المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مشكلة مع ميتريدر4 الخاص بي FXDD

أمير محمد
05-07-2015, 09:44 PM
السلام عليكم اعضاء المنتدا الكرام
اليوم حاول ان افتح المنتديدار الحاص بشركة اف اكس دي دي من احل مراجعة الارباح والتخطيط الاسبوعي ولاكن لم يستجيب ولا يوجد اتصال بالسيرفر فهل يوجد مشكل في السيرفر أرجو الافادة

معاذ عودات
05-07-2015, 10:29 PM
اليوم حاول ان افتح المنتديدار الحاص بشركة اف اكس دي دي من احل مراجعة الارباح والتخطيط الاسبوعي ولاكن لم يستجيب ولا يوجد اتصال بالسيرفر فهل يوجد مشكل في السيرفر أرجو الافادة

وعليكم السلام

لا يوجد مشاكل اخي الكريم ،،

ولكن لو كنت تقصد توقف الاسعار ، فالسوق مغلق وسيفتح بعد ساعات ان شاءالله

أمير محمد
05-07-2015, 10:39 PM
وعليكم السلم اخي معاذ انا اقصد الاتصال السيرفر الخاص الشركة والسجل التداول الخاص بي من جل مراجعة الصفقات السابقه المغلقة من يوم امس وانا احاول الدخول بدون جدوا ولاكن منذو اقل من نصف ساعة عاد كل شي الى حالة الطبيعية وشكرا مجدداً

Eman Elsayed
06-07-2015, 02:36 AM

وعليكم السلام

لا يوجد مشاكل اخي الكريم ،،

ولكن لو كنت تقصد توقف الاسعار ، فالسوق مغلق وسيفتح بعد ساعات ان شاءالله

دى مشكلة من الشركة نفسها .. البرنامج بيتوقف تمامااا عن العمل .. انا مسطبة 2 برنامج للشركة واحد ديمو والتانى حقيقى .. واحيانا الحقيقى بيتوقف تماما والديمو اللى شغال واحيانا العكس
ومنصة الديمو عندى مش شغالة بقالها حوالى 20 ساعه او اكتر واشتغلت تانى لوحدها قبل افتتاح السوق مع ان الحساب الحقيقى كان شغال .. واتصال الانترنت تمام
المشكلة ان اكتر الاوقات بيكون الحساب الحقيقى هو اللى مش بيشتغل خاصة لو فاتحة عقود بيبقا موقف بايخ بصراحة .. وكنت معتقدة ان انا بس اللى بيحصل معايا كده عشان كده مش اشتكيت من حاجة
بس واضح انها مشكلة عامة .. لو العيب من الشركة نفسها ياريت يكون فى حل

أمير محمد
06-07-2015, 11:31 AM
لقد عادت المشكلة من جديد يمكنكم روية الحالة غير متصل No connection

معاذ عودات
06-07-2015, 02:18 PM
دى مشكلة من الشركة نفسها .. البرنامج بيتوقف تمامااا عن العمل .. انا مسطبة 2 برنامج للشركة واحد ديمو والتانى حقيقى .. واحيانا الحقيقى بيتوقف تماما والديمو اللى شغال واحيانا العكس
ومنصة الديمو عندى مش شغالة بقالها حوالى 20 ساعه او اكتر واشتغلت تانى لوحدها قبل افتتاح السوق مع ان الحساب الحقيقى كان شغال .. واتصال الانترنت تمام
المشكلة ان اكتر الاوقات بيكون الحساب الحقيقى هو اللى مش بيشتغل خاصة لو فاتحة عقود بيبقا موقف بايخ بصراحة .. وكنت معتقدة ان انا بس اللى بيحصل معايا كده عشان كده مش اشتكيت من حاجة
بس واضح انها مشكلة عامة .. لو العيب من الشركة نفسها ياريت يكون فى حل

لقد عادت المشكلة من جديد يمكنكم روية الحالة غير متصل No connection

اهلا وسهلا فيكم ،،
لا المفروض ما توقف المنصحه ابداً ،
يمكن توقف مره او مرتين ، ولكن لو تكررت المشكله يبقى في خلل
ممكن تصورو الميتاتريدر وهو فاصل وتراسلوا الشركة لحتى يكونوا بالصورة

تحياتي لكم

أمير محمد
06-07-2015, 02:28 PM
مشكور أخ معاذ على التفاعل والرد

simomellal
06-07-2015, 05:26 PM