اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ▁▂▃▅▆▇★☀ استراتيجيه الأسيوطى على شارت الرينكو .. تحقق لك ربح من 50 الى 200 نقطه يومياً ☀★▇▆▅▃▂▁ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=29471)

أمير سعيد 14-03-2013 08:29 PM

رد: ▁▂▃▅▆▇★☀ استراتيجيه الأسيوطى على شارت الرينكو .. تحقق لك ربح من 50 الى 200 نقطه يومياً ☀★▇▆▅▃▂▁

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph ehab (المشاركة 479370)
ثاني صفقة اليوم علي زوج الباوند دولار

تم الاكتفاء ب20 نقطة

دخلت علي نفس الشمعة بس اكتر من 14 مرة شوف المشاركة دي و جرب الفراكتلز و قولي رأيك يا مستر جو
اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex - عرض مشاركة واحدة -

أمير سعيد 14-03-2013 08:30 PM

رد: ▁▂▃▅▆▇★☀ استراتيجيه الأسيوطى على شارت الرينكو .. تحقق لك ربح من 50 الى 200 نقطه يومياً ☀★▇▆▅▃▂▁

احب اضيف شئ يا استاذ اسيوطي لطريقتك و هي خاصة بالاسكالبينج
بس

م.جوزيف ايهاب 15-03-2013 02:22 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة azizjab (المشاركة 479383)
استفسار شباب .. ليه اغلب الاوقات الشارت بيتجمد ومابيصير في حركة لكن بيانات البروفيت تحت شغاله ؟؟ اضظر انوا اسكر الشارت واعمل الاعدات وركبو من جديد عشان يشتغل وبلاقيه تحرك اكثر من مرة وانا مش عارف .. شكرا لكم

ممكن تجرب تحذف المنصة وتنزلها تاني

م.جوزيف ايهاب 15-03-2013 02:25 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اياد احمد (المشاركة 479428)
اخواني اعاني نفس المشكله ^_^ حتى مرات لما اغلق الشارت وارجع افتحو بلاقي الشموع ماخذه شكل جديد حتى القديمه منى والتركس ايضا للشموع السابقه

++ اخواني عندي سؤال للي جرب الاستراتيجيه

الستوب لوز نعتمده 20ن ثابت ام الخروج مثلا لو تغير لون تركس او ظهور اشاره معاكسه(تذبذب) والسعر لسا ما وصل للستوب لوز فهل هذه فرصه لنغلق الخسائر مبكرا ؟
+

الهدف ..بعض الفرص تكون فوق 50ن و40ن وبعضها تجيب 5و10 ؟
الهدف 20هو ثابت ام عند كسر الترند نزيده ؟

+
هل هناك طريقه لعمل باك تسيت لها ام لا؟

بالنسبة لي اقوم بالخروج اذا ظهرت اشارة معاكسة ولا انتظر الوصول للستوب.. نفس الشئ اذا كانت الصفقة رابحة ممكن اقوم بالخروج ايضا قبل الوصول للهدف

انا دائما اضع الهدف 20 نقطة فقط

م.جوزيف ايهاب 15-03-2013 02:26 AM

1 مرفق
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود50 (المشاركة 479513)
اخويا joseph ehab
ممكن التمبليت اللي انت شغال بيها

تفضل يا اخي الفاضل
التمبليت في المرفقات

م.جوزيف ايهاب 15-03-2013 02:27 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amirsaid (المشاركة 479515)

دخلت علي نفس الشمعة بس اكتر من 14 مرة شوف المشاركة دي و جرب الفراكتلز و قولي رأيك يا مستر جو

مؤشر جيد
ممكن اقوم بتجربته ونري النتائج :)

saayed 15-03-2013 03:14 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph ehab (المشاركة 479742)

مؤشر جيد
ممكن اقوم بتجربته ونري النتائج :)

