو حسابهم فى اسبوع ويردون ان يسحبو مبلغ كبير فى اقل فترة ممكنة اما مع هذا الشرط ف المتداول يعرف انة لن يستطيع سحب اى ارباح الا بعد ثلاثة اشهر فسيكون عقلانى الى حد ما فى تداولة با النسبة لى انا عملت خطة وان شاء الله تنجح وهى الوصول بعد 3 اشهر الى 10000 دولار اول شهر الوصول ل 1000 تانى شهر 5000 تالت شهر 10000 واظن انها خطة سهلة التحقيق با ادارة راس مال صارمة من يفكر صح وفعلا يريد جنى ارباح سيستغل هذا الشرط فى صالحة : تحياتى

mohamed_gamal0001
09-04-2015, 11:33 PM
انا فقط اريد ان اعرف هل فى حد من مصر وصلة البونص ؟؟

Warrior Dz
09-04-2015, 11:54 PM
السلام عليكم
اخواني انا مسجل جديد في الشركة
و حسابي مفعل و سجلت في العرض هنا
ولكن لحد الان لم أتلقى اي بونص
مع اني سجلت في الغرض يوم 7 افريل 2015
ووصلتني رسالة من FXDD على ايميلي تقول الاتي

عميلنا العزيز
يسعد شركة أف أكس دي دي أن ترحب بك كعميل مع أف أكس دي دي تريدينج التى تقدم أفضل خدمات التداول و أعلى تقنية فنية متاحه عالميا و يبرهن على التزام شركة أف أكس دي دي بتقديم أفضل خدمة لعملائها الكرام من كافة النواحي المالية و التكنولوجية. لقد تم استقبال طلب تفعيل تبعية حسابك و سوف نعلمك فور انتهاء عملية تفعيل الحساب.

فور الانتهاء من عملية التفعيل فسوف يمكنك الاستمتاع بالميزات التالية

الاحتفاظ بإيداعات العملاء بصورة آمنة في أفضل البنوك الأمريكية (Bank of America)
قد أن هذا البريد وصلك بالخطأ فرجاء ان تتواصل مع الدعم الفني على الهاتف التالي

2127913492

fxlover35
10-04-2015, 12:04 AM
اسمحلى اختلف معك انا شايف انها فرصة قوية جدا لتحقيق ربح كويس وسحب مبلغ كويس ايضا معظم المتاجرين يردون ان يدبلو حسابهم فى اسبوع ويردون ان يسحبو مبلغ كبير فى اقل فترة ممكنة اما مع هذا الشرط ف المتداول يعرف انة لن يستطيع سحب اى ارباح الا بعد ثلاثة اشهر فسيكون عقلانى الى حد ما فى تداولة با النسبة لى انا عملت خطة وان شاء الله تنجح وهى الوصول بعد 3 اشهر الى 10000 دولار اول شهر الوصول ل 1000 تانى شهر 5000 تالت شهر 10000 واظن انها خطة سهلة التحقيق با ادارة راس مال صارمة من يفكر صح وفعلا يريد جنى ارباح سيستغل هذا الشرط فى صالحة : تحياتى

بالتوفيق ياغالي في خطتك القادمة

وان شاء الله توصل لهدفك او على الافل المرحلة الثانية حلوة برده
بس مش ملاحظ ان موضوع ادارة راس المال وتحقيق 10000 الاف دولار في 3 اشهر موضوع محتاج شوية مراجعة !!!

حضرتك عارف يعني من 200 دولار توصل الى 10000 دولار ؟؟

فين بقى ادارة راس المال الصارمة ؟؟؟

الموضوع هيحتاج مخاطرة وفتح الاوردارات بلوتات كبيرة نوعا ما

تحياتي

fxlover35
10-04-2015, 12:11 AM
السلام عليكم
اخواني انا مسجل جديد في الشركة
و حسابي مفعل و سجلت في العرض هنا
ولكن لحد الان لم أتلقى اي بونص
مع اني سجلت في الغرض يوم 7 افريل 2015
ووصلتني رسالة من FXDD على ايميلي تقول الاتي

انا مسجل من يوم 5 ولسه ماوصلش :):1 (58):

Warrior Dz
10-04-2015, 12:14 AM
انا قدمت طلب التحويل منذ يومين يوم 7 افريل 2015

هل البونص يتأخر في البونص وهل هو متاح للعملاء الجدد

و قد وصلتني رسالة

عميلنا العزيز
يسعد شركة أف أكس دي دي أن ترحب بك كعميل مع أف أكس دي دي تريدينج التى تقدم أفضل خدمات التداول و أعلى تقنية فنية متاحه عالميا و يبرهن على التزام شركة أف أكس دي دي بتقديم أفضل خدمة لعملائها الكرام من كافة النواحي المالية و التكنولوجية. لقد تم استقبال طلب تفعيل تبعية حسابك و سوف نعلمك فور انتهاء عملية تفعيل الحساب.

قد أن هذا البريد وصلك بالخطأ فرجاء ان تتواصل مع الدعم الفني على الهاتف التالي

2127913492

لكن أخبروني رجاءا هل هذا متاح للعملاء الجدد ؟
وهل تأخر عنكم البونص ؟
انا سجلت في العرض منذ يومين 2 فقط ؟

mohamed_gamal0001
10-04-2015, 12:14 AM
بالتوفيق ياغالي في خطتك القادمة

وان شاء الله توصل لهدفك او على الافل المرحلة الثانية حلوة برده
بس مش ملاحظ ان موضوع ادارة راس المال وتحقيق 10000 الاف دولار في 3 اشهر موضوع محتاج شوية مراجعة !!!

