المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : استفسار بخصوص المنتدى

Ahmed Mohamed Said
30-04-2015, 03:00 PM
السلام عليكم . معلش انا مش فاهم كل شويه بشوف مثلا حد يقول هيفتح اكونت تحت رعايه اف اكس كوميشن او مثلا تحت رعاية اف اكس اريبيا هما الاتنين واحد و لا ده منتدى و ده منتدى تانى و ايه علاقتهم ببعض و اتش ام ترادينج ده شركة فوركس و لا منتدى برضو و برضو ايه علاقتها بالاتنين اف اكس كوميشن و اف اكس اريبيا. شكرا

FXCommission.com
30-04-2015, 03:29 PM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اتش ام تريدنج شركه كبرى مرخصة بدولة الامارات العربية المتحدة
قامت بالاستحواز على موقع اف اكس كوميشن ومنتدى اف اكس اربيا
بالنسبة للفارق بين المنتدى وموقع اف اكس كوميشن فهم تحت ملكية شركه واحدة
الا ان الغرض من انشائهم مختلف
فالغرض من موقع اف اكس كوميشن هو الاستفاده من عمولة مضارباتك وبالتالى الخدمات المتوفره به اقل من المنتدى
اما المنتدى فالغرض منه التعليم وفادة الاعضاء بشكل اكبر وبالتالى فالخدمات متنوعه بجانب التحليل تجد خدمه مستشارك والتوصيات والخدمات التعليمية

Ahmed Mohamed Said
30-04-2015, 03:33 PM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اتش ام تريدنج شركه كبرى مرخصة بدولة الامارات العربية المتحدة
قامت بالاستحواز على موقع اف اكس كوميشن ومنتدى اف اكس اربيا
بالنسبة للفارق بين المنتدى وموقع اف اكس كوميشن فهم تحت ملكية شركه واحدة
الا ان الغرض من انشائهم مختلف
فالغرض من موقع اف اكس كوميشن هو الاستفاده من عمولة مضارباتك وبالتالى الخدمات المتوفره به اقل من المنتدى
اما المنتدى فالغرض منه التعليم وفادة الاعضاء بشكل اكبر وبالتالى فالخدمات متنوعه بجانب التحليل تجد خدمه مستشارك والتوصيات والخدمات التعليمية

تمام وضحت الرؤيه بس يعنى ايه الاستفاده من عمولة مضاربتك

م.محمد عبد القوى
30-04-2015, 04:00 PM
تمام وضحت الرؤيه بس يعنى ايه الاستفاده من عمولة مضاربتك

أهلا وسهلا اخى الكريم

بالنسبة لاستفسارك فعند فتح حساب فى اف اكس كوميشن تستطيع الحصول على 60% عمولة من عقود تداولك على الحساب
فنفرض انك قمت بفتح صفقات بحجم عقود 10 لوت استاندر فيمكنك الحصول على 60% منهم اى 6 لوت حوالى 60 دولار
بالتوفيق ان شاء الله..

Ahmed Mohamed Said
30-04-2015, 04:04 PM
أهلا وسهلا اخى الكريم

بالنسبة لاستفسارك فعند فتح حساب فى اف اكس كوميشن تستطيع الحصول على 60% عمولة من عقود تداولك على الحساب
فنفرض انك قمت بفتح صفقات بحجم عقود 10 لوت استاندر فيمكنك الحصول على 60% منهم اى 6 لوت حوالى 60 دولار
بالتوفيق ان شاء الله..

تمام شكرا على التوضيح

bogy_king
30-04-2015, 06:21 PM
اهم شئ انك تكون مستفيد في النهاية وهذا ما تسعي اليه اف اكس ارابيا

Ahmed Mohamed Said
30-04-2015, 07:48 PM
اهم شئ انك تكون مستفيد في النهاية وهذا ما تسعي اليه اف اكس ارابيا

اها طبعا انا بس حسيت بلخبطه شويه فا كنت بحاول افهم و ان شاء الله فى الاجازه هجرب الاستراتيجيه بتاعتك :1 (31)::1 (31):

احمد طاهر
01-05-2015, 06:52 AM
سؤال كويس وانا استفدت من الردود