ايوا يا باشا يا ريت تجربو وتقول رايك انا مش فاهمو قوي بس بجرب فيه اهو وربنا يسهل

troyuae 15-03-2013 01:11 PM

شو اسم موشر الفراكتوز بالانجليزي ؟

أمير سعيد 15-03-2013 02:02 PM

تذكير بقرائة سورة الكهف يوم الجمعه
http://www.suae.ae/bb/quran/18.html
في صفحة واحدة
وقال عليه الصلاة والسلام :
( من قرأ سورة ( الكهف ) في يوم الجمعة أضاء له من النور ما بين الجمعتين )

[ صححه الألبانيٍ]

اياد احمد 15-03-2013 05:53 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph ehab (المشاركة 479739)

بالنسبة لي اقوم بالخروج اذا ظهرت اشارة معاكسة ولا انتظر الوصول للستوب.. نفس الشئ اذا كانت الصفقة رابحة ممكن اقوم بالخروج ايضا قبل الوصول للهدف

انا دائما اضع الهدف 20 نقطة فقط

شكرا للتوضيح اخي الغالي

ahmed thrwat 16-03-2013 01:26 AM

السلام عليكم ورحمه الله
اخواني لمن يحب ان يضيف فلتر للاستراتيجية جربوا الاستوكاستك باعدادتة الافتراضية وهاتضيف اليه خطين 0 و100 بدلا من 20 و 80 لقياس التشبع البيعي والشراء وممكن لاتضيف الخطين 100 و 0 وبمجرد النظر وصول الاستوكاستك الى اعلى النافذة الخاصة به او الى اسفلها
وممكن تضيفوا ايضا rsi وتغير اعدادته الى 9 ونضيف اليه خطين المعروفين لقياس التشبع ايضا 20 و 70 ويمكن ايضا استخراج حالات الدايفرجنس
ممكن نستخدمهم في دخول الصفقات خصوصا ان تغيير الاتجاة بيكون قوي لما السعر بيوصل الى التشبع ولكن ما يعيب دخولك انه هاتكون دائما اغلب صفقاتك عكس اتجاة الترند ولكن توجد حالات ايضا مع اتجاة الترند وبتكون الفرصة اقوى وتحقق نقاط اكثر

احمد ابوالمجد 16-03-2013 09:40 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed thrwat (المشاركة 480376)
السلام عليكم ورحمه الله
اخواني لمن يحب ان يضيف فلتر للاستراتيجية جربوا الاستوكاستك باعدادتة الافتراضية وهاتضيف اليه خطين 0 و100 بدلا من 20 و 80 لقياس التشبع البيعي والشراء وممكن لاتضيف الخطين 100 و 0 وبمجرد النظر وصول الاستوكاستك الى اعلى النافذة الخاصة به او الى اسفلها
وممكن تضيفوا ايضا rsi وتغير اعدادته الى 9 ونضيف اليه خطين المعروفين لقياس التشبع ايضا 20 و 70 ويمكن ايضا استخراج حالات الدايفرجنس
ممكن نستخدمهم في دخول الصفقات خصوصا ان تغيير الاتجاة بيكون قوي لما السعر بيوصل الى التشبع ولكن ما يعيب دخولك انه هاتكون دائما اغلب صفقاتك عكس اتجاة الترند ولكن توجد حالات ايضا مع اتجاة الترند وبتكون الفرصة اقوى وتحقق نقاط اكثر

هل جربتهم ؟ وماذا كانت النتيجة ؟

ahmed thrwat 16-03-2013 09:52 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد ابوالمجد (المشاركة 480435)