حضرتك عارف يعني من 200 دولار توصل الى 10000 دولار ؟؟

فين بقى ادارة راس المال الصارمة ؟؟؟

الموضوع هيحتاج مخاطرة وفتح الاوردارات بلوتات كبيرة نوعا ما

تحياتي

ههههه لا يا اخى هى الخطوة الاولى ستكون اصعب خطوة من وجهة نظرى وهى الوصول ل الالف فيها مخاطرة شوية 10 الى 15 % ماكسمم من الحساب بعدها ستكون الخطوات الاخرى اسهل شوية عمتا هى لسة تحت الدراسة وربنا يهدينا الى الطريق الصحيح:

Warrior Dz
10-04-2015, 12:20 AM
يرجى التفسير رجاءا
لاني حاليا بدون حساب تداول و يهمني كثيرا البونص
اين ادارة المنتدى لتفيدنا ؟

Warrior Dz
10-04-2015, 12:38 AM
لقد سجلت انا من خلال
رابط موقع شركة FXDD مباشرة
ولم اسجل من خلال شركة اف اكس اربيا
هل يحق لي استلام البونص وهل هو معمم على جميع عملاء اف اكس ديدي
ام مخصص للمنتدى وحده ؟

mahmoudfarid
10-04-2015, 12:49 AM

انا هدفي الوصول الي 2000$ بعد 3 شهور احصل علي ربح 50% منهم شهرياً 1000$ لكي يكون دخل شهري ليا

Warrior Dz
10-04-2015, 12:53 AM
اخواني لما لا تجيبون على استفساراتي
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اين انتم ؟

mohamed_gamal0001
10-04-2015, 01:00 AM
[[/CODE]انا هدفي الوصول الي 2000$ بعد 3 شهور احصل علي ربح 50% منهم شهرياً 1000$ لكي يكون دخل شهري ليا

جميل جدا هدف سهل انك تحققة اهم شىء يا جماعة ان الواحد يكون لة هدف ويعرف ماذا يفعل ويصعد الية خطوة خطوة ويتوكل على الله وان شاء الله ربنا ما يخيب ظنة با التوفيق اخى واتمنى تحقيق هدفك :
تحياتى

mohamed_gamal0001
10-04-2015, 01:02 AM
لقد سجلت انا من خلال
رابط موقع شركة FXDD مباشرة
ولم اسجل من خلال شركة اف اكس اربيا
هل يحق لي استلام البونص وهل هو معمم على جميع عملاء اف اكس ديدي
ام مخصص للمنتدى وحده ؟

اجل البونص معمم الى كل عملاء اف اكس دى دى وليس خاص للمنتدى ولاكن هل هو للحسبات الجديدة لا اعرف بس انتا سجل ومش هتخسر حاجة با التوفيق

Warrior Dz
10-04-2015, 01:03 AM
تمت التسجيل و ان شاء الله أكون
من أصحاب النصيب يا ربد ادعوا معايا ههههه

Warrior Dz
10-04-2015, 01:06 AM
انا هدفي الوصول الي 2000$ بعد 3 شهور احصل علي ربح 50% منهم شهرياً 1000$ لكي يكون دخل شهري ليا

هدف رائع ياعزيزي و ان اردت ان تصل الى ما تريده من ارباح
فالاسكالبينج هو أفضل حر و نصيحة مني استراتيجية الشمعة المنحرفة على فريم الديلي اي اليومي
و 15 دقيقة هاته فرص ذهيبة للاسكالبينج جعلتني احقق البارحة على زوج يورو دولار ما يفوق ارباح 600 $
لعميل لدي و لو تريد يمكنني ان ارفق لك صور للارباح حتى تصدق مضمون كلامي
مؤشر البلوجر باند هذا مؤشر سحري و الله

fxlover35
10-04-2015, 01:25 AM
تمت التسجيل و ان شاء الله أكون
من أصحاب النصيب يا ربد ادعوا معايا ههههه

ان شاء الله اخي تكون من اصحاب النصيب
وفعلا معاك حق البولنجر باندز استراتيجية بحد ذاته مؤشر خطير بمعنى الكلمة

تحياتي:1 (58):

mahmoudfarid
10-04-2015, 06:27 AM
هدف رائع ياعزيزي و ان اردت ان تصل الى ما تريده من ارباح
فالاسكالبينج هو أفضل حر و نصيحة مني استراتيجية الشمعة المنحرفة على فريم الديلي اي اليومي
و 15 دقيقة هاته فرص ذهيبة للاسكالبينج جعلتني احقق البارحة على زوج يورو دولار ما يفوق ارباح 600 $
لعميل لدي و لو تريد يمكنني ان ارفق لك صور للارباح حتى تصدق مضمون كلامي
مؤشر البلوجر باند هذا مؤشر سحري و الله

اشكرك اخي لا انا اعمل باستراتيجتي الخاصة كلاسيكي وبرايس اكشن والحمد لله احقق منها 50% حد ادني منها شهريا بخصوص المبالغ الكبيرة اما المبالغ الصغيرة مثل 200$ البونص اوصل ل1000$ في شهر بأذن الله

the hunter
10-04-2015, 09:40 AM
بالتوفيق

Warrior Dz
10-04-2015, 03:29 PM
السلام عليكم
لقد اتصلت بالدعم العربي هاتفيا للشركة
و قد اخبروني انه ربما سيتم تفعيل الحساب بنهاية الاسبتوع او بداية الاسبوع الجديد
لكن المشكلة اني مسجل من 3 ايام و اعتقد ان العرض مجرد كلام و ليس له أي اساس من الصحة

fxlover35
10-04-2015, 03:48 PM
السلام عليكم
لكن المشكلة اني مسجل من 3 ايام و اعتقد ان العرض مجرد كلام و ليس له أي اساس من الصحة

وعليكم السلام
اخي العرض ليس مجرد كلام وليس كما تفضلت بأنه ليس له اي اساس من الصحة فعلا في ناس كثيرة استلموا

وان شاء الله نستلم انا وانت على اول الاسبوع القادم خاصة لو وصلك ايميل هدية هيكون احتمال استلامك للبونص مؤكد ان شاء الله

تحياتي

Warrior Dz
10-04-2015, 03:51 PM
ان شاء الله

م.محمد عبد القوى
10-04-2015, 04:48 PM
السلام عليكم

ليس كلام فقط اخى الكريم
فانا شخصيا اعرف 5 اشخاص استلموا البونص لكنهم كانوا حولوا حساباتهم يوم الجمعة الماضى
واستلموا البونص يوم الاربعاء على ما اتذكر
فلا تقلق ان شاء الله
تحياتى ..

