المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : النصاب الحرامي جمال ممدوح

eramax
10-08-2016, 05:24 PM
السلام عليكم

مارس 2015 اعلن النصاب ( جمال ممدوح) بانه لديه اربعة استراتيجيات فنية و مثلهم مالية تمكنك من تحقيق الثراء الفاحش فى اقل وقت ممكن اسابيع او شهور على الاكثر
واعلن ان سعر الكورس 2000 دولار واشتركت انا و 19 شخص اخر معه فى هذا الكورس
من مواصفقات الكورس ان نسبة نجاح صفقاته 90%
والهدف ثلاثة امثال الاستوب ويصل الي 10
واخبرنا بانه حقق منها الملايين
ووعدنا بان من يجد نفسه يخسر او غير سعيد بالاستراتيجيات سيرجع له فلوسه
اشتركنا نحن العشرين يعنى 20 ضرب 2000 بتساوي 400 الف دولار استلمهم مننا
الكارثة كل الاستراتيجيات فاشلة بلا منازع ولا يمكن ابدا ان تنجح
كل الاستراتيجيات موجودة هنا فى المتداول العربي او معظمها وهو سارقها وعمال يبيع للناس الوهم عشان يسرق فلوسهم الحرامي النصاب حسبنا الله ونعم الوكيل
اخذنا الكورس والكل كان متفائل وبدائنا نشتغل ونعمل Back test كلنا اتفقنا ان الاستراتيجيات فاشلة يمكن مش كلنا كان متفق انها فاشلة فى البداية لكن بعد كده مفيش حد كسب والكل احبط
رحت كلمته على الخاص قلت له انا عايز فلوس الكورس عشان الاستراتيجيات مش ناجحة استمريت اراسله لمدة شهر ونص ولا يرد عليا
رحت كتب على الجروب الخاص بالدورة راح كاتب لا تعليق وسكت ولما كذا واحد راح طالب بالفلوس معايا راح حاذف الجروب وعملنا بلوك من الجروب بتاعه (الفوركس مع جمال ممدوح)
تمر الايام والناس كلها مخنوقه من اللى حصل وسكتنا ودي غلطتنا بجد اننا لم نحذر حد منه
لكن اليوم عرفت انه عامل نفس الكورس وناوي يسرق من الناس 400 الف دولار الله يخسف به الارض و لا يبارك له لا فى اولاده ولا فى صحته ويمرضه ويعذبه دنيا واخره.
فلما عرفت انه ناوي يسرق ناس تاني قلت لازم ادخل احذر اللى اقدر احذر عشان لا اكون مشارك مع هذا النصاب الحرامي
وشوف الوساخة انه يقول للناس اللى عنده فى الجروب ان اي حد قبل كده لم تعجبه الاستراتيجيات رجعت له فلوسه كامله واقسم بالله لا انا ولا اي حد اعرفه اخذ فلوسه من النصاب الحرامي جمال ممدوح
يا جماعة الكورس اقسم بالله العظيم هيعطيك احلام وخلاص يعنى مثلا الاستراتيجية اللى بيقول عليها بتحقق الملايين تشتري اليوروين اذا وصل السعر الى 10 نقاط اعلي الافتتاح وتبيع اذا هبط السعر اسفل الافتتاح ب 10 نقاط واستوب 20 وهدف 60 دي هى الذبده بتاعت النصاب الحرامي جمال ممدوح
وبالنسبة لموضوع الاستراتيجيات المالية هيقولك ادخل الصفقة التالية بكامل ربح الصفقة السابقة يعنى حتى لو الموضوع ده كويس لكن هيفشل مع استراتيجية فنية فاشلة ومؤكد فشلها.
يا جماعة رجاء نقل الموضوع ونشره على الجروب بتاعه الناس لو اتنصب عليها دلوقتى منه هتكونوا انتم مشاركين معاه فى المصيبة دي
وحسبنا الله ونعم الوكيل ربنا ينتقم منه فى ماله وعياله وصحته.

عمـــر
10-08-2016, 05:34 PM
تقصد 40 الف مش 400 الف ..
اصلا كل حاجه تريد معرفتها عن الفوركس اصبحت متوفره ع النت بدون مقابل ...
و موضوع الاستراتجيات او الاكسبريتات او التوصيات بمقـــابل مادي ... كل دا نصــب ...
و لو اللي بيبعلك استراتجيه بيحقق بيها 90 في الميه كان اشتغل هو بيها و اصبح مليونير من غير مايبيعها لحد ...

foreeex
10-08-2016, 05:41 PM
يا راجل حرام عليك
ده انت لو مبتدء فوركس و حبيت تكسب من الفوركس اساسا بسهولة لو استحدمت بس الترند المكسور بشروط صح هتكسب والله
احسن طريقة لحد دلوقتى بالنسبة ليا هى الترند المكسور فعلا
بس اي حد يقولك تعمل مكسب كبير فى فترة قليلة اعرف ان ده كداب على طول
لازم يكون فى ادارة راس مال حتى لو الطريقة مضمونة بنسبة 100 فى المية فلا كبير فى الفوركس
بس سؤال : هو جمال ممدوح ده بتاع خبرتي بتاعة القنوات؟

maasa
10-08-2016, 08:47 PM
ربنا يعوض عليك اولا و مفيش حد بيتعلم بالساهل سواء كان المقابل فلوس او وقت و عمر

ثانيا ربنا يجزيك كل خير انك بتحاول تمنع الناس من انها تقع في الفخ ده مرة تانية

(انا زميل برضه و اتضحك عليا بسببه بس قبلك بفترة ( 2012 تقريبا )

يالا الحمد لله

mbr
10-08-2016, 09:48 PM
400 الف

الراجل ناهو تصاب

استيعابك بطىء

تبغى مغسل وضامن الجنة

خاف ربك طلمت الرجل وهو غايب وهذا بهتان عظيم

ماعلمت غتع لرعيرا

hamada1228
10-08-2016, 09:52 PM
هذا الرجل (جمال ممدوح) جزاه الله خيراً فعلاً
اول صدمة بالفوركس لي كانت بسبب علمه الغزير ونصايحه الجميلة خصوصاً جملة (يجب أن نعلم قوة كل أداة في المنصة ولا نقتصر على الترند والدعوم والمقاومات)
حسيت من بعدما خسرت و كأنه باص النقل الداخلي صدم وشي صدمة كلفتني سنتين معالجة

ايمون
10-08-2016, 09:58 PM
جمال ممدوح دا قليل الذوق هو واحمد معطي وبالذات احمد معطي ده بني آدم مستفز وغريب الاطوار

ربنا يهديهم الاتنين

الحلوانى
10-08-2016, 10:13 PM
السلام عليكم

مارس 2015 اعلن النصاب ( جمال ممدوح) بانه لديه اربعة استراتيجيات فنية و مثلهم مالية تمكنك من تحقيق الثراء الفاحش فى اقل وقت ممكن اسابيع او شهور على الاكثر
واعلن ان سعر الكورس 2000 دولار واشتركت انا و 19 شخص اخر معه فى هذا الكورس
من مواصفقات الكورس ان نسبة نجاح صفقاته 90%
والهدف ثلاثة امثال الاستوب ويصل الي 10
واخبرنا بانه حقق منها الملايين
ووعدنا بان من يجد نفسه يخسر او غير سعيد بالاستراتيجيات سيرجع له فلوسه
اشتركنا نحن العشرين يعنى 20 ضرب 2000 بتساوي 400 الف دولار استلمهم مننا
الكارثة كل الاستراتيجيات فاشلة بلا منازع ولا يمكن ابدا ان تنجح
كل الاستراتيجيات موجودة هنا فى المتداول العربي او معظمها وهو سارقها وعمال يبيع للناس الوهم عشان يسرق فلوسهم الحرامي النصاب حسبنا الله ونعم الوكيل
اخذنا الكورس والكل كان متفائل وبدائنا نشتغل ونعمل Back test كلنا اتفقنا ان الاستراتيجيات فاشلة يمكن مش كلنا كان متفق انها فاشلة فى البداية لكن بعد كده مفيش حد كسب والكل احبط
رحت كلمته على الخاص قلت له انا عايز فلوس الكورس عشان الاستراتيجيات مش ناجحة استمريت اراسله لمدة شهر ونص ولا يرد عليا
رحت كتب على الجروب الخاص بالدورة راح كاتب لا تعليق وسكت ولما كذا واحد راح طالب بالفلوس معايا راح حاذف الجروب وعملنا بلوك من الجروب بتاعه (الفوركس مع جمال ممدوح)
تمر الايام والناس كلها مخنوقه من اللى حصل وسكتنا ودي غلطتنا بجد اننا لم نحذر حد منه
لكن اليوم عرفت انه عامل نفس الكورس وناوي يسرق من الناس 400 الف دولار الله يخسف به الارض و لا يبارك له لا فى اولاده ولا فى صحته ويمرضه ويعذبه دنيا واخره.
فلما عرفت انه ناوي يسرق ناس تاني قلت لازم ادخل احذر اللى اقدر احذر عشان لا اكون مشارك مع هذا النصاب الحرامي
وشوف الوساخة انه يقول للناس اللى عنده فى الجروب ان اي حد قبل كده لم تعجبه الاستراتيجيات رجعت له فلوسه كامله واقسم بالله لا انا ولا اي حد اعرفه اخذ فلوسه من النصاب الحرامي جمال ممدوح
يا جماعة الكورس اقسم بالله العظيم هيعطيك احلام وخلاص يعنى مثلا الاستراتيجية اللى بيقول عليها بتحقق الملايين تشتري اليوروين اذا وصل السعر الى 10 نقاط اعلي الافتتاح وتبيع اذا هبط السعر اسفل الافتتاح ب 10 نقاط واستوب 20 وهدف 60 دي هى الذبده بتاعت النصاب الحرامي جمال ممدوح
وبالنسبة لموضوع الاستراتيجيات المالية هيقولك ادخل الصفقة التالية بكامل ربح الصفقة السابقة يعنى حتى لو الموضوع ده كويس لكن هيفشل مع استراتيجية فنية فاشلة ومؤكد فشلها.
يا جماعة رجاء نقل الموضوع ونشره على الجروب بتاعه الناس لو اتنصب عليها دلوقتى منه هتكونوا انتم مشاركين معاه فى المصيبة دي
وحسبنا الله ونعم الوكيل ربنا ينتقم منه فى ماله وعياله وصحته.
اعطنى روابط الجروب الخاصه به وانا هاكشفه امام الجميع لو هو فعلا كما ذكرت وليس افتراء منك