هل جربتهم ؟ وماذا كانت النتيجة ؟

نتائجهم فوق الممتازة وهاضيف ملاحظتي لكن احب اوضح اني لا ادخل غير في الصفقات مع اتجاة الترند ولا اخالفة ثانيا لاحظ ان الصفقة لو قادمة من تشبع بيعي او شرائي على الاستوكاستك بتكون الصفقة قوية جدا وتحقق اهدافها بسرعة بعكس لو الصفقة تكونت والاستوكاستك كان في منتصف الطريق لم يصل الى مناطق التشبع
احب اضيف ايضا عندما rsi يصل الى مناطق التشبع الصفقة راح تكون اقوى واقوى لما كل المؤشرات تتفق على وجود تشبع لأن rsi حالات التشبع لديه قليلة وليست مثل الاستوكاستك
احلا شئ في rsi لو جالك دايفرجنس في نهاية القاع او القمة بتضمن 50 نقطة في جيبك وايضا ان كان مثلا الاتجاة هابط فامؤشر rsi يوضحلك ان ضغط البيع ضعف وان الاتجاة احتمال ان يتغير ويصعد ويكسر الترند الهابط قبل طبعا ما السعر يصل الى الترند اصلا
انا بقالي فترة شغالين على المؤشرين دول رغم اني افضل rsi عن الاستوكاستك لصدقة بس قديما كانت مشكلتي استخدم المؤشر على اي تايم فريم فمثلا تجد تشبع على النص ساعة ولكن على الساعة او الاربع ساعات تجده لايزال في منتصف الطريق فالا تعلم هل تدخل من مناطق التشبع ام سيكمل اتجاه اما مع الرينكو فالموضوع واضح وصريح ولا توجد اي متاهات هو شارت واحد رؤيتي اختلفت كثير للسوق لما استخدمت rsi مع الرينكو وممكن تعمل باك تست سريع بمجرد النظر وبالنسبة للاعدادات مازلت ابحث لاصل لافضل اعدادات مع الرينكو بالتوفيق للجميع

hamadaelmasry 29-03-2013 02:57 AM

ايه يا جماعه الورشة سادها الصمت كدا ليه ؟؟

MoHaMeD EgY 29-03-2013 03:30 AM

مرحباً بكم جميعاً .. وحشتووووووووونى http://www.fx-arabia.com/vb/images/s...20%2873%29.gif
اذا كان لديكم اى سؤال أو استفسار .. فأنا فى الخدمه :)
وأقدم الشكر الخاص لـ
joseph ehab وباقى الأعضاء على مجهوداتهم فى هذه الورشه أثناء غيابى
:1 (77):

hamadaelmasry 29-03-2013 03:45 AM

يااااااااااا واحشتنا اوى والله يا محمد ايه الغيبة الطويلة دى

youssef zeada 29-03-2013 06:45 AM

شكرا على المجهود***طريقة الرينكو طريقة فعالة في الفوركس

م.جوزيف ايهاب 29-03-2013 11:55 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MoHaMeD EgY (المشاركة 487067)
مرحباً بكم جميعاً .. وحشتووووووووونى http://www.fx-arabia.com/vb/images/s...20%2873%29.gif
اذا كان لديكم اى سؤال أو استفسار .. فأنا فى الخدمه :)
وأقدم الشكر الخاص لـ
joseph ehab وباقى الأعضاء على مجهوداتهم فى هذه الورشه أثناء غيابى
:1 (77):

حمد لله علي السلامة يا ريس :)
ان شاء الله نعود بقوة من الاسبوع القادم http://www.fx-arabia.com/vb/images/icons/icon12.gif

MoHaMeD EgY 30-03-2013 07:48 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamadaelmasry (المشاركة 487073)
يااااااااااا واحشتنا اوى والله يا محمد ايه الغيبة الطويلة دى

اهلا بيك يا استاذ hamadaelmasry http://www.fx-arabia.com/vb/images/s...20%2873%29.gif
وعايزين نشوف تطبيقك من الاسبوع الجاى أن شاء الله :)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة youssef zeada (المشاركة 487101)
شكرا على المجهود***طريقة الرينكو طريقة فعالة في الفوركس

الشكر لله يا اخى http://www.fx-arabia.com/vb/images/s...20%2873%29.gif

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph ehab (المشاركة 487142)

حمد لله علي السلامة يا ريس :)
ان شاء الله نعود بقوة من الاسبوع القادم http://www.fx-arabia.com/vb/images/icons/icon12.gif