Warrior Dz
10-04-2015, 05:30 PM
ان شاء الله يكون كلامك صحيح
و سننتضر بداية الاسبوع القادم
عسى خير ان شاء الله

ASHRAF1990
10-04-2015, 05:32 PM
[QUOTE=eng_abdelkawy;787223]

ليس كلام فقط اخى الكريم
فانا شخصيا اعرف 5 اشخاص استلموا البونص لكنهم كانوا حولوا حساباتهم يوم الجمعة الماضى
فلا تقلق ان شاء الله
تحياتى ..
اسلام عليكم

حضرتك انا مسجل يوم الجمعة الماضية بعد ان ارسلت الشركة الايميل بالبونص- وارسلت الشركة رسالة تاكيد فى نفس اليوم الجمعة3/4

وحتى الان لم استلم البونص - وبالاتصال بالشركة قال لى مندوب الشات احضر لى رقم الحسابات الناس اللى استلمت وكانت مسجلة معك فى نفس اليوم

يعنى بيوزعنى- ولا يقول شى غير فى خلال هذا الاسبوع او اول السبوع القادم

بالمناسبة انا عميل قديم مع هذه الشركة عن طريق هذا المنتدى المحترم

ولاحظت ان معاملة الشركة متغيرة تماما

وحسسنى هذا المندوب انى بقوله حاجة لله ويقولى مش قولتلك فوت عليا بكرة

معاذ عودات
10-04-2015, 05:49 PM
[QUOTE=eng_abdelkawy;787223]

ليس كلام فقط اخى الكريم
فلا تقلق ان شاء الله
تحياتى ..
اسلام عليكم

حضرتك انا مسجل يوم الجمعة الماضية بعد ان ارسلت الشركة الايميل بالبونص- وارسلت الشركة رسالة تاكيد فى نفس اليوم الجمعة3/4

وحتى الان لم استلم البونص - وبالاتصال بالشركة قال لى مندوب الشات احضر لى رقم الحسابات الناس اللى استلمت وكانت مسجلة معك فى نفس اليوم

يعنى بيوزعنى- ولا يقول شى غير فى خلال هذا الاسبوع او اول السبوع القادم

بالمناسبة انا عميل قديم مع هذه الشركة عن طريق هذا المنتدى المحترم

ولاحظت ان معاملة الشركة متغيرة تماما

وحسسنى هذا المندوب انى بقوله حاجة لله ويقولى مش قولتلك فوت عليا بكرة

اهلا فيك يا غالي ،
البونص ينزل للعملاء على الدور
وهي تكون على دفعات ،، وان شاءالله ينزل لجميع

ASHRAF1990
10-04-2015, 05:54 PM
[QUOTE=ASHRAF1990;787237]

اهلا فيك يا غالي ،
البونص ينزل للعملاء على الدور
وهي تكون على دفعات ،، وان شاءالله ينزل لجميع

شكرا لك استاذ/ معاذ

وان شاء الله يكون الخير للجميع

abdosoltan
10-04-2015, 06:23 PM
السلام عليكم
انا من استلم البونص من اول الاسبوع ولاكن لااقدر التداول عليه حتى الان ولا اعلم السبب

egyptian_pharon383
10-04-2015, 07:33 PM
نقس اللى حصل معايا مع مع ان اف اكس دى دى اول شركه اتعامل معاها من 4 سنين وكان عن طريق المنتدى المحترم ده
بس بصراحه الدعم الفنى مبقاش زى الاول بيحسسوا الواحد انه بيشحت منهم

امين
10-04-2015, 07:46 PM
اتوقع ان شركه اف اكس دي دي تجاهلت العملاء القدامى وفعت حسابات العملاء الجدد

خدمة العملاء
10-04-2015, 08:16 PM
الاخوة الافاضل

فضلا نضع في الاعتبار ان الشركة تتعامل مع الاف العملاء في مختلف الاقسام وهذا مسبب ضغط شديد علي الشركة

واكيد ضغط اشد علي الشات وعلي الايميلات وكل وسائل التواصل مع الشركة ، مع الوضع في الاعتبار ان عدد كبير من

موظفي الشركة مشاركين في معرض دبي الان وايضا البعض في اجازات عيد القيامة.

جدير بالذكر انه تم وضع ال200$ الي مايقرب من 100 عميل حتي الان تحت وكالة ارابيا

نرجوا من الجميع الصبر قليلا لمعرفة ما سيحدث خلال الاسبوع القادم ان شاء الله

اجازة طيبة وسعيدة علي الجميع

Fx Trader
10-04-2015, 09:47 PM
الاخوة الافاضل

فضلا نضع في الاعتبار ان الشركة تتعامل مع الاف العملاء في مختلف الاقسام وهذا مسبب ضغط شديد علي الشركة

واكيد ضغط اشد علي الشات وعلي الايميلات وكل وسائل التواصل مع الشركة ، مع الوضع في الاعتبار ان عدد كبير من

موظفي الشركة مشاركين في معرض دبي الان وايضا البعض في اجازات عيد القيامة.

جدير بالذكر انه تم وضع ال200$ الي مايقرب من 100 عميل حتي الان تحت وكالة ارابيا

نرجوا من الجميع الصبر قليلا لمعرفة ما سيحدث خلال الاسبوع القادم ان شاء الله

اجازة طيبة وسعيدة علي الجميع

ال100 دول كلهم حسابات قديمه ولا منهم حسابات جديده اتفتحت بعد العرض ؟

ايمون
10-04-2015, 11:39 PM
والله بونص مافيهوش بركه خسرت 200 دولار من الارباح اول ما البونص دخل الحساب ههههههههه سبحان الله
مش مسامحين في البونص محدش ياخده Lol

yazzid
11-04-2015, 12:15 AM
أنا مسجل بالعرض من 6/04 وجاني الميل لكن لم اتحصل بعد على البونص

ASHRAF1990
11-04-2015, 01:20 AM

اطمئن- انا مسجل من يوم 3 ابريل وجالى اميل تاكيد من الشركة فى نفس التاريخ- وحتى الان لم استلم البونص

mohamed_gamal0001
11-04-2015, 01:28 AM

اطمئن- انا مسجل من يوم 3 ابريل وجالى اميل تاكيد من الشركة فى نفس التاريخ- وحتى الان لم استلم البونص

وانا زيكم با الظبط من يوم 4 : بس انا كلمت خدمة العملاء وتصنيفنا تسجيل فى الاسبوع ال فات يعنى الدور علينا ال مفروض فى بداية الاسبوع القادم عمتا منتظرين بس كلو هياخد ال بونص ان شاء الله

