اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=6)
-   -   حصريا: اكسبيرت ربيع العرب 1 متابعة بالشرح و التفصيل (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=12505)

shousha 09-09-2011 04:14 PM

رد: حصريا على اول منتدي عربي اكسبيرت الميجادرويد بتاريخ شراء 5-9-2011 بآخر اصداراته وتحديثاته MegaDroid v 1.37

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 197229)
لم أجربه على منصة الأربع ارقام
ولكن لو تكرمت أرفقلي برنامج منصه تكون أربع ارقام
وهشوف أيه المطلوب وهحاول بإذن الله أخليلك الأكسبرت يشتغل على منصة الأربع ارقام
وممكن أشغلهولك على منصه من غير ارقام خالص ههههههههه
لأنك غالي جدا علينا

منتظرك
.............

متشكر اوى لاهتمامك يا غالى و المنصه اللى انا شغال عليها منصة شركة انستا فوركس و عندى استفسرين كد
مش شايف ان نسبة المخاطره عاليه اوى فى الاكسبرت ده
و تانى حاجه يا ريت تشرحلنا ازاى نحدد الاعدادت على اى رصيد ده بدل ما كل شويه نصدعك يا باشا

hussien86 09-09-2011 04:18 PM

رد: حصريا على اول منتدي عربي اكسبيرت الميجادرويد بتاريخ شراء 5-9-2011 بآخر اصداراته وتحديثاته MegaDroid v 1.37

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 197249)
رجاء خاص من كل إلي شغالين بالأكسبرت
محدش يتدخل يدويا في الصفقات التي يضعها الأكسبرت
لو عايز تنام روح نام وانت مطمن على الصفقات
لو عايز تخرج أخرج وأتفسح براحتك وارجع على وش الفجر كمان وانت مطمن على صفقاتك
الأكسبرت يحصد الارباح بفضل الله فقط
وعند اغلاقه الصفقات يغلقها بحكمة ومهاره شديده
ولو لا قدر الله في صفقه هيغلقها على خساره بتكون خساره لا تذكر بجانب أرباحه
وهذا هو الدليل القاطع ومن حساب حقيقي لأني كما ذكرت النتائج التي اعرضها هي نتائج من حسابات حقيقيه
لكي أطمئن الناس وأزرع الامل والثقه جواهم في كرم الله وفضله

تصدق امبيرح عكس السعر عليا في اليورو علي الباوند كتير فخفت واحترت وماعرفت اسكر الصفقه ولا اخليها بعدين توكلت علي الله ورحت نمت.. صحيت لقيته مسكر علي ربح ضعف الخسارة..ماشاء الله اللهم صلي علي النبي اكسبيرت جبار ..

TREND_SEEKER 09-09-2011 04:25 PM

متشكر اوى لاهتمامك يا غالى و المنصه اللى انا شغال عليها منصة شركة انستا فوركس و عندى استفسرين كد

لا شكر بين الأحبه

لأ , لأن الرصيد 5000$ ويستحمل وعلى ضمان ربك وعن تجربه على الحقيقي
والتيك بروفت والستوب لوز إلي بيحطهم الأكسبرت مجرد خدعه يخدع بيها البروكر ولكنه يأخذ أرباحه الخاصه
ويغلق على خسائر قليله ولا يترك الخساره تصل إلى الستوب لوز أبدا أبدا

و تانى حاجه يا ريت تشرحلنا ازاى نحدد الاعدادت على اى رصيد ده بدل ما كل شويه نصدعك يا باشا

صدعني وملكش دعوه

shousha 09-09-2011 04:29 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 197258)

لا شكر بين الأحبه

لأ , لأن الرصيد 5000$ ويستحمل وعلى ضمان ربك وعن تجربه على الحقيقي
والتيك بروفت والستوب لوز إلي بيحطهم الأكسبرت مجرد خدعه يخدع بيها البروكر ولكنه يأخذ أرباحه الخاصه
ويغلق على خسائر قليله ولا يترك الخساره تصل إلى الستوب لوز أبدا أبدا

صدعني وملكش دعوه

تسلم بجد يا باشا على الرد و الاهتمام
و فى حاجه كمان بكمالة الصداع :1 (7): دلوقتى الاعدادات فى حساب الالف من الساعه 21 الى 23 و فى حساب الخمس الاف من 21 الى 24 نصدق مين فيهم ؟

TREND_SEEKER 09-09-2011 04:55 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shousha (المشاركة 197263)
تسلم بجد يا باشا على الرد و الاهتمام
و فى حاجه كمان بكمالة الصداع :1 (7): دلوقتى الاعدادات فى حساب الالف من الساعه 21 الى 23 و فى حساب الخمس الاف من 21 الى 24 نصدق مين فيهم ؟

