المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : حد يعرف شركه سبريد قليل

هيثم
03-06-2015, 01:11 PM
السلام عليكم
ممكن حد يفيدنى بشركه موثوقه يكون اسبريد يعنى نص نقطه على اليورو دولار ومن نقطه الى نقطتين على باقى العملات او تكون ecn
فى كذا شركه شوفتهم يعنى ic markets
fxcc
ولكن مش عارف دول ثقه فى التعامل او لا ياريت لو مبلغ الايداع يكون مش كبير :1 (109):

م.محمد عبد القوى
03-06-2015, 01:28 PM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اهلا اخى هيثم
اعتقد اكسنس فيها طلبك الاسبريد يبدأ من 0.6 بيب على اليورو
ودى قائمة بالشركات الموجودة فى كوميشن ومقارنة سريعة بينهم

ط§ظپ ط§ظƒط³ ظƒظˆظ…ظٹط´ظ†.ط§ط¹ظ„ظ‰ ط¹ط§ط¦ط¯ ط¹ظ…ظˆظ„ط§طھ ظپظˆط±ظƒط³ (http://www.fxcommission.com/brokers)

تحياتى..

FXCommission.com
03-06-2015, 01:40 PM
السلام عليكم
ممكن حد يفيدنى بشركه موثوقه يكون اسبريد يعنى نص نقطه على اليورو دولار ومن نقطه الى نقطتين على باقى العملات او تكون ecn
فى كذا شركه شوفتهم يعنى ic markets
fxcc
ولكن مش عارف دول ثقه فى التعامل او لا ياريت لو مبلغ الايداع يكون مش كبير :1 (109):

اهلا اخى هيثم

ط§ظپ ط§ظƒط³ ظƒظˆظ…ظٹط´ظ†.ط§ط¹ظ„ظ‰ ط¹ط§ط¦ط¯ ط¹ظ…ظˆظ„ط§طھ ظپظˆط±ظƒط³ (http://www.fxcommission.com/brokers)

تحياتى..

اهلا بك اخى الكريم
ارشح لك شركه اف اكس برو
او ADSS
او نورد
تحياتى

هيثم
04-06-2015, 02:08 PM
اهلا اخى هيثم

تحياتى..

اكسنيس الاسبريد فيها على اليورو دولار بيبقى من نقطه الى نقطتين واحيانا اقل من نقطه بس على باقى الازواج من 3 نقاط الى 4 نقاط اريد شركه سبريد اقل من ذللك للسكالبينج بالاضافه حدث معى تجربه سابقه ومشكله مع اكسنس ولذذلك لااريد تكرار التجربه وشكرا جزيلا لحضرتك

اهلا بك اخى الكريم
ارشح لك شركه اف اكس برو
او ADSS
او نورد
تحياتى
شكرا جزيلا لحضرتك انا هشوف هذه الشركات :1 (109):

tareknet89
04-06-2015, 04:42 PM
0.5 نقطة على اليورو بدون كوميشن؟؟؟

abusarah
04-06-2015, 07:19 PM
شوف انا سبق وبحثت عن شركات اسبريدها قليل
ولقيت ان اغلب الشركات الي اسبريدها قليل جد اقل من نقطة يكون للحسابات الكبيره
ومع ذلك ارشح لك شركة
forex.com
تابعة لمجموعة قين كابتال الأمريكية
اليورو عندهم في حدود 1.5 نقطة
ولكن هي شركة ديالنق دسك
تعاملت معهم لفترة وتعاملهم جيد جدا
دمت بود