ايمون
10-08-2016, 10:15 PM
الافضل كل واحد يعتمد على نفسه ويبتكر استراتيجيته الخاصة واذا لم تستطع تحقيق ذلك فأعلم أن العيب ليس فيك
فأما انك غير مقدر لك رزق من الله في هذا المجال
أو أن الفوركس نصباية كبيرة وقد منحك الله معرفة الحقيقة مبكراً لتنقذ نفسك من هذا المجال قبل فوات الأوان

تحياتي

alskndry
10-08-2016, 10:20 PM
شهادة حق امام الله

الاستاذ جمال ممدوخ انا اتعاملت معاه وهو راجل صاحب علم غزيز جدا

وربنا يجازيه خيرا وانا عن نفسى استفدت من هذا العلم

اما موضوع الكورس هو فعلا عامل جروب خاص على الفيس

وعلى فكرة انا من ضمن الاعضاء

وعلى فكرة الحق يقال هو عامل مجموعة من الفديوهات بجد رائعة جدا

بيشرح فيها للناس كل حاجى فن الفوركس وبدون مقابل

وقال للناس هو هو نفس الكلام اللى بقوله فى الكورس المدفوع للناس

والناس هى اللى طلبت منه موضوع الكورس المدفوع

اما بقى ان ناس تدخل الكورس او ما بتدخلش هو ماغصبش حد انه يدخل

الراجل عرض البضاعة بتاعته واللى عايز يشترى يشترى

بس احقاقا للحق الراجل ده على علم غزيز فى الفوركس

معاذ عودات
10-08-2016, 10:30 PM
السلام عليكم

اخي الكريم اشكرك على اختيارك لموقعنا لنشر تجاربك سواء الناجحه او الفاشله ـ

ولكن انا ما ألوم صاحب القضيه ، بل ألومك انت ومن أشترك معك في هذه الدورة ، انتم رجال بالغين عاقلين راشدين تميزوا بين الغلط وبين الصح ،

لسه عم تحلموا بأستراتيجيات ومؤشرات ربحها 100% ، ونحن منذ سنين ننبه بأنه لا يوجد اي استراتيجيات نسبه نجاحها هكذا ، وان وجد لن تجد من يعطيك اياها ،

بأختصار ،

لوم نفسك قبل ان تلوم غيرك

وبالنسبه لمن يقدم مثل هذه الدورات الكاذبه ، فلا يوجد لديه اي مخافه من الله ، واموال الناس هي امانه في عنقه سيتحاسب عليها يوم القيامه

ويا ريت ترفقلنا اثباتات بالدفع واثباتات بالدورة ، او اي امور حدثت بينكم

ويا ريت كمان الاخ صاحب الدورة يجي ويرد على الناس هون ويدافع عن نفسه لنشوف موقفه

تحياتي لك

chamchoun
10-08-2016, 10:46 PM
تعرف احسن رد فعل منك و انتقام منو

سهلة جدا

انشر في هدا الموضوع كل الكورس و الاستراتيجيات. ادا كنت جاد فعلا

يعني ما حد حيدفع فلوس في استراتيجيات متوفرة في المنتديات

و حقولها للمرة الثانية

الاستراتيجيات اللتي يبيعها صاحبها تكون مستهلكة يعني خلاص ما بقاتش ناجحة

هو دا انتقامك.

eramax
10-08-2016, 11:32 PM
http://fx-arabia.com/vb/attachment.php?attachmentid=18352&stc=1&d=1470861035

eramax
10-08-2016, 11:36 PM
http://fx-arabia.com/vb/attachment.php?attachmentid=18353&stc=1&d=1470861339

sabry
11-08-2016, 12:48 AM
جمال ممدوح
نصاب فديم جدااااااااا
وقد نبهت علية مرات --- ليس هذا كلام مرسل
لقد سبق ان تقابلت معة شخصيا --- ومن خلال الحوار فهمت انة نصاب دولي
حني انا دخلت الجروب بتاعة علي الفيس لا لشئ ولكن لكي احاول انقاذ بعض المبتدئين
وتركتة يتكلم كل يوم عن الارباح الخيالية التي يحققها وانا ساكت لااني اعرف متي يصطاد الضحية
يبداء بعض معاوني النصاب قي طلب الالتحاق بمجموعتة ثم طلب كورس ليتعلموا كيف يربحون مثلة
ويبتء النصاب في نصب الفخ انة تنازال بناء علي رغبة الجماهير وسوف يقوم بعمل الدورة وقد بدائها من 500 دولار في بداية نصبة
وعندما بدائت فضحة وطلبت عمل صفقة واحدة لايف من الصفقات التي بعلن عنها طبعا سكت -- وشرحت للناس وجاولت اني اساعدهم علي عدم الوقوع في
شراك هذا النصاب --- لكن الاغتياء من كانوا يدافعون عنة بدون بينة اودليل سوي الكلام المرسل -- والنتيجة عملي بلوك وبعدها قفل الجروب بعد ان استحوذ علي بعض السذج
وانا هنا اتوجة للااستاذة\ جمانة
باالعتاب لاانها كانت من اوائل الناس التي تعرفة من المتداول العربي واحد تلميذاتة في استراتجية خبرتي واحد المتابعين لة هناك
وتعلم علم اليقين ان هذة الاستراتحية قاشلة ونهايتها تصفير الحساب
واكبر استاذة\ السيدة انصاف اعظم من اشتغل بها وكانت تصفير الحساب مرة او مرتين في السنة وهذا حدث عمليا والامثالة كثيرة للنصاب
لماذا الاستاذة \جمانة لم تذكر هذا النصاب وتنبة علية --- المفترض الناس القديمة اصحاب التجارب يقموا بطرح خبراتهم سواء في الفوركس ا تحذير الناس من النصابين
الكلام عن هذا النصاب كثير يحتاج لمنتدي بحالة لشرح ادوات النصاب
هذا النصاب كان لة منتدي اسمة ( امان) طبعا اغلق منذ سنوات وكان مقصور كما يقول علي الناس المحترمين --- وهو يقصد الاغبياء المستعدين لبيع ملابسهم للحصول
علي الكورس --- الاغبياء الذين يسمعون كلامة بدون نقاش ---- لقد حاولت كثيرا لكن اكشفت ان الاغبياء كثيرون بل هم من كانوا يروجون لة ويدافعون عنة

sabry
11-08-2016, 12:59 AM
السلام عليكم

اخي الكريم اشكرك على اختيارك لموقعنا لنشر تجاربك سواء الناجحه او الفاشله ـ

ولكن انا ما ألوم صاحب القضيه ، بل ألومك انت ومن أشترك معك في هذه الدورة ، انتم رجال بالغين عاقلين راشدين تميزوا بين الغلط وبين الصح ،

لسه عم تحلموا بأستراتيجيات ومؤشرات ربحها 100% ، ونحن منذ سنين ننبه بأنه لا يوجد اي استراتيجيات نسبه نجاحها هكذا ، وان وجد لن تجد من يعطيك اياها ،

بأختصار ،

لوم نفسك قبل ان تلوم غيرك

وبالنسبه لمن يقدم مثل هذه الدورات الكاذبه ، فلا يوجد لديه اي مخافه من الله ، واموال الناس هي امانه في عنقه سيتحاسب عليها يوم القيامه