اهلا جوزيف حبيبى :1 (73):
ان شاء الله نحاول نظبط الأداء من الاسبوع الجاى :1 (76):

ash11171 31-03-2013 06:14 PM

ارجو من صاحب الاستراتيجية ان يضع لنا ملخص لجميع المؤشرات بجميع اعداداتها التي تسخدم في هذه الاستراتيجية بعد اضافة المؤشرات من الاخوة الكرام
وشكرا لكم سلفا

ابو حسان 31-03-2013 06:16 PM

هتابع موضوعك و يارب نوصل لاهدافنا الاسبوع اللى جاى

ahmedaliamer 31-03-2013 10:35 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed thrwat (المشاركة 480668)
نتائجهم فوق الممتازة وهاضيف ملاحظتي لكن احب اوضح اني لا ادخل غير في الصفقات مع اتجاة الترند ولا اخالفة ثانيا لاحظ ان الصفقة لو قادمة من تشبع بيعي او شرائي على الاستوكاستك بتكون الصفقة قوية جدا وتحقق اهدافها بسرعة بعكس لو الصفقة تكونت والاستوكاستك كان في منتصف الطريق لم يصل الى مناطق التشبع
احب اضيف ايضا عندما rsi يصل الى مناطق التشبع الصفقة راح تكون اقوى واقوى لما كل المؤشرات تتفق على وجود تشبع لأن rsi حالات التشبع لديه قليلة وليست مثل الاستوكاستك
احلا شئ في rsi لو جالك دايفرجنس في نهاية القاع او القمة بتضمن 50 نقطة في جيبك وايضا ان كان مثلا الاتجاة هابط فامؤشر rsi يوضحلك ان ضغط البيع ضعف وان الاتجاة احتمال ان يتغير ويصعد ويكسر الترند الهابط قبل طبعا ما السعر يصل الى الترند اصلا
انا بقالي فترة شغالين على المؤشرين دول رغم اني افضل rsi عن الاستوكاستك لصدقة بس قديما كانت مشكلتي استخدم المؤشر على اي تايم فريم فمثلا تجد تشبع على النص ساعة ولكن على الساعة او الاربع ساعات تجده لايزال في منتصف الطريق فالا تعلم هل تدخل من مناطق التشبع ام سيكمل اتجاه اما مع الرينكو فالموضوع واضح وصريح ولا توجد اي متاهات هو شارت واحد رؤيتي اختلفت كثير للسوق لما استخدمت rsi مع الرينكو وممكن تعمل باك تست سريع بمجرد النظر وبالنسبة للاعدادات مازلت ابحث لاصل لافضل اعدادات مع الرينكو بالتوفيق للجميع

أنا عندي سؤال يا جماعة ... إيه هو الرينكو ؟ هل هو مؤشر ولا إكسبيرت ؟

م.جوزيف ايهاب 01-04-2013 01:11 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedaliamer (المشاركة 488102)

تقدر تقرأ عن الرينكو من موضوع اخونا وليد من هنا
◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

م.جوزيف ايهاب 01-04-2013 01:16 AM

اسبوع موفق ان شاء الله يا شباب :)

hamadaelmasry 01-04-2013 01:21 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph ehab (المشاركة 488170)

ان شاء الله بس اليورو يتحرك شوية دا من ساعة ما السوق فتح وهو متنح مكانه

hamadaelmasry 01-04-2013 01:28 AM

انا عندى فكرة عايزة اعرضها على كل القائمين على الورشة وعلى راسهم صاحب الورشة محمد ايجى والمتالق جوزيف ايهاب وكل المشاركين معنا
ايه رايكم لو نعمل غرفة صوتية لينا على السكايب نقدر من خلالها نتابع السوق مع بعض ونشرح الاستراتيجية للناس الجديدة وللناس الى مش فاهمه الرينكو لان لاحظت ان فى ناس كتير مش عارفه ايه الرينكو دا اساسا فممكن نساعدهم باننا نشرحلهم الرينكو على السوق عملى وهما بردوا من متابعتهم معانا فى اخذ الصفقات هيفهموا الاستراتيجية اكتر واكتر