Warrior Dz
12-04-2015, 02:52 AM
في يوجد اي شخص حسابه جديد استلم بونص 200 $
هنا في المنتدى ؟

Warrior Dz
12-04-2015, 02:55 AM
الشركة اقفلت عرض البونص ربنا يستر بونص 200 $
انتهى للاسف الشديد لكن الحمد لله اننا سجلنا قبل ان ينتهي العرض
فقط اخبروني هل الأعضاء الجدد الي فتحوا حسابات جديدة في الشركة وصلهم بونص 200 $

معاذ عودات
12-04-2015, 09:28 AM
اهلا فيكم
نعم هناك اعضاء استلموا البونص من الشركة
وان شاءالله تكونوا انتوا في الدفعه الثانيه
سنتواصل معهم وان شاءالله لو في جديد نخبركم به

smr
12-04-2015, 03:12 PM
السلام عليكم

هو البونص للعملاء القدمي بس

ولا ممكن نشترك في العرض؟

معاذ عودات
12-04-2015, 04:48 PM
السلام عليكم

هو البونص للعملاء القدمي بس

ولا ممكن نشترك في العرض؟

اهلا فيكي ،،
هو لسه الشركه عم تودع للعملاء القدامى فقط ،،
بس سجلي راجعي الشركة وان شاءالله يكون خير
واحنا الاسبوع القادم ان شاءالله رح نوضح الامور اكثر

MR_KHALEDBADRY
12-04-2015, 05:45 PM
السلام عليكم
انا الحمد لله وصلتنى الهدية فى الحساب يوم الخميس الماضي
عقبال باقي الاعضاء ان شاء الله

smr
12-04-2015, 07:52 PM
اهلا فيكي ،،
هو لسه الشركه عم تودع للعملاء القدامى فقط ،،
بس سجلي راجعي الشركة وان شاءالله يكون خير
واحنا الاسبوع القادم ان شاءالله رح نوضح الامور اكثر

اوك هشترك باذن الله وافعل الحساب

بس اشترك من اي رابط ياريت الرابط لو سمجت حضرتك اكون شاكره

mohamed_gamal0001
12-04-2015, 08:07 PM

تقريبا العرض انتها والشركة لم تعد تقبل التحويل الان عمتا دة الرابط
با التوفيق

smr
12-04-2015, 11:52 PM
تقريبا العرض انتها والشركة لم تعد تقبل التحويل الان عمتا دة الرابط
با التوفيق

شكرا لك اخي

برضه هجرب يمكن يكون لنا نصيب

Warrior Dz
13-04-2015, 02:34 AM
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
المهم ان يستلم الأعضاء الجدد في الشركة
بونص 200 $ ان شاء الله

خدمة العملاء
13-04-2015, 02:47 AM

فتح الحساب من الرابط هذا

افتح حساب فوركس forex مع FXDD و تمتع بمزايا عملاء إف إكس أرابيا المتعددة - اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (http://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=24)

Fx Trader
13-04-2015, 03:04 PM
فيه حد تاني استلم البونص يا شباب ؟

muhamadebrahim
13-04-2015, 03:32 PM
انا عميل قديم وتم استلام البونص وبدات من جديد التداول الفعلي
لكن هذه المرة بحذر شديد
نصيحة للمتداولين الجدد الحرص وعدم الطمع

mohamed_gamal0001
13-04-2015, 03:45 PM
انا عميل قديم وتم استلام البونص وبدات من جديد التداول الفعلي
لكن هذه المرة بحذر شديد
نصيحة للمتداولين الجدد الحرص وعدم الطمع

عذرا اخى متى سجلت فى العرض ؟؟ ومتى استلمت البونص ؟؟ وشكرا

muhamadebrahim
13-04-2015, 04:49 PM
عذرا اخى متى سجلت فى العرض ؟؟ ومتى استلمت البونص ؟؟ وشكرا

انا سجلت من 10 ايام تقريبا في نهاية الاسبوع قبل الماضي ونزل البونص بداية هذا الاسبوع
يعني تنتظر نهاية الاسبوع التالي بالكامل
بمعنى لو سجلت الاسبوع الماضي ينزل البونص مع بداية الاسبوع القادم يوم الاحد القادم مساء
اطمئن المندى هنا لا يتلاعبون بالاعضاء

mohamed_gamal0001
13-04-2015, 05:04 PM
انا سجلت من 10 ايام تقريبا في نهاية الاسبوع قبل الماضي ونزل البونص بداية هذا الاسبوع
بمعنى لو سجلت الاسبوع الماضي ينزل البونص مع بداية الاسبوع القادم يوم الاحد القادم مساء

اعرف اخى المنتدى هنا افضل المنتديات ولا يتلاعبون ب احد واعرف ايضا ان الا مر مش بايدهم وبيعملو كل ال يقدرو علية ولاكن لى تعقيب صغير ل ادارة المنتدى شركة اف اكس دى دى من افضل الشركات وبشهادة كل من يتعامل معها ولاكن لماذا شركة محترمة زى دى توظف ناس غير كفء لخدمة عملاءها بعد ما لحظتة اليوم فى الدردشة الحية مع الشركة والله بدءت اغير فكرتى عن الشركة كيف يتعاملون هكذا مع عملاءهم نحن ناتمنهم على مالنا و با المقابل يعاملونا هذة المعاملة يعنى موظف خدمة العملاء من المفترض انة يكون وجهة الشركة الخارجية عندما يغلق الشات فى وجهك ويقولى با العامية المصرية كدة يالا فوت علينا بكرة يبقى من المفترض انا كعميل ماذا افعل وكيف ائتمنهم على مالى والله سيكون سبب لهروب كثير من العملاء من الشركة هى خدمة العملاء وبجد انا مذهول ولا اعرف ماذا افعل بعد هذا الموقف ولسوء الحظ انى اغلقت الشات كنت انوى ان اوصل هذة المحادثة ل ادارة الشركة حتى يعلمو كيف يتم معاملة عملاءها ولاكن متعوضة ان شاء الله اسف على الاطالة با التوفيق للجميع ومنتظرين البونص .