ويا ريت ترفقلنا اثباتات بالدفع واثباتات بالدورة ، او اي امور حدثت بينكم

ويا ريت كمان الاخ صاحب الدورة يجي ويرد على الناس هون ويدافع عن نفسه لنشوف موقفه

تحياتي لك

ههههه من الذي ياتي ليرد --- هذا النصاب ليس لدية وقت للرد
سوف يختفي فترة وهي فترة سكون حتي ينساة الناس --- بعدها يبداء في عمل جروب جديد للسذج والمبتدئين
ثم الاعلان عن كورس تحقيق الملايين وهكذا
المفترض انكم منتدي قديم يقوم بتثبيت المواضيع عن النصابين مثل هذا فكل يوم يدخل ناس جديدة وهولاء هم المستهدفون
وهذا النصاب في انتظارهم مدام المنتديات تغض الطرف عن تذكير الناس بهولاء النصابين

alskndry
11-08-2016, 01:10 AM
جمال ممدوح
نصاب فديم جدااااااااا
وتركتة يتكلم كل يوم عن الارباح الخيالية التي يحققها وانا ساكت لااني اعرف متي يصطاد الضحية
يبداء بعض معاوني النصاب قي طلب الالتحاق بمجموعتة ثم طلب كورس ليتعلموا كيف يربحون مثلة
ويبتء النصاب في نصب الفخ انة تنازال بناء علي رغبة الجماهير وسوف يقوم بعمل الدورة وقد بدائها من 500 دولار في بداية نصبة
وعندما بدائت فضحة وطلبت عمل صفقة واحدة لايف من الصفقات التي بعلن عنها طبعا سكت -- وشرحت للناس وجاولت اني اساعدهم علي عدم الوقوع في
شراك هذا النصاب --- لكن الاغتياء من كانوا يدافعون عنة بدون بينة اودليل سوي الكلام المرسل -- والنتيجة عملي بلوك وبعدها قفل الجروب بعد ان استحوذ علي بعض السذج
باالعتاب لاانها كانت من اوائل الناس التي تعرفة من المتداول العربي واحد تلميذاتة في استراتجية خبرتي واحد المتابعين لة هناك
واكبر استاذة\ السيدة انصاف اعظم من اشتغل بها وكانت تصفير الحساب مرة او مرتين في السنة وهذا حدث عمليا والامثالة كثيرة للنصاب
لماذا الاستاذة \جمانة لم تذكر هذا النصاب وتنبة علية --- المفترض الناس القديمة اصحاب التجارب يقموا بطرح خبراتهم سواء في الفوركس ا تحذير الناس من النصابين
هذا النصاب كان لة منتدي اسمة ( امان) طبعا اغلق منذ سنوات وكان مقصور كما يقول علي الناس المحترمين --- وهو يقصد الاغبياء المستعدين لبيع ملابسهم للحصول
علي الكورس --- الاغبياء الذين يسمعون كلامة بدون نقاش ---- لقد حاولت كثيرا لكن اكشفت ان الاغبياء كثيرون بل هم من كانوا يروجون لة ويدافعون عنة

المشكلة ليست فيه اخى العزيز المشكلة فى الناس اللى بتدفع

الراجل بيعرض كورس وطبعا بيجذب الناس بعلمه فى الفوركس

وهو على دراية كبيرة فى الفوركس

والناس الطماعة فى الربح الكبير الخرافى اللى بتجرى وراء الاستراتيجات المدفوعة

فالرجل ليس عليه عيب

طبعا مشكلى المال الحرام اكيد لو نصب على الناس فربنا هو المنتقم والمتصرف

بس برضو العيب على الناس

ايمون
11-08-2016, 01:17 AM
انا كنت عضو في الجروب في رمضان
وفي العشرة الاواخر كان بيقول انه معتكف
لكن كان بيشارك عادي في الجروب في نفس الفترة
فمش عارف بقى دا ممكن يكون دليل انه كداب ولا لاء

الله اعلم

sabry
11-08-2016, 01:28 AM
انا كنت عضو في الجروب في رمضان
وفي العشرة الاواخر كان بيقول انه معتكف
لكن كان بيشارك عادي في الجروب في نفس الفترة
فمش عارف بقى دا ممكن يكون دليل انه كداب ولا لاء

الله اعلم

معتكف اضحكتني والله
نصاب وبيصلي وبيغتكف هههههههههههههههههههههههههههههه
لا دي فترة السكون عند النصاب بعد كل عملية
اسلوبة محفوظ من قديم الازل

sabry
11-08-2016, 01:33 AM
المشكلة ليست فيه اخى العزيز المشكلة فى الناس اللى بتدفع

الراجل بيعرض كورس وطبعا بيجذب الناس بعلمه فى الفوركس

وهو على دراية كبيرة فى الفوركس

والناس الطماعة فى الربح الكبير الخرافى اللى بتجرى وراء الاستراتيجات المدفوعة

فالرجل ليس عليه عيب

طبعا مشكلى المال الحرام اكيد لو نصب على الناس فربنا هو المنتقم والمتصرف

بس برضو العيب على الناس

صدقني -- لو انت سمعت كلامة وطريقة نصبة --- لكنت اول شخص يدافع عنة
بل ممكن ترجوة ان يدخلك قي احد كورساتة
هذا النصاب قديم جدا --- اعرفة منذ 2010 وكل يوم يقع السذج في شباكة

ايمون
11-08-2016, 01:42 AM
معتكف اضحكتني والله
نصاب وبيصلي وبيغتكف هههههههههههههههههههههههههههههه
لا دي فترة السكون عند النصاب بعد كل عملية
اسلوبة محفوظ من قديم الازل
هو طردني من الجروب اصلا هههههههه
علشان كنت بهزر معاه هزار تقيل
بس بعد ما قريت الموضوع ده عليا ان اعترف ان جمال ممدوح ده ذكي جداً
لانه فهمني علشان كده طردني
فهمني اني انا كنت خطر عليه لاني كنت بتريق على كلامه كتير بصفة الهزار والضحك ولما اتأكد اني مش ناوي اخد الكورس او مش من السهل ينضحك عليا طردني
لاني الحمد لله واثق من نفسي وعارف اصول اللعبة كويس
مش محتاج اتعلم من حد
على سبيل المثال
الدايفرجنس ده اكتشفته لوحدي اقسم بالله من غير ما اشوفه في اي مكان
لاحظتها كتير على الشارت وانا مركب الماكد ساعة ما كنت مبتديء وذهلت لما لقيت ليه شروحات ع النت وناس مهتمه بيه

بس لسه لحد دالوقتي موصلتش للي انا عايزه

الله المستعان

sabry
11-08-2016, 02:04 AM
هو طردني من الجروب اصلا هههههههه
علشان كنت بهزر معاه هزار تقيل
بس بعد ما قريت الموضوع ده عليا ان اعترف ان جمال ممدوح ده ذكي جداً
لانه فهمني علشان كده طردني
فهمني اني انا كنت خطر عليه لاني كنت بتريق على كلامه كتير بصفة الهزار والضحك ولما اتأكد اني مش ناوي اخد الكورس او مش من السهل ينضحك عليا طردني
لاني الحمد لله واثق من نفسي وعارف اصول اللعبة كويس
مش محتاج اتعلم من حد
على سبيل المثال
الدايفرجنس ده اكتشفته لوحدي اقسم بالله من غير ما اشوفه في اي مكان
لاحظتها كتير على الشارت وانا مركب الماكد ساعة ما كنت مبتديء وذهلت لما لقيت ليه شروحات ع النت وناس مهتمه بيه

بس لسه لحد دالوقتي موصلتش للي انا عايزه

الله المستعان
لالالالالالالا هو طردك لسبب بسيط --- ودايما يقولة هذا الجروب او المنتدي للناس المحترمين
وطبعا هو يقصد الحمير من تسمع كلامة ويجب ان تصفق او تسكت --- اما من يناقش او يعترض
فهذا شحص غير مرغوب فية -- لية لاان هذا هيكشفة او يضيع هالة القداسة التي يرسمها النصاب لنفسة امام السذج او يطلب منة صفقة لايف او يتسبب في ان ناس تفوق
من المخدر وكلامة او حد يطلب منة اثبات لكلامة
لقد عايشتة سنتين --- وانا اعلم انة نصاب حتي اكشقة للناس في اللحظة المناسبة وعندما كشفتة قام بعمل بلوك لي في اقل من 5 دقائق
ووصلتني رسائل كثيرة تشكرني علي اني لحقتهم --والباقي بعدها يعرب عن اسفة لاانة لم يسمع الكلام بعد خراب ملطة

ايمون
11-08-2016, 02:12 AM
لالالالالالالا هو طردك لسبب بسيط --- ودايما يقولة هذا الجروب او المنتدي للناس المحترمين
وطبعا هو يقصد الحمير من تسمع كلامة ويجب ان تصفق او تسكت --- اما من يناقش او يعترض
فهذا شحص غير مرغوب فية -- لية لاان هذا هيكشفة او يضيع هالة القداسة التي يرسمها النصاب لنفسة امام السذج او يطلب منة صفقة لايف او يتسبب في ان ناس تفوق
من المخدر وكلامة او حد يطلب منة اثبات لكلامة
لقد عايشتة سنتين --- وانا اعلم انة نصاب حتي اكشقة للناس في اللحظة المناسبة وعندما كشفتة قام بعمل بلوك لي في اقل من 5 دقائق
ووصلتني رسائل كثيرة تشكرني علي اني لحقتهم --والباقي بعدها يعرب عن اسفة لاانة لم يسمع الكلام بعد خراب ملطة

بالظبط بالظبط هو دا اللي قاله بعد ما طردني
لاني اتجسست عليه بحساب تاني وهو ده اللي قاله بالظبط
"الجروب ده للناس المحترمين"
يانهار مدوحس ههههههههه