هيثم
05-06-2015, 12:52 PM
0.5 نقطة على اليورو بدون كوميشن؟؟؟
اه عادى بتحصل ههههه موجوده ياغالى فى شركات اى سى ان بتوفر الاسبريد ده على اليورو دولار بدون كومشن تحياتى ليك
شوف انا سبق وبحثت عن شركات اسبريدها قليل
ولقيت ان اغلب الشركات الي اسبريدها قليل جد اقل من نقطة يكون للحسابات الكبيره
ومع ذلك ارشح لك شركة
forex.com
تابعة لمجموعة قين كابتال الأمريكية
اليورو عندهم في حدود 1.5 نقطة
ولكن هي شركة ديالنق دسك
تعاملت معهم لفترة وتعاملهم جيد جدا
دمت بود

شكرا ليك على الشركه هشوف الاسبريد فيها ايه نظامه متشكر ليك

هيثم
06-06-2015, 04:00 PM
اهلا بك اخى الكريم
ارشح لك شركه اف اكس برو
او ADSS
او نورد
تحياتى

اخى انا شفت شركه adss مشكلتها لاتدعم بنك نتلر
ايضا نورد الحساب اى سى ان فيها يجب ان لايقل عن 1000 دولار
شركه اف اكس برو فى ناس كتير فى منتديات اجنبيه بيقولو رفضت طلب السحب لكذا شخص وفى مبالغ كبيره ةناس تانيه بتشكر فيها الموضوع محير فعلا

tareknet89
07-06-2015, 08:29 AM
اه عادى بتحصل ههههه موجوده ياغالى فى شركات اى سى ان بتوفر الاسبريد ده على اليورو دولار بدون كومشن تحياتى ليك

أخي هيثم أعتقد FXCC توفر هذا السبريد مع كوميشن, لا أعتقد يوجد شركة موثوقة أو مرخصة تقدم سبريد 0.5 بدون كوميشن.

على كل حال من ناحية السبريد القليل مع الترخيص أرشح ThinkForex , أيضا Forex.com جربتها من قبل وكانت جيدة ولكن السبريد بها ليس صغير

هيثم
07-06-2015, 04:34 PM
أخي هيثم أعتقد FXCC توفر هذا السبريد مع كوميشن, لا أعتقد يوجد شركة موثوقة أو مرخصة تقدم سبريد 0.5 بدون كوميشن.

على كل حال من ناحية السبريد القليل مع الترخيص أرشح ThinkForex , أيضا Forex.com جربتها من قبل وكانت جيدة ولكن السبريد بها ليس صغير

fxcc شركه جيده فى المنتديات الاجنبيه بيشكرو فيها كتير فعلا كنت هدخلها لولا ان شروط السحب عندهم 50 دولار كحد ادنى كمان لابد من التفعيل للسحب بدون تفعيل مفيش سحب بس عامه هى شركه جيده والاسبريد فيها كويس شكرا ليك نورت الموضوع

tareknet89
08-06-2015, 09:23 AM
fxcc شركه جيده فى المنتديات الاجنبيه بيشكرو فيها كتير فعلا كنت هدخلها لولا ان شروط السحب عندهم 50 دولار كحد ادنى كمان لابد من التفعيل للسحب بدون تفعيل مفيش سحب بس عامه هى شركه جيده والاسبريد فيها كويس شكرا ليك نورت الموضوع

أخي العزيز شكراً ليك أنت اللي منورنا.

فعلاً الشركة جيدة عن تجربة أيضاً, ربما مرة واحدة تأخرت حوالة لي منها ولكن بشكل عام جيدة يعيبها الرافعة المالية الصغيرة وأيضاً الترخيص (جميع الحسابات تحت الترخيص القبرصي).

ولكن في حساباتها السبريد يبدأ من 0 ومع كوميشن, ليس 0.5 بدون كوميشن, إلا إذا كان هناك حساب جديد بالشركة حيث أنني توقفت عن متابعتها منذ زمن.

شكراً ليك

muhannad22
08-06-2015, 11:59 AM
جرب octafx.com

بس الايداع لا يقل عن 50$

هيثم
08-06-2015, 01:24 PM
جرب octafx.com

بس الايداع لا يقل عن 50$

تمام هشوف الشركه دى جزاك الله كل خير