المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ياجماعه ماهى افضل شركه لاااوامر المعلقه

haleeim
02-12-2015, 05:42 AM
ياجماعه ماهى افضل شركه لاااوامر المعلقه قبل الخبر بدقيقه ويتم تنفيذ الاوامر فورا
لانى بجد احترت ومش لاقى
عايز الناس اللى تشترك فى الموضوع تتكلم بناءا على تجربتهم
يعنى لو فيه حد مرتاخ فعلا مع شركه ووقت الخبر بيعلق اوامر وشغاله معاه كويس
يبقى يفيد اخواته ياريت

كےـريّےـمِےـ
02-12-2015, 07:52 AM
exnessلا طبعا لان فيها تأخر كبير
وFBSبصراحة يتم تنفيذ الامر من السعر و في مرة حصل و انفتح من سعر اخرى كلمت الدعم فارجعولي لي مالي المفقود و تعويض كمان
(من وجهة نظري شركة محترمة لا اعرف لماذا المنتدى لا يدعمها)
ملاحظة الحساب يجب ان يكون مايكرو و ليس سنت لكي تضمن ثابت السبيرد وقت الاخبار و تنفيذ الاوامر

haleeim
02-12-2015, 07:55 AM
وFBSبصراحة يتم تنفيذ الامر من السعر و في مرة حصل و انفتح من سعر اخرى كلمت الدعم فارجعولي لي مالي المفقود و تعويض كمان
ملاحظة الحساب يجب ان يكون مايكرو و ليس سنت لكي تضمن ثابت السبيرد وقت الاخبار و تنفيذ الاوامر
هل لك تجارب فاشله مع اكسنس وقت الاخبار

K. Samuel
02-12-2015, 09:31 AM
اهلا اخى haleeim (http://www.fx-arabia.com/vb/member.php?u=20003) بالنسبة للاوامر المعلقة فأفضل حاجة من رأى هى FXDD "اسبريد ثابت" او thinkforex اسبريد ثابت ايضا
لانه من الافضل ان يكون الاسبريد ثابت علشان نعرف نضيفه لامر الشراء المعلق ليتفعل الاوردر من السعر المطلوب بالظبط

haleeim
02-12-2015, 09:34 AM
اهلا اخى haleeim (http://www.fx-arabia.com/vb/member.php?u=20003) بالنسبة للاوامر المعلقة فأفضل حاجة من رأى هى FXDD "اسبريد ثابت" او thinkforex اسبريد ثابت ايضا
لانه من الافضل ان يكون الاسبريد ثابت علشان نعرف نضيفه لامر الشراء المعلق ليتفعل الاوردر من السعر المطلوب بالظبط
لكن انظر يااخى

م.محمد عبد القوى
02-12-2015, 12:04 PM
لكن انظر يااخى

عذرا اخى حليم لا يسمج بوضع روابط لمواقع اخرى
تحياتى

كےـريّےـمِےـ
02-12-2015, 01:16 PM
هل لك تجارب فاشله مع اكسنس وقت الاخبار

نعم 1- انها لا تفعل الامر اصلا يعني لم يوصلها السعر يلغى
2-انا تفعله على بعد 12 نقطة في الاخبار العادية و 90 نقطة في الاخبار القوية يعني يكون فاتك القطار حينها
3- بسب انها تفعله من مكان اخرى فربما يتحول التيك بروفت الى ستوب لوز و يوقعك في خسائر

محمد عواد
02-12-2015, 03:04 PM
اف اكس برو ممتازة حسب تجربتي
اعتقد كل الشركات عندهم مشاكل وقت الاخبار
اف اكس برو من تجربة محترمة جدا وقوية وبتحترم العميل اي مشكل بتواجهك على طول بتنحل من غير اعذار ووووالخ
تحياتي ..

haleeim
02-12-2015, 03:09 PM
اف اكس برو ممتازة حسب تجربتي
اعتقد كل الشركات عندهم مشاكل وقت الاخبار
اف اكس برو من تجربة محترمة جدا وقوية وبتحترم العميل اي مشكل بتواجهك على طول بتنحل من غير اعذار ووووالخ
تحياتي ..

مشكلتها لابد من ايداع كبير
احنا عايزين شركه تصلح لكل الناس

م.محمد عبد القوى
02-12-2015, 03:55 PM
مشكلتها لابد من ايداع كبير
احنا عايزين شركه تصلح لكل الناس

ليس صحيح اخى الكريم
من الممكن ايداع 100 دولار على الاقل
تحياتى..

haleeim
03-12-2015, 07:42 AM
ليس صحيح اخى الكريم
من الممكن ايداع 100 دولار على الاقل
تحياتى..

مكتوب كده فى الموقع
ظ…ط§ ظ‡ظˆ ط£ظ‚ظ„ ط*****ط¬ظ… ط¥ظٹط¯ط§ط¹ ظ…ط±ط´ظ‘ط*****طں | ط§ظ„ط¥ظٹط¯ط§ط¹ ظˆ ط§ظ„ط³ط*****ط¨ | ظ…ط±ظƒط² FxPro ظ„ظ„ظ…ط³ط§ط¹ط¯ط©
(http://www.fxpro.ae/help-section/faq/deposits-and-withdrawals/what-is-the-recommended-minimum-deposit)
اقل ايداع 500

معاذ عودات
03-12-2015, 10:36 AM
مكتوب كده فى الموقع
ظ…ط§ ظ‡ظˆ ط£ظ‚ظ„ ط*****ط¬ظ… ط¥ظٹط¯ط§ط¹ ظ…ط±ط´ظ‘ط*****طں | ط§ظ„ط¥ظٹط¯ط§ط¹ ظˆ ط§ظ„ط³ط*****ط¨ | ظ…ط±ظƒط² FxPro ظ„ظ„ظ…ط³ط§ط¹ط¯ط©
(http://www.fxpro.ae/help-section/faq/deposits-and-withdrawals/what-is-the-recommended-minimum-deposit)
اقل ايداع 500

ما هو أقل حجم إيداع مرشّح؟

أقل مبلغ مبدئي مرشّح هو 500 دولار لمتداولي MT4 و 1000 دولار لحسابات cTrader لكن يمكنك وضع مبلغ بسيط مثل 100دولار في أحد المرات.

haleeim
03-12-2015, 10:39 AM
ما هو أقل حجم إيداع مرشّح؟

أقل مبلغ مبدئي مرشّح هو 500 دولار لمتداولي MT4 و 1000 دولار لحسابات cTrader لكن يمكنك وضع مبلغ بسيط مثل 100دولار في أحد المرات.
انا كنت فهمت ان لابد ان يضع 500
وبعد ذلك من الممكن وضع 100 فيما فوق
شكرا على كل حال

معاذ عودات
03-12-2015, 10:44 AM
انا كنت فهمت ان لابد ان يضع 500
وبعد ذلك من الممكن وضع 100 فيما فوق
شكرا على كل حال

اهلا فيك ،،
يمكنك ايداع 100$ بدون مشاكل ان شاءالله

تحياتي لك

فراس الشيخ
03-12-2015, 02:53 PM

لا أتداول وقت الأخبار
لكني اتفق معك بخصوص FBS , شركة محترمة ولم اتعرض للمشاكل حتى الآن

م.جوزيف ايهاب
03-12-2015, 06:18 PM
السلام عليكم
تجربتي الشخصية افضل الشركات هي FXDD و XM
ولكن اوقات الاخبار اذا كان الحساب سبريد متحرك لا يفضل وضع اوامر معلقة
اذا كنت تفضل سبريد ثابت انصحك بFXDD

تحياتي

ايمون
04-12-2015, 03:00 PM
اتفقت مع صديق لي في الايداع على بنك دوكاسكوبي توهماً منا انها بنك وحساباتها ecn وتدخلنا في السوق مباشرة وربما لن يحدث جابات كبيرة اثناء الاخبار
ولكن اعتقادنا كان خاطيء فهي اسوأ شركة على الاطلاق في المتاجرة مع الاخبار
احقاقا للحق انا تعاملت مع fxdd وتاجرت معها وقت الاخبار وكانت جيدة معي والجابات لم تكن كبيرة
ولكن يعيبها الاسبريد الكبير نسبيا والدعم الفني السيء