MR_KHALEDBADRY
13-04-2015, 05:37 PM

مبروك يابشمهندس
اعتقد انا وانت كان لينا مشاكل مع الشركة وانا اصلا كنت فاتح حسابين فى الشركة من 5 سنين متهيألي كدا الشركة مقدمة الهدية دى لكل العملاء القدامى فقط وربنا يستر ويكون الفرع الجديد ده وش الخير علينا

muhamadebrahim
13-04-2015, 06:15 PM
مبروك يابشمهندس
اعتقد انا وانت كان لينا مشاكل مع الشركة وانا اصلا كنت فاتح حسابين فى الشركة من 5 سنين متهيألي كدا الشركة مقدمة الهدية دى لكل العملاء القدامى فقط وربنا يستر ويكون الفرع الجديد ده وش الخير علينا

للامانة فقط انا خسرت حسابي ﻻني كنت جديد في السوق وبدات التداول بدون تدريب او خبرة كافية
بخصزص مشاكل المنصات طبعا دي موجودة في جميع الشركات ﻻصحاب الحسابات الصغيرة
هناك بعض الشركات المحترمة تذكر بوضوح نوع الحساب ونوع تنفيذ اﻻمر منحيث تنفيذ السوق او تنفيذ مباشر
طبعا ﻻ بد من ان المنصة تهنج شوية ارتفاع فرق السبرد اثناء اﻻخبار
هنا يجب مراقبة المنصة من وقت ﻻخر
لو في اخطاء امﻻئية اعذروني بكتب المشاركة من الجوال وبدون نظارة القراءة

kamizidan
13-04-2015, 06:23 PM
هل البونص فقط للعمللاء القدامى

unknown
13-04-2015, 07:02 PM
للامانة فقط انا خسرت حسابي ﻻني كنت جديد في السوق وبدات التداول بدون تدريب او خبرة كافية
بخصزص مشاكل المنصات طبعا دي موجودة في جميع الشركات ﻻصحاب الحسابات الصغيرة
هناك بعض الشركات المحترمة تذكر بوضوح نوع الحساب ونوع تنفيذ اﻻمر منحيث تنفيذ السوق او تنفيذ مباشر
طبعا ﻻ بد من ان المنصة تهنج شوية ارتفاع فرق السبرد اثناء اﻻخبار
هنا يجب مراقبة المنصة من وقت ﻻخر
لو في اخطاء امﻻئية اعذروني بكتب المشاركة من الجوال وبدون نظارة القراءة

لا يااخى مش لابد ... الشركات المحترمة لا تهنج منصتها وقت الاخبار نهائيا وده عن تجربة
وسرعة الاوامر وقت الاخبار لا تقل ابدا عن الاوقات العادية ... اف اكس ديدى ضد التداول وقت الاخبار
واللى يقولك غير كده بيضحك عليك (تقدر تشوف الحجج الخاصة بالشركة لتداول وقت الخبر)
وانت هتفهم ان التهنيج وتأخر االاوامر مقصود من جانب الشركة

وانا بحترم ارابيا جدا هنا لانهم قالو لو متاجرتك مع الاخبار فقط
يبقى شوف شركة تانية غير اف اكس دى دى ... ناس صريحة

بخصوص ارتفاع الاسبريد وقت الاخبار انا متفق معاك

muhamadebrahim
13-04-2015, 07:25 PM
لا يااخى مش لابد ... الشركات المحترمة لا تهنج منصتها وقت الاخبار نهائيا وده عن تجربة
وسرعة الاوامر وقت الاخبار لا تقل ابدا عن الاوقات العادية ... اف اكس ديدى ضد التداول وقت الاخبار
واللى يقولك غير كده بيضحك عليك (تقدر تشوف الحجج الخاصة بالشركة لتداول وقت الخبر)
وانت هتفهم ان التهنيج وتأخر االاوامر مقصود من جانب الشركة

وانا بحترم ارابيا جدا هنا لانهم قالو لو متاجرتك مع الاخبار فقط
يبقى شوف شركة تانية غير اف اكس دى دى ... ناس صريحة

بخصوص ارتفاع الاسبريد وقت الاخبار انا متفق معاك

انا قلت لك اني كنت جديد ومعرفش حاجة عن الشركات او مشاكل المنصات
خﻻل هذه الفتر ﻻ استطيع الحكم علي الشركة او المشاكل اللي في المنصة

ASHRAF1990
13-04-2015, 11:16 PM
السلام عليكم

لقد وصلتنى رسالةمن منتداكم المحترم تفيد بالحصول على بونص بدون ايداع من شركة fxdd على اساس انى من العملاء القدامى بالمنتدى والشركة ودلك يوم 3 ابريل

وعلى الفور قمت بالاجراءات المطلوبة لذلك فى نفس وقت وصول الاميل

وارسلت الشركة اميل لى تفيد بالتاكيد على الموافقة يوم 3 ابريل وكان هذا نصها

رسالة تأكيدية من اف اكس دي دي تريدنج‏
رسالة تأكيدية من اف اكس دي دي تريدنج
Actions

bermudatransfers@fxdd.com (bermudatransfers@fxdd.com)
4/3/2015
[Unflag this message]
To: abomohamed20000@hotmail.com
bermudatransfers@fxdd.com
From: bermudatransfers@fxdd.com
Sent: Friday, April 03, 2015 10:34:01 PM

وحتى الان لم يصل البونص للحساب على الرغم انى اعتبر من اوائل من ارسلو الموافقة

وان بعض الزملاء الذين ارسلو بعد تاريخ 3 ابريل وصل لهم البونص

وبمحادثة الدعم الفنى اكثر من مرة لا يقول اى شى غير اول الاسبوع سيتم ارسال البونص بالاضافة طبعا لطريقتهم المستفزة فى الرد

واليوم 13 ابريل ولم يصل شى

فرجاء اتخاذ اللازم لذلك

ولكم جزيل الشكر

abdosoltan
13-04-2015, 11:32 PM
السلام عليكم
عندى مشكله وصلنى البونص ولاكن لااقدر المتاجره عليه استلمته من الاسبوع الماضى واراسل الدعم يغيرلى الباسورد ولافائده شكل الشركه دى خربة وعشان كده بيدوا بوانص عشان الناس ماتمشيش والاداره والدعم بيلعبوا لعبه كبيره عشان الناس تفتح عندهم حسابات هم يدوك ارقام وانت تودع فلوس فى شى مش مظبوط فى الشركه دى فى شركات اخرى بتدى بونص بدون ايداع 100 دولار وعندهاش اى مشاكل تنفيذ فورى ودعم عالى احترث من

