اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   (¯♨_) ( أستـــراحة مســابقة اف اكـــس ارابيــــا شامبــيون ليــيج ) (¯♨_) (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=3007)

MAMDOH111 24-09-2010 12:37 PM

رد: (¯`·._) ( أستـــراحة مســابقة اف اكـــس ارابيــــا شامبــيون ليــيج ) (¯`·._)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed220022 (المشاركة 62385)
احترنا

واحد يقول لا حول ولا قوة الا بالله

والاخر يقول لا حول الا بالله

من الصح يا ترى

انت بتخلط الأمور ليه

انا بعلق على كلامك أنت قلت واستغفر الله ( لا حول الله )

وانا قلت لك ان الصح لها ( لا حول الا بالله )

أو تقول ( لا حول ولا قوة الا بالله )

وعندك رابط الفتوى انا وضعته لك فى ردى السابق

إسلام ويب - مركز الفتوى - حكم قول القائل لا حول الله

خالدالجن 24-09-2010 12:39 PM

رد: (¯`·._) ( أستـــراحة مســابقة اف اكـــس ارابيــــا شامبــيون ليــيج ) (¯`·._)

ايه النحس بجد اللى الواحد فيه ده . وربنا انا جالى شلل رعاش وانا قاعد من الخنقه دى . اللى منرفزنى جدا ان الحساب بتاع المسابقه ده منحوس او حد معزم عليه . يعنى ياربى الصفقات بنزلها على حسابين الحقيقى والديمو بتاع المسابقه . فى الحقيقى الحمد لله تجيب الهدف وزياده كمان . فى المسابقه الاقى المارجن بيغنى على الحساب ظلمووووه .... يااااااااااااااادكتور اسامه الحسابات دى منحوسه . بجد ندخل الجوله التانيه بحسابات جديده .لان الحساب ده جابلى احباط اعمله حاوى انا .

يمكن الىل مصبر الواحد شويه انه كسبان على الحقيقى الحمد لله . لكن هودع المسابقه من اول دور يبقى حساب منحوس بالتلاته .

لازم حل بقى بجد ...ولا أبعت للأهرام فى باب أريد حلا ولا أعمل ايه .؟؟؟؟

ahmed220022 24-09-2010 12:39 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد نوارج (المشاركة 62388)

تفضل أخي الكريم هذه واحدة ..

..

وهذه لفضل قول " لا حول ولا قوة إلا بالله "

..،

جزاك الله خيرا يا محمد

MAMDOH111 24-09-2010 12:40 PM

جمعه مباركة على الجميع

ان شاء الله

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ehabyahia 24-09-2010 12:41 PM

لي سؤال بخصوص المسابقة و هو هل كل اسبوع من الرحلة الحالية يقوم المتسابقون بفتح حساب جديد اسبوعيا ام يتم التسابق على نفس الحساب

ahmed220022 24-09-2010 12:41 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MAMDOH111 (المشاركة 62390)

انت بتخلط الأمور ليه

انا بعلق على كلامك أنت قلت واستغفر الله ( لا حول الله )

وانا قلت لك ان الصح لها ( لا حول الا بالله )

أو تقول ( لا حول ولا قوة الا بالله )

وعندك رابط الفتوى انا وضعته لك فى ردى السابق

إسلام ويب - مركز الفتوى - حكم قول القائل لا حول الله

اعصابك عمى ممدوح على اخوك الصغير هو انت مش قادر على السوق وحصلت واحد تطلع علية نرفزتك

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههه

محمد نوارج 24-09-2010 12:43 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed220022 (المشاركة 62392)
جزاك الله خيرا يا محمد

جزاك الله وأهلك وبلدك مثله ..،

ahmed220022 24-09-2010 12:44 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدالجن (المشاركة 62391)
ايه النحس بجد اللى الواحد فيه ده . وربنا انا جالى شلل رعاش وانا قاعد من الخنقه دى . اللى منرفزنى جدا ان الحساب بتاع المسابقه ده منحوس او حد معزم عليه . يعنى ياربى الصفقات بنزلها على حسابين الحقيقى والديمو بتاع المسابقه . فى الحقيقى الحمد لله تجيب الهدف وزياده كمان . فى المسابقه الاقى المارجن بيغنى على الحساب ظلمووووه .... يااااااااااااااادكتور اسامه الحسابات دى منحوسه . بجد ندخل الجوله التانيه بحسابات جديده .لان الحساب ده جابلى احباط اعمله حاوى انا .

يمكن الىل مصبر الواحد شويه انه كسبان على الحقيقى الحمد لله . لكن هودع المسابقه من اول دور يبقى حساب منحوس بالتلاته .

انا موافق على ان نبداء الاسبوع القادم بحساب جديد :1 (82):

كمال 24-09-2010 12:45 PM

ممكن أحد يقول لنا ماهو الخبر الذي حرك اليورو؟

خالدالجن 24-09-2010 12:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدالجن (المشاركة 62391)

فين د اسامه.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الساعة الآن 05:43 AM