MoHaMeD EgY 01-04-2013 02:13 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ash11171 (المشاركة 488011)
ارجو من صاحب الاستراتيجية ان يضع لنا ملخص لجميع المؤشرات بجميع اعداداتها التي تسخدم في هذه الاستراتيجية بعد اضافة المؤشرات من الاخوة الكرام
وشكرا لكم سلفا

الملخص ستجده فى اول الموضوع .. او شاهد الفيدوهات :)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو حسان (المشاركة 488013)
هتابع موضوعك و يارب نوصل لاهدافنا الاسبوع اللى جاى

مرحباً بك :)
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedaliamer (المشاركة 488102)

يمكنك مشاهده موضوع الأستاذ وليد او مشاهدة الفيديو الاول :)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph ehab (المشاركة 488170)

بالتوفيق ياجوزيف .. واسبوع اخضر أن شاء الله لنا جميعاً :)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamadaelmasry (المشاركة 488178)
انا عندى فكرة عايزة اعرضها على كل القائمين على الورشة وعلى راسهم صاحب الورشة محمد ايجى والمتالق جوزيف ايهاب وكل المشاركين معنا
ايه رايكم لو نعمل غرفة صوتية لينا على السكايب نقدر من خلالها نتابع السوق مع بعض ونشرح الاستراتيجية للناس الجديدة وللناس الى مش فاهمه الرينكو لان لاحظت ان فى ناس كتير مش عارفه ايه الرينكو دا اساسا فممكن نساعدهم باننا نشرحلهم الرينكو على السوق عملى وهما بردوا من متابعتهم معانا فى اخذ الصفقات هيفهموا الاستراتيجية اكتر واكتر

اعتقد يا اخى انه مخالف لقوانين المنتدى .. لانه ممنوع وضع اى اميلات :)

hamadaelmasry 01-04-2013 02:21 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MoHaMeD EgY (المشاركة 488194)
الملخص ستجده فى اول الموضوع .. او شاهد الفيدوهات :)

مرحباً بك :)

يمكنك مشاهده موضوع الأستاذ وليد او مشاهدة الفيديو الاول :)

بالتوفيق ياجوزيف .. واسبوع اخضر أن شاء الله لنا جميعاً :)

اعتقد يا اخى انه مخالف لقوانين المنتدى .. لانه ممنوع وضع اى اميلات :)

عذرا لم اكن اعلم هذا ولكن اذا كانت الفكرة نفسها مقبولة من الممكن ان نقوم بعمل غرفة صوتية ملحقة بالمنتدى ولا تحتاج الى اى ايميلات للدخول عليها لقد وجدت مثل هذه الغرف فى بعض المنتديات الاخرى

MoHaMeD EgY 01-04-2013 02:35 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamadaelmasry (المشاركة 488200)

عذرا لم اكن اعلم هذا ولكن اذا كانت الفكرة نفسها مقبولة من الممكن ان نقوم بعمل غرفة صوتية ملحقة بالمنتدى ولا تحتاج الى اى ايميلات للدخول عليها لقد وجدت مثل هذه الغرف فى بعض المنتديات الاخرى

لا اعتقد انه يوجد غرف صوتيه تابعه للمنتدى ؟!
دعنا نتابع هنا فى الموضوع منعاً لتشتيت الاعضاء الجدد :)

hamadaelmasry 01-04-2013 03:03 AM

تمام مستر محمد وراى حضرتك له منى كامل الاحترام والتقدير وسوف اتابع معكم واسبوع اخضر علينا جميعا ان شاء الله

MoHaMeD EgY 01-04-2013 07:30 AM

اغرب شئ لايمكن توقعه .. جوجل تطلق خدمه لشم جميع الروائح وانت جالس امام الكمبيوتر!!!

bado00 01-04-2013 11:18 PM

اغرب شئ لايمكن توقعه .. جوجل تطلق خدمه لشم جميع الروائح وانت جالس امام الكمبيوتر!