ASHRAF1990
14-04-2015, 12:38 AM
السلام عليكم

لقد وصلتنى رسالةمن منتداكم المحترم تفيد بالحصول على بونص بدون ايداع من شركة fxdd على اساس انى من العملاء القدامى بالمنتدى والشركة ودلك يوم 3 ابريل

وعلى الفور قمت بالاجراءات المطلوبة لذلك فى نفس وقت وصول الاميل

وارسلت الشركة اميل لى تفيد بالتاكيد على الموافقة يوم 3 ابريل وكان هذا نصها

رسالة تأكيدية من اف اكس دي دي تريدنج‏
رسالة تأكيدية من اف اكس دي دي تريدنج
Actions

bermudatransfers@fxdd.com (bermudatransfers@fxdd.com)
4/3/2015
[Unflag this message]
bermudatransfers@fxdd.com
From: bermudatransfers@fxdd.com
Sent: Friday, April 03, 2015 10:34:01 PM

وحتى الان لم يصل البونص للحساب على الرغم انى اعتبر من اوائل من ارسلو الموافقة

وان بعض الزملاء الذين ارسلو بعد تاريخ 3 ابريل وصل لهم البونص

وبمحادثة الدعم الفنى اكثر من مرة لا يقول اى شى غير اول الاسبوع سيتم ارسال البونص بالاضافة طبعا لطريقتهم المستفزة فى الرد

واليوم 13 ابريل ولم يصل شى

فرجاء اتخاذ اللازم لذلك

ولكم جزيل الشكر

السلام عليكم

تم ايداع البونص بعد كتابة هذه المشاركة مباشرتا

فلكم جزيل الشكر

zouhirtaha
14-04-2015, 01:24 AM
تم الحصول على البونص هذا اليوم
اتمنى التوفيق للجميع

Fx Trader
14-04-2015, 02:03 AM
وصلني البونص

بالتوفيق للجميع

Warrior Dz
14-04-2015, 02:13 AM
الحمد لله الشركة كانت صادقة معنا
ووصلني بونص 200 $ ولله الحمد
أتمنى ان لا يكون هناك اي قيود في سحب الارباح لاحقا بعد مضي 3 أشهر

م.محمد عبد القوى
14-04-2015, 02:58 AM
اخى عبدو سلطان يجب ان نلتمس العذر للشركة بسبب الضغط الهائل عليها خلال هذه الفترة
فيوجد عملاء بالالاف تحاول التواصل مع الشركة للحصول على البونص وفتح الحسابات والاستفسارات
ناهيك ان عدد كبير من موظفى الشركة كانوا فى معرض دبى خلال الايام السابقة بالاضافة الى اجازات عيد القيامة
واكيد الدعم للشركة لا يستطيع التعامل مع كل هذه الطلبات بنفس السرعة السابقة
ان شاء الله يخف الضغط الفترة القادمة ويعود الدعم للشركة كسابق عهده
تحياتى

djongar
14-04-2015, 03:30 AM
السلام عليكم تم الحصول على البونص اليوم 14 أبريل مع العلم أني أكدت الطلب من يوم 4 أبريل فلا داعي للقلق إخواني وإن شاء الله بالتوفيق للجميع

hssine
14-04-2015, 03:39 AM
طيب يا اخوان تمت إضافة 200 دولار بالأمس ليلا لحسابي

ماهي الشروط حتى تكون قابلة للسحب؟ و هل توجد أي حالة يتم فيها خصمها (مثلا السحب من الأرباح آخر الشهر أو عدم تنفيذ عدد معين من اللوتات قبل فترة زمنية ما أو ...)

bassem01
14-04-2015, 05:00 AM
تمت اضافه ال200 دولار اليوم و الحمدلله

mokhalaf
14-04-2015, 06:48 AM
تمت اضافة البونص ..وشكرآ للمنتدى والشركه.
وبداية خير ان شاء الله مع التجديدات الجديده.:1 (50):

sabry
14-04-2015, 07:14 AM
ولازلنا لم يصلنا شئ
نلتمس العزر للشركة لكم الطلبات
وننتظر لعل المانع خير

امين
14-04-2015, 08:33 AM
السلام عليكم تحياتي للجميع
مبروك للاخوه الذين تفعلت حساباتهم
لاكن انا لغايه الان لم يصلني اي شيئ علما ان لي حسابين اثنين متمرجنيين
واشتركت في العرض منذ يوم 4 ابريل وجائني تاكيد من الشركه هذا نصه

يسعد شركة أف أكس دي دي أن ترحب بك كعميل مع أف أكس دي دي تريدينج الذي يقدم أفضل خدمات التداول و أعلى تقنية فنية متاحه عالميا و يبرهن على التزام شركة أف أكس دي دي بتقديم أفضل خدمة لعملائها الكرام من كافة النواحي المالية و التكنولوجية. لقد تم استقبال طلب نقل تبعية حسابك و سوف نعلمك فور انتهاء عملية تفعيل الحساب.

سوف يتم تفعيل حسابك بعد اغلاق سوق التداول في نهاية الاسب/وع

أن كنت تعتقد أن هذا البريد وصلك بالخطأ فرجاء ان تتواصل مع الدعم الفني على الهاتف التالي 2127913492

لغايه الان لم يتفعل الحساب هل انتظر او انسى الموضوع

rany82
14-04-2015, 09:02 AM
تم إيداع البونص اليوم شكراً أف إكس دي دي وشكراً لمنتدانا العزيز Fx-arabia

egyptian_pharon383
14-04-2015, 11:29 AM
تم ايداع البونوص اليوم شكرا للمصداقيه

ahmaddirbas
14-04-2015, 11:39 AM
تم إيداع البونص اليوم شكراً أف إكس دي دي وشكراً لمنتدانا العزيز Fx-arabia

abdosoltan
14-04-2015, 12:10 PM
اخى عبدو سلطان يجب ان نلتمس العذر للشركة بسبب الضغط الهائل عليها خلال هذه الفترة
فيوجد عملاء بالالاف تحاول التواصل مع الشركة للحصول على البونص وفتح الحسابات والاستفسارات
ناهيك ان عدد كبير من موظفى الشركة كانوا فى معرض دبى خلال الايام السابقة بالاضافة الى اجازات عيد القيامة
واكيد الدعم للشركة لا يستطيع التعامل مع كل هذه الطلبات بنفس السرعة السابقة
ان شاء الله يخف الضغط الفترة القادمة ويعود الدعم للشركة كسابق عهده
تحياتى