م.جمانه
11-08-2016, 02:14 AM
جمال ممدوح
نصاب فديم جدااااااااا

ثانيه وحده ... جمانه !؟ انا !؟ اعرفه !؟ تلميذته !؟
يبدوا انه تشابه الأسماء عمل خلط
انا م.جمانه عدنان وبنت ارابيا من بدايات الفوركس معي الى الان وتلميذه ومدرسه ارابيا وعلى يد كبار مشرفينها ومدرائها وع راأسهم الدكتور اسامه عادل .. وليس لي اي معرف باي منتديات الا في ارابيا
لإيماني برسالتها وقوتها اللي الحمد لله الى الان اثبتت انها الاقوى

وانا واي احد تحت معرفه انه مشرف مدير فريق ارابيا .... الخ
لا يبخل أبدا في النصيحه وقوله حتى وان كانت صدمه .. وكتابه مايرضي ضميره امام الله من قول الحقيقيه
ومبدأنا دون ان نتفق ان زكاه العلم هو تعليمه
وان ما ترسله من خير يعود إليك ...
فلا تشك أبدا فينا
انتم أسرتنا ونحن كبرنا بكم انتم
منيح انك وضحتلي في حدا نفس اسمي
علشان انا شخصيا لولا جوجل ما كنت عرفت انت عن شو اصلا تحكي
فشكرا لك لأنك وضحت هاد اللبس اللي ممكن يكون عند البعض

ايمون
11-08-2016, 02:24 AM
انا م.جمانه عدنان وبنت ارابيا من بدايات الفوركس معي الى الان وتلميذه ومدرسه ارابيا وعلى يد كبار مشرفينها ومدرائها وع راأسهم الدكتور اسامه عادل .. وليس لي اي معرف باي منتديات الا في ارابيا

لا يبخل أبدا في النصيحه وقوله حتى وان كانت صدمه .. وكتابه مايرضي ضميره امام الله من قول الحقيقيه
فلا تشك أبدا فينا
وكمان حضرتك من الاردن اعتقد
ايه اللي هيعرفك بجمال ممدوح المصري اصلاً

hossamm
11-08-2016, 02:40 AM
طيب ما تجيب دليل يا اخي نوثق بيه المعلومات دي

sabry
11-08-2016, 02:42 AM

فلا تشك أبدا فينا
اولا --- انا لم اتهمك بشئ او انك شاريكتة فقط قلت احد تلاميذة
ثانيا --- قد يكون هناك تشابة في الاسماء او المعرف
وموصوع هذا النصاب معروف علي المتداول العربي بااسم (خبرتي) وهذا منذ 2010
وسوف تجدين اسم جمانة ومعرفها هناك --- ومشاركتها --- بل كانت تقوم بعمل ملفات pdf لمشاركات هذا النصاب
ثالث ليس عيب ان نقع في شراك احد النصابين وقد كنت انا منهم --- صحيح لم ياخذ مني قرش لكنة اضاع وقتي و جعلني اعيش في حلم لفترة عن الملايين
بل كنت اعتبرة احد العباقرة حتي افقت بعد التفكير بحيادية وبعقلانية اذا كان هذا يمكنة كسب الملايين لماذا يضيع وقتة مع من هم مثلي للحصول علي
بضع دولارات واشياء كثيرة بعد التفكير فيها كيف اكون ساذج لهذة الدرجة لااتابع هذا الدجال
رابعا ان لم تكوني انتي م جمانة التي في المتداول --- فهنا انا اكون مدين لكي بااالاعتذار
وانت تكوني مسرورة لااني اوضحت لك ان هناك معرف بااسمك ربما تشابة لكن وجب التنبية
لاان هذا النصاب اكبر مما تتصورين

sabry
11-08-2016, 02:46 AM
وكمان حضرتك من الاردن اعتقد
ايه اللي هيعرفك بجمال ممدوح المصري اصلاً

يااستاذ دة كان فية ناس بتيجي من بلدها في الدول العربية ومنها الكويت
للتشرف باالجلوس مع هذا النصاب
خلينا ساكتين ---- كم من المصريين والعرب نصب عليهم

10pips
11-08-2016, 10:53 AM
كما يقولون عند الغرب :
There's a fool born every minute

اذكر اني اشتركت في جروبه على الفيسبوك لمدة اسبوعين لحب القراءة والاستطلاع.. لا اذكر خلالها اني رأيت معلومة مفيدة يعرضها الرجل , كل ما كان هناك هو تشويق وتعليق الناس البسيطة بامال واحلام وهمية , مع رش بعض المعلومات السطحية والكلمات الرنانة , بالاضافة الى بعض المطبلين و "السحيجة".
طبعا الوصفة واضحة و معروفة وليست جديدة . ثم استخدمت زر مفيد جدا في الفيسبوك يدعى Leave Group .

issam84
11-08-2016, 11:25 AM
هذا الرجل ذكي جدا واسلوبه في الاعطاء ملفت للانتباه .. اتذكر اخر فيديو كان الف ليلة وليلة ومعلق ورا عالحيط عشرات الشهادات وبقلك هو تركها وجري ورا الفوركس واتذكر كمان انو كان يروج لانستا الروسية ... القضية ان الرجل عرض بضاعته كاي سلعة والذي يقبلها لازم يتحمل مسؤولية قراره .. هذا المجال بالذات ياتتعلم بايدك وتبحث وتطور استراتيجيتك بنفسك يااما تتركه افضل ..
ودائما ضحايا النصب هم المبتدئين والناس السطحيين اتذكر في التسعينات كان في عندنا جامع اموال كبير نصاب كان يدخل كل يوم الصبح على المحاسب يقلو كم حمار جانا اليوم ..

goggo
11-08-2016, 11:59 AM
اين ذهب عقلك يا اخي لو هو يملك استراتيجيات ناجحة تحقق بها ثراء فاحش كان اشتغل بنفسه و حقق ثروة لماذا يعمل كورس مقابل فتات مقارنة مع ما يمكنه ربحه من السوق

hemaya
11-08-2016, 12:39 PM
الأستاذ جمال اتعرفت عليه في اول خطواتي في الفوركس وبصراحة وقتها الراجل كان بيكلمني بالسعات ويفهمني بدون اي مقابل حسيت اني امتلكت كنز باستراتيجياته القنوات والرينج اليومي لكني ضيعت للاسف عام كامل وانا في استراتيجياته وهو ليس خطأه فكل الاستراتيجيات تفشل ايضا
المهم كنت علي اتصال بيه لفترات متباعدة طوال السنوات الاخيرة حتي انضممت الي المنتدي اللي كان عامله للفوركس (منتدي فاشل> في البداية كان منتدي مفتوح وبعدين لقيته خلاه خاص وبعدين اتقفل .. حسيت ان الراجل عمال يخبط يمين وشمال .. وبعدين عمل الجروب لما لقي ان الاتجاه للفيسبوك انضممت للجروب وبعدين اتصدمت لما لقيته بيعلن عن الكورس ده زي ما بيقول -عصارة خبرته- ب 2000$ ! انا بدأت انتقده واقوله مينفعش كده يا استاذ جمال حضرتك قامه كبيرة مينفعش تبقي النهاية انك تبيع استراتيجيات !!! لأني فاهم الموضوع وعارف ان مفيش حاجة اسمها تبيع استراتيجية عشان فلوس طيب ما تتاجر بخبرتك الطويلة وخلال شهر اعمل المبلغ ده بدل من التسول من الناس والاسم تعليمهم الاستراتيجيات
وكمان ما ينفع لي لا يصلح لغيري يعني مفيش حد هيكون سعيد في النهاية وممكن حد يدعي علييك ولا يكون محتاج الفلوس ليه ندخل نفسنا في الشبهات
المهم كنت بنتقده بلطف كده لقيته عامل لي بلوك !!!! مع اني كنت متواصل معاه ومفكر انه صديق

Ahmed Mohamed Said
11-08-2016, 01:01 PM
انا مشفتلهوش غير فيديو واحد اللى كان بيقدم فيه نفسه ده معجبتنيش طريقة كلامه و حسيته مغرور مشفتلهوش اى حاجه تانى بعد كده