????????????????

م.جوزيف ايهاب 01-04-2013 11:21 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bado00 (المشاركة 488661)

كدبة ابريل يا غالي :)

Abdul rahman 11-04-2013 01:10 PM

فرصة شراء قبل قليل على اليورو دولار حققت فيها 10 نقاط

Oitbbitw 12-04-2013 05:20 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph ehab (المشاركة 478708)

اذا كانت كل شروط الدخول متاحة تستطيع تحقيق علي الاقل 7 نقاط بنسبة 95%

اخي الكريم

بعد اذنك ممكن توضحلي ما هي الطريقة بالظبط التي تقصدها ؟
و هل هي التي تستخدم فيها التمبلت الي نزلته هنا في الموضوع ؟

يعني لو امكن الطريقة بالتملبت بكل حاجة لان يكفي طبعا 7 نقاط مع نسبة نجاح حتي ولو 95 في الميه و انا متابع السوق

ان شاء الله

اسف هتعبك معاي :)

Oitbbitw 12-04-2013 06:42 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph ehab (المشاركة 479740)

تفضل يا اخي الفاضل
التمبليت في المرفقات

التمبلت رائع اضيف الي سؤالي السابق اخي الكريم

هل في اي مؤشر يعيد رسم نفسه يعني ممكن اعمله باك تيست و انا مطمن ؟

Abdul rahman 16-04-2013 12:58 PM

هل يشترط التقيد بمعاد عمل هذه الاستراتيجيه و الذى تم تحديده من 9 صباحا حتى 8 مساءا بتوقيت مصر ام انه يمكن العمل بهذه الاستراتيجيه فى اى وقت؟

و هل يمكن وضع جرس لهذه الاستراتيجيه عندما يصبح مؤشريين Trix و Applied Price متشابهيين؟

أرجو الرد و شكرا

troyuae 18-04-2013 12:35 AM

هل الاستراتيجيىة تنفع للاسكاليينغ؟.

MoHaMeD EgY 18-04-2013 04:33 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph ehab (المشاركة 488667)

كدبة ابريل يا غالي :)

:D

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Abdul rahman (المشاركة 494563)
فرصة شراء قبل قليل على اليورو دولار حققت فيها 10 نقاط

مبروووك :)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Oitbbitw (المشاركة 495330)

التمبلت رائع اضيف الي سؤالي السابق اخي الكريم

هل في اي مؤشر يعيد رسم نفسه يعني ممكن اعمله باك تيست و انا مطمن ؟

لا يوجد أى مؤشر يعيد رسم نفسه :)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Abdul rahman (المشاركة 497132)
هل يشترط التقيد بمعاد عمل هذه الاستراتيجيه و الذى تم تحديده من 9 صباحا حتى 8 مساءا بتوقيت مصر ام انه يمكن العمل بهذه الاستراتيجيه فى اى وقت؟

و هل يمكن وضع جرس لهذه الاستراتيجيه عندما يصبح مؤشريين Trix و Applied Price متشابهيين؟

أرجو الرد و شكرا

افضل العمل بهذا الوقت لكى تكون بعيد نوعاً ما عن التذبذب
وبالنسبه للجرس .. فانا ليس لدى خبره بالبرمجه .. ممكن تضع موضوع فيه طلبك فى قسم
المؤشرات و الاكسبيرتات وستجد الأخوه يساعدوك أن شاء الله :)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة troyuae (المشاركة 498249)
هل الاستراتيجيىة تنفع للاسكاليينغ؟.

هى أساساً للأسكالبينج :)

MoHaMeD EgY 18-04-2013 04:37 AM

انا الآن اتجهت الى التحليل الكلاسيكى .. لذلك ستلاحظون أن دخولى فى هذه الورشه اصبح نادر
بالتوفيق لكم أن شاء الله
:)

الساعة الآن 07:17 PM