مش هتفرق كتير
عموما خليك في 21 إلى 23
وحقك عليا
ومفيش صداع ولا حاجه
كده هزعل منك ومش هكلمك لمدة 20 دقيقه زي hussien86
خلينا نكون عمليين اكتر من كده

TREND_SEEKER 09-09-2011 05:03 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hussien86 (المشاركة 197239)
هههههههههههههههههه يالله بديت اضيع من التعب والسهر:1 (12)::1 (12): ..اسف اصلو شوشا زي شبرا قريتها ..
لانو بصراحه استغربت لانو الااستاذ شبرا معلم في الاكسبيرتات مش معقول يسأل سؤال مبتدئين زيي
بعدين له له له ماعاش اللي يزعلك بفخخ حالي وعالموت :1 (36)::1 (36)::1 (36): انت حبيبي وقلبي وعينيا يعني مقدرش استغني عنك
بس ليش زعلان لاسمح الله بأجيك هلا اصالحك وابوس علي راسك:1 (31)::1 (31):

بقى يا راجل أمبارح تدخل الموضوع إلى هو المفروض موضوعك
من غير ما تكتب مشاركه واحده توحد الله
وأنا مجرد شريك متضامن معاك تسبني أمبارح لوحدي من غير ما تونسني
وتقولي زعلان من ايه ؟
عموما ال 20 دقيقه خلصوا وانا صالحتك بس على شرط
انك تقول سبحان الله وبحمده 100 مره ودلوقتي

shousha 09-09-2011 05:07 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 197285)
مش هتفرق كتير
عموما خليك في 21 إلى 23
وحقك عليا
ومفيش صداع ولا حاجه
كده هزعل منك ومش هكلمك لمدة 20 دقيقه زي hussien86
خلينا نكون عمليين اكتر من كده

ههههههههههههههههههههه يا باشا و انا اقدر على زعلك بردوه انا قلتلك كد علشان قلتلى فى اخر المشاركه صدعنى علشان كد قلتلك بكمالة الصداع

بس انا ليا راجاء بس تعلمنى ازاى اغير الاعدادات بحيث تناسب اى رصيد

TREND_SEEKER 09-09-2011 05:07 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hussien86 (المشاركة 197211)
وانا اخي هذه صفقاات الامس نتائج رائعة جدا من حبيبنا TREND-SEEKER الله يزيده من رزقه امين موفقين ياشباب
الي مزيد من الارباح بإذن الله

ما شاء الله تبارك الله
اللهم ولك الحمد

TREND_SEEKER 09-09-2011 05:19 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shousha (المشاركة 197291)
ههههههههههههههههههههه يا باشا و انا اقدر على زعلك بردوه انا قلتلك كد علشان قلتلى فى اخر المشاركه صدعنى علشان كد قلتلك بكمالة الصداع

بس انا ليا راجاء بس تعلمنى ازاى اغير الاعدادات بحيث تناسب اى رصيد

المشكله أني أعرف ازاي ألعب مع العفريت ابن عم الجن الأزرق في اي اكسبرت بالنسبه للأعدادات
ولكن سامحني لا احترف شرح كيفية أعداد المخاطره لكل رصيد
زي إلي بيعرف يروح عنوان بس مبيعرفش يوصفه
لأن النقطه بتاعة تزبيط المخاطره مهمه جدا ومع الخبره العمليه عرفت أزاي أزبط لكل رصيد مخاطرته
وخليك حاليا اطلب اعداداتك من غير خجل
لأن لو مفيش أسئله ولو مفيش اجابه عليها مش هيكون في موضوع من اصله
ارجو تكون وضحت الفكره

تحياتي المخلصه .........

shousha 09-09-2011 05:24 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 197295)
المشكله أني أعرف ازاي ألعب مع العفريت ابن عم الجن الأزرق في اي اكسبرت بالنسبه للأعدادات
ولكن سامحني لا احترف شرح كيفية أعداد المخاطره لكل رصيد
زي إلي بيعرف يروح عنوان بس مبيعرفش يوصفه
لأن النقطه بتاعة تزبيط المخاطره مهمه جدا ومع الخبره العمليه عرفت أزاي أزبط لكل رصيد مخاطرته
وخليك حاليا اطلب اعداداتك من غير خجل
لأن لو مفيش أسئله ولو مفيش اجابه عليها مش هيكون في موضوع من اصله
ارجو تكون وضحت الفكره

تحياتي المخلصه .........

تمام يا باشا وصلت الفكره و انجزت بس انا لاحظت حاجه من خلال الا عدادات الاتنين انا كل ما بيزيد الرصيد بتقلل نسبة المخاطره صح كد؟

الساعة الآن 04:19 PM