اخى ده شغل وفلوس مفيش اعذار هل انت تكون واضع فلوس فى شركه ويتوقف التعامل معك لمدة اسبوعين واكثر وبعدين تعذرهم مين حيعوضك عدم شغل الاسبوعين اخى انظر من منظور عملى دى برصه مفيهاش معليش لازم الحزم مع العملاء الدعم فى الشركه دى لايقدر على هذا العمل او الشركه دى خلاص بتودع وفيه مايكفيها

خدمة العملاء
14-04-2015, 01:34 PM
تم ايداع البونص 200$

الي ما يقرب من 200 عميل آخرين

بالتوفيق

خدمة العملاء
14-04-2015, 01:36 PM
السلام عليكم تحياتي للجميع
مبروك للاخوه الذين تفعلت حساباتهم
لاكن انا لغايه الان لم يصلني اي شيئ علما ان لي حسابين اثنين متمرجنيين
واشتركت في العرض منذ يوم 4 ابريل وجائني تاكيد من الشركه هذا نصه

يسعد شركة أف أكس دي دي أن ترحب بك كعميل مع أف أكس دي دي تريدينج الذي يقدم أفضل خدمات التداول و أعلى تقنية فنية متاحه عالميا و يبرهن على التزام شركة أف أكس دي دي بتقديم أفضل خدمة لعملائها الكرام من كافة النواحي المالية و التكنولوجية. لقد تم استقبال طلب نقل تبعية حسابك و سوف نعلمك فور انتهاء عملية تفعيل الحساب.

سوف يتم تفعيل حسابك بعد اغلاق سوق التداول في نهاية الاسب/وع

أن كنت تعتقد أن هذا البريد وصلك بالخطأ فرجاء ان تتواصل مع الدعم الفني على الهاتف التالي 2127913492

لغايه الان لم يتفعل الحساب هل انتظر او انسى الموضوع

اهلا اخي الفاضل

راسل sales.ar@fxdd.com.mt للاستفسار عن الامر

بالتوفيق

bassem01
14-04-2015, 03:23 PM
المشكله الوحيده و الى ميحرنى فى البونص ده ان الشركه مش كاتبه عنه اى شروط او اى حاجه عن السحب و الايداع او غيره

bassem01
14-04-2015, 03:53 PM
المشكله الوحيده و الى ميحرنى فى البونص ده ان الشركه مش كاتبه عنه اى شروط او اى حاجه عن السحب و الايداع او غيره

يعنى دلوقتى ايه شروط التداول مع الاخبار و السكالبينج لان البونص دايما بيبقى بشروط و يعنى انا فى صفقات بفتحها اقل من 5 دقائق و بقفلها على الربح بتاعها و دى مقبوله و لا لا ؟

خدمة العملاء
14-04-2015, 03:55 PM

اهلا اخي الغالي

بالطبع الشركة كانت كاتبة عليه في الاعلان عن العرض واليك الشروط

1- عدم التداول علي البونص خلال 90 يوم او عدم الايداع علي البونص يحق للشركة سحب البونص
2- لا يمكن للعميل سحب الارباح الا بعد 90 يوم عمل
3- يمكنك للعميل الايداع علي البونص في اي وقت دون اي مشكلة

للمزيد من التأكيد فضلا راسل sales.ar@fxdd.com.mt

bassem01
14-04-2015, 04:29 PM
اهلا اخي الغالي

1- عدم التداول علي البونص خلال 90 يوم او عدم الايداع علي البونص يحق للشركة سحب البونص

تمام مشكور جدا , انا لسا مكلم الدعم و ماكدلى الكلام ده
بس انا المفروض اعمل ايداع بكام بظبط عشان اسحب الارباح ؟

unknown
14-04-2015, 06:37 PM
اهلا اخي الغالي

بعد اذن حضرتك ... هل يمكن سحب البونص بعمل عدد معين من العقود ؟
ام ان البونص غير قابل لسحب مهما حدث ؟

Mohamed.Forex
14-04-2015, 07:56 PM
اهلا اخي الغالي

طيب لو الحساب قديم وفيه دولارات عادى مش متمرجن و البونص جه هل بردوا لازم اعمل ايداع علشان اقدر اسحب الارباح

خدمة العملاء
14-04-2015, 09:12 PM
تمام مشكور جدا , انا لسا مكلم الدعم و ماكدلى الكلام ده
بس انا المفروض اعمل ايداع بكام بظبط عشان اسحب الارباح ؟

مش مطلوب منك تعمل ايداع

سحب الارباح بعد 90 يوم عمل

بعد اذن حضرتك ... هل يمكن سحب البونص بعمل عدد معين من العقود ؟
ام ان البونص غير قابل لسحب مهما حدث ؟

البونص غير قابل للسحب نهائيا يمكنك سحب الارباح بعد 90 يوم عمل

طيب لو الحساب قديم وفيه دولارات عادى مش متمرجن و البونص جه هل بردوا لازم اعمل ايداع علشان اقدر اسحب الارباح