muhammad algohary
11-08-2016, 01:40 PM
بسم الله والصلاه والسلام على سيدنا محمد
اما بعد اولا انا لم التق يوما ما بدكتور جمال ممدوح وكل علاقتى به هيا عن طريق الجروب او موضوع خبرتى زمان فى المتداول
ثانيا الاخ الى كاتب الموضوع مش عارف حتى يسبك الحكايه صح عشان حد يصدقه وده شىء مضحك جدا
بعض الحقائق ساقوم بسردها
1- دكتور جمال فعلا عرض انه يدى كورس السنه الى فاتت بس كان له شروط معينه ان يكون عدد المشتركين 50 وبالفعل اشترك 29 واحد ولما لم يكتمل العدد رجع لهم فلوسهم كامله وده مثبت على الجروب كلمه كلمه والناس كانت زعلانه انه لغى الكورس
2-دكتور جمال مداش الكورس بتاع المونى منجمت لحد ابدا ابدا ابدا وده المضحك فى حكايه الاخ اياه انه لا خده وكمان معجبوش ودكتور جمال مرضاش يرجعله فلوسه طب كنت تخليها مسبوكه احسن وتقول انه اصلا خد الفلوس ومرضاش يدينا الكورس كده ممكن تتصدق يا اخى
3- دكتور جمال عامل بلووك لى 2200 واحد تقريبا مطرودين من الجروب فى فترتيه الاولى والثانيه عشان قله المشاركه وعدم التفاعل او الردود الغير اخلاقيه وطبعا صاحب الموضوع هنا ومعظم الناس الى داخله تطبله هنا برده من المطرودين دول فيعينى محروق شويه معلش يا حبيبى
نرجع لموضوعنا بقى انا هنا اهو بتحدى صاحب الموضوع انه يشير الاستراتيجيات الفاشله الى قال عليها بتاع دكتور جمال ممدوح هنا ويجيب دليل انها بتاعته كمان مش انت قلت انك خدتها ورينا يا برنس بقى
اخيرا عندى تساؤل مهم لمشرفين المنتدى ومنهم دكتور اسامه عادل ازاى تقبلوا تنشروا كلام لشخص بيدعى على اى حد وعلى ولاده واسرته بسهوله كده هوا التشهيير بالناس بالبساطه دى وانتوا متقبلينوا عادى طب ماهوا ببساطه بامكانى ادخل اى منتدى تانى واشهر باى حد عادى برده وادعى عليه وعلى اسرته سهله مش كده؟؟؟
ده غير ان ازاى يقبل منشور لواحد مش عارف حاصل ضرب 2 فى 2000 كام يا جدعان والهى بجد حرام ان المنتدى ده الى كنت فاكره عادل وكويس ينشر كلام لواحد فاشل فى الضرب وباين اوى من كلامه الحقد والغيره على شخص الدكتور جمال
المهم لازم مشرفين المنتدى يقروا كلامى ده كويس جدا ويراجعوا نفسهم والبنود الى هما اصلا حاطينها كشروط للنشر والا قولوا على منتداكم السلام مادمتم بداتم فى نشر الاشاعات والسماح للنفوس المريضه بنشر ما يحلو لها على الاقل قبل ماتنشر تطلب منه يجيب دليل على كلامه الى هوا مش موجود فعلا

فى النهايه انا التحدى بتاعى قائم لسه ورينا الاستراتيجيات الفاشله يا برنس وانا عارف انك ولا كانك هتكون قريت تعليقى وهتكمل شتايم انت والمطبلتيه بتوعك فى الراجل الفاضل واستازى الدكتور جمال ممدوح ربنا يبارك فيه وفى اسرته ويقى عاولاده من شر الاشكال المريضه دى
ثق تماما ان ربنا عادل وكل كلمه قلتها فى حق جمال ممدوح حسابها هيبقى عسير اوى يوم القيامه ده لو انت اصلا شايل هم اخرتك زى ماشايل اوى هم دنيتك

sabry
11-08-2016, 02:02 PM
هل ينتهي امثال جمال ممدوح
الاكيد لالالالالا طالما هناك مستجدين وحالمين باالملايين واصحاب احلام اليقضة
الحديث عنة وعن نصبة يحتاج كتب لسردها --- بل انا متاكد ان صاحب الموضوع كان من المتحمسين لة
بل ومن المدافعين عنة وعن علمة الغزير ---
هل سال صاحب الموضوع لماذا هو يدعي انة دكتور --- هل سالة في اي شئ حصل علي الدكتوراة
انا اقول لك هو حاصل علي الدكتورة في مادة kgp و الدكتورة في علوم cia ,وحاصل علي الزمالة من جامعة abcd الدولية
ههههههههههههههههه
وطبعا نحن العرب سذج نصدق اي كلام هبل وعبط --- هذا النصاب كان فاتح شقة تحت السلم لااعطاء كورسات في الكومبيوتر
عن كيف تفتح الوندوز ---- الخ ثم دورات في تكنولوجيا المعلومات تتعلم كيف تعمل ليك وشير علي الفيس بوك
وعندما وجد مجال الفوركس وكثرة السذج وعلي فكرة منهم ناس علي درجة كبيرة من العلم لكن مستجدين ومنهم ناس من الدول العربية
دخل المجال ----- لقد سالتة يوما في اللقاء الوحيد الذي جمعنا --- انت بتقول كلام عكس اللي انت كاتبة في المنتدي ضحك وقال دة كلام منتديات انت بتصدق
ومن خلال الحوار معة لم اجد مستوي الفكري والتعليمي لايتعدي دبلوم سكة حديد او شهادة الاعدادية ---- لكن الحديث عن غزواتة في البورصة الدولية وكيف ان الشركات
تعرض علية الاموال الطائلة لكي لايعلم الناس اصول الفوركس لاانة كدة هيخرب بيتهم --- وكيف انة اشتري سهم في البورصة المصرية بعدة قروش وبعدها بشهر كسب الالاف
لكن رتيس البورصة تدخل ولغي الاسعار ---- وكيف انة اظهر عدة اخطاء لكتاب كبار في امريكا وطلبوا منة السماح والعقو ---كل هذا ينسيك انك امام ابو جهل بشحمة ولحمة
هذا الرجل يدرس بصراحة
وقريبا جدا سوف تجدة في ثوب جديد مع التليجرام وغيرها فهو ماشاء الله متطور في ادوات النصب ومعة صبيانة من يفرشون لة
والاكيد انة متابع الموضوع هنا وما يكتب وانا متاكد من هذا وابعت الية رسالة --- قريبا جدا سوف يزورك مباحث الاموال العامة

sabry
11-08-2016, 02:19 PM
بسم الله والصلاه والسلام على سيدنا محمد
اما بعد اولا انا لم التق يوما ما بدكتور جمال ممدوح وكل علاقتى به هيا عن طريق الجروب او موضوع خبرتى زمان فى المتداول
ثانيا الاخ الى كاتب الموضوع مش عارف حتى يسبك الحكايه صح عشان حد يصدقه وده شىء مضحك جدا
بعض الحقائق ساقوم بسردها
1- دكتور جمال فعلا عرض انه يدى كورس السنه الى فاتت بس كان له شروط معينه ان يكون عدد المشتركين 50 وبالفعل اشترك 29 واحد ولما لم يكتمل العدد رجع لهم فلوسهم كامله وده مثبت على الجروب كلمه كلمه والناس كانت زعلانه انه لغى الكورس
2-دكتور جمال مداش الكورس بتاع المونى منجمت لحد ابدا ابدا ابدا وده المضحك فى حكايه الاخ اياه انه لا خده وكمان معجبوش ودكتور جمال مرضاش يرجعله فلوسه طب كنت تخليها مسبوكه احسن وتقول انه اصلا خد الفلوس ومرضاش يدينا الكورس كده ممكن تتصدق يا اخى
3- دكتور جمال عامل بلووك لى 2200 واحد تقريبا مطرودين من الجروب فى فترتيه الاولى والثانيه عشان قله المشاركه وعدم التفاعل او الردود الغير اخلاقيه وطبعا صاحب الموضوع هنا ومعظم الناس الى داخله تطبله هنا برده من المطرودين دول فيعينى محروق شويه معلش يا حبيبى
نرجع لموضوعنا بقى انا هنا اهو بتحدى صاحب الموضوع انه يشير الاستراتيجيات الفاشله الى قال عليها بتاع دكتور جمال ممدوح هنا ويجيب دليل انها بتاعته كمان مش انت قلت انك خدتها ورينا يا برنس بقى
اخيرا عندى تساؤل مهم لمشرفين المنتدى ومنهم دكتور اسامه عادل ازاى تقبلوا تنشروا كلام لشخص بيدعى على اى حد وعلى ولاده واسرته بسهوله كده هوا التشهيير بالناس بالبساطه دى وانتوا متقبلينوا عادى طب ماهوا ببساطه بامكانى ادخل اى منتدى تانى واشهر باى حد عادى برده وادعى عليه وعلى اسرته سهله مش كده؟؟؟
ده غير ان ازاى يقبل منشور لواحد مش عارف حاصل ضرب 2 فى 2000 كام يا جدعان والهى بجد حرام ان المنتدى ده الى كنت فاكره عادل وكويس ينشر كلام لواحد فاشل فى الضرب وباين اوى من كلامه الحقد والغيره على شخص الدكتور جمال
المهم لازم مشرفين المنتدى يقروا كلامى ده كويس جدا ويراجعوا نفسهم والبنود الى هما اصلا حاطينها كشروط للنشر والا قولوا على منتداكم السلام مادمتم بداتم فى نشر الاشاعات والسماح للنفوس المريضه بنشر ما يحلو لها على الاقل قبل ماتنشر تطلب منه يجيب دليل على كلامه الى هوا مش موجود فعلا

فى النهايه انا التحدى بتاعى قائم لسه ورينا الاستراتيجيات الفاشله يا برنس وانا عارف انك ولا كانك هتكون قريت تعليقى وهتكمل شتايم انت والمطبلتيه بتوعك فى الراجل الفاضل واستازى الدكتور جمال ممدوح ربنا يبارك فيه وفى اسرته ويقى عاولاده من شر الاشكال المريضه دى
ثق تماما ان ربنا عادل وكل كلمه قلتها فى حق جمال ممدوح حسابها هيبقى عسير اوى يوم القيامه ده لو انت اصلا شايل هم اخرتك زى ماشايل اوى هم دنيتك
لالالا سيبك من صاحب الموصوع وخليك معايا انا
عايز تعرف الدكتور بتاعك نصاب في اية اجب عن الاتي
1--- هم دكتور في اية ومن اي جامعة --- طبعا شهدات شقق تحت بير السلم مش شهدات اصلا
2- ياريت تجيب مستند لهذة الشهدات
3- انت تقول انك معة من ايام المتداول العربي وكيف لاتعرف استراتجياتة الجبارة
4-- اكبر واعظم تلاميذ النصاب هي ا\ انصاف بشهادة دكتور الندامة
هل سائلتها كم مرة قي السنة تمرجن الحساب بورشة استراجيات دكتور النصب
5- هل تعلم انة لايستخدم استوب ويعتمد علي التعزيز وطبعا النتيجة الحتمية نهاية كل عددة شهور مارجن كول
الحمد للة انا قلت لكم امس ان هذا النصاب لة صبيانة من يقرشون لة هل علمت الان
اسال الدكنور اين صبية الاخ \زلينكو هههههه
6-- اخيرا لو انت راجل صادق هل تقول لي انك رايت صفقة واحدة لايف لة
مش معقول دكتور الفوركس مش قادر يعمل صفقة لايف منذ 2010
طب انت شوفت خساب لة علي اي ميتاترايد
طبعا غير الصور المضروبة مثل شهادتة
كفاية كدة ولا تحب اكمل --- لسة فية كتير لو عايز

window1
11-08-2016, 02:31 PM
هناك مقولة فرنسية تقول ( الرأس الممشوط يخفي أقدامًا قبيحة )
وللأسف هذا ما نراه كثيراً في مجال الفوركس , اصبح من الصعب علينا معرفة النصابين والكاذبين
انا من الأشخاص الذين صعب جدا اثق بأحد تم النصب علي بكل سهولة من قبل أحد النصابين المحترفين
للأسف اصبح النصب أحتراف بكل ما تحمل الكلمة من معنى ..
بل ان الكثير منهم في حديثه وعباراته في سبيل الاقناع يحمل معه عبائة الدين ومخافة الله
وفي حقيقة امره لا يملك لا دين ولا ضمير ولا يخاف الله

اخي صاحب الموضوع جزاك الله خير على تنبيه اخوانك في الوقوع في شبكة النصب التي ينصبها لهم النصابين اياً كانو
وعوضك خيرا مما فقدت

AlFie
11-08-2016, 02:47 PM
انا مش فاهم الناس اللي بتهاجم دي بتهاجم ليه وغرضهم ايه ؟ الموضوع جديد وكل الاعضاء المشاركين جداد حتي انا , لما هو الراجل نصاب ليه جايين تقولوا دلوقتي بعد ما اتطردتوا من الجروب ؟
مكتومين ليه بقالكم سنه ونص وفوقتم من الغيبوبه دلوقتي ؟
ساكت عن حقك ليه لما انت بطل ده ان كان اصلا ليك حق ؟
كنتوا بتدخلوا خلسه زي الابراص ليه تتابعوا جروباته وقنواته ؟
الشخصيات المشوهه اللي كانت بتعظم فيه وقت ما كانت بتستفاد منه هي هي اللي بتشوه صورته دلوقتي !
خلي الكورس ملوش لازمه . بتاخده ليه لما انت عاملي فيها رائد فضاء الفوركس ؟
حد لا قدر الله اغتصبك وخد منك الفلوس ولا انت دافعها بإرادتك ؟ ما لو خدها غصب عنك يبقي عيب فيك مره ولو دافعها بإرادتك يبقي عيب فيك بردو مليون مره !
طب انت مختلف علي طريقته واسلوبه .. ليه تبقي وسخ وتجيب سيره الاهل ؟ ايه المشكله انك تبقي راجل حتي ف اختلافك ؟
الناس اللي منكم نست نفسها وهي بتتمحك فيه عشان تاخد معلومه متسجلكم بالصوت ف الرومات .. ليه الجحود ونكران الجميل ؟
يا اخي النصاب محتاج مغفل قبل ما يكون نصاب , فلو بفرضكم الكاذب ان ده حصل , ليه بتحمل غيرك مسؤوليه انك مغفل ؟
الناس اللي بيهاجموا دول , تسمح تقولي انت مين اصلا ف الفوركس ؟ مين في الدنيا اصلا ؟
العضو المحترم اللي بيقول تعليمه واخد شهاده من السكه الحديد . طب خدت بالك انك بعد حاجه وعشرين سنه من عمرك مش عارف تكتب كلمه ( الله ) اللي خلقك صح ؟ وكاتبها واللهي ؟! واللهي حرام عليك !
دكتور جمال ساب مجال البرمجه اللي هو اكبر احلامك وخد قرار انك يكمل ف الفوركس علي عكس اي حد هو لقيط ف الدنيا ملوش قيمه ف دخل الفوركس سبوبه . انت كنت زيه عشان تعرف تبقي زيه ؟
طب انت عارف ان انا ممكن ب 10 دولار اجيب شويه ناس تسجل في منتديات الدنيا والدين واخلي كرامتك مداس بكل سهوله ؟ اصل الوساخه مفيش اسهل منها !
طيب اللي بيشكك في شهاداته , ما تهزها كده ورينا شهادات ناسا اللي معاك ؟ والله اجيلك اتعلم منك !
دكتور جمال لو خد فهو قدم كتير في المجال ده , قولي حاجه واحد انت قدمتها غير انك تكتب مواضيع تافهه من ورا شاشه ؟
طب خد بالك وانت بتكتب الموضوع من فوق مكتوبلك *=== (( ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد )) ===* ؟ ولا الاخ من قريش ؟

رساله اخيره لصاحب المنتدي او مديره , مش هلوم علي كاتب الموضوع لانه ليس ذات قيمه
هلوم عليك انت انك تفتح منتداك لمواضيع التشهير بدون حق او دليل غير شويه كلام , ولو المنتدي ده سمعته كويسه وقويه في التعليم , اللي بيحصل فيه ده هيقلبه قاعده بلدي وهيفقد محتواه ومصداقيته

اتقوا الله لو تعرفوه

safwanox01
11-08-2016, 02:51 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ليه الكدب والافتراء والخوض في اعراض الناس بدون اي دليل,الشخص ال كاتب الموضوع ييجي ويدينا الدليل على انه صادق مع العلم ان كل كلامه كدب في كدب لا تنصب عليه ولا حاجة كل ما في الامر انه طرد من الجروب ال عاملو الدكتور جمال وقام بكتابة الموضوع دا,
انا مستغرب لمادا المسؤول على المنتدى يقبل بهيك مواضيع بدون التأكد من صحة الخبر,
اتقوا الله في اعراض الناس

muhammad algohary
11-08-2016, 03:03 PM
صبرى انت بتطبل وتغنى لنفسك انت محروووووق فشخ جدا كده ليه وبعدين الدكتور بطل يشتغل بالتعزيز يا اهبل من يجى ست سنوات وهوا قايل كده وباكد على الستوب لوس فى ستراتيجاته الجديده وده يدل ا6نك فعلا مش متابع للراجل وبتتبلى عليه زورا كده عينى عينك تصدق بالله المطبلاتيه الى زيك دول اخرتهم سوده وكل كلمه قلتها فى حق الراجل ده هتتحاسب عليها فى الاخره اما فى الدنيا دى عندى انا بقى هجيب اسمك وعنوانك وهتشوف هعمل فيك ايه انا عيلنى كلها فى امن الدوله الالكترونى ولو حبيت اخفيك والله هخفيك بمكالمه تلفون وده انزار اخير ليك ولل مطابلتيه بتوعك وبالمره مشرفين المنتدى لازم يتقدم اعتزار رسمى فى المنتدى للدكتور جمال ممدوح وانا قد كلامى تحبوا تجربوا ؟؟؟؟؟؟؟؟

haffoudhi
11-08-2016, 03:05 PM
من باب الاخلاق ومن باب الكياسه والظرافه ان الواحد لما يقرر يثبت تلاعب اي كان او خداع اي كان انه اولا لا يصل به الى حد شتم أهل الخصم وابنائه وهذا في حد ذاته أمر مشين جدا وعيب لا يصدر من اناس عاقلين يريدون الخير للاخرين ويجنبونهم الوقوع ضحايا النصب والاحتيال المزعوم بل حتى الرسالة التي ينوون تبليغها تصبح رسالة مضاده تضرهم وتشتت مزاعمهم الملاحضه الثانيه ان اللي قائم بالهجوم عيب عليه يتهم اعضاء قروب الاستاذ جمال بالغباء وانهم خرفان يقودهم الى المذبحه ىكل خنوع وانهم اغبياء يبيعهم الوهم والخيال وهذا في حد ذاته مس من كرامة الاعضاء والاستهزاء بقدراتهم العقليه والفكريه وهذا امر ثان يجعل من الرسالة التي تريد ايصالها امرا تافها لا معنى له.ثالثا انا عضو من اعضاء قروب الاستاذ جمال وعضو في هذا المنتدى العريق الذي تعلمت منه اشياء كثيره ولا يسعني الا ان ارفع القبعه تقديرا لمجهودات القائمين عليه ولكن اعيب عليهم بشده السماح لهم بمرورا مواضيع بها قذف وسب وشتم لا يليق بادارة المنتدى وبالمنتدى نفسه وهذا أن دل على شيء فهو يدل على ان المنتدى ليس به ىرقابة صارمه ولا احترام لقانونه ونواميسه وهذا ما لم الاحظه في عدة منتديات مشترك بها من سنوات.عموما هذا رأيي الشخصي وسوف أضل أتابع الاستاذ لحد الوقوف على بينة نصب او سوء نيه حينها أكون قد أقمت الحجه .الى حد الالن الستاذ في نظري بريء من كل ادعاءاتكم حتى يثبت ذالك بالبينه والدليل.

sabry
11-08-2016, 03:27 PM
صبيان النصاب ظهروا اخيرا كما قلت
1-- احد اعوان النصاب ثاني مشاركة لة في المنتدي منذ دخولة المنتدي للدفاع عن النصاب
2-- لم يرد صبي النصاب علي 5 اسئلة مبدائية وبديهية --- لم يجد غير التهديد باامن الدولة --- شاطر ياروح امك ربنا يحميك لمعلمك النصاب
ياشاطر روح العب بعيد --- وابعت النصاب يرد هو دكتور في اية
ياريت يعمل صفقة وحيدة -- او حتي نشوف لة حساب ديمو
3- هو دكتور في اية ههههههههههه هههههههه
كل من تعامل معة يعرف نصبة والايام القادمة سوف نجد ضحاية كل يوم
موضوعة في المتداول العربي اغلق بناء علي طلبة عندما وجد الهجوم علية للخسائر الفادحة وتصفير الحساب لعدة اشخاص
منتداة لماذا اغلق هههههههههه ههههههه

muhammad algohary
11-08-2016, 03:33 PM
حبيبى يا صبرى هتوحشنا والله حضر شنطتك وودع اسرتك مش هتبات فى بيتكم النهارده ههههه الواد فكرنى بهزر الظاهر

mrhoda
11-08-2016, 03:40 PM
صبرى انت بتطبل وتغنى لنفسك انت محروووووق فشخ جدا كده ليه وبعدين الدكتور بطل يشتغل بالتعزيز يا اهبل من يجى ست سنوات وهوا قايل كده وباكد على الستوب لوس فى ستراتيجاته الجديده وده يدل ا6نك فعلا مش متابع للراجل وبتتبلى عليه زورا كده عينى عينك تصدق بالله المطبلاتيه الى زيك دول اخرتهم سوده وكل كلمه قلتها فى حق الراجل ده هتتحاسب عليها فى الاخره اما فى الدنيا دى عندى انا بقى هجيب اسمك وعنوانك وهتشوف هعمل فيك ايه انا عيلنى كلها فى امن الدوله الالكترونى ولو حبيت اخفيك والله هخفيك بمكالمه تلفون وده انزار اخير ليك ولل مطابلتيه بتوعك وبالمره مشرفين المنتدى لازم يتقدم اعتزار رسمى فى المنتدى للدكتور جمال ممدوح وانا قد كلامى تحبوا تجربوا ؟؟؟؟؟؟؟؟
بص يابرنس بعيدا عن كلامك اللى كله اخطاء املائية ده
بس كونك انك تهددنا كلنا بربطة المعلم ده لا يدل غير على انك زياط وبوق
لو ليك قرايب فعلا فى امن الدولة فأعتقد ان دول قاعدين حاليا بيخرطوا الملوخية
علشان امن الدولة اتلغى من بعد ثورة يناير ودلوقتى الجهاز الجديد اسمه الامن الوطنى
ودول مش فاضيين يجروا ورا كلام عيل جاى يتخانق مع ناس وهمية فى منتدى فوركس
وغالبا هما لو سمعوا كلمة فوركس هناك هيقولوا عليك اتجننت
ولو انت ليك قرايب فى الامن الوطنى احب ابلغ سعادتك ان فيه اعضاء هنا ليهم رتب تقيلة فى الجيش والشرطة وهتلاقى قرايبك تقريبا بيضربولهم تعظيم سلام فى الرايحة والجاية
شابوه يامان خلى بوقك ينفعك

muhammad algohary
11-08-2016, 03:44 PM
كويس حطينا على صبرى اتنين كمان هل من مزيد ؟؟؟؟؟

ايمون
11-08-2016, 03:49 PM
يا اخي الفاضل
المفروض صاحب الشأن نفسه هو اللي يدخل يرد ويثبت برائته من الاتهامات الموجهه اليه
واذا ثبت ذلك مستعدين كلنا نعتذرله بس فين هو ؟

سمعت انه شاف الموضوع منذ ان تم وضعه فلماذا لم يدخل يرد على الناس ويثبت العكس
وفيه مقولة بتقول المتهم مدان الى ان تثبت برائته

انا واحد من الناس اللي اتطردت من الجروب وبعد ما اتطردت بعت رسالة لجمال ممدوح ع الواتس اعتذرتله وطلبت منه السبب ؟
شاف الرسالة وعملي بلوك بدون رد !

لاحظ انا اعتذرتله جامد لاني مش بحب ازعل حد مني ومقابل ده كله يعملي بلوك بدون اي رد !!!
مش دي تصرفات ناس مش محترمة ومعندهاش زوق ومش متسامحة ؟ ؟!!

بس قابلت كل ده عادي ونسيت الموضوع

بس الراجل صاحب الموضوع وضع اثباتات
الاول وضع اثبات انه دفع في الكورس في الصورة الاولى

اما الصورة التانية بتثبت اللي حصل معايا نفس اللي حصل مع الاخ احمد عصام لكن هنا الموضوع يختلف كتير عني لاني كون اني مشترك في كورس ودافع فيه فلوس لازماً الاقي اهتمام من المحاضر واجابة على كل اسئلتي بصدر رحب حتى لو كانت كتيرة

الاخ احمد عصام واجه نفس التجاهل واتضرب برسايله عرض الحائط كأنها لم تكن !!!

تفسير حضرتك ايه للمواقف دي كلها ؟؟

kabookaboo2010
11-08-2016, 03:56 PM
والله عيب كده المفروض المواضيع في المنتدى متبقاش بالشكل ده خصوصا إن إدارة المنتدى والقائمين عليه ناس ليهم قامة كبيرة في تجارة العملات في العالم العربي.

أرجو من الإدارة ومن الدكتور أسامة عادل الراجل المحترم إللي ميختلفش عليه اتنين أنهم يتدخلوا في ايقاف هذه المهازل والوقوف على صحة الموضوع من عدمه.

خصوصا وأنا أشهد الله على ذلك فقد سمعته بأذني أنه عندما جاءت سيرة الدكنور أسامة أمام الدكتور جمال (اللي بتقولوا عليه نصاب) فإن الرجل رفض أنه يقول أي شيء يمس الدكتور أسامة لا من قريب ولا من بعيد.

فأرجو أحترام خصوصيات الناس وعدم التشيهير بأحد أيا كان دون أدلة قاطعة وواضحة.

وأخير أتوجه بالاعتذار والشكر للدكتور جمال ممدوح على ما قدمه الرجل لأعضاء الجروب الخاص به على الفيس بوك بدون أي مقابل مادى أو معنوى حتى.

وان كان يبحث عن أعضاء لينصب عليهم ويحشدهم للدفع مقابل الكورس لكان الأفضل أنه لا يحذف أكثر من ظ¢ظ*****ظ*****ظ***** وكان ترك الموضوع للي عايز يشترك ويدفع وبالتالي يحصل على مقابل أكبر.

عموما دي وجهة نظري وأرجو أن نكون إيجابيين في تناول الموضوعات والرد عليها حتى لا تصبح سمعة الناس كأي مؤشر أو اكسبرت يتحدى الأعضاء الآخرين لاثبات أهميته وصحته من عدمه.

شكرا لجميع الأعضاء في المنتدى وإن شاء الله الإدارة ستتدخل للوقوف على حقيقة الموضوع.

muhammad algohary
11-08-2016, 03:58 PM
هوا اى عيل يدخل يقول كلام نصدقه ودكتور جمال يدخل يرد ليه على واحد كلب سبه ودعى عليه وعلى اسرته واولاده ده اصلا شكل نقاش الحوار مع الاشكال دى بيتم بالى انا عملته خلاص صدقنى هوا والمطبلاتيه هواريه الى بخرطوا ملوخيه ممكن يعملوا ايه والليله دى ان شاء الله اجهز يا صبرى

sabry
11-08-2016, 04:00 PM
بصراحة انا خفت وحضرت الشنط --- اول ماسمعت صبي النصاب
المشكلة ان النصاب لم يرد علي اي سوال
مافيش اجابة واحدة -- يمكن افتكرها وانا داخل السجن هههههه هههه
طب حتي صفقة واحدة لدكتور الفوركس
طب حتي يعرفني هو دكتور في اية
طب ياجامعة لو حد شاف واحد كسب من استراتجيات دكتور الفوركس يبعتهلي علي السجن
اخيرا وانا ركبي بتخبط في بعض وانا علي ابواب السجن لااجد عير ان اقول للدكتور وصبية
لية بتبيع كورسات وتعرض نفسك للمهانة من شباب في عمر اولادك او ابنك ياسر
انت مش مجتج غير 100 دولار وبااستراتجياتك القاتلة هتحولهم لملايين
طب كفاية استراتجية الرنج اللي حوالت 1000 دولار الي 2مليون دولار --- هذا حقيقي الدكتور كان دايما يعرض بيان ضربة باالفوات شوب
اخيرا يادكتور اية اخبار استراتجية الاستك ---- ماقراءتة صحيح استراتجية الاستك احد ابداعات دكتور الفوركس
ههههه ذكريات هفتكرها زانا في السجن ---- استراتجية الاستك هههههههههههه هههههههههههه كم كنت عبيط ----الحمد لله الذي عافنا من هذا النصاب

Ahmed Eltagouri
11-08-2016, 04:04 PM
حسبى الله ونعم الوكيل
أيحب أحدكم ان يأكل لحم أخيه ميتا فكرهتموه

sabry
11-08-2016, 04:13 PM
حسبى الله ونعم الوكيل
وانا معك وسوف اتقدم بااعتزار رسمي لة --- اذا دخل ورد علي صاحب الموضوع
صاحب الموضوع قدم دليل واكثر اين المدعي علية ليبراء زمتة بدليل واحد
لن يدخل ولن يرد
طلبت منة طلب بسيط يذكر لنا لقب الدكتور من اين حصل علية --- ولن يرد
صدقني اتمني ان يدخل ويرد
اما السباب او التهديد فهذا تركتة للعيال ولعبهم

foreeex
11-08-2016, 04:14 PM
حسبى الله ونعم الوكيل

يلاهوي كل دى عضويات جديدة بترد لسة واول مشاركات ليها؟ :D
كنتو فين قبل كده :D

foreeex
11-08-2016, 04:25 PM
كنت برد عالموضوع هناك لقيته اتحذف
عموما ده ردى اللى كتبته هناك

(((( اعتقد انه فاتك تقراء ان الدكتور جمال مش راح يدور على المنتديات عشان يدافع عن نفسه ام المطبلين فاعتقد ان كلاً يرى الناس بعين طبعه

يادي الكبر ده و التكبر و الغرور ده
يعنى ايه مش راح يدور عالمنتديات عشان يدافع عن نفسه؟
وبعدين المطبلاتى هو من يدافع عن كلام شخص دون معرفة اذا كان الكلام ده صحيح ام لا
حضرتك داخل تدافع عن شخص يقدر يكتب بنفسه ويدافع عن نفسه
هتقولي ماهو مش كل شوية حد يعمل موضوع يدخل يدافع عن نفسه
هقولك اكيد كلامك صح ولكن اولا الشخص الشاكي فى حق جمال اثبت انه قام بتحويل ليه ثمن الكورس
ثانيا يجب على المشكو فى حقه انه يدخل يدافع عن نفسه يقول فعلا كان من ضمن الكورس واخد الكورس و لم يستفاد واتعمله بلوك لما حب يسال اكتر ويستفسر اكتر ولا لا
وهل الاستاذ جمال بنفسه بيحقق و بيستفاد من وراء طرقه دى شخصيا ولا لا
ثالثا اذا كان الشاكي ده غلطان و كلنا لقينا ان الاستاذ جمال فعلا صاحب حق و تم ظلمه من قبل الشخص ده ساعتها الشخص ده يتعمله بلوك و يتوقف
ويقدر استاذ جمال يرفع عليه قضية تشهير و ياخد حقه منه
رابعا فى الحالة دى المنتدي يقدم اعتذار رسمى عما بدر من الشخص ده لو هو ظلمه فعلا
خامسا فى الحالة دى يبقى هناك موضوع على منتدي منتديات الفوركس وهو اف اكس ارابيا فيه موضوع عن اعتذار رسمي من المنتدي لجمال وفيه كمان موضوع تم التحدث فيه من قبل جمال نفسه و اثبات من نفسه انه اتعرض للظلم و ان الشخص ده ظلمه فعلا وشهر بيه
يبقى ساعتها مش هيضطر يرد على اي شخص اخر لو عمل عليه موضوع فى اي منتدي اخر لان ببساطة لو اتعمل موضوع من اي شخص اخر بعدين يقدر اي حد يرفق لينك ردود جمال هنا ده لو رد اصلا و يرفق لينك موضوع الاعتذار
لكن لحد دلوقتى جمال لم يرد اصلا و حضرتك اللى بترد بالنيابة عنه فهل ده يصح؟
وشكرا ))))

سلام عليكم

ايمون
11-08-2016, 04:34 PM

((((

هقولك اكيد كلامك صح ولكن اولا الشخص الشاكي فى حق جمال اثبت انه قام بتحويل ليه ثمن الكورس
ثانيا يجب على المشكو فى حقه انه يدخل يدافع عن نفسه يقول فعلا كان من ضمن الكورس واخد الكورس و لم يستفاد واتعمله بلوك لما حب يسال اكتر ويستفسر اكتر ولا لا
ثالثا اذا كان الشاكي ده غلطان و كلنا لقينا ان الاستاذ جمال فعلا صاحب حق و تم ظلمه من قبل الشخص ده ساعتها الشخص ده يتعمله بلوك و يتوقف
خامسا فى الحالة دى يبقى هناك موضوع على منتدي منتديات الفوركس وهو اف اكس ارابيا فيه موضوع عن اعتذار رسمي من المنتدي لجمال وفيه كمان موضوع تم التحدث فيه من قبل جمال نفسه و اثبات من نفسه انه اتعرض للظلم و ان الشخص ده ظلمه فعلا وشهر بيه
يبقى ساعتها مش هيضطر يرد على اي شخص اخر لو عمل عليه موضوع فى اي منتدي اخر لان ببساطة لو اتعمل موضوع من اي شخص اخر بعدين يقدر اي حد يرفق لينك ردود جمال هنا ده لو رد اصلا و يرفق لينك موضوع الاعتذار
وشكرا ))))

سلام عليكم
لا فض فوك

تسلم ايدك

الاخ جمال ممدوح شاف الموضوع على فكرة ومش ناوي يرد وناوي يقفل الجروب الجديد تاني ويطرد الاعضاء تاني
ودي احدث الاخبار

sabry
11-08-2016, 04:43 PM

((((

وشكرا ))))

سلام عليكم
والله يااخي انت تاعب نفسك لن يدخل ولن يرد
انت طلبت منة طلبات عادية وطبيعية لكن زي ماانت شايف الرد بيقولك دة قامة كبيرة مش فاضي يرد
اجابة مقنعة انا كعضو انبهرت باالاجابة بصراحة اقحمني ازاي قامة كبيرة يرد علي من بياكل من عليهم عيش
الاهم ماادراك ان الذي يتكلم قد يكون هو شخصيا جمال ممدوح
عضو اول مشاركة لة طالب ان يتقدم الاعضاء والمنتدي باالاعتزار عن سرقت اموالهم
وعصو ثاني مشاركة لة ادخلني السجن انا وبعض الاعضاء ---- انا بكتبلك من داخل السجن:1 (46):
لاتتعب نفسك لقد طلبنا منة الرد ولن يرد ---- هذا اسلوبة دائما

foreeex
11-08-2016, 04:46 PM
والله يااخي انت تاعب نفسك لن يدخل ولن يرد
انت طلبت منة طلبات عادية وطبيعية لكن زي ماانت شايف الرد بيقولك دة قامة كبيرة مش فاضي يرد
اجابة مقنعة انا كعضو انبهرت باالاجابة بصراحة اقحمني ازاي قامة كبيرة يرد علي من بياكل من عليهم عيش
الاهم ماادراك ان الذي يتكلم قد يكون هو شخصيا جمال ممدوح
عضو اول مشاركة لة طالب ان يتقدم الاعضاء والمنتدي باالاعتزار عن سرقت اموالهم
وعصو ثاني مشاركة لة ادخلني السجن انا وبعض الاعضاء ---- انا بكتبلك من داخل السجن:1 (46):
لاتتعب نفسك لقد طلبنا منة الرد ولن يرد ---- هذا اسلوبة دائما

والله يا اخي انا اساسا قليل المشاركات هنا فى المنتدي ولكن لما لقيت الموضوع استفزنى جدا فروحت رديت بمشاركة لانك غلطان لان حتى لو مبتدأ و استخدم ابسط انواع المتاجرة و هى الترند المكسور كان كسب و متحوجش لحد
وبعد ما لقيت ناس عضوية جديدة لسة و اول مشاركة و داخلين يطبلو قولت لا لازم اقول رايي لانى بكره التطبيل جدا
ووضحت بشكل منطقي جدا و عقلانى اللى المفروض يحصل من جانب المشكو فى حقه
وكل واحد حر بقى و هو حر
واظن ان كلامى صح بدليل الادارة حذفت الموضوع بتاع طلب الاعتذار اصلا اصل هيعتذرو على ايه و هو اساسا مش بيرد ولا عاوز يبين اذا كان ظالم ولا مظلوم
يلا ربنا يهدي

علوش
11-08-2016, 04:48 PM
بكل بساطة لو ان ادارة المنتدي منصفه فلماذا قامت بحذف موضوعي ام ان الهدف هو جمع ترافيك واقبال على المنتدى عموما محلولة شكرا على حرية التعبير وووو نعم اذا انتم شايفين اننا مطبلين فهذا لان كلا يرى الناس بعين طبعه ولن ازيد او انقص

معاذ عودات
11-08-2016, 04:48 PM
السلام عليكم

اعتقد الموضوع اخذ حقه في هذا المنتدى ، الذي يسمح للجميع بأعطاء رأيه

وبناءً على هذا يغلق الموضوع

وسيتم حذفه لاحقاً