المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مشكلة فى المنتدى :(

BASSEM HASSANI
16-01-2016, 09:55 PM
السلام عليكم يا شباب , , ,

أنا عندى مشكلة فى المنتدى بعد ما فتح من جديد وهو إنى لقيت مشاركات كتير كنت كاتبها مش موجودة سواء فى مواضعيى الخاصة أو فى المواضيع العامة .
والمشاركات دى كانت مفيدة ومفهاش مشكلة تقريبا لانها كانت شرح للشموع اليبانية الانعكاسية فى موضوع

أساسيات الفوركس للمبتدئين (خطواتك الاولى فى عالم الفوركس)
(http://www.fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=51972)

و كمان أ\نادر كان ليه ردود فى الموضوع دا وهى مش موجودة دلوقت ومش عارف ايه السبب , , بالاضافة انى عملت رد فى احد المواضيع فى قسم البنوك الالكترونية ولكن بعد تحديث المنتدى الموضوع ده مش موجود دلوقت وكان الى كاتب الموضوع دا أ\ ELNAGAR زى ما واضح فى الصورة كدا

وكمان مع العلم ان تقريبا كل الردود الى كتبتها فى يوم 13 من شهر 1 مش موجودة مش عارف ايه السبب !!! :1 (69):

لو في حد تانى عنده نفس المشكلة يا ريت يقولنا , , , ويا ريت الادارة تحل المشكلة دى ؟ !

shmezar
16-01-2016, 10:15 PM
بالفعل اخي انا كمان عندي مشاركات اختفت بعد تحديث الموقع

خدمة العملاء
16-01-2016, 11:05 PM
اخي الفاضل
نعتذر عن ذلك كثيرا ولكن مثل هذه الأمور تحدث وقت التحديثات وموضوع خارج عن أيدينا. ..

BASSEM HASSANI
17-01-2016, 12:28 PM
اخي الفاضل
نعتذر عن ذلك كثيرا ولكن مثل هذه الأمور تحدث وقت التحديثات وموضوع خارج عن أيدينا. ..

تمام , , , مش مشكلة على العموم حصل خير مع إن فى مشاركات كتير مفيدة ولكن مع الاسف اتحذفت ولكن الحمد لله أنا عندى المتريال الى كنت شغال عليها فى الشرح وهحط الشرح تانى فى الموضوع من جديد , , , وإن شاء الله المنتدى يبقى أحسن فى الخدمة والتصفح والأستجابة لأنه فعلا كان فيه مشاكل كتير . . .

Samer Alajlani
17-01-2016, 03:24 PM
نعم هذا صحيح .. بعض المشاركات غير موجودة

BASSEM HASSANI
17-01-2016, 05:13 PM
نعم هذا صحيح .. بعض المشاركات غير موجودة

للأسف أخى Samer مفيش أى حل بناء على كلام الدعم الفنى للمنتدى , , ,

ولكن قد الله ما شاء فعل , , , وناخد بالنا المرة الجاية إن شاء الله

اخي الفاضل

Samer Alajlani
17-01-2016, 09:44 PM
للأسف أخى Samer مفيش أى حل بناء على كلام الدعم الفنى للمنتدى , , ,

ولكن قد الله ما شاء فعل , , , وناخد بالنا المرة الجاية إن شاء الله

بسيطة انشاء الله أكبر المصائب