مش مطلوب منك تعمل ايداع

Mohamed.Forex
14-04-2015, 11:10 PM
مش مطلوب منك تعمل ايداع

شكرا للايضاح

bassem01
15-04-2015, 01:17 AM
تم التحدث مع الدعم و ايضاح كل شىء بخصوص البونص :
الارباح على البونص غير قابله للحسب خلال 90 يوم و لكن
ان اردت ان تسحب الارباح قبل انتهاء ال90 يوم يجب ان تقوم بايداع مبلغ 250 دولار او اكثر
لا قيود على المتاجره بالبونص , تاجر مع الاخبار , اغلق الصفقه بعد فتحها بدقيقه , افعل ما شئت
يتم الان اضافه البونص للعملاء القدامى فقط
بعد انتهاء ال90 يوم تستطيع سحب الارباح بدون مشاكل
بالتوفيق للجميع فى رحلته مع هذا البونص و افكس دى

masrawy
15-04-2015, 10:03 PM
تم التحدث مع الدعم و ايضاح كل شىء بخصوص البونص :
الارباح على البونص غير قابله للحسب خلال 90 يوم و لكن
ان اردت ان تسحب الارباح قبل انتهاء ال90 يوم يجب ان تقوم بايداع مبلغ 250 دولار او اكثر
لا قيود على المتاجره بالبونص , تاجر مع الاخبار , اغلق الصفقه بعد فتحها بدقيقه , افعل ما شئت
يتم الان اضافه البونص للعملاء القدامى فقط
بعد انتهاء ال90 يوم تستطيع سحب الارباح بدون مشاكل
بالتوفيق للجميع فى رحلته مع هذا البونص و افكس دى

شكرا للمعلومات القيمه لكن مش فاهم ازاى اقدر اسحب الارباح قبل ال 90 يوم
طب ما انا ممكن اعمل ايداع واسحب الارباح وايداعى بعد كده ارجو الايضاح

bassem01
16-04-2015, 03:28 AM
شكرا للمعلومات القيمه لكن مش فاهم ازاى اقدر اسحب الارباح قبل ال 90 يوم
طب ما انا ممكن اعمل ايداع واسحب الارباح وايداعى بعد كده ارجو الايضاح

العفو اخى الكريم ,
تمام ينفع تسحب الارباح قبل انتهاء ال90 يوم لو قمت بعمل ايداع 250 دولار او اكثر

امين
16-04-2015, 08:22 AM
تحياتي للجميع يا ريت حد يفيدني بالاجابه لماذا الشركه تجاهلتني ولم ترد على استفساراتي لا اه ولا لاء انا لي حسابين وشاركت بموضوع البونص من يوم 4 ابريل عن طريق المنتدى وعن طريق موقع اخر لي حساب برعايتهم وعن طريق ايميل من الشركه لي مباشره وجائني ايميل من اداره المنتدى ان اراسل الشركه على ايميل خاص بالشركه بعثتهولي الاداره وجائني ايضا من الموقع الاخر الذي لي حساب برعايتهم ان اراسل الشركه على ايميل خاص بعثهولي اداره الموقع وقد راسلت جميع فروع الشركه بخصوص البونص الغريب العجيب ان الشركه المحترمه اف اكس دي دي تجاهلتني تمااااااااااااااما دون رد يا ريت اي حد عنده اجابه لماذا هذا التجاهل

معاذ عودات
16-04-2015, 10:24 AM
تحياتي للجميع يا ريت حد يفيدني بالاجابه لماذا الشركه تجاهلتني ولم ترد على استفساراتي لا اه ولا لاء انا لي حسابين وشاركت بموضوع البونص من يوم 4 ابريل عن طريق المنتدى وعن طريق موقع اخر لي حساب برعايتهم وعن طريق ايميل من الشركه لي مباشره وجائني ايميل من اداره المنتدى ان اراسل الشركه على ايميل خاص بالشركه بعثتهولي الاداره وجائني ايضا من الموقع الاخر الذي لي حساب برعايتهم ان اراسل الشركه على ايميل خاص بعثهولي اداره الموقع وقد راسلت جميع فروع الشركه بخصوص البونص الغريب العجيب ان الشركه المحترمه اف اكس دي دي تجاهلتني تمااااااااااااااما دون رد يا ريت اي حد عنده اجابه لماذا هذا التجاهل

اخوي امين ،،
الشركة لا تتجاهل اي احد
ولا تجعل نفسك مستهدف من قبل الشركة ، الشركة تقوم بتوزيع البونص على الكثير من العملاء ، نحن كأدارة المنتدى من الصعب التواصل مع الشركة لانها تقوم بفحص طلبات البونص ، وهناك الكثير من الطلبات ، فالشركة مشغوله جداً ،

امين
16-04-2015, 10:35 AM
اخوي امين ،،
الشركة لا تتجاهل اي احد
ولا تجعل نفسك مستهدف من قبل الشركة ، الشركة تقوم بتوزيع البونص على الكثير من العملاء ، نحن كأدارة المنتدى من الصعب التواصل مع الشركة لانها تقوم بفحص طلبات البونص ، وهناك الكثير من الطلبات ، فالشركة مشغوله جداً ،
اخوي معاذ تحياتي لك انشاء الله منشوفك بمعرض الفوركس القادم انت عارف القضيه مش قضيه 200$ وبعد 90 يوم توخذ الارباح زي ما انت عارف انا لي عده حسابات تداول حتى في البنوك الاردنيه لي حسابات لاكن اللي محيرني بعد ماتواصلت مع الشركه بناء على توجيهات من المواقع الراعيه لحساباتي مع الشركه وصلني ايميل من الشركه قبل 3 ايام استفسروا مني عن تاريخ تقديم طلب البونص واخبرتهم كان التاريخ 4 ابريل ولغايه الان لا حس ولا خبر ------------ وسلامتك

معاذ عودات
16-04-2015, 10:49 AM
اخوي معاذ تحياتي لك انشاء الله منشوفك بمعرض الفوركس القادم انت عارف القضيه مش قضيه 200$ وبعد 90 يوم توخذ الارباح زي ما انت عارف انا لي عده حسابات تداول حتى في البنوك الاردنيه لي حسابات لاكن اللي محيرني بعد ماتواصلت مع الشركه بناء على توجيهات من المواقع الراعيه لحساباتي مع الشركه وصلني ايميل من الشركه قبل 3 ايام استفسروا مني عن تاريخ تقديم طلب البونص واخبرتهم كان التاريخ 4 ابريل ولغايه الان لا حس ولا خبر ------------ وسلامتك

ان شاءالله يا غالي
طيب مساء اليوم ادخل الدعم الفني المباشر لشركة
وان شاءالله يردوا عليك

امين
16-04-2015, 10:57 AM
ان شاءالله يا غالي
طيب مساء اليوم ادخل الدعم الفني المباشر لشركة
وان شاءالله يردوا عليك

على بركه الله